Andreani Rally BMW F800GS 2008

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Ως προς το λαδι, η Andreani προτεινει Ohlins λαδι 01330 το οποιο δεν εχω καταλαβει τι ακριβως ειναι.
Το νέο λάδι Öhlins 1330 έχει αναπτυχθεί ειδικά για
τα μπροστινά πιρούνια Öhlins και αντικαθιστά το προηγούμενο 1312 για τα προϊόντα Öhlins.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το νέο λάδι Öhlins 1330 έχει αναπτυχθεί ειδικά για
τα μπροστινά πιρούνια Öhlins και αντικαθιστά το προηγούμενο 1312 για τα προϊόντα Öhlins.
Μια χαρά τα είπες!!!!
Τώρα όμως έχουμε δύο απορίες :wacky:!!!!
Δεν ξέραμε τι λάδι είναι το 1330, και τώρα δεν ξέρουμε επίσης τι λάδι είναι τι 1312!!!!!
Δεν βοηθάς να το ξέρεις!!!! :ha
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Μια χαρά τα είπες!!!!
Τώρα όμως έχουμε δύο απορίες :wacky:!!!!
Δεν ξέραμε τι λάδι είναι το 1330, και τώρα δεν ξέρουμε επίσης τι λάδι είναι τι 1312!!!!!
Δεν βοηθάς να το ξέρεις!!!! :ha
Επίτηδες το κάνεις τώρα αλλά δεν πειράζει...

Ας πούμε ότι το παλιό 5αρι 7,5αρι 10αρι κλπ κλπ ήταν 1312..
Το νέο 5αρι 7,5αρι 10αρι 15αρι είναι 1330 ....

Αναλυτικότερα..
5w 1312 (παλιό)
5w 1330 (νέο)

Εντάξει τώρα ????....
Δεν είμαι και καλός στο γραπτό λόγο ρε γαμωτο...


Σημ. Κάντε υπομονή να το δει ο 2wheeler και τα γράψει "ωραία" όπως του τα είπα στο τηλέφωνο...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Ρε παίδες η WP εκτός από στάθμη αναφέρει και ποσότητα σε ml, μήπως αναφέρει τίποτα και στα spec των. Adrianni?
Η ποσότητα δεν έχει να κάνει με ελατήριο η χωρίς, είναι απλά όγκος.
 

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
Ρε παίδες η WP εκτός από στάθμη αναφέρει και ποσότητα σε ml, μήπως αναφέρει τίποτα και στα spec των. Adrianni?
Η ποσότητα δεν έχει να κάνει με ελατήριο η χωρίς, είναι απλά όγκος.
Μονο σταθμη αναφερει!!
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Η στάθμη (air gap) είναι η σημαντικότερη 'ρύθμιση' ,η ποσότητα είναι απλώς ο αρχικός μπούσουλας και τίποτα παραπάνω.Χωρίς ml γίνεται μια χαρά η δουλειά,χωρίς στάθμη δεν γίνεται.
Και αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν και άλλα πηρούνια που η στάθμη μετριέται με το ελατήριο μέσα στον θάλαμο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Βέβαια η στάθμη είναι η αρχή των ρυθμίσεων απλά βλέπω πως δε βγαίνει άκρη με τη στάθμη και είπα μήπως λέει τουλάχιστον ποσότητα να ειπαρχει ένας μπουσουλας.

Στάλθηκε από το ASUS_AI2302 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βέβαια η στάθμη είναι η αρχή των ρυθμίσεων απλά βλέπω πως δε βγαίνει άκρη με τη στάθμη και είπα μήπως λέει τουλάχιστον ποσότητα να ειπαρχει ένας μπουσουλας.

Στάλθηκε από το ASUS_AI2302 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εδώ βλέπεις οτι ο μακαρονάς δε βάζει ούτε την μονάδα μέτρησης δίπλα απο το 100 στη στάθμη θες και τα ml! Και παρόλα αυτά ψάχνεις για Ιταλικό μηχανάκι!:hungover:
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Και αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν και άλλα πηρούνια που η στάθμη μετριέται με το ελατήριο μέσα στον θάλαμο.
Όντως, όπως και ελατήρια όπου η πυκνή σπείρα τους μπαίνει στο κάτω μέρος της μπότας και όχι πάντα στο πάνω.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Δεν μπορει να σου τα φερει ο Ιταλος ετοιμα συναρμολογημενα γεματα λαδια και εσυ απλα να τα βιδωσεις επανω ?
Δυστυχως το 99% των τεχνικών στην Ελλάδα (και το 89% στον υπολοιπο πλανητη....μη με ρωτατε πως το ξερω........) έχουν την τεχνική κατάρτηση του μονταδορου, οχι του μηχανικου.....ειναι δηλαδη για το βιδωμα-ξεβιδωμα, αλλαγη λαδιων, καθαρισμους, αλλαγη ιμάτων/φίλτρων κλπ......στα περισσότερα συνεργεία αυτή ειναι η κατάσταση....μηχανικος σημαινει οτι πρέπει να διαβάσεις οχι να πας με το ενστικτο και στ συνεργεια αυτο δεν το κανει κανενας γιατι απλά οι ανθρωποι εκει πρέπει να βγαλουν λεφτά να πληρωσουν τους λογαριασμους τους......αντε να υπαρχει ενας /δυο σε καθε νομο της Ελλαδας που θα κατσει να διαβασει για να κανει καλα τη δουλεια του, επιπλεον τα τεχνικά manual δεν μπορεις ευκολα να τα καταλάβεις αμα τα διαβασεις σε φαση διαβαζω εφημεριδα, πρεπει να κατσεις κατω και να πονοκεφαλιάσεις........πραμα ακατορθωτο για ανθρωπους μέσης ηλικίας που έχουν ένα κάρο προβλήματα στο μυαλο τους.........αυτά ή τα κάνεις πιτσιρικάς ή συνταξιούχος........
Εν τέλει ρωτα τον Ιταλο αν ειναι να σου τα φτιάξει αυτός και να στα μοντάρει στο μηχανάκι εδώ κάποιος....
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν μπορει να σου τα φερει ο Ιταλος ετοιμα συναρμολογημενα γεματα λαδια και εσυ απλα να τα βιδωσεις επανω ?
Δυστυχως το 99% των τεχνικών στην Ελλάδα (και το 89% στον υπολοιπο πλανητη....μη με ρωτατε πως το ξερω........) έχουν την τεχνική κατάρτηση του μονταδορου, οχι του μηχανικου.....ειναι δηλαδη για το βιδωμα-ξεβιδωμα, αλλαγη λαδιων, καθαρισμους, αλλαγη ιμάτων/φίλτρων κλπ......στα περισσότερα συνεργεία αυτή ειναι η κατάσταση....μηχανικος σημαινει οτι πρέπει να διαβάσεις οχι να πας με το ενστικτο και στ συνεργεια αυτο δεν το κανει κανενας γιατι απλά οι ανθρωποι εκει πρέπει να βγαλουν λεφτά να πληρωσουν τους λογαριασμους τους......αντε να υπαρχει ενας /δυο σε καθε νομο της Ελλαδας που θα κατσει να διαβασει για να κανει καλα τη δουλεια του, επιπλεον τα τεχνικά manual δεν μπορεις ευκολα να τα καταλάβεις αμα τα διαβασεις σε φαση διαβαζω εφημεριδα, πρεπει να κατσεις κατω και να πονοκεφαλιάσεις........πραμα ακατορθωτο για ανθρωπους μέσης ηλικίας που έχουν ένα κάρο προβλήματα στο μυαλο τους.........αυτά ή τα κάνεις πιτσιρικάς ή συνταξιούχος........
Εν τέλει ρωτα τον Ιταλο αν ειναι να σου τα φτιάξει αυτός και να στα μοντάρει στο μηχανάκι εδώ κάποιος....
Ηρεμα... Μιλάμε για Cartridge Και μάλιστα ανοιχτού τύπου. Το λάδι πάει μέσα στη μπότα, είναι φύσει αδύνατο να σταλεί με τα λάδια! Βασικά και κλειστού Cartridge να ήταν θα ήταν αδύνατο προφανώς.

Κατι άλλο έχει συμβεί εδώ, δεν είναι καμια σοβαρή επιστήμη να βιδώσεις ένα Cartridge σε μια μποτα.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ηρεμα... Μιλάμε για Cartridge Και μάλιστα ανοιχτού τύπου. Το λάδι πάει μέσα στη μπότα, είναι φύσει αδύνατο να σταλεί με τα λάδια! Βασικά και κλειστού Cartridge να ήταν θα ήταν αδύνατο προφανώς.

Κατι άλλο έχει συμβεί εδώ, δεν είναι καμια σοβαρή επιστήμη να βιδώσεις ένα Cartridge σε μια μποτα.
Μα αυτό λέμε.........αντε να βρει άκρη τι άλλο έχει συμβεί.........γιατί να μην μπορεί να τα στείλει στην Ιταλία ?? Δεν μπορεί να μην αναλαμβάνουν οι Ιταλοί και την εγκατάσταση του κιτ...........τότε πως το πουλάνε ??? Μόνο χύμα ελατήρια και ροδέλες ??? Δεν έχει εδώ αντιπρόσωπο να αναλάβει την μεταφορά ?? Ασ τα στείλει άδεια από λάδια, καθαρισμένα και να τα συσκευάσει ο Ιταλός να τα στείλει έτοιμα με μεταφορική στην Ελλάδα..........Δεν μπορεί να μην το έχουν ξανακάνει αυτό οι Ιταλοί.........αφού έχει πρόβλημα σοβαρό.......τι θα κάνει τώρα θα μετράει τα ml στο λάδι ???? Αμα είναι με το ελατήριο μέσα ή όχι ??? Αυτό είναι παίζω την κολοκυθιά να μην αναλάβω την ευθύνη....
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μα αυτό λέμε.........αντε να βρει άκρη τι άλλο έχει συμβεί.........γιατί να μην μπορεί να τα στείλει στην Ιταλία ?? Δεν μπορεί να μην αναλαμβάνουν οι Ιταλοί και την εγκατάσταση του κιτ...........τότε πως το πουλάνε ??? Μόνο χύμα ελατήρια και ροδέλες ??? Δεν έχει εδώ αντιπρόσωπο να αναλάβει την μεταφορά ?? Ασ τα στείλει άδεια από λάδια, καθαρισμένα και να τα συσκευάσει ο Ιταλός να τα στείλει έτοιμα με μεταφορική στην Ελλάδα..........Δεν μπορεί να μην το έχουν ξανακάνει αυτό οι Ιταλοί.........αφού έχει πρόβλημα σοβαρό.......τι θα κάνει τώρα θα μετράει τα ml στο λάδι ???? Αμα είναι με το ελατήριο μέσα ή όχι ??? Αυτό είναι παίζω την κολοκυθιά να μην αναλάβω την ευθύνη....
Απο την στιγμή που η εταιρεία έχει επίσημο αντιπρόσωπο και service στη χώρα μας τότε φυσικά και δεν προβλέπεται να σταλεί τίποτα Ιταλία.

Ο αντιπρόσωπος θα αποφανθεί αν έχει κάποιο πρόβλημα το κιτ και θα το στείλει πίσω Ιταλία για έλεγχο και αντικατάσταση. Αν δεν έχει πρόβλημα το κιτ και δεν μπορεί να το τοποθετήσει ο αντιπρόσωπος τότε ας πράξει η εταιρεία τα δέοντα.

Τώρα αν η αγορά έγινε εκτός αντιπροσώπου δεν ξέρω τι προβλέπεται. ¨Οτι προκύψει με την επικοινωνία με την εταιρεία ή πρώτα με τον εγκαταστάτη εδώ για αναζήτηση λύσης σε πρώτο βαθμό.

Απ ότι είδα όμως ο Τάσος το αγόρασε απο τον αντιπρόσωπο οπότε αυτός ε΄χει την ευθύνη να φέρει το θέμα στο τέλος και να λύσει το πρόβλημα.

 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Απο την στιγμή που η εταιρεία έχει επίσημο αντιπρόσωπο και service στη χώρα μας τότε φυσικά και δεν προβλέπεται να σταλεί τίποτα Ιταλία.

Ο αντιπρόσωπος θα αποφανθεί αν έχει κάποιο πρόβλημα το κιτ και θα το στείλει πίσω Ιταλία για έλεγχο και αντικατάσταση. Αν δεν έχει πρόβλημα το κιτ και δεν μπορεί να το τοποθετήσει ο αντιπρόσωπος τότε ας πράξει η εταιρεία τα δέοντα.

Τώρα αν η αγορά έγινε εκτός αντιπροσώπου δεν ξέρω τι προβλέπεται. ¨Οτι προκύψει με την επικοινωνία με την εταιρεία ή πρώτα με τον εγκαταστάτη εδώ για αναζήτηση λύσης σε πρώτο βαθμό.

Απ ότι είδα όμως ο Τάσος το αγόρασε απο τον αντιπρόσωπο οπότε αυτός ε΄χει την ευθύνη να φέρει το θέμα στο τέλος και να λύσει το πρόβλημα.

Αμα ειναι ετσι τοτε απλοποιειται το πραμα περισσότερο......δεν το ήξερα ότι υπάρχει επίσημος αντιπρόσωπος......
 

Asxetos

Μέλος
Όνομα
Σταθης
Μοτό
XL750
Μολις πέρασα απ´τον άνθρωπο που μου τα φόρεσε και μου είπε οτι το λάδι μπήκε με τα ελατήρια κι ακολούθησε τις οδηγίες του κατασκευαστή. Δε freestylαρε.
 
Top Bottom