Πάει χάλασε η ησυχία του λιονταριού... δεν μπορεί πουθενά πλέον να ηρεμήσει κάνειςκαλά εντάξει.,.,.,
θα μας τρελάνει το φιλαράκι μας.,.,
Μετά από 349 μέρες και 26224 χιλιόμετρα σε 18 χώρες ,
ακόμα προσπαθώ να καταλάβω τι γίνεται...
Δεν θυμαμαι να εχω διαβασει πιο ειλικρινη διαπιστωση απο αυτη του Στεργιου!
Μπραβο μαγκα μου!
Ας παρουμε και μια γευση εξοδολογιου..
Οι ομιλουντες για χρονο και χρημα ως προυποθεση ας το δουν εις διπλουν
πηγη https://worldvespa.wordpress.com/2015/01/14/all-my-expenses-after-14-months/
Πολλοί από εσάς με ρωτάτε πως μπορώ και κάνω ένα τόσο ακριβό ταξίδι και από που βρίσκω τα χρήματα για τα ξενοδοχεία, τις βενζίνες και το φαγητό που χρειάζομαι. Πολλοί πιστεύουν πως για να κάνεις ένα τόσο μεγάλο ταξίδι θα πρέπει να είσαι εκατομμυριούχος. Μεγάλο λάθος! Όχι απλά δεν είμαι εκατομμυριούχος, αλλά τη στιγμή που πήρα την απόφαση να ξεκινήσω αυτήν εδώ την περιπέτεια, ήμουν άνεργος και στην κυριολεξία με άδειες τσέπες.
Πως είναι δυνατόν;
Πρώτα πρώτα πούλησα ό,τι μικρό και μη απαραίτητο είχα (ό,τι δεν θα μου έλειπε), όπως το ποδήλατό μου, το παλιό κινητό μου, μοτοσυκλετικό εξοπλισμό και ρούχα, καθώς και την δεύτερη μοτοσυκλέτα που είχα (μια Aprilia rs250). Επίσης, ήμουν πολύ κωλόφαρδος και ύστερα από 5 χρόνια αναμονής (!) κατάφερα επιτέλους να πάρω την υποτροφία που δικαιούμουν ως σπουδαστής σε δημόσιο ΙΕΚ, κι ακόμα μερικά χρήματα ως αποζημίωση απόλυσης από την δουλειά μου (Αντώνη δεν ξεχνώ, ξηγήθηκες φίνα γι’ άλλη μια φορά). Αλλά το πιο σημαντικό από όλα, είναι πως προσπαθώ να διατηρώ όλα μου τα έξοδα σε πολύ χαμηλά επίπεδα! Τον περισσότερο καιρό κοιμάμαι στο αντίσκηνό μου, οδηγώ με χαμηλές ταχύτητες ώστε να ξοδεύω την ελάχιστη δυνατή βενζίνη, προσπαθώ να κουβαλάω μόνον τα απολύτως απαραίτητα πράγματα μαζί μου και να έχω ένα όχημα όσο το δυνατό ελαφρύτερο (εντάξει να λέμε και κανένα ανέκδοτο που και που) και τέλος, πάντα μαγειρεύω το φαγητό που τρώω σε ένα καμινέτο βενζίνης, αποφεύγωντας το έτοιμο και ακριβό στις περισσότερες περιπτώσεις, που προσφέρουν τα εστιατόρια (φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις). Ορίστε λοιπόν πόσα ήταν και που ακριβώς πήγαν τα χρήματα που ξόδεψα τις τελευταίες 438 ημέρες διασχίζοντας την Αφρική.
υ.γ. Δεν μπορώ να ξεχάσω ή μάλλον δεν γίνεται να μην αναφέρω την βοήθεια που έλαβα από όλους τους χορηγούς μου scootershop.gr, Drift, ΕΛΠΑ, Reevu, Planetsim και Σ.Βι.Α. Πριν αλλά και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Επίσης τη στήριξη που είχα από πολλούς από εσάς. Παιδιά σας ευχαριστώ όλους! Χωρίς την βοήθειά σας αυτό το απίστευτο ταξίδι θα έμενε ένα ανεκπλήρωτο όνειρο!
Ημέρες στον δρόμο: 438
Μέρες σε στάση: 273 (62.34%)
Μέρες εν κινήσει: 165 (37.66%)
Χώρες που επισκέφτηκα: 19 (Ιταλία, Μαρόκο, Δυτική Σαχάρα, Μαυριτανία, Σενεγάλη, Μάλι, Μπουρκίνα Φάσο, Γκάνα, Τόγκο, Μπενίν, Νιγηρία, Καμερούν, Δημοκρατία του Κονγκό, Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, Ζάμπια, Μποτσουάνα, Ναμίμπια, Νότια Αφρική, Λεσότο)
Αριθμός ημερών σε κάθε χώρα
Νότια Αφρική: 84 (19,19%)
Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό: 79 (18,05%)
Ζάμπια: 30 (6,84%)
Ναμίμπια: 30 (6,84%)
Μαρόκο: 26 (5,93%)
Μάλι: 23 (5,25%)
Μπουρκίνα Φάσο: 22 (5,02%)
Καμερούν: 20 (4,56%)
Δημοκρατία του Κονγκό: 18 (4,11%)
Γκάνα: 18 (4,11%)
Σενεγάλη: 17 (3,88%)
Μποτσουάνα: 15 (3,42%)
Μαυριτανία: 12 (2,73%)
Τόγκο: 11 (2,51%)
Νιγηρία: 10 (2,28%)
Ιταλία: 8 (1,82%)
Δυτική Σαχάρα: 8 (1,82%)
Λεσότο: 5 (1,14%)
Μπενίν: 2 (0,45%)
Συνολικά διανυθείσα απόσταση: 34.310χλμ
Μέση διανυθείσα απόσταση ανά ημέρα: 73χλμ
Μέση κατανάλωση βενζίνης: 3,315 λίτρα / 100χλμ
Συνολική ποσότητα βενζίνης: 1.061 λίτρα
790χλμ (2.3%) σε πλοία
1,520χλμ (4.4%) σε φορτηγά
32,000χλμ (93.4%) με τη Vespa, από τα οποία:
- 25,450χλμ σε άσφαλτο (79,53%)
- 6,550χλμ σε χωματόδρομο (20,47%)
Διανυκτερεύσεις
Οργανωμένο κάμπινγκ (σε σκηνή): 145 νύχτες (33,11%)
Ελεύθερη κατασκήνωση: 102 νύχτες (23,31%)
Φιλοξενούμενος: 73 νύχτες (16,66%)
Couchsurfing.com : 65 νύχτες (14,85%)
Ξενοδοχείο: 37 νύχτες (8,45%)
Φορτηγό: 13 νύχτες (2,96%)
Πλοίο: 3 νύχτες (0,69%)
Μέσο κόστος διανυκτερεύσεων
Μέσο κόστος οργανωμένου κάμπινγκ: 4,48€ / βραδιά
Μέσο κόστος ξενοδοχείων: 6,38€ / βραδιά
Το συνολικό κόστος
Φτάσαμε λοιπόν στη σούμα! Σε καθημερινή βάση κρατάω αναλυτικές σημειώσεις με τα χρήματα που ξοδεύω, την ακριβή ποσότητα βενζίνης που αγοράζω αλλά και πολλές άλλες πληροφορίες που θεωρώ χρήσιμες.
Στην κατηγορία “σουπερμάρκετ” βάζω ότι αγοράζω από μεγάλα ή μικρά καταστήματα, και δεν προορίζεται για άμεση κατανάλωση. Για παράδειγμα εάν σταματήσω σε ένα σουπερμάρκετ και πάρω ένα μπέργκερ με τηγανιτές πατάτες, αυτό αυτομάτως πηγαίνει στην κατηγορία “φαγητό”, στην οποία τοποθετώ τα χρήματα που ξοδεύω σε εστιατόρια και γενικά σε έτοιμο φαγητό.
Βενζίνη: 1.268€ (23.09%)
Σουπερμάρκετ: 1.164€ (21.23%)
Διανυκτερεύσεις: 886€ (16.15%)
Φαγητό (εστιατόρια, έτοιμο φαγητό): 786€ (14.32%)
Βίζες: 753€ (13.71%)
Διάφορα: 212€ (3.86%)
Ασφάλειες, διόδια κλπ: 190€ (3.46%)
Ανταλλακτικά, λάδια κ.α.: 128€ (2.33%)
Αξιοθέατα: 104€ (1.89%)
5,491€ συνολικά ή 12.53€ ανά μέρα!
Τα απαραιτητα?Πασχαλη ειναι οτι καλυτερο αυτο το ποστ σε συνεχεια της κουβεντας που ειχαμε την Κυριακη ολοι μαζι στον Ταξιαρχη.
Ακουω και εγω απο πολλους οτι λογο κρισης δεν μπορεις να κανεις τετοια ταξιδια...και πριν λιγα χρονια που τα πραγματα ηταν τελειως διαφορετικα απο οικονομικης αποψης δεν ειδα πολλους να φευγουν για τον γυρο του κοσμου με βεσπα...φυσικα βαζω και τον εαυτο μου μεσα σε αυτους,,,