Έχω βάλει HAGON από Αγγλία,αλεξίσφαιρη κατασκευή, διαμορφωμένο για τα κιλά και τη χρήση μου.
Για το Wilbers δεν έχω άποψη. Το OHLINS δεν παίζεται, όπως και η τιμή του...
Δείτε και εδώ, εγγυημένο volue for money:
http://www.car.gr/parts/view/6738111
Προσωπική μου άποψη είναι οτι η αερανάρτηση δεν πάσχει από αξιοπιστία. Τή χρησιμοποίησα 10 χωμάτινα χρόνια ως τώρα, (HP2, XCHALLENGE), χωρίς υποψία προβλήματος, με πλεονέκτημα το μικρό βάρος. Παρεπιπτόντως, και το XMOTO έχει αερανάρτηση.
Λίγοι (δεν εξαιρώ τον εαυτό μου) θα την "τελειώσουν" με τη συνήθη μέση χρήση και adve βόλτες. Η αναζήτηση για κάτι άλλο συνήθως ξεκινάει πρίν υπάρξει ουσιαστικό πρόβλημα.
Κανένα μα κανένα άλλο πρόβλημα δεν αντιμετώπισα με το XCHALLENGE ως τώρα. Επι πολλά χρόνια ιδιοκτήτης μοτοσυκλετών BMW (boxer) έχω ανεβάσει την απαίτηση για αξιοπιστία αρκετά ψηλά,
απορρίπτοντας συχνά μειώδεις και γυμνασμένες "σειρήνες" μόνο και μόνο γι αυτό.
Παρότι το XCHALLENGE έπεσε σχεδόν τυχαία στα χέρια μου και ποτέ δε το θεώρησα γνήσιο BMW (όπως εγώ το έχω στο μυαλό μου), φροντίζει να με ανταμείβει σε κάθε βόλτα ως τώρα.
Τα θεωρητικά λίγα 9,5 λίτρα του επαρκούν σίγουρα γιά 200 χιλόμετρα, σχεδόν αυτονομία μοντέλων adventure άλλης γνωστής εταιρείας, και με το extra ρεζερβουάρ της touratech έκανα και 550 χλμ., αυτονομία απαραίτητη σέ λίγες διαδρομές παγκοσμίως.
Για το ύψος της σέλας, είναι θέμα ύψους αναβάτη. Για εμένα στο 1,87μ. είναι οριακά αποδεκτό, μερικές φορές καμαρώνω κιόλας απο ψηλά... Έχουμε δει όμως όλοι κατα καιρούς αναβάτες κοντούς που με τον τρόπο τους τα καταφέρνουν και μάλιστα καλά με πανήψηλα και πιο βαριά μηχανάκια. Εγώ ομολογώ οτι δε θα μπορούσα. Για τη σκληρότητά της, είναι τύπου enduro, κοφτή στα πλάγια, αν έχεις λίγο "σπαρτιάτικη" λογική δε θα σε κουράσει, αν όχι πρέπει να ψαχτείς με gel και ότι συνεπάγεται αυτό για το ύψος της.
Με το εμπρός γρανάζι δεν υπάρχει θέμα, το μπερδέψατε με το 450Χ.
Γιά ηλεκτρολογικά θεματάκια δεν έχω ακούσει κάτι. Αν δε γίνει ολοκληρωμένο όμως το ηλεκτρονικό check κατα την εκκίνηση, δεν κρατάει σωστό ρελαντί και σβήνει.
Το οτι "Πήγε άπατο" είναι θέμα πολιτικής της εταιρείας αφού συνέπεσε με την αγορά της Ηusqvarna, και δεν υπάρχει κανένας λόγος να παρει κάποιος
υπόψη του επιλογές τμημάτων marketing (πόσο μάλλον τους χοντρόκολους της BMW που θεωρούν enduro το adv1200) που άλλα πρεσβεύουν.
Η σπανιότητά του για μένα είναι προτέρημα.Το οτι δεν το συναντάς σε κάθε φανάρι, το οτι είναι τίμιο, αξιόπιστο και κυρίως οτι δεν θα υπάρξει το ελάχιστο πρόβλημα σε κάλυψη απο την εταιρεία για πολλά πολλά χρόνια, είναι σοβαρός λόγος να το αποκτήσει κανείς.
Τελειώνοντας, πιστεύω οτι για το μέσο+ αναβάτη, δεν είναι απαραίτητη κάποια μετατροπή που να θεωρείται αναγκαία μετά την αγορά του ωστε να γίνει χρηστικό.
Αν σας "λέει" κάτι πάρτε το...