Βρε σεις ,μην είστε τόσο απόλυτοι.
Το οποιοδήποτε Ελληνικό φυσικό κατάστημα ,αγοράζει-πληρώνει-στοκάρει προϊόντα ,με μια συγκεκριμένη έκπτωση (ΜΑΧ 30% Χ της Λιανικής)) ,η οποία θα είναι κ το κέρδος του, μετά την πώληση των προϊόντων.
Μέσα απο αυτή την έκπτωση/προβλεπόμενο κερδος ,θα πρέπει να αφαιρέσουμε την όποια (πιθανή) έκπτωση θα (μπορεί να) κάνει ο μαγαζάτορας στον πελάτη λιανικής για να τον προσελκύσει ,καθώς κ την χασούρα από το στοκαρισμένο χρήμα που εδωσε για το εμπόρευμα Χ όσο χρόνο έμεινε στο ράφι Χ τα όσα λειτουργικά του έξοδα.
+ ΦΠΑ + ΦΌΡΟ (που στο Ellada είναι υψηλότεροι από Αγγλία ,μια κ συνήθως απο κεί βρίσκουμε φτηνά επώνυμα κράνη)
Πώς ζητάτε από τον Ελληνα έμπορο να κάνει εκπτώσεις κ εκκαθαρίσεις με ανάλογες τιμές ;
Μόνο αν θέλει να το αδειάσει κ να το κλείσει το μαγαζί ,θα προβεί σε ανάλογες προσφορές.
Οι χαμηλές τιμές "στοκ" & "εκκαθάρισης" ,που βλέπουμε όλοι στα πασίγνωστα μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα ,προκύπτουν από αντίστοιχα χαμηλές τιμές αγοράς.
Μιλάμε για μεγάλες οικονομικές δυνάμεις ,με παγκόσμιο πελατολόγιο.
Τα συγκεκριμένα καταστήματα ,αγοράζουν στόκ απ'ευθείας από τις κατασκευάστριες εταιρίες ,όχι με το κομμάτι ,αλλά με το κυβικό μέτρο αποθήκης στόκ.
Μιλάμε για 1000άδες κομμάτια αδιάθετων περασμένων μοντέλων ,μαζεμένα ,κ πληρωτέα επι τη εμφανίσει.
Φανταστείτε ΤΙ τιμές παίρνουν ,κ ΤΙ κοστολόγιο έχουν.
Γι'αυτό κ σαφώς μπορούν να προσφέρουν πολύ χαμηλότερες τιμές από τα φυσικά μικρο-μάγαζα ,κ μάλιστα ΜΕ ΚΕΡΔΟΣ!
ΜΗΝ μπερδεύουμε τα σώβρακα με τις γραβάτες...
και
Ας μην τσουβαλιάζουμε-καταδικάζουμε επαγγελματίες με το σωρό...
και
Ας κοιτάμε κ την δικιά μας επαγγελματική καμπούρα ,με τα όποια οικονομικά προβλήματα θεμιτού κ αθέμιτου ανταγωνισμού ,ΠΡΙΝ κουνήσουμε το δάκτυλο σε επαγγελματίες των οποίων αγοράζουμε υπηρεσίες ή προίόντα σαν πελάτες.
Καλοφόρετα κ Αχρείαστα να'ναι τα Κράνη Ολων μας.