Και δειχνει παρολα την ηλικιας της πολυ καλη και πολυ προσεγμένη κατασκευαστικα....!!
Δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιος που ειχε και τα δυο για να γραψει κατι σχετικο.
Ασε που στην ελλαδα η αντικειμενικη γνωμη εχει πεθανει προ πολλου.......
Καλορίζικο Θεολόγη και καλοτάξιδο !!!!!! Πήρες το καλύτερο !!!!!
Όσον αφορά τις διαφορές 650 vs 750, εάν σκεφτείς στο 650 η HONDAσου έλεγε «βάλε χωμάτινα ελαστικά , ντεπόζιτα βενζίνης -νερού» και τρέξε στο DAKAR……………… δεν θέλει πολύ σκέψη!!!!
Επειδή είχα και 750 παλαιότερα μοντ. 1995 (μαζί του πέρασα 88000 km) τώρα θυμάμαι κάποιες διαφορές.
Το 650 (αναφερόμαστε σε μηχανάκια τις εκείνης εποχής) είναι πιο χωμάτινο με ελαστικό κινητήρα, με αναρτήσεις που “διαβάζουν” και δεν τρομάζουν τον αναβάτη όσο και να το πιέσει.
Οι “σχέσεις“ ταχυτήτων είναι πιο “κοντές“ για εκμετάλλευση τις δύναμης του κινητήρα σε όλο το φάσμα στροφών που σου δίνει.
Με λιγότερα κιλά και το “κέντρο βάρους“ (είναι πιο κοντά από το 750) σε σχέση με τις γωνίες kaster- trail(ίχνος) και την μικρότερη απόσταση μεταξύ των τροχών αυτό κάνει ένα πολύ καλό οδηγικό σύνολο.
Η κατανάλωση δεν θυμάμαι να έχει διαφορά μεταξύ τους.
Αυτό που πλησιάζει περισσότερο του 650, είναι το 750 μοντ. 1990.(το ‘χει ένας φίλος. Αν τον καταφέρω και έρθει στην εκδρομή θα το κάνω testrideκαι θα γράψω).