Kαι μιας και το εφερε η κουβεντα,θυμηθηκα οτι καπου ειχε ξανασυζητηθει οπότε ας γραψω κατι παραπανω.Κι ας μεινει στο αρχειο,δεν μπορει ολο και καποιον θα βοηθησει.
λοιπον το συγκεκριμενο Κρανος,οντως βγαινει ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ σε κατασκευη και αλλαζει το φινιρισμα απο αρκετες εταιρειες.Η shiro κατασκευαζει οι υπολοιποι "δανειζονται" και επιμελουνται φινιρισματος και φυσικα το προσφερουν σε ...αλλη τιμη(αναλογως Ονοματος εταιρειαας-ο νοων νοητω)...
Wulfsport Prima Speed Adventure Sport Helmet
Spirit Dual Sport Helmet
Acerbis Active Dual Sport
Tuzo Adventure Dual Sport
DUCHINNI D311 DUAL SPORT
Κι επειδη ειχα την εκδοση σε Wulfsport(Εγγλεζικη Μοτοκροσαδικη εταιρεια),να πω και δυο λογια...
Σαν κρανος,προκειται για ενα πολυκαρμπονατο υλικο στο κελυφος,οχι και κορυφαιας παρεχομενης ασφαλειας-ουτε σε crash test οπως διαβαζα-αρα "προσοχη".Ειναι ενα value for money θα ελεγα βεβαια dual sport κρανακι.
Επειδη εχω ιδία αποψη ομως και για το Uvex Εnduro SLT αλλά και για το Arai Tour X-4 δεν θα συγκρινα επουδενι,το κρανακι που μιλαμε με ενα SLT ή με ενα Arai tour X...Eκει ναι μεν παμε αλλου σε οικονομικο αλλά παμε αλλου και σε θεμα υλικων,ανεσης,ασφαλειας,ποιοτητας εραφρμογης και αντοχης.Αναμφιβολα!
Ειχα οπως ειπα,για καποιους μηνες ενα wulfsport prima speed,το πηρα και το γουσταρα,αλλά δεν θα το ηθελα για κατι παραπανω απο μικρες αποστασεις και λιιιιιγο χωμα σε κοντινες αποστασεις και βουνα οπου βαριεσαι να βαλεις βγαλεις την μασκα σε ενα καθαρο-καλυτερο-εντουραδικο ή θα χρειαστεις τη ζελατινα που δεν εχει το εντουραδικο σου και εχεις αυτο και "περιοριστικα" ειναι οκ.
Ουτε για καλα ταξιδια ειναι αυτο το κρανος ειδικα οταν οδηγεις μεγαλη μοτοσυκλετα και ταχυτητες "Εθνικης"...ενα κρανος δηλαδη που θα με εκανε να αφηνα σπιτι το HJC RPHA 10+ μου, αφου σε ανοιχτο δρομο ή λιγα παραπανω χλμ(αποστασης ή ταχυτητας)κανει και πολυ θορυβο αυτο το dual sport,δεν μου δινει αισθηση κορυφαιας ασφαλειας αλλά και δεν ειναι και το καλυτερο να ταξιδευεις μ ενα κρανος μετριας ποιοτητας...
Εχει ομως απο την αλλη και αρκετα θετικα συγκεντρωμενα μαζι "ολα σε ενα" που λεμε αλλά "αλλά..."...Και εσωτερικη μασκα ηλιου,που βολευει για τον ηλιο ,που ανοιγει-κλεινει πολυ απλα και θετικα με ενα κουμπακι απ'εξω αλλά και γεισο διαθετει για ψιλοβροχο/αντηλιά αλλά και τα κλαρακια στο χωμα και καλη ζελατινα-θαμπωνει παιδια το χειμωνα ομως,αρκετα και ευκολα.....εμφανιση ανεκτη και αποδεκτη ειδικα για OnOff μοτοσυκλετες που "ταιριαζει" ενα τετοιο στυλ κρανους.
Το κουμπωμα ειναι quick lock αρα οχι το κορυφαιο σε ασφαλεια double d-ring αλλά συμβιβαζεσαι για χρηση ευκολιας και χρηστικοτητας για βαλε-βγαλε στην πολη,οκ...
Σε ποιοτητα βαφης-ειδικα αυτο το wulf-μου αφησε εξαιρετικη εντυπωση...Και γραφικα οκ τα γουσταρα,ειδικα νομιζω καλυτερο σε γραφικα παρα μονοχρωμο.
Τα πλαστικα ομως οπως και συνολικα οι αεραγωγοι,ο μηχανισμος εσωτερικης μασκας και η γενικοτερη αισθηση και ποιοτητα,δινουν μια αισθηση "μη μου απτου" που θελει χαλαρες κ προσκετικες κινησεις γιατι πόσο θ'αντεξουν.
Το εσωτερικο αφαιρειται,δεν μυριζει ενω ειναι αντιβακτηριδιακο.Εδω οκ ειμαστε αλλά οχι εφαρμογη "καλου-ακριβου"...
Το μεγεθος στο Wulfsport ηταν το συνηθες μεγεθος που φοραω και σε άλλα κρανη.Σε αντιθεση με το Acerbis που δοκιμασα και ηθελα Large,ενα μεγαλυτερο δηλαδη και χωρις να πω οτι η εφαρμογη ηταν καλη,ρηχο κρανος και δεν μου καθοταν καλα στο κεφαλι.Αρα θελει οπωσδηποτε να το προβαρεις ΠΡΙΝ την αγορα.
Γενικη αισθηση που αφηνει ειναι αυτο το "το γουσταρω ρε παιδια αλλά θα δουμε,δεν ειναι και κορυφη"...Κι αν αναλογιστεις οτι δεν ξοδευεις μια περιουσια,θα ελεγα τα βγαζει τα λεφτα του αρκει να μην υπερεκτιμησεις ξεροντας απο πριν την αγορα οτι θες κατι "για δευτερο".Θα μου πεις...με την ασφαλεια τι γινεται;...τα ειπα...ναι μεν αλλά... Δεν ειναι κακο κρανος αλλά δεν ειναι και στην κατηγορια "βαλτο και φυγε".Η αποφαση ειναι προσωπικη καθενος...