Aυτο το συγκεκριμενο μηχανημα εχει πολεμησει ή αλλοιως ειναι εργοστασιακο αγωνιστικο......τι να λεμε τωρα....ilbig:
Aυτο το συγκεκριμενο μηχανημα εχει πολεμησει ή αλλοιως ειναι εργοστασιακο αγωνιστικο......τι να λεμε τωρα....ilbig:
+1κατα καιρους στον αφρικανο εχουν βασιστει απιθανα "οπλα" ειτε αγωνιστικα για το dakar και αλλους παρομοιους ειτε ιδιωτικα ετσι για τη φαση... ψαχνοντας για μηχανη πριν απο καιρο, το afrika ηταν μια απο τις επιλογες μου... ο λογος που τελικα πηρα το ktm εχει να κανει μονο με τον fun to drive χαρακτηρα και τα καποια λιγοτερα κιλα... κατα τα αλλα ειναι μια τιμια μηχανη που μπορει να σε παει πολυ μακρια απροβληματιστα... τι αλλο να ζητησει κανεις???
Ο ας πουμε ο πρωτος που ξεκινησε τα ραλυ φαιρινγκ (και τα αλλα τσιμιτζιλα) για της αφρικανες ειναι ο Ιταλος Boano που εκανε και το προτοτυπο για το δικο του μηχανακι για το Dakar . Αυτος αν δεν κανω λαθος προμηθευει το εγγλεζο . http://www.boano.com/Μια από τις πλέον ενημερωμένες εταιρίες για Africa (και όχι μόνο, έχει και για Γερμανικά...) είναι η αγγλική Rugged Roads. Είχα πάρει κάποια πραγματάκια για το 800 στο παρελθόν κι είναι μια χαρά.
η honda το 1986 εβαλε στους αγωνες ενα "οπλο" με 125 "στεγνα" κιλα και 75 ιππους... σημερα δεν μπορει, μετα απο 28 χρονια, να το βγαλει στην παραγωγη???Απο 650 δεν γνωριζω....αλλα εχω κανει 77000 χλμ. με 750 του 96' και το μονο μου προβλημα παντα ηταν η σελα και η τελικη του ταχυτητα παρ ολο που το ειχα χαιδεψει λιγακι....Κατα τα αλλα με πηγαινε παντου σε οτιδηποτε δρομο χωρις κανενα προβλημα ( τι χωματινα λαστιχα και ιστοριες) μακαρι να ειχα φωτο απο το που το εχω παει....Απολυτη εμπιστοσυνη απο μηχανικης πλευρας, ευκολο στο service διοτι τα κανω μονος μου, τι αλλο να πω γι αυτην την μοτοσυκλετα; ΚΡΙΜΑ που η honda δεν εβγαλε ενα 1000 ή οτι αλλο, σε rally παντα μορφη και ικανοτητες ωστε να προσκυνησουν ολοι της κατηγοριας.....
ενα ειναι σιγουρο... αν το "νεο" africa, οποτε και αν βγει στο δρομο, ειναι αξιος διαδοχος των 650/750 αφρικανων τοτε ή το ktm θα βγει στο σφυρι ή εμενα θα μου λειπει ενα νεφρο...+1
επειδη το μηχανακι σου ειναι επισης ενα "ονειρο" αν δεν σου κανει κοπο γραψε μας πεντε πραγματα σε ενα δικο του θεμα
Η διαφορά στο βάρος είναι σωστή.τωρα που το θυμηθηκα... παντα ειχα την απορια, πως απο το 650 στο 750 καταφεραν και φορτωσαν στο africa 23 ολοκληρα κιλα... στεγνα... εχω δει απο κοντα και τα δυο και δεν προσεξα καποια αλλαγη που να δικαιολογει τετοια αυξηση κιλων... ολα αυτα φυσικα αν τα στοιχεια του MCS ειναι σωστα...
οντως....πολύ καλο.
Το HRC που γραφει πανω δεν ειναι για πλακα,εχει καλη τεχνολογια το μοτερ αυτο.................το μονο ''κακο'' σε σχεση με το 750 ειναι οτι ειναι αρκετα ψηλοτερο και αναστηματα σαν τα δικα μας Τεο τραβανε ζορι εκει πανω.Μάνο παλιά τρέλα και αγάπη αυτή η μηχανή,και μονο το οτι είναι ντακαρισια φτανει,να φανταστεί είναι πιο ψηλη απο την χοντρή που καβαλω...