Μιας και ζητήθηκε το κάνω και μικρό θέμα!!
-Μάνα, θα πάω για καφέ Παμπόροβο...
-Μα δεν πίνεις καφε...
-Δεν πειράζει!! Εγώ θα πάω!!
-Καλα! Μην αργήσεις.
-Όχι μωρέ...Δίπλα είναι!!
Ήθελα να δόκιμάσω τις αντοχές μου, εδώ και καιρο... Να δώ τι μπορεί να βγει μεσα σε ενα 24ωρο!! Το περισσότερο που είχα κάνει ήταν 1280κμ με το Caponord, αλλα έίχα και άλλο να δώσω, πόσο όμως...???
Μιας και μου αρέσουν τα ταξίδια αστραπη, και την βρίσκω και με το χιλιόμετρο είπα να πεταχτώ μέχρι Παμπόροβο της Βουλγαρίας, που βρίσκεται στην καρδιά της Ροδόπης. Είχα πάει πριν καποια χρόνια για ποδήλατο στο bike park που έχει (με αμάξι) και είχα μια εκκρεμότητα να πάω και με το μοτοσακο... Είχα κάνει κάποια δυτικά κομμάτια της Ροδόπης αλλα ήθελα να φτάσω μεχρι το Κάρτζαλι, που κάτι με τραβούσε σε αυτο...
Γενικά δεν συλλέγω πάντα πληροφορίες για ταξίδια, απλα βρίσκω στο χάρτη κατι στην τύχη και παω!!! Σημείωση, ότι έχω βρεί πολλά διαμαντάκια έτσι!!!
Οπότε μια ψευτοσχεδίαση διαδρομής μεχρι εκεί και βρουμ!!!
Η Διαδρομή αρχικά ήταν 1923κμ και πήγαινε Κουλάτα-Ανω Νευροκόπι-Dospat-Nastan-Pamborovo-Smolyan-Καρτζαλι-Νοβάκοβο-Ασενοβγκραντ-Chepelare-Pamborovo-και όπως ήρθα!!
Επίσης ήθελα να τσεκάρω και καταναλώσεις με το πενφε, μιας και πειραματίζομαι με γραναζώματα τελευταία...
Εκκίνηση 04:15 και το πλάνο ήταν να κόψω όλο εθνική και στα σύνορα μόνο επαρχιακό και ορεινο!! Στην Λαμία, όμως
μιας και είχε ξημερώσει σχεδόν, λέω κρίμα είναι να χάσουμε τα στροφιλίκια του Δομοκού, οπότε έκοψα εκει παράκαμψη!!
Σταθερά με 110 εθνική και 10.15 ήμουν βάση προγράμματος σύνορα. Φρεσκαδούρα!! Έχουμε 12 ώρες φώς!!
Το πρόγραμμα ήταν πολύ σφιχτο οπότε για φαι στάση δεν προβλεπότανε... Έτσι και αλλιώς προτιμούσα να αράξω σε κανένα σποτάκι στον δρόμο και να απολαύσω ησυχία!! Ασε που πολλές φορές δεν με ενδιαφέρει και η στάση καθεαυτή... Μόνο και μόνο που θα οδηγήσω σε τέτοια μέρη, με γεμίζει αφάνταστα!!
Τσουκου τσούκου γύρω στις 16.00 είμαι Smolyan οπου συνειδητοποιώ ότι δεν θα με βγάλει μεχρί Καρτζάλι οπότε κόβω τον κύκλο και πάω από Σμόλιαν προς Ασενοβγκραντ-Μπανσκο-Σμιτιλ-Κουλάτα. Το οποίο κομμάτι δεν παιζότανε!!! Οπότε σύνορα 21.30!! Βαση προγράμματος με την βασανιστική επιστροφή μέσω εθνικής (την οποία πραγματικά σιχαίνομαι!) προ των πυλών!! Εκεί λοιπόν πιάσανε τόπο τα ακροβατικά και οι αέριαλ γιόγκες για να καταφέρω να φτάσω από εκεί που ξεκίνησα.... Πραγματικά μετά τον Βόλο δεν πρέπει να έκατσα στην σέλα κανονικα!!! Χώρια που όσο ζείς μαθαίνει...Ουτε τανκ μπαγκ στην επόμενη XL βερσιον... Θα κάθομαι και πάνω στο ντεπόζιτο... 04.30 σπίτι κύριος!!
Πάντως σήμερα περίμενα να είμαι χειρότερα!!
Να δώσουμε και κάποια νούμερα:
20.12 ώρες οδήγησης
3.48 ωρες στάσεις
1739κμ
1 24ωρο νον στοπ οδήγησης!!
1.33ε η βενζίνη
3.7 l/100 min κατανάλωση (επαρχιακό ορεινό)
5.1 l/100 max (εθνικη)
4.3 l/100 μεσος όρος
(καταναλώσεις με γρανάζι 17αρι οι οποίες σε σχέση με πρίν είναι 0.4 λιτρα κάτω)
Το μηχανάκι (F800GS) για άλλη μια φορά με εξέπληξε ευχάριστα!! Η θέση του, παρόλο που δεν συγκρίνεται με του Caponord 1000, τελικά αποδείχτηκε καλή για long travel καταστάσεις... Το περίμενα πολύ χειρότερο μετά από τόσην ώρα. Βεβαια η σέλα είναι φτιαχτή τουμπανη με τζελ κλπ (όπως και του capo ηταν).
Φωτό δεν έχω πολλές, λόγω περιορισμένου χρονου!!! (γιατί άραγε??)
Αλλα στην τελική, τις καλύτερες φωτό τις τραβήξαμε με τα μάτια!!!!
Βίντεο... θα δείξει...Υπάρχει κάποιο υλικό, αλλα δεν επικεντρώθηκα σε αυτο. Μπορεί και να πάει κουβά!!
Επόμενο... Μαλλον Ιταλια 2000κμ σερι!! (βασικά η πρόβα ήταν για εκει)
-Μάνα, θα πάω για καφέ Παμπόροβο...
-Μα δεν πίνεις καφε...
-Δεν πειράζει!! Εγώ θα πάω!!
-Καλα! Μην αργήσεις.
-Όχι μωρέ...Δίπλα είναι!!
Ήθελα να δόκιμάσω τις αντοχές μου, εδώ και καιρο... Να δώ τι μπορεί να βγει μεσα σε ενα 24ωρο!! Το περισσότερο που είχα κάνει ήταν 1280κμ με το Caponord, αλλα έίχα και άλλο να δώσω, πόσο όμως...???
Μιας και μου αρέσουν τα ταξίδια αστραπη, και την βρίσκω και με το χιλιόμετρο είπα να πεταχτώ μέχρι Παμπόροβο της Βουλγαρίας, που βρίσκεται στην καρδιά της Ροδόπης. Είχα πάει πριν καποια χρόνια για ποδήλατο στο bike park που έχει (με αμάξι) και είχα μια εκκρεμότητα να πάω και με το μοτοσακο... Είχα κάνει κάποια δυτικά κομμάτια της Ροδόπης αλλα ήθελα να φτάσω μεχρι το Κάρτζαλι, που κάτι με τραβούσε σε αυτο...
Γενικά δεν συλλέγω πάντα πληροφορίες για ταξίδια, απλα βρίσκω στο χάρτη κατι στην τύχη και παω!!! Σημείωση, ότι έχω βρεί πολλά διαμαντάκια έτσι!!!
Οπότε μια ψευτοσχεδίαση διαδρομής μεχρι εκεί και βρουμ!!!
Η Διαδρομή αρχικά ήταν 1923κμ και πήγαινε Κουλάτα-Ανω Νευροκόπι-Dospat-Nastan-Pamborovo-Smolyan-Καρτζαλι-Νοβάκοβο-Ασενοβγκραντ-Chepelare-Pamborovo-και όπως ήρθα!!
Επίσης ήθελα να τσεκάρω και καταναλώσεις με το πενφε, μιας και πειραματίζομαι με γραναζώματα τελευταία...
Εκκίνηση 04:15 και το πλάνο ήταν να κόψω όλο εθνική και στα σύνορα μόνο επαρχιακό και ορεινο!! Στην Λαμία, όμως
μιας και είχε ξημερώσει σχεδόν, λέω κρίμα είναι να χάσουμε τα στροφιλίκια του Δομοκού, οπότε έκοψα εκει παράκαμψη!!
Σταθερά με 110 εθνική και 10.15 ήμουν βάση προγράμματος σύνορα. Φρεσκαδούρα!! Έχουμε 12 ώρες φώς!!
Το πρόγραμμα ήταν πολύ σφιχτο οπότε για φαι στάση δεν προβλεπότανε... Έτσι και αλλιώς προτιμούσα να αράξω σε κανένα σποτάκι στον δρόμο και να απολαύσω ησυχία!! Ασε που πολλές φορές δεν με ενδιαφέρει και η στάση καθεαυτή... Μόνο και μόνο που θα οδηγήσω σε τέτοια μέρη, με γεμίζει αφάνταστα!!
Τσουκου τσούκου γύρω στις 16.00 είμαι Smolyan οπου συνειδητοποιώ ότι δεν θα με βγάλει μεχρί Καρτζάλι οπότε κόβω τον κύκλο και πάω από Σμόλιαν προς Ασενοβγκραντ-Μπανσκο-Σμιτιλ-Κουλάτα. Το οποίο κομμάτι δεν παιζότανε!!! Οπότε σύνορα 21.30!! Βαση προγράμματος με την βασανιστική επιστροφή μέσω εθνικής (την οποία πραγματικά σιχαίνομαι!) προ των πυλών!! Εκεί λοιπόν πιάσανε τόπο τα ακροβατικά και οι αέριαλ γιόγκες για να καταφέρω να φτάσω από εκεί που ξεκίνησα.... Πραγματικά μετά τον Βόλο δεν πρέπει να έκατσα στην σέλα κανονικα!!! Χώρια που όσο ζείς μαθαίνει...Ουτε τανκ μπαγκ στην επόμενη XL βερσιον... Θα κάθομαι και πάνω στο ντεπόζιτο... 04.30 σπίτι κύριος!!
Πάντως σήμερα περίμενα να είμαι χειρότερα!!
Να δώσουμε και κάποια νούμερα:
20.12 ώρες οδήγησης
3.48 ωρες στάσεις
1739κμ
1 24ωρο νον στοπ οδήγησης!!
1.33ε η βενζίνη
3.7 l/100 min κατανάλωση (επαρχιακό ορεινό)
5.1 l/100 max (εθνικη)
4.3 l/100 μεσος όρος
(καταναλώσεις με γρανάζι 17αρι οι οποίες σε σχέση με πρίν είναι 0.4 λιτρα κάτω)
Το μηχανάκι (F800GS) για άλλη μια φορά με εξέπληξε ευχάριστα!! Η θέση του, παρόλο που δεν συγκρίνεται με του Caponord 1000, τελικά αποδείχτηκε καλή για long travel καταστάσεις... Το περίμενα πολύ χειρότερο μετά από τόσην ώρα. Βεβαια η σέλα είναι φτιαχτή τουμπανη με τζελ κλπ (όπως και του capo ηταν).
Φωτό δεν έχω πολλές, λόγω περιορισμένου χρονου!!! (γιατί άραγε??)
Αλλα στην τελική, τις καλύτερες φωτό τις τραβήξαμε με τα μάτια!!!!
Βίντεο... θα δείξει...Υπάρχει κάποιο υλικό, αλλα δεν επικεντρώθηκα σε αυτο. Μπορεί και να πάει κουβά!!
Επόμενο... Μαλλον Ιταλια 2000κμ σερι!! (βασικά η πρόβα ήταν για εκει)
Attachments
-
1,8 MB Προβολές: 24
Τελευταία επεξεργασία: