Africa Twin 750 ή BMW R1150GS ADV

Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Eχω μια απορια σε κατι που γυριζει μεσα στο κεφαλι μου εδώ κ λιγες μερες, αν αξιζει να αλλαξω την μπεμπεκα μου με μια αφρικανα......υπαρχουν νομιζω καποιοι εδώ μεσα που ειχαν κ τα δυο μοτορια κ θα ηθελα μια γνωμη, αλλα κ από καποιον που θελει να εκφραση μια γνωμη κ ας μην τα ειχε εννοείτε.
Αν κ μου αρεσουν κ οι δυο τους πολύ η αληθεια είναι ότι δεν νομιζω ετσι ευκολα να χωρισω με την μπεμπα μου. Αλλα μια δυο αποψεις θα τις ηθελα για το ταξιδι την βολτα σε εντος κ εκτος δρομου.
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Θα απαντησω εγω ''κλειδωνοντας'' το θεμα.
Δεν υπαρχει συγκριση, οσο και αν φαινονται κοντα οι δυο μοτοσυκλετες.
(Με τα 2 Αφρικα εχω κανει 120.000 χλμ συνολικα , με το αλλο 60.000).
Ξαναλεω οτι με δεδομενο πως δεν εχεις σπαστει απο καποια βλαβη δεν υπαρχει θεμα προς συζητηση.
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Θα απαντησω εγω ''κλειδωνοντας'' το θεμα.
Δεν υπαρχει συγκριση, οσο και αν φαινονται κοντα οι δυο μοτοσυκλετες.
(Με τα 2 Αφρικα εχω κανει 120.000 χλμ συνολικα , με το αλλο 60.000).
Ξαναλεω οτι με δεδομενο πως δεν εχεις σπαστει απο καποια βλαβη δεν υπαρχει θεμα προς συζητηση.
εσυ κ ο Ηλιας ειστε από αυτους που περιμενα στανταρκι απαντηση κ ειδικα εσυ Πασχαλη, μου την σπαει λιγο το ότι χαλασαν τα ματακια από το νερο όταν την επλυνα,κατι που φτιαχτηκε, αλλα με ενοχλεί ότι μια τετοια μηχανη δεν θα επρεπε να φοβαται το νερο,από την άλλη εχουν περασει από το 03 ετος κατασκευης της 13 χρονια κ την λες κ μια φυσιολογικη φθορα. Αλλα η αληθεια είναι όπως κ προανεφερα δεν θα ηταν ευκολο να την αποχωριστω μονο για αυτό τον λογο.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δεν ειχα κανενα απ'τα δυο μηχανακια αλλα τα ξερω σχετικα καλα.
  • Για καποιον που θελει το μηχανακι για σοβαρουτσικο χωμα πχ πουροντουρικη χρηση, Αφρικα σιγουρα με καποιες αναβαθμισεις στις αναρτησεις με την προϋποθεση ο αναβατης να ειναι 1.85μ τουλαχιστο.
  • Για ταξιδια σε καθε ειδους ασφαλτο, 1150GS σιγουρα.
Ο @kordix ειχε Αφρικα 750 για χρονια αλλα τοδωσε και πηρε 1150GS ακριβως για να ταξιδευει ανετα/γρηγορουτσικα στην ασφαλτο (και ενα CCM να το αντβεντσουρεψει για χωμα).
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Ταπεινή μου γνώμη είναι πως δεν υπάρχει σύγκριση...
Αν το χώμα είναι αυτό που σκέφτεσαι, φόρα του ένα ζευγάρι τρακτερωτά και όρμα, αν πάλι σκέφτεσαι το πιθανό κόστος και θέλεις το 1150 καθαρό, με ένα χιλιάρικο (αν το διαθέτεις την σημερον ημέραν) αγοράζεις 600άρι μονοκύλινδρο ικανότατο για αντβεντσουράδες!
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Να δώσεις ένα μηχανάκι που το ξέρεις για να πάρεις ένα μτχ αγνώστων προηγουμένων ιδιοκτητών που θα σου κάνει πάνω-κάτω την ίδια δουλειά, δεν ξέρω, εγώ δεν θα το έκανα.
Αν τώρα έχεις κάποιο θέμα και απλά πρέπει να το "σπρώξεις", το θέμα αλλάζει.
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Ταπεινή μου γνώμη είναι πως δεν υπάρχει σύγκριση...
Αν το χώμα είναι αυτό που σκέφτεσαι, φόρα του ένα ζευγάρι τρακτερωτά και όρμα, αν πάλι σκέφτεσαι το πιθανό κόστος και θέλεις το 1150 καθαρό, με ένα χιλιάρικο (αν το διαθέτεις την σημερον ημέραν) αγοράζεις 600άρι μονοκύλινδρο ικανότατο για αντβεντσουράδες!
Δεν το θελω παντα καθαρο,αν κ το 1000 κακι αν περισευε θα το επαιρνα 1 εντουρακι.
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Να δώσεις ένα μηχανάκι που το ξέρεις για να πάρεις ένα μτχ αγνώστων προηγουμένων ιδιοκτητών που θα σου κάνει πάνω-κάτω την ίδια δουλειά, δεν ξέρω, εγώ δεν θα το έκανα.
Αν τώρα έχεις κάποιο θέμα και απλά πρέπει να το "σπρώξεις", το θέμα αλλάζει.
δεν εχει θεμα Πανο ισα ισα είμαι ευχαριστημένος,απλα εκανα μια σκεψη κ παιρνω τις γνωμε σας κ συμφωνω μαζι σας, εξαλλου δεν εχω κ ιδεα για το αφρικα κ τωρα διαφωτίζομαι πανω στην συγκριση. Αν κ αν το αλλαζα θα το εψαχνα πολύ όμως δεν ξεχναω ότι παλι θα επαιρνα κατι μεταχειρησμενο που δεν το ξερω...όπως ειπες.
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Δεν ειχα κανενα απ'τα δυο μηχανακια αλλα τα ξερω σχετικα καλα.
  • Για καποιον που θελει το μηχανακι για σοβαρουτσικο χωμα πχ πουροντουρικη χρηση, Αφρικα σιγουρα με καποιες αναβαθμισεις στις αναρτησεις με την προϋποθεση ο αναβατης να ειναι 1.85μ τουλαχιστο.
  • Για ταξιδια σε καθε ειδους ασφαλτο, 1150GS σιγουρα.
Ο @kordix ειχε Αφρικα 750 για χρονια αλλα τοδωσε και πηρε 1150GS ακριβως για να ταξιδευει ανετα/γρηγορουτσικα στην ασφαλτο (και ενα CCM να το αντβεντσουρεψει για χωμα).
εχω ένα CR που μαλλον πρεπει να αρχισω να μαζευω. αλλα θελει καλο μαζεμαo_O...:)
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Δεν μπορούν να συγκριθούν αυτές οι δύο μοτοσυκλέτες.

Το 1150 στην άσφαλτο είναι παντού καλύτερο. Ταξιδεύει καλύτερα σε επαρχιακούς και εθνική, εχει καλύτερα φρένα, καλύτερο κράτημα, είναι πιο άνετο και νομίζω πως υστερεί μόνο στην προστασία από τον αέρα κυρίως στα γόνατα. Το άφρικα είναι πιο εύκολο στην κίνηση και μόνο. Το 1150 είναι πιο μοτοσυκλέτα λόγω ροπής και χαμηλού κέντρου βάρους. Το 1150 χώμα δεν το εχω πάει ακόμα και ούτε σκοπεύω γιατί εχω δεύτερο μικρό.

Στο χώμα το άφρικα με ενα άλλο αμορτισέρ και βελτιώσεις στο πιρούνι πάει πολύ καλά. Ομως για να πάει καλά θέλει το μαμα γρανάζωμα 16-45 που είναι πολύ κοντό, εχει και 5 ταχύτητες οπότε στην άσφαλτο μέχρι το χώμα ταξιδεύει το πολύ με 130. Μετά τις 6.000 στροφές τα άφρικα ζορίζοντε, καίνε πολύ καύσιμο και λάδι. Κι αυτό ήταν το μεγάλο μου πρόβλημα με το άφρικα. Στους επαρχιακούς ταξιδεύει πολύ καλά αλλά στην εθνική όχι, του λείπει μια 6η ταχύτητα.

Για την αξιοπιστία του άφρικα τι να πω. Το δικό μου του ήπια το αίμα, εκανα 140.000 km και δεν επαθε ποτέ τίποτα εκτός από το πυραυλάκι στο φλοτέρ του ενός καρμπυρατέρ που κόλλαγε και εκανε υπερχείλιση. Και το εχω δώσει σε φίλο εντουρά ο οποίος το βάζει και αυτός χώμα και το αφρικανάκι δεν λέει όχι.

Για το 1150 έχω μάθει πια που πονάει αλλά η χαρά που μου δίνει όταν το οδηγάω είναι τέτοια που ότι και να πάθει θα το αντιμετωπίσω. Βέβαια υπάρχουν σημεία στην μοτοσυκλέτα που αναρωτιέμαι πόσες μπύρες είχε πιει ο Γερμανός όταν την σχεδίαζε. :yew: Για παράδειγμα τα χειριστήρια, για να γυρίσεις την μανέτα του συμπλέκτη πιο πάνω ή κάτω πρέπει να λύνεις βίδες για καμμιά ώρα. Ομως σε γενικές γραμμές το 1150 είναι ΠΟΛΥ πιο εύκολο στο σέρβις από το άφρικα, αφού εχεις πρόσβαση εύκολα παντού.


Οχι αν είχα 1150 σε καμμία περίπτωση δεν θα το έδινα για να πάρω άφρικα 750 για μεικτή χρήση. Υπάρχουν καλύτερες και πιο ελαφριές μοτοσυκλέτες για τέτοια χρήση. Αν ήθελα να το ευχαριστιέμαι θα αγόραζα ψηλόφτερο ελαφρύ μονοκύλινδρο (που το πήρα). Αν ήθελα να συνδυάσω παιχνίδι στο χώμα αλλα και άνεση θα πήγαινα σε 600 μονοκύλινδρο φεριγκάτο, domi, tenere660 (με προτίμηση στο μοντέλο του 91), 640adv, f650dakar κτλ. Αυτά και συγνώμη για το σεντόνι αλλά δεν γίνεται αλλιώς...:)
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
δεν εχει θεμα Πανο ισα ισα είμαι ευχαριστημένος,απλα εκανα μια σκεψη κ παιρνω τις γνωμε σας κ συμφωνω μαζι σας, εξαλλου δεν εχω κ ιδεα για το αφρικα κ τωρα διαφωτίζομαι πανω στην συγκριση. Αν κ αν το αλλαζα θα το εψαχνα πολύ όμως δεν ξεχναω ότι παλι θα επαιρνα κατι μεταχειρησμενο που δεν το ξερω...όπως ειπες.
Και πιο παλιό θα είναι όχι φίλε !!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Στο χώμα το άφρικα με ενα άλλο αμορτισέρ και βελτιώσεις στο πιρούνι πάει πολύ καλά. Ομως για να πάει καλά θέλει το μαμα γρανάζωμα 16-45 που είναι πολύ κοντό, εχει και 5 ταχύτητες οπότε στην άσφαλτο μέχρι το χώμα ταξιδεύει το πολύ με 130. Μετά τις 6.000 στροφές τα άφρικα ζορίζονται, καίνε πολύ καύσιμο και λάδι. Κι αυτό ήταν το μεγάλο μου πρόβλημα με το άφρικα. Στους επαρχιακούς ταξιδεύει πολύ καλά αλλά στην εθνική όχι, του λείπει μια 6η ταχύτητα.
Πληροφοριακα, αυτο το θεμα της ελλειψης δυναμης ψηλα για ταξιδι με συνεχεις σχετικα ψηλες ταχυτητες πχ. 150-160χμω το εχουν ολοι οι V52 της Χονδα που εχουν μπει σε Τρανσαλπ 600/650 και Αφρικα 650/750. Το μονο μηχανακι αυτης της οικογενειας που δεν εχει στον ιδιο βαθμο αυτο το προβλημα ειναι το ψεκαστο Τρανσαλπ 700 που εχει περισοτερη δυναμη / μικροτερη καταναλωση, αν και εχει και αυτο 5αρι κιβωτιο. Επισης μεταξυ των καρπυρατερατων 600/650/750, ο μεταγενεστερος 650 κινητηρας των Τρανσαλπ 650 εχει μικροτερες ανοχες και δεν καιει λαδι, η δε συνεχης "μεγιστη" ταχυτητα ταξιδιου μ'αυτον με το μαμα γραναζωμα 15-48 ειναι 140-145χμω στις 6500 σαλ. Αλλα και παλι η Εθνικη ειναι προς αποφυγην..
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Να δώσεις ένα μηχανάκι που το ξέρεις για να πάρεις ένα μτχ αγνώστων προηγουμένων ιδιοκτητών που θα σου κάνει πάνω-κάτω την ίδια δουλειά, δεν ξέρω, εγώ δεν θα το έκανα.
Αν τώρα έχεις κάποιο θέμα και απλά πρέπει να το "σπρώξεις", το θέμα αλλάζει.
......επέτρεψε με να συμφωνήσω με τον Παναγιώτη.
Έχω το varadero για άσφαλτο, την Africa για χώμα αποστάσεων, το husky για endurο, το jog για πόλη.........έχω στερειτικά......για ένα CBR 600 RR.
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου. ...
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
......επέτρεψε με να συμφωνήσω με τον Παναγιώτη.
Έχω το varadero για άσφαλτο, την Africa για χώμα αποστάσεων, το husky για endurο, το jog για πόλη.........έχω στερειτικά......για ένα CBR 600 RR.
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου. ...
Σιγά που δεν θα ήταν Honda το στερητικό σου...:D
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Δεν μπορούν να συγκριθούν αυτές οι δύο μοτοσυκλέτες.

Το 1150 στην άσφαλτο είναι παντού καλύτερο. Ταξιδεύει καλύτερα σε επαρχιακούς και εθνική, εχει καλύτερα φρένα, καλύτερο κράτημα, είναι πιο άνετο και νομίζω πως υστερεί μόνο στην προστασία από τον αέρα κυρίως στα γόνατα. Το άφρικα είναι πιο εύκολο στην κίνηση και μόνο. Το 1150 είναι πιο μοτοσυκλέτα λόγω ροπής και χαμηλού κέντρου βάρους. Το 1150 χώμα δεν το εχω πάει ακόμα και ούτε σκοπεύω γιατί εχω δεύτερο μικρό.

Στο χώμα το άφρικα με ενα άλλο αμορτισέρ και βελτιώσεις στο πιρούνι πάει πολύ καλά. Ομως για να πάει καλά θέλει το μαμα γρανάζωμα 16-45 που είναι πολύ κοντό, εχει και 5 ταχύτητες οπότε στην άσφαλτο μέχρι το χώμα ταξιδεύει το πολύ με 130. Μετά τις 6.000 στροφές τα άφρικα ζορίζοντε, καίνε πολύ καύσιμο και λάδι. Κι αυτό ήταν το μεγάλο μου πρόβλημα με το άφρικα. Στους επαρχιακούς ταξιδεύει πολύ καλά αλλά στην εθνική όχι, του λείπει μια 6η ταχύτητα.

Για την αξιοπιστία του άφρικα τι να πω. Το δικό μου του ήπια το αίμα, εκανα 140.000 km και δεν επαθε ποτέ τίποτα εκτός από το πυραυλάκι στο φλοτέρ του ενός καρμπυρατέρ που κόλλαγε και εκανε υπερχείλιση. Και το εχω δώσει σε φίλο εντουρά ο οποίος το βάζει και αυτός χώμα και το αφρικανάκι δεν λέει όχι.

Για το 1150 έχω μάθει πια που πονάει αλλά η χαρά που μου δίνει όταν το οδηγάω είναι τέτοια που ότι και να πάθει θα το αντιμετωπίσω. Βέβαια υπάρχουν σημεία στην μοτοσυκλέτα που αναρωτιέμαι πόσες μπύρες είχε πιει ο Γερμανός όταν την σχεδίαζε. :yew: Για παράδειγμα τα χειριστήρια, για να γυρίσεις την μανέτα του συμπλέκτη πιο πάνω ή κάτω πρέπει να λύνεις βίδες για καμμιά ώρα. Ομως σε γενικές γραμμές το 1150 είναι ΠΟΛΥ πιο εύκολο στο σέρβις από το άφρικα, αφού εχεις πρόσβαση εύκολα παντού.


Οχι αν είχα 1150 σε καμμία περίπτωση δεν θα το έδινα για να πάρω άφρικα 750 για μεικτή χρήση. Υπάρχουν καλύτερες και πιο ελαφριές μοτοσυκλέτες για τέτοια χρήση. Αν ήθελα να το ευχαριστιέμαι θα αγόραζα ψηλόφτερο ελαφρύ μονοκύλινδρο (που το πήρα). Αν ήθελα να συνδυάσω παιχνίδι στο χώμα αλλα και άνεση θα πήγαινα σε 600 μονοκύλινδρο φεριγκάτο, domi, tenere660 (με προτίμηση στο μοντέλο του 91), 640adv, f650dakar κτλ. Αυτά και συγνώμη για το σεντόνι αλλά δεν γίνεται αλλιώς...:)
Mια χαρα το σεντονι κ μη ζητας συγνωμη:), ειδικα απο καποιον που ξερει τοσο καλα κ τα δυο μοτορια :yew: :ok::)
 
Top Bottom