Απόσπασμα εκ του ημερολογίου καταστρώματος της 30ης Οκτωβρίου του σωτηρίου έτους 2021………….
Τελικώς μας πήρε 1:30 ώρες να κάμψουμε την αντίστασην του Τύμπανος και να διαρρήξουμε την γραμμή αμύνης.
Δια να οπισθοχωρήσουμε προς βουλγαρελι και να πλήξουμε τον κάμπο από πύλη Τρικάλων ούτε λόγος, το χρονικόν ισοζύγιον δεν ήτο ευνοϊκόν υπερ. των ημετέρων δυνάμεων. Τελικώς το περίπολον διεκπεραιώθηκε εις Μουζακιον περί τη 9ην και 30 βραδινήν όπου επραγματοποίησεν μικράν παύσην της πορεία δια ανεφοδιασμόν και ανάληψην δυνάμεων.
Κατόπιν εισήλθε εις την κεντρικής Ελλάδος από Καρδίτσα και εις μιαν ώραν είχε θέσει την Λαμίαν εις απόστασην βολής όλμου, ένας τελευταίος συμπληρωματικός ανεφοδιασμός εκκρίθειν απαραιτητος πριν την είσοδον μας εις την εθνικήν καθόσον το caponoδοντο με μετωπικήν επιφάνειαν και συντελεστήν οπισθέλκουσας ελαφρού τεθωρακισμένου δεν αρέσκεται σε ταχύτητες 150- 170 χιλιομέτρων στην εθνική που είχε προαποφασισθεί λόγο του προχωρημένου της ώρας, και ανεβάζει την κατανάλωσην εις τα 9-10 λίτρα στα 100.
Μετα ικανού χρόνου πλεύσεως επι της επαράτου εθνικής ερχόμαστε εις μετωπικήν σύγκρουσην με τας συμπληγάδας των διοδίων των Αφιδνών. Σαλπίζει διάλυση του σχηματισμού και τα τμήματα ακολουθούν πλέον αυτόνομες ανεξάρτητες πορείες. Μειώνω την ταχύτητα πλεύσης στα 120-130 και σταματάει επιτέλους να αναβοσβήνει στην οθόνη αυτή η κατανάλωση των 10 λίτρων στα 100 που απειλεί καρδιακό να με κάνει, και επανέρχεται στα 5,5-6.
Και μέχρι τις 1:30 έχουμε άπαντες προσορμίσει στις βάσεις μας.
Τέλος εκπομπής σήματος και τήρησην σιγής ασυρμάτου