A41 bridgestone battlax

#skliros_kariolis (geez996)

φλαφυ μπόι...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
1190 "Παπαχρόνης"
να βάλω στην εξίσωση μονάχα ένα θέμα που ίσως δεν εχει βάση αλλά εγώ ας το αναφέρω.

¨Εχουν αναφερθεί στο παρελθόν λάστιχα πρώτης εργοστασιακής τοποθέτησης ακόμα και επώνυμα και γνωστά να μην αποδίδουν καλά. Και κάποιος που έβαλε μετά τα ίδια λάστιχα εμποριου είχαν άλλη συμπεριφορά. Δεν έχει απόλυτα λογική αλλά μήπως απο το εργοστάσιο βάζουν και λίγο Β λάστιχα?! Ξέρω γω, μ'αυτούς όλα να τα περιμένεις για εξοικονόμηση χρημάτων.

θα είχε πολύ ενδιαφέρον κάποιος που έβαλε τα Α41 εκ των υστέρων να συμπληρώσει εδώ την δική του γνώμη.
Αυτο συζητιεται γενικως και πολλα χρονια ακομα και για τα αυτοκινητα.
Δεν ξερω αν μπορει να αποδειχθει με καποιο τροπο.
Ο μονος τροπος ειναι 2 ιδια μηχανακια στον ιδιο δρομο με τις 2 εκδοσεις του ιδιου ελαστικου. Μια της 1ης τοποθετησης και μια αγορασμενα. Μονο ετσι ισως βγει ασφαλες συμπερασμα.


Πολυκαιρισμος.

Λεει μια εταιρια πχ Honda. Θα παράξω 1000 Africa και θελω χ αριθμο ελαστικων. Τα λαστιχα μενουν στις αποθηκες μεχρι την παραδοση μετα τοποθετηση μετα αποστολη στις αντιπροσωπειες κτλ κτλ και καθονται αρκετο καιρο.... το αποτελεσμα γνωστο.
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
Πολυκαιρισμος.

Λεει μια εταιρια πχ Honda. Θα παράξω 1000 Africa και θελω χ αριθμο ελαστικων. Τα λαστιχα μενουν στις αποθηκες μεχρι την παραδοση μετα τοποθετηση μετα αποστολη στις αντιπροσωπειες κτλ κτλ και καθονται αρκετο καιρο.... το αποτελεσμα γνωστο.
Εντάξει ξέρεις κάποια μοντέλα έρχοναι με κάτι άκυρα λάστιχα που έτσι κι αλλιώς λες είναι για τα σκουπίδια. Π.χ. όταν είχα πάρει κούτα ένα ER6 και αργότερα ένα Versys 650 και τα 2 είχαν πάνω κάτι άθλια σκληρά τουριστικά Dunlop Που δεν πωλούνταν κάν στην Ελλάδα. Εκεί ξέρεις τί γίνεται.

Αλλά βλέπεις μηχανες με καλά επώνυμα λάστιχα που τα βαζουμε όλοι και ακούμε άσχημα λόγια σε εργοστασιακής τοποθέτησης.

Εαν όντως ισχύει που έχουν ακουστεί απο πολλούς τότε οι μόνοι λόγοι που μπορούν να ευσταθούν είναι είτε οι κατασκευαστές να παραγγέλνουν Β διαλογής ή Β ποιότητας λάστιχα, είτε να τα βάζουν πάνω στις μηχανές και οι μηχανές να μένουν σε αποθήκες ή εκτεθειμένες σε συνθήκες που ταλαιπωρούν τα λάστιχα και χάνουν απο την απόδοση τους.

γιατί δεν μπορώ να κατανοήσω ένα σύχρονο λάστιχο όπως το Α41 να είναι τόσο κακό ειδικά στο βρεγμένο, τέτοια αποτυχία?
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Ισχύει και στα λάστιχα και στις αλυσίδες .Όχι σε όλες τις περιπτώσεις αλλά ισχύει.
Το γιατί το ξέρουν οι εταιρείες.

Μακάρι να βρίσκαμε όπως προανεφέρθη δύο ένα με εργοστασιακά και ένα με εμπορίου να βλέπαμε τι ισχύει.

Προχθές πάντως στο Οδοιπορικό τα πράγματα στον επαρχιακό ήταν ζόρικα με λάσπες - κοκκινόχωμα, γαρμπίλι ψιλό, πέτρες και ότι μπορεί να φανταστεί κανείς.
Πέσανε πολλές τούμπες, γνωστές και άγνωστες.

Και τα BW συντρόχου πούχουν δείξει καλό πρόσωπο σε μένα τουλάχιστον γλίστρησαν απροειδοποίητα .
Μια και μοναδική φορά αλλά το σκ@τό έφτασε κάλτσα...
Εγώ με S21 δεν είχα θέμα πουθενά.
Εκτιμώ ότι οποιοσδήποτε με λάστιχο όχι αμιγώς ασφάλτινο, είχε θέμα προχθές (BW = 80%ON - 20%OFF).

Με εντυπωσιάζει όμως η συμπεριφορά του στην εθνική. Εκεί δεν δικαιολογείται με τίποτα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μιας κι επανήλθε το θέμα....
DOT των Α41: 4917..., ήτοι την 49η εβομάδα του 2017, 5 μηνώνε λάστιχο! Και made in Japan!!! Άρα πολυκαιρισμένα ΔΕΝ είναι, ούτε και β' διαλογής μοιάζουν... ;)

Όσο για τις λάσπες κλπ των δρόμων, εννοείται ότι δεν αναφέρομαι σε τέτοιες συνθήκες, αλλά σε καθαρή άσφαλτο χωρίς χώματα, απλώς βρεγμένη.
Σε σχέση με τα άλλα λάστιχα της παρέας, είχαμε 1 Dunlop Trailmax και 2 Χ Pirelli scorpion Trail II, άψογα αμφότερα!!!! Και τα street λάστιχα του Multistrada, επίσης αψεγάδιαστα!
Μόνο εγώ είχα θέμα και το TDM που φορούσε πολυκαιρισμένα και φορτωμένα χλμ Michelin Pilot , αλλά αυτός το ήξερε και ήταν προετοιμασμένος. Δικαιολογείται η συμπεριφορά τους με τα χλμ που κουβαλούσαν στην πλάτη. Τα Α41 ήταν ολοκαίνουρια με σκάρτα 1200 χλμ!
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Το φαινόμενο πάντως έχει παρατηρηθεί και σε DUNLOP πρώτης τοποθέτησης.
Αλλάχθηκαν με συνοπτικές διαδικασίες ως απαράδεκτα.
Δεν θυμάμαι τι μοντέλο αλλά όχι on -offάδικα. Streetάδικα ήταν.

Μάλλον παίζει αυτό που λέμε για τα πρώτης τοποθέτησης δυστυχώς και δίνεις ένα σωρό λεφτά για μοτό κούτα και θες και λάστιχα καπάκι αλλά παίζεις με αυτά ?Δεν νομίζω. Οπότε άλλαξέ τα φίλε μου.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σωστα. Αλλα απο Σεπτεμβρη. Στο στεγνο καλα ειναι. Μια , δυο βροχες αν πεσουν το καλοκαιρι, θα την παλεψουμε.
Υπαρχει και το gs εξαλλου.
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
21" τροχος αντι για 19" , στενοτερο λαστιχο μπροστα, ηλεκτρονικο γκαζι, ψηλοτερο κεντρο βαρους, λαστιχα με γομα προορισμενη για να γραφει πολλες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα, νεα μηχανη με τελειως διαφορετικες ευαισθησιες στο ABS και στο ΤC αλλα και πολλαπλες ρυθμισεις. Οπως σου ειπε και ο @gsmaniac πιο πανω μαλλον πρεπει να δωσεις λιγο χρονο και στα δυο.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
21" τροχος αντι για 19" , στενοτερο λαστιχο μπροστα, ηλεκτρονικο γκαζι, ψηλοτερο κεντρο βαρους, λαστιχα με γομα προορισμενη για να γραφει πολλες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα, νεα μηχανη με τελειως διαφορετικες ευαισθησιες στο ABS και στο ΤC αλλα και πολλαπλες ρυθμισεις. Οπως σου ειπε και ο @gsmaniac πιο πανω μαλλον πρεπει να δωσεις λιγο χρονο και στα δυο.
Θεωρητικά έχετε δίκιο.

Αλλά σε ότι περιέγραψα (ήμουν σαφέστατος) έχετε απολύτως άδικο!

Σε ταχύτητες 10-15 χαω, δεν παίζει ρόλο τίποτα από τα παραπάνω! Ούτε στα 30..... Μόνο το λάστιχο!!!!
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Θεωρητικά έχετε δίκιο.

Αλλά σε ότι περιέγραψα (ήμουν σαφέστατος) έχετε απολύτως άδικο!

Σε ταχύτητες 10-15 χαω, δεν παίζει ρόλο τίποτα από τα παραπάνω! Ούτε στα 30..... Μόνο το λάστιχο!!!!
... και οι πιεσεις. ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
... και οι πιεσεις. ;)
ναι, ότι λέει το μάνιουαλ, όπως πάντα σε όλα μου τα οχήματα!
Τσεκαρισμένο και πριν φύγω και στην επιστροφή: 2,25 εμπρός - 2,8 πίσω σε bar.

Θα ήμουν αναξιόπιστος και κουτός, αν έκανα κριτική σε λάστιχο, του οποίου δεν έχω ελέγξει την πίεση:cool:
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Οχι δεν λεω αυτο! Πολλες φορες διαφορετικά λαστιχα με διαφορετικές γομες θελουν και διαφορετικες πιεσεις, θελουν λιγο ψαξιμο. Κι εγω τραβολογηθηκα με τα Scorpion Rally STR τα οποια με πιεσεις που ζηταει η ΚΤΜ ηταν απαλευτα, ήθελαν λιγο υπομονη να βρω τις σωστες πιεσεις.
 

#skliros_kariolis (geez996)

φλαφυ μπόι...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
1190 "Παπαχρόνης"
Οχι δεν λεω αυτο! Πολλες φορες διαφορετικά λαστιχα με διαφορετικές γομες θελουν και διαφορετικες πιεσεις, θελουν λιγο ψαξιμο. Κι εγω τραβολογηθηκα με τα Scorpion Rally STR τα οποια με πιεσεις που ζηταει η ΚΤΜ ηταν απαλευτα, ήθελαν λιγο υπομονη να βρω τις σωστες πιεσεις.

Πολυ σωστός.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Οχι δεν λεω αυτο! Πολλες φορες διαφορετικά λαστιχα με διαφορετικές γομες θελουν και διαφορετικες πιεσεις, θελουν λιγο ψαξιμο. Κι εγω τραβολογηθηκα με τα Scorpion Rally STR τα οποια με πιεσεις που ζηταει η ΚΤΜ ηταν απαλευτα, ήθελαν λιγο υπομονη να βρω τις σωστες πιεσεις.
Στα πρώτης τοποθέτησης λάστιχα, βάζεις ότι λέει το μάνιουαλ. Υποτίθεται ότι πήρε έγκριση τύπου στις διάφορες χώρες , με αυτά τα λάστιχα.
Κι ΟΚ, έστω ότι λέει λάθος, λόγω ιδιαιτερότητας και χάλια δρόμων στην Ελλάδα. Από 2,25 εμπρός, πόσο να πέσεις σε 253 κιλά μηχανάκι; 2,0..; Το βλέπω πολύ χαμηλό, μιας και το ελαφρύτερο GS τις ίδιες πιέσεις δίνει! Και τα varadero κλπ...
Η γνώμη μου έχει διαμορφωθεί για το Α41. Καλό έως πολύ καλό στο στεγνό, άθλιο στο βρεγμένο Ελληνικό δρόμο! (σε δρόμους - πίστες Ευρώπης , Ιαπωνίας κλπ δεν έχω άποψη).
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Στα πρώτης τοποθέτησης λάστιχα, βάζεις ότι λέει το μάνιουαλ. Υποτίθεται ότι πήρε έγκριση τύπου στις διάφορες χώρες , με αυτά τα λάστιχα.
Σωστό κι αυτο.
 

a1s7trea

Μέλος
Όνομα
John
Μοτό
Honda Varadero MK2
Εχει τοποθετησει κανενας αλλος φιλος τα Α41?

Ενδιαφερομαι πολυ να τα φορεσω συντομα. Προεχομαι απο Dunlop TR 91 (10000 χλμ). Χρηση ασφαλτος 100 % καθολου βρεγμενο.

Τα TR91 παρουσιασαν τετραγωνακια και κραδασμους
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Παρών.... Μια χαρά λάστιχα είναι.
Μάλλον βγάζουν τα περισσότερα χλμ από όλα.... Τουλάχιστον στην δική μου χρήση.
 

tamanaco

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι - Αγία Παρασκευή - Ηράκλειο
Όνομα
Τάσος
Μοτό
R1200GSA
Εχει τοποθετησει κανενας αλλος φιλος τα Α41?

Ενδιαφερομαι πολυ να τα φορεσω συντομα. Προεχομαι απο Dunlop TR 91 (10000 χλμ). Χρηση ασφαλτος 100 % καθολου βρεγμενο.

Τα TR91 παρουσιασαν τετραγωνακια και κραδασμους
Όπως τα λέει ακριβώς ο maniac από πάνω. Βγάζουν περισσότερα χιλιόμετρα από πολλά άλλα ελαστικά.
Θεωρώ πως είναι πολύ τίμια λάστιχα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Δεν έχω βάλει τα Α41 αλλά είμαι στο 3ο ζευγάρι Α40 (12/6/18 τα βαλα), που τώρα έχουν 14.000 και δεν είναι σε καμμία περίπτωση για αλλαγή. Χτες πήγα μια Σούνιο και όλα καλά μια χαρά στρίψαμε χωρίς γλυστριματα κτλ.

Όμως δεν προτείνω τίποτα σε κανέναν, μεγάλα παιδιά είμαστε και ξέρουμε πάνω κάτω την χρήση που κάνουμε με τη μηχανή. Και πλέον υπάρχει πληθώρα ελαστικών κατάλληλα για big on off για όλα τα γούστα.

Η επιλογή ελαστικών είναι ιδιαίτερο θέμα και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, πχ τρόπος οδήγησης, μηχανή, κιλά μηχανής, εμπειρία, καθημερινή απόσταση ( γιατί στα 2 km δεν προλαβαίνουν να ζεσταθούν ενώ στα 17 που κάνω εγώ Χ2 μια χαρά ζεσταίνονται), πορτοφόλι, γούστο, αναρτήσεις, καγκουρίαση, πουλ μουρ κτλ.
 
Top Bottom