Africana

Blue line

Μέλος
Όνομα
Sakis
Μοτό
GS 1200 ADV
KTM EXC300 TPI
Καλησπέρα παίδες.

Σκέφτομαι να αγοράσω μια XRV 750 για εκδρομές τύπου advtroffy και γενικότερα travel enduro αλλά να μην μου στερεί την δυνατότητα μετακινήσεων μικρών - μέσων αποστάσεων 200 - 300km.

Η μηχανή θα 'στηθεί' για αυτόν τον σκοπό με ότι συνεπάγεται σε αναρτήσεις, τιμόνια, κάγκελα κτλ.
Το budget για την αγορά είναι μέχρι 3000€.

Θέλω να ρωτήσω του κατέχοντες τα παρακάτω:
- Είναι σωστό το μοντέλο για αυτό που περιγράφω παραπάνω ή να επιλέξω κάτι άλλο?
- Ποια χρονολογία να επιλέξω ή να αποφύγω από θέματα βλαβών?
- Που πάσχουν οι συγκεκριμένες μηχανές?
- Γενικότερες συμβουλές στησίματος?

Ευχαριστώ,
Σάκης
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Στην αρχη αυτες κοίταγα μετα πηγα στα Σουζουκι dr και μετα πήρα 640 κατεμ και νομιζω οτι έκανα ( πρωσοπικη μου γνωμη ) καλα !!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ο λόγος που την απέρριψα την Αφρικα ειναι οτι ειναι βαριά αργή και δυσκίνητη για γρήγορο χώμα καλη ομως να φτάσεις στο χώμα οςο και μακριά να ειναι
Τα πρώτα μοντέλα ( 650) είχαν πολυ χωμάτινο προσδιορισμό και λιγοτερο βάρος αλλα ειναι δυσεύρετα
Αν βρεις καποιο τέτοιο αξίζει !!!
Παλι λέω προσωπικές απόψεις
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ο λόγος που την απέρριψα την Αφρικα ειναι οτι ειναι βαριά αργή και δυσκίνητη για γρήγορο χώμα καλη ομως να φτάσεις στο χώμα οςο και μακριά να ειναι
Τα πρώτα μοντέλα ( 650) είχαν πολυ χωμάτινο προσδιορισμό και λιγοτερο βάρος αλλα ειναι δυσεύρετα
Αν βρεις καποιο τέτοιο αξίζει !!!
Παλι λέω προσωπικές απόψεις
Παλιόπουλο, έπρεπε να έχω την 1η μου του 98 και να δεις πόσο αργή και δυσκίνητη ήταν! Να σε ξετρυπήσω με το ματρακά σου να μάθεις:devilish::devilish::devilish::devilish::devilish:


Πέρα από την πλάκα....

Ο φίλος από δω, αφού έχει GS (που το θεωρώ ιδανικό για τα τρόφυ μας, όπου συμπεριλαμβάνεται μεγάλη μετακίνηση σε άσφαλτο και με φορτίο) καλό είναι να πάρει κάτι πιο ελαφρύ κι εύκολο, με προσανατολισμό πιο χωμάτινο, όπως λες κι εσύ. ;) :inlove:
 

Mak-Mak

Μέλος
Όνομα
Πανος
Μοτό
Honda Varadero, BMW F650gs maDrakar
Για τον σκοπό αυτό αλλά και για καθημερινή μετακίνηση πήρα ένα f650gs dakar. Για 200-300χμ ταξιδεύεις μια χαρά. (το οδοιπορικό της μοτοπαρέας λεωνιδίου με το dakarάκι το έκανα απροβλημάτιστα) Στο χώμα είναι αξιοπρεπέστατο και δεν έχει το βάρος της αφρικάνας.
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
θα συμφωνησω με τον Στεργιο σε οτι εγραψε για το 650. η αφρικανα σε γενικες γραμμες δεν κανει τιποτα απο οσα ανεφερες τελεια αλλα σου δινει ενα καλο ποσοστο απ' ολα. με τις αναλογες επεμβασεις και με την αναλογη εξοικιωση απο την πλευρα σου πιστευω πως μπορει να σου χαρισει πολλα και ομορφα χιλιομετρα ειτε αυτα ειναι κοντινες αποδρασεις ειτε μεγαλυτερα ταξιδια. εγω επελεξα το 640 γιατι ο προανατολησμος μου ηταν περισσοτερο off παρα on και το βαρος εκει ειναι προβλημα. μολις γυρισα απο ενα τριημερο οπου εγραψα σχεδον χιλια χιλιομετρα σε ασφαλτο και χωμα (λιγο). σιγουρα μια αφρικανα θα μου προσφερε μεγαλυτερη ανεση απ' οτι το κτμ... δεν την εχω ξεγραψει απο τις πιθανες επιλογες μου. τα προβληματα τους λιγα και γνωστα. αν βρεις κατι απο καποιον που την φροντιζε σωστα δεν θα εχεις τιποτα σοβαρο να φοβηθεις...
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Για τον σκοπό αυτό αλλά και για καθημερινή μετακίνηση πήρα ένα f650gs dakar. Για 200-300χμ ταξιδεύεις μια χαρά. (το οδοιπορικό της μοτοπαρέας λεωνιδίου με το dakarάκι το έκανα απροβλημάτιστα) Στο χώμα είναι αξιοπρεπέστατο και δεν έχει το βάρος της αφρικάνας.
Το gs Dakar 650 ειναι πιο ορθολογική κίνηση απο την Αφρικα
Πιο μοντέρνο μηχανακι και με 2000 εχεις καθαρίσει !!!
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Καλησπέρα παίδες.

Σκέφτομαι να αγοράσω μια XRV 750 για εκδρομές τύπου advtroffy και γενικότερα travel enduro αλλά να μην μου στερεί την δυνατότητα μετακινήσεων μικρών - μέσων αποστάσεων 200 - 300km.

Η μηχανή θα 'στηθεί' για αυτόν τον σκοπό με ότι συνεπάγεται σε αναρτήσεις, τιμόνια, κάγκελα κτλ.
Το budget για την αγορά είναι μέχρι 3000€.

Θέλω να ρωτήσω του κατέχοντες τα παρακάτω:
- Είναι σωστό το μοντέλο για αυτό που περιγράφω παραπάνω ή να επιλέξω κάτι άλλο?
- Ποια χρονολογία να επιλέξω ή να αποφύγω από θέματα βλαβών?
- Που πάσχουν οι συγκεκριμένες μηχανές?
- Γενικότερες συμβουλές στησίματος?

Ευχαριστώ,
Σάκης
Γεια σου Σάκη.
Θα σου μιλήσω ως κάτοχος μιας xrv 750 του 1994 που έχει 96500χλμ.
Τα χρήματα που διαθέτεις για αγορά είναι πάρα πολύ καλά, ίσως να χρειαστεί να δώσεις και λιγότερα για αποκτήσεις μια αξιόλογη μοτοσυκλέτα (όποτε τα ρέστα θα τα ρίξεις για κάποια συμμαζεματα που ενδεχομένως να χρειάζεται)!
Απο πλευράς "βλαβών" πάσχει σε ανορθωτη και τρόμπα καυσίμου. Αυτό που επίσης πρέπει να προσέξεις είναι την φλάντζα που βρίσκεται στο ψευτοκαπακο των βαλβίδων του πίσω κυλίνδρου (για να το δεις θα σκύψεις καλά και θα κοιτάξεις ψηλά στον πίσω κύλινδρο) για να δεις αν δακρύζει λάδι. Αυτό συμβαίνει γιατί ο πίσω κύλινδρος αεριζεται λιγότερο από τον μπροστά με αποτέλεσμα να ξεραινεται η φράντζα. Το κόστος της φλαντζας γνήσια είναι 15,50€ οπότε αν πιάνουν τα χερια σου την αντικαθιστας οικονομικά.Να ξέρεις πως αυτό μην σε φοβίσει γιατί αν την αλλάξεις θα χρειαστεί να την αλλάξεις δεν ξέρω και γω και μετά από πόσες δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Τώρα από πλευράς αναλωσίμων βλέπεις τι χρειάζεται αλλαγή και το αλλάζεις.
Απο πλευράς οδηγήσεις στο χώμα είναι μια πολύ αξιόλογη μοτοσυκλέτα κατά την γνώμη που για αξιοποιήσεις 100% τις δυνατότητές της πρέπει να κατέχεις την οδήγηση στο χώμα. Με χωμάτινο λάστιχο και πηγαίνοντας φυλαγμένα θα σου εμπνέει εμπιστοσύνη μέχρι να την συνηθίσεις.
Αυτά απο μένα και ας μιλήσουν και άλλοι κατέχοντες αλλά και γνωστές και του χώματος αλλά και των δυο τροχών για να διασταυρώσεις απόψεις!


Στάλθηκε από το LG-D620 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Πρωτα απο ολα αν σου αρεσει στο ματι πιο πολυ απο αλλα παρτη.
Ειναι μηχανακι με λιγο συμμαζεμα και ανετα χωματινη θα κανεις εκδρομικα παντα μιλαμε ετσι? δεν ειναι εντουρακι
αλλα και φορτωμενος παλι εκδρομικο εντουρο αξιοπρεπεστατα.Οπως επισης ανετα και ασφαλτινα ταξιδια επαρχιακου δικτυου.
Ειναι παλιο μηχανακι με οτι συνεπαγεται πραγμα το οποιο εμενα δεν με χαλαει γιατι εχω δει χρεπια αφρικα παντου στο εξωτερικο που πανε μια χαρα και γυρνανε τον πλανητη.
Κοινως για τα λεφτα που διαθετεις παιρνεις ενα μηχανακι 50 50 κατε με οπως συνηθιζεται να λεμε τα τελευταια χρονια.
Ελπιζω να βοηθησα
 

korobilis7

Μέλος
Περιοχή
rentis
Όνομα
kostas
Μοτό
AFRICA TWIN XRV 750 rd07a
Σαν κατοχος και φαν της αφρικανας....
Θα συμφωνησω με τα λεγομενα των παιδιων σχετικα με το μοντελο.
Ο δικυλινδρος κινητηρας θα σου επιτρεψει την ανεση του μακρινου ταξιδιου,σε σχεση με εναν μονοκυλινδρο.
Το βαρος της μειονέκτημα σε σχεση με το μονοκυλινδρο.αυτο ομως συνηθηζεται μαθαινοντας την μηχανη.
(Το λεω, καθως ειναι το μοναδικο μου οχημα,και δεν με προβληματιζει το βαρος της ειτε στην κινηση της αθηνας, ειτε στις χωματινες)
Αν βρεις μια καλοσυντηρημενη φυσιολογικα δεν θα σε προβληματισει με βλαβες.(αναφερθηκαν πιο πανω καποια αναλωσημα που ΘΑ τα βγαλει καποια στιγμη).
Βρες μια,κατσε πανω,καντην βολτα και δες αν σου "κάθεται ".
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Το αφρικα μου αρεσε και εξακολουθει να μου αρεσει
εψαχνα καποια στιγμη και εγω αλλα απογοητευτηκα ,διοτι καθαρο μηχανακι σε γηινη τιμη δε βρηκα..δυστυχως..
μαλλον ευτυχως δλδ γιατι πηρα τον κανιβαλο
και αποζημιωνομαι καθημερινα για την επιλογη μου:)
καλη αναζητηση και ευχομαι να βρεις αυτο που επιθυμεις:)
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
αγαπητε φιλε σακη.....
τα ειπαν ολα οι προλαλησαντες...
και συμφωνω σε ολα....
το μονο που μενει ειναι οι αποδειξεις....


ΔΙΑΛΕΞΕ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΓΚΟΜΕΝΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΓΟΥΣΤΑ....

αλλα οποια και αν ειναι αυτη, καλο ειναι να κανεις και την προσευχουλα σου....

 

Blue line

Μέλος
Όνομα
Sakis
Μοτό
GS 1200 ADV
KTM EXC300 TPI
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Είναι γεγονός ότι είμαι παρορμητικός χωρίς να το πολύ σκεφτώ.
Έτσι έβαλα την Αφρικάνα στο στόχαστρο.
Βέβαια με το γεγονός ότι έχω το adv lc το οποίο το λυπάμαι (και την τσέπη μου) να το βάλω σε δύσκολο τερέν μάλλον η πιο οροθολογιστική κίνηση είναι ένα enduro τύπου DRZ-400 που αναφέρει ο Mathosalas.
Έχω και ένα Trasalp που αφενός το θεωρώ πολύ αδύναμο να καθίσω να το στήσω αφετέρου κάνει και χρήση παπιού για δουλειές στην Αθήνα επομένως λέω να μην μπώ σε περιπέτειες με αυτό.
Παίζει και Van για πιο μακρινές βόλτες επομένως βοουρ για enduro.
Τα DRZ-SM (που βρίσκω περισσότερα) έχουν τον ίδιο κινητήρα - αναρτήσεις?
Για YR450F ποια η γνώμη σας?
Σ.
 

Mak-Mak

Μέλος
Όνομα
Πανος
Μοτό
Honda Varadero, BMW F650gs maDrakar
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Είναι γεγονός ότι είμαι παρορμητικός χωρίς να το πολύ σκεφτώ.
Έτσι έβαλα την Αφρικάνα στο στόχαστρο.
Βέβαια με το γεγονός ότι έχω το adv lc το οποίο το λυπάμαι (και την τσέπη μου) να το βάλω σε δύσκολο τερέν μάλλον η πιο οροθολογιστική κίνηση είναι ένα enduro τύπου DRZ-400 που αναφέρει ο Mathosalas.
Έχω και ένα Trasalp που αφενός το θεωρώ πολύ αδύναμο να καθίσω να το στήσω αφετέρου κάνει και χρήση παπιού για δουλειές στην Αθήνα επομένως λέω να μην μπώ σε περιπέτειες με αυτό.
Παίζει και Van για πιο μακρινές βόλτες επομένως βοουρ για enduro.
Τα DRZ-SM (που βρίσκω περισσότερα) έχουν τον ίδιο κινητήρα - αναρτήσεις?
Για YR450F ποια η γνώμη σας?
Σ.
Drz sm με e εχουν διαφορες και στην δύναμη του κινητήρα (πιο δυνατό το e) και το sm ειναι πιο streetάδικα στημένο (usd) που αν το θες για χωμα θα σε ταλαιπωρήσει με κοπανημα σε σχεση με το e. Αν προσανατολίζεσαι για drz δες και το ccm 404 που ειναι ενα drz με fcr καρμπυρατέρ και wp αναρτήσεις απο τη μαμα του.
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Είναι γεγονός ότι είμαι παρορμητικός χωρίς να το πολύ σκεφτώ.
Έτσι έβαλα την Αφρικάνα στο στόχαστρο.
Βέβαια με το γεγονός ότι έχω το adv lc το οποίο το λυπάμαι (και την τσέπη μου) να το βάλω σε δύσκολο τερέν μάλλον η πιο οροθολογιστική κίνηση είναι ένα enduro τύπου DRZ-400 που αναφέρει ο Mathosalas.
Έχω και ένα Trasalp που αφενός το θεωρώ πολύ αδύναμο να καθίσω να το στήσω αφετέρου κάνει και χρήση παπιού για δουλειές στην Αθήνα επομένως λέω να μην μπώ σε περιπέτειες με αυτό.
Παίζει και Van για πιο μακρινές βόλτες επομένως βοουρ για enduro.
Τα DRZ-SM (που βρίσκω περισσότερα) έχουν τον ίδιο κινητήρα - αναρτήσεις?
Για YR450F ποια η γνώμη σας?
Σ.
A γεια σου!
Τωρα μιλας σωστα.... εχεις 2 καθαρα on-off , δεν υπαρχει λογος να παρεις και 3ο on-off... οση ωρα εγραφα με προλαβες.
Η καλυτερη επιλογη ειναι κατι με καθαρα χωματινο προσανατολισμο και ελαφρυ!!!
DRZ - LC4 adventure - Husky 610 και σε πιο καινουργια μοντελα δες KLX - YZ
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Κατα την γνωμη μου τρεις επιλογες εχεις:
α) Παιρνεις καποιο μικρο και ελαφρυ ψηλοφτερο >400cc οποτε αρχιζεις και εξερευνεις σιγα σιγα και τον κοσμο των μονοπατιων + οτι κανεις και κοντινες (και οχι μονο) ονοφαδες με σαφεστατους περιορισμους σε μακρινες ασφαλτινες
β) Παιρνεις ενα μεγαλο μονοκυλινδρο με σαφη χωματινο προσανατολισμο (LC4, DR, KLX, ΤΤR, κλπ) και ευχαριστιεσαι γκαζια στις φλαταδουρες ολης της Ελλαδας με σαφη περιορισμο μονο στις εθνικες οδους λογω κραδασμων κυριως (αναλογως το μοντελο και τις αντοχες σου)
γ) Αν δεν σε ενδιαφερει να μπεις βαθια στον κοσμο του χωματος χρησιμοποιεις το ηδη υπαρχον τρανσαλπ (ποιο τρανσαλπ εχεις;) το οποιο με μικροεπεμβασεις χαμηλου κοστους (ελατηρια-λαδια μπροστα, οδοντωτα μασπιε, τιμονι, κλπ) θα σε εκπληξει ευχαριστα οχι μονο σε φλαταδουρες, αλλα και σε σοβαρες για ενα μεγαλο, βαρυ δυκυλινδρο δυσκολιες που μπορει να συναντησεις κανοντας τουριστικο χωμα

Τελος να πω οτι κατα την γνωμη μου μπορει το αφρικα να ειναι ενα πολυ ομορφο ακομα και σημερα και ποιοτικο μηχανακι αλλα για χρηση στο χωμα, αν εξαιρεσουμε τον πιο ζωηρο του κινητηρα, ΔΕΝ ειναι οτι καλυτερο! Και σιγουρα ειναι χειροτερο απο το τρανσαλπ! Και το 600 και το 650!
Ειναι πιο μακρυ, αρκετα πιο ογκωδες, με πολυ βαρος και βαρια αισθηση μπροστα, αλλα το κυριοτερο περα απο το οτι ειναι γενικα αρκετα πιο βαρυ απο το τρανσαλπ, το χειροτερο ειναι οτι το κεντρος βαρους του βρισκεται μαλλον πιο ψηλα απο το ηδη κακο σε αυτον τον τομεα τρανσαλπ Και αυτο ειναι κατι που θα σου κανει την ζωη δυσκολη σε ζορικα για μεγαλο ον οφ περασματα στο χωμα
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Κατα την γνωμη μου ενα bmw f650 Dakar ειναι οτι καλυτερο για αυτο που θες. Μοτοσυκλετα με αξιοπιστια πολυ καλη συμπεριφορα ον και οφ χαμηλη καταναλωση και καλη τιμη!
 
Top Bottom