Χα, χα, χα
Αndreani, ολα τα λεφτα η επικοινωνια μαζι τους!
Κατ αρχην δεν εχουν ξεχωριστες οδηγιες για καθε πηρουνι μοτοσυκλετας για το οποιο βγαζουν κιτ Εχουν αν θυμαμαι καλα 7 διαφορετικα φυλαδια οδηγιων και ριχνουν μεσα στο κουτι με το κιτ οποιο νομιζουν αυτοι οτι ταιριαζει!!
Αντιμετωπισα λοιπον και εγω προβληματα με τις οδηγιες Και στην περιπτωση του crf τα πραγματα ηταν λιγο πιο περιπλοκα αφου απο την honda εχει μονο ενα ελατηριο και το ενα καλαμι δεν εχει απο κατω βιδα για να λυθει και αρα επρεπε να βγει το νυχι για να μπουν τα cartridge απο κατω
Σχετικα με το λαδι τωρα, η μετρηση της ποσοτητας αντιθετως απο το συνηθες το οποιο ξερουν και οι περισσοτεροι, αναρτησαδες και μη, ειναι η μετρηση να γινεται ΜΕ ΤΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ Και αυτο ειναι 1000% επιβεβαιωμενο γιατι περαν του οτι το γραφει πανω στο κουτι του κιτ (στα ιταλικα) μου το ειπαν και με email
Kαι στην δικια μου περιπτωση λοιπον ο ανθρωπος που μου τα τοποθετησε (Σκαφιδας) εκανε αυτο που ηξερε: Μετρησε το λαδι χωρις το ελατηριο! Του το επισημανα εγω οταν ειδα την οδηγια πανω στο κουτι και οταν του εδειξα και το μειλ επιβεβαιωσης που πηρα απο andreani Οποτε και στην δικια μου περιπτωση ξαναλυθηκε το μπροστινο
Οσο μεγαλυτερη ειναι η ποσοτητα λαδιου (και αρα μικροτερη η ποσοτητα αερα) τοσο πιο σφιχτο γινεται το μπροστινο καθως συμπιεζεται και πηγαινοντας ειδικα προς το τελος της διαδρομης Ο αερας λειτουργει σαν ενα δευτερο "ελατηριο" και επηρεαζει δηλαδη περισσοτερο χοντρικα το τελευταιο 1/3 της διαδρομης του μπροστινου
Αλλα και οι τσιμουχες καταπονουνται τοσο περισσοτερο οσο περισσοτερο λαδι υπαρχει (αρα λιγος αερας)
Το ιξωδες του λαδιου της ohlins που προτεινει ο andreani για τοποθετηση ειναι συγκεκριμενο και με μια αναζητηση μπορει καποιος να βρει αλλα λαδια που να εχουν το ιδιο ιξωδες και που μπορει να ειναι και πιο φτηνα Δεν ειναι απαραιτητο να μπει ντε και καλα λαδι ohlins
Λεγοντας ιξωδες δεν εννοουμε φυσικα αυτο που γραφει πανω στο μπουκαλι αλλα το πραγματικο ιξωδες στους 40 βαθμους
Αndreani, ολα τα λεφτα η επικοινωνια μαζι τους!
Κατ αρχην δεν εχουν ξεχωριστες οδηγιες για καθε πηρουνι μοτοσυκλετας για το οποιο βγαζουν κιτ Εχουν αν θυμαμαι καλα 7 διαφορετικα φυλαδια οδηγιων και ριχνουν μεσα στο κουτι με το κιτ οποιο νομιζουν αυτοι οτι ταιριαζει!!
Αντιμετωπισα λοιπον και εγω προβληματα με τις οδηγιες Και στην περιπτωση του crf τα πραγματα ηταν λιγο πιο περιπλοκα αφου απο την honda εχει μονο ενα ελατηριο και το ενα καλαμι δεν εχει απο κατω βιδα για να λυθει και αρα επρεπε να βγει το νυχι για να μπουν τα cartridge απο κατω
Σχετικα με το λαδι τωρα, η μετρηση της ποσοτητας αντιθετως απο το συνηθες το οποιο ξερουν και οι περισσοτεροι, αναρτησαδες και μη, ειναι η μετρηση να γινεται ΜΕ ΤΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ Και αυτο ειναι 1000% επιβεβαιωμενο γιατι περαν του οτι το γραφει πανω στο κουτι του κιτ (στα ιταλικα) μου το ειπαν και με email
Kαι στην δικια μου περιπτωση λοιπον ο ανθρωπος που μου τα τοποθετησε (Σκαφιδας) εκανε αυτο που ηξερε: Μετρησε το λαδι χωρις το ελατηριο! Του το επισημανα εγω οταν ειδα την οδηγια πανω στο κουτι και οταν του εδειξα και το μειλ επιβεβαιωσης που πηρα απο andreani Οποτε και στην δικια μου περιπτωση ξαναλυθηκε το μπροστινο
Οσο μεγαλυτερη ειναι η ποσοτητα λαδιου (και αρα μικροτερη η ποσοτητα αερα) τοσο πιο σφιχτο γινεται το μπροστινο καθως συμπιεζεται και πηγαινοντας ειδικα προς το τελος της διαδρομης Ο αερας λειτουργει σαν ενα δευτερο "ελατηριο" και επηρεαζει δηλαδη περισσοτερο χοντρικα το τελευταιο 1/3 της διαδρομης του μπροστινου
Αλλα και οι τσιμουχες καταπονουνται τοσο περισσοτερο οσο περισσοτερο λαδι υπαρχει (αρα λιγος αερας)
Το ιξωδες του λαδιου της ohlins που προτεινει ο andreani για τοποθετηση ειναι συγκεκριμενο και με μια αναζητηση μπορει καποιος να βρει αλλα λαδια που να εχουν το ιδιο ιξωδες και που μπορει να ειναι και πιο φτηνα Δεν ειναι απαραιτητο να μπει ντε και καλα λαδι ohlins
Λεγοντας ιξωδες δεν εννοουμε φυσικα αυτο που γραφει πανω στο μπουκαλι αλλα το πραγματικο ιξωδες στους 40 βαθμους