BMW σειρά Χ

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
καλά Γιώργο, το μηχανάκι της 1ης φωτό είναι ... ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ !!!

Πάντως δε νομίζω ότι το συγκεκριμένο μηχανάκι, είχε γρανάζι ομόκεντρο με τον μπροστινό άξονα ...
Ετσι είναι στο 450Χ το εντούρο, και ο τρόπος που βάζει τη δύναμη κάτω, σου αφήνει μια αίσθηση απίστευτης γραμμικότητας.
Μπορεί να απέτυχαν σε όλα τ άλλα, αλλά σε αυτό πετυχαν διάνα :D
Σαν να'χεις δίκιο τελικά...
Όσο για το θέμα που λέει παραπάνω ο Στέφανος: http://advrider.com/index.php?threads/rtw-x-challenge-adventurization.524638/
 

xurxes

"καφέ#αρκούδα"
Περιοχή
Salonika
Όνομα
Basil
Μοτό
KTM 690 ENDURO R
BMW R1200 GSA
Mε ενα τετοιο εκανα off road skills στο Σοφικο.
Εσβησε 10 φορες σε πεντε λεπτα διαδρομη.
Δεν ήξερες να το οδηγησεις βρε,,,,:p
 

xurxes

"καφέ#αρκούδα"
Περιοχή
Salonika
Όνομα
Basil
Μοτό
KTM 690 ENDURO R
BMW R1200 GSA
Είσαι ADVentsurάς τελικά.:D
Σε τρώει ο κwλς σου για περιπέτειες.:p
Δεν κάνει μια,,,,,,,,θέλει πολλά λ7 να γίνει μηχανάκι κ αλλά τόσα να γίνει travel
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Είχε πολλά θέματα η συγκεκριμένη σειρά ,γι'αυτό δεν "πήγε".

Ανάρτηση(έκλανε) ,υποπλαίσιο(κοβόταν) ,ψαλίδι(έσπαγε).
Κάποια ηλεκτρολογικά θεματάκια επίσης υπήρχαν.
Υψος σέλα στα 93mm αν θυμάμαι καλά (πατούσαν κάτω μόνο οι επιθετικοί του ΝΒΑ)
Βάλε και την υψηλή τιμή βιτρίνας.
Πήγε άπατο.

Αν το πάρεις σε μια φυσιολογική τιμή σαν μεταχειρισμένο ,με τα θέματά του λυμένα ,είναι μιά πολύ καλή OffOn μοτοσυκλέτα.
Αλλά οι τιμές των μεταχ/νων ,είναι πολύ κοντά σε αυτές των 690Enduro ,τα οποία υπερτερούν παντού (και στην επικείμενη μεταπώληση) όπότε πάει άπατο και σαν μεταχ/νο.
(βλ.Νόμος προσφοράς κ ζήτησης)
Και πάλι Κώστα τα θέματα αξιοπιστίας που αφορούσαν τα περιφερειακά(και όχι το μοτέρ) μπορούσαν να λυθούν αν το ήθελε η εταιρεία.
Το υψος σέλας είναι περίπου ίδιο με των 690,ακούγεται μεγάλο αλλά η σέλα(όπως και στα 690) είναι στενή και αντισταθμίζει κάπως την κατάσταση.
Η αρχική τιμή του σαν καινούργιο ήταν στα 8700 σύντομα όμως υπήρξαν προσφορές(μάλλον λόγο μη μακροημερευσης του μοντέλου).
Η τιμή μεταπώλησης είναι σημαντική για τους περισσότερους ιδιοκτήτες αλλά όχι για όλους.Δηλαδή αν βγάζει γούστα και είναι αξιόπιστο γιατί να μην το παντρευτώ(όχι συγκεκριμένα το Χ,οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα).
Νομίζω ότι η αλήθεια βρίσκεται(πέρα απο τους Sex Pistols :roflmao:) στα γραφόμενα του Ηλία
Πήγε να μπεί δυναμικά σε έναν "χωρο" που οι άλλες εταιρείες "ζούσαν" απο αυτό το χώρο και γνωρίζουν πολύ καλά τις ιδιαιτερότητες του.
Νόμιζε ότι η κάθε καινοτόμα παπαριά που θα έβγαζε θα πουλούσε όπως οι υπόλοιπές της.
Εδώ έφαγε πόρτα και το κατάλαβε όταν πήρε την husqvarna (μια καθαρά χωμάτινη εταιρεία ) και την οποία κράτησε για ένα χρόνο. Ήθελαν να δούν τι μλκιες έκαναν και να τις διορθώσουν. Αυτό δεν γινόταν κι έπρεπε να βγάλουν εξ ολοκλήρου καινούργια μοτοσυκλέτα πράγμα που δεν τους συνέφερε οικονομικά οπότε πούλησαν την husqvarna και έπαψαν να ενδιαφέρονται για καθαρά χωμάτινα.
Αυτά με απλά λόγια γιατί δεν προχώρησε το projekt X.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εχω κάνει Λάϊκα κ στον ΗΛΙΑ κ σε σένα.
Αν δεν υπήρχαν αυτά τα Λάϊκα ,θα είχα γράψει οτι συμφωνώ απόλυτα με τον Ηλία ,και θα σε είχα απαλλάξει απο την συγγραφή ενός πόστ. :D

Και η αλήθεια ΟΝΤΩΣ εκφράστηκε απο τους SEX PISTOLS !!! :yew:
 

foreno

Μέλος
Όνομα
Θέμης
Μοτό
BMW G650 XCountry
Μιας κ ειμαι ο μονος που εχει XCountry στο φορουμ θα γραψω την άποψή μου, οπως την εζησα μετα απο σχεδον δυο χρονια συμβίωσης με την bmw.

Πρωτα απ ολα το βαρος, μολις 160 κιλα μου φουλ υγρα, πανευκολη αλλα κ στιβαρή.

Ο 650αρης κινητηρας απλα τα σπαει. Καθε μερα που περναει το ερωτεύομαι κ περισσοτερο το μηχανακι.
Πολυ σβελτο τραβαει απο χαμηλα κ οι κραδασμοι για μονοκιλυνδρο ειναι απειροελαχιστοι.
Η καλυψη ειναι μετρια αλλα με μια καλη ζελατινα βελτιώνεται η κατάσταση.

Για πλαισια κ αναρτησεις που διαβασα τι να πω ισως εγω να ειμαι τυχερός.

Ταξιδι δικαβαλο με 47αρα μπακαζιερα 30αρι τανκμπαγκ 30αρια σαμαρια μεγαλο σακο πλατης κ δικαβαλος , δεν ειχα το παραμικρο προβλημα.

Στο χωμα ειναι σκετη απόλαυση, παει σχεδον οπου παει κ ενα παναλαφρο ξερό.
Σε δύσκολη χωματαδα με μεγαλες αναβάσεις δν ειχα το κανενα πρόβλημα απ την πισω αναρτηση που διαβαζω.
Κατανάλωση με νορμαλ οδηγηση απο 4-5λ/100, το κακο οτι εχει μικρο ντεπόζιτο, μολις 9.5λιτρων.

Γενικα δν μου εχει παρουσιάσει καποιο προβλημα μεχρι σημερα.

Ενα τιμιο allaround θα το λεγα
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Aν δεν κάνω λάθος ,μόνο το Xchallenge είχε την αερανάρτηση ,η οποία ενώ ήταν φανταστικής αίσθησης ,στιγματίστηκε απο σύντομες φθορές.
Το Xcountry είχε συμβατικό αμορτισέρ ,και μάλιστα σχετικά ποιοτικό.
Κι εμένα μου αρέσει αυτό το μηχανάκι.
Απλή κατασκευή ,λιτές γραμμές ,ανθρώπινο ύψος σέλας ,πολύ καλό allrounder.

Kαι το Xchallenge μου αρέσει βασικά.
Αλλά δεν το φτάνω όσο κ να τεντωθώ. :oops:
 

foreno

Μέλος
Όνομα
Θέμης
Μοτό
BMW G650 XCountry
Aν δεν κάνω λάθος ,μόνο το Xchallenge είχε την αερανάρτηση ,η οποία ενώ ήταν φανταστικής αίσθησης ,στιγματίστηκε απο σύντομες φθορές.
Το Xcountry είχε συμβατικό αμορτισέρ ,και μάλιστα σχετικά ποιοτικό.
Κι εμένα μου αρέσει αυτό το μηχανάκι.
Απλή κατασκευή ,λιτές γραμμές ,ανθρώπινο ύψος σέλας ,πολύ καλό allrounder.

Kαι το Xchallenge μου αρέσει βασικά.
Αλλά δεν το φτάνω όσο κ να τεντωθώ. :oops:
Ναι δικιο εχεις μονο το Xchallence ειχε αεραναρτηση.

Κ για τα δικα μου δεδομενα το Xchallence ηταν παρα πολυ ψηλό
 

endtourista

'' ... ''
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Τι εννοείς να γονατίζει;
Απο πίσω ανάρτηση δεν γονατίζει ποτέ ένα μηχανάκι...σουζάρει μόνο...μόνιμα.:p

Επίσης ,κάνεις λάθος ,το έχει αλλάξει.
Δεν έχεις δεί το μαμά αμορτισέρ φαίνεται.
Σαν μικρό βαρελάκι μπύρας είναι.
Και τελειώνει το ίδιο γρήγορα.:D

Ο Σπύρος έχει βάλει Wilbers (αν θυμάμαι καλά) παραγγελιά ,με custom build settings.
Και έχει ήδη μετανιώσει που δεν έβαλε OHLINS.


Είχε πολλά θέματα η συγκεκριμένη σειρά ,γι'αυτό δεν "πήγε".
Ανάρτηση(έκλανε) ,υποπλαίσιο(κοβόταν) ,ψαλίδι(έσπαγε).
Κάποια ηλεκτρολογικά θεματάκια επίσης υπήρχαν.
Υψος σέλα στα 93mm αν θυμάμαι καλά (πατούσαν κάτω μόνο οι επιθετικοί του ΝΒΑ)
Βάλε και την υψηλή τιμή βιτρίνας.
Πήγε άπατο.

Αν το πάρεις σε μια φυσιολογική τιμή σαν μεταχειρισμένο ,με τα θέματά του λυμένα ,είναι μιά πολύ καλή OffOn μοτοσυκλέτα.
Αλλά οι τιμές των μεταχ/νων ,είναι πολύ κοντά σε αυτές των 690Enduro ,τα οποία υπερτερούν παντού (και στην επικείμενη μεταπώληση) όπότε πάει άπατο και σαν μεταχ/νο.
(βλ.Νόμος προσφοράς κ ζήτησης)



Έχω βάλει HAGON από Αγγλία,αλεξίσφαιρη κατασκευή, διαμορφωμένο για τα κιλά και τη χρήση μου.
Για το Wilbers δεν έχω άποψη. Το OHLINS δεν παίζεται, όπως και η τιμή του...
Δείτε και εδώ, εγγυημένο volue for money: http://www.car.gr/parts/view/6738111
Προσωπική μου άποψη είναι οτι η αερανάρτηση δεν πάσχει από αξιοπιστία. Τή χρησιμοποίησα 10 χωμάτινα χρόνια ως τώρα, (HP2, XCHALLENGE), χωρίς υποψία προβλήματος, με πλεονέκτημα το μικρό βάρος. Παρεπιπτόντως, και το XMOTO έχει αερανάρτηση.
Λίγοι (δεν εξαιρώ τον εαυτό μου) θα την "τελειώσουν" με τη συνήθη μέση χρήση και adve βόλτες. Η αναζήτηση για κάτι άλλο συνήθως ξεκινάει πρίν υπάρξει ουσιαστικό πρόβλημα.
Κανένα μα κανένα άλλο πρόβλημα δεν αντιμετώπισα με το XCHALLENGE ως τώρα. Επι πολλά χρόνια ιδιοκτήτης μοτοσυκλετών BMW (boxer) έχω ανεβάσει την απαίτηση για αξιοπιστία αρκετά ψηλά,
απορρίπτοντας συχνά μειώδεις και γυμνασμένες "σειρήνες" μόνο και μόνο γι αυτό.
Παρότι το XCHALLENGE έπεσε σχεδόν τυχαία στα χέρια μου και ποτέ δε το θεώρησα γνήσιο BMW (όπως εγώ το έχω στο μυαλό μου), φροντίζει να με ανταμείβει σε κάθε βόλτα ως τώρα.
Τα θεωρητικά λίγα 9,5 λίτρα του επαρκούν σίγουρα γιά 200 χιλόμετρα, σχεδόν αυτονομία μοντέλων adventure άλλης γνωστής εταιρείας, και με το extra ρεζερβουάρ της touratech έκανα και 550 χλμ., αυτονομία απαραίτητη σέ λίγες διαδρομές παγκοσμίως.
Για το ύψος της σέλας, είναι θέμα ύψους αναβάτη. Για εμένα στο 1,87μ. είναι οριακά αποδεκτό, μερικές φορές καμαρώνω κιόλας απο ψηλά... Έχουμε δει όμως όλοι κατα καιρούς αναβάτες κοντούς που με τον τρόπο τους τα καταφέρνουν και μάλιστα καλά με πανήψηλα και πιο βαριά μηχανάκια. Εγώ ομολογώ οτι δε θα μπορούσα. Για τη σκληρότητά της, είναι τύπου enduro, κοφτή στα πλάγια, αν έχεις λίγο "σπαρτιάτικη" λογική δε θα σε κουράσει, αν όχι πρέπει να ψαχτείς με gel και ότι συνεπάγεται αυτό για το ύψος της.
Με το εμπρός γρανάζι δεν υπάρχει θέμα, το μπερδέψατε με το 450Χ.
Γιά ηλεκτρολογικά θεματάκια δεν έχω ακούσει κάτι. Αν δε γίνει ολοκληρωμένο όμως το ηλεκτρονικό check κατα την εκκίνηση, δεν κρατάει σωστό ρελαντί και σβήνει.
Το οτι "Πήγε άπατο" είναι θέμα πολιτικής της εταιρείας αφού συνέπεσε με την αγορά της Ηusqvarna, και δεν υπάρχει κανένας λόγος να παρει κάποιος
υπόψη του επιλογές τμημάτων marketing (πόσο μάλλον τους χοντρόκολους της BMW που θεωρούν enduro το adv1200) που άλλα πρεσβεύουν.
Η σπανιότητά του για μένα είναι προτέρημα.Το οτι δεν το συναντάς σε κάθε φανάρι, το οτι είναι τίμιο, αξιόπιστο και κυρίως οτι δεν θα υπάρξει το ελάχιστο πρόβλημα σε κάλυψη απο την εταιρεία για πολλά πολλά χρόνια, είναι σοβαρός λόγος να το αποκτήσει κανείς.
Τελειώνοντας, πιστεύω οτι για το μέσο+ αναβάτη, δεν είναι απαραίτητη κάποια μετατροπή που να θεωρείται αναγκαία μετά την αγορά του ωστε να γίνει χρηστικό.
Αν σας "λέει" κάτι πάρτε το...
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Γειά σου ρε Σπύρο. :friendship:
Επιτέλους έγραψες κάτι ,με αφορμή το μηχανάκι που καβαλάς κ γνωρίζεις.
Πολύ καλό κ αναλυτικό το review σου ,κι ευχαριστούμε για τον κόπο σου να μεταφέρεις εδώ την εμπειρία σου απο την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.:ok:

Kι έσπαγα το κεφάλι μου να θυμηθώ ποιάν ανάρτηση μου΄πες οτι έχεις βάλει ,αλλα΄τα γεράματα πάνε μαζί με τα ξεχάσματα:rolleyes: (γι'αυτό εγραψα κιόλας "αν θυμάμαι καλά")
Sorry για την λάθος αναφορά μάρκας ,κ καλά έκανες κ το διόρθωσες.


Να'σαι πάντα καλά ρε φίλε ,να καβαλάς όποια γουστάρεις ,κ να την "στύβεις" για να γουστάρεις. ;):friendship:
 

xntinou

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS 07
Με αυτό το μηχανάκι γνωριστήκαμε καλύτερα μέσα από την επική περιπέτεια Sibirsky Extreme 2012 από τους απίθανους Βρετανούς τυπάρες! Διαβάζοντας το ταξιδιωτικό το .. ερωτεύεσαι το γ@μδι :hungry: αν και είναι το μισό μοντίφα ..
Για όποιον βαριέται να το δει, οι αλλαγές που έκανε το .. παιδί από το Ίνγκλαντ είναι οι ακόλουθες :
- "Hot Rod Welding" 9.5 litre "Jumbo X-Tank"
- "Hot Rod Welding" custom luggage rack
- "Touratech" rallye fairing
- "SR Racing" exhaust
- "Rayz" seat
- "Hyperpro" rear shock
- MaxKools airbox mod, with Unifilter
- "Touratech" rear chain guide
- Bixenon Projectors with "HID50" bulbs and ballasts
- "Scheffelmeier" wheel spacers
- "Touratech" rear steel subframe
- "Barkbusters" handguards
- "Scheffelmeier" case saver
- "Double Take" Ram mount mirrors
- "WP" 48mm forks and triple clamps from 640 Adventure
- "Hyperpro" fork springs
- "Hyperpro" custom fork revalving
- "Excel" A60 front rim
- "Haan Wheels" KTM front hub
- "KTM" 990 front fender
- "Scheffelmeier" rally bash plate and Odyssey battery
- "Ironman" rear sprocket
- "Excel" rear rim
- Hot Rod "X-Rack" luggage rack
- Hot Rod KTM 690 Rally Replica Fairing
- Shorai Lithium battery
- Marzocchi 50 mm dual chamber (closed cartridge) forks
- Adventure-Spec Magadan soft luggage
- OSCO chain oiler

Βέβαια τα πιο πολλά πειράχτηκαν για το ταξίδι αλλά όπως και να χει είναι ιδέες για το τι μπορεί να γίνει ..
Δανείζομαι και 3 photos από advrider.com





 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Μιας κ ειμαι ο μονος που εχει XCountry στο φορουμ θα γραψω την άποψή μου, οπως την εζησα μετα απο σχεδον δυο χρονια συμβίωσης με την bmw.

Πρωτα απ ολα το βαρος, μολις 160 κιλα μου φουλ υγρα, πανευκολη αλλα κ στιβαρή.

Ο 650αρης κινητηρας απλα τα σπαει. Καθε μερα που περναει το ερωτεύομαι κ περισσοτερο το μηχανακι.
Πολυ σβελτο τραβαει απο χαμηλα κ οι κραδασμοι για μονοκιλυνδρο ειναι απειροελαχιστοι.
Η καλυψη ειναι μετρια αλλα με μια καλη ζελατινα βελτιώνεται η κατάσταση.

Για πλαισια κ αναρτησεις που διαβασα τι να πω ισως εγω να ειμαι τυχερός.

Ταξιδι δικαβαλο με 47αρα μπακαζιερα 30αρι τανκμπαγκ 30αρια σαμαρια μεγαλο σακο πλατης κ δικαβαλος , δεν ειχα το παραμικρο προβλημα.

Στο χωμα ειναι σκετη απόλαυση, παει σχεδον οπου παει κ ενα παναλαφρο ξερό.
Σε δύσκολη χωματαδα με μεγαλες αναβάσεις δν ειχα το κανενα πρόβλημα απ την πισω αναρτηση που διαβαζω.
Κατανάλωση με νορμαλ οδηγηση απο 4-5λ/100, το κακο οτι εχει μικρο ντεπόζιτο, μολις 9.5λιτρων.

Γενικα δν μου εχει παρουσιάσει καποιο προβλημα μεχρι σημερα.

Ενα τιμιο allaround θα το λεγα
Έχω βάλει HAGON από Αγγλία,αλεξίσφαιρη κατασκευή, διαμορφωμένο για τα κιλά και τη χρήση μου.
Για το Wilbers δεν έχω άποψη. Το OHLINS δεν παίζεται, όπως και η τιμή του...
Δείτε και εδώ, εγγυημένο volue for money: http://www.car.gr/parts/view/6738111
Προσωπική μου άποψη είναι οτι η αερανάρτηση δεν πάσχει από αξιοπιστία. Τή χρησιμοποίησα 10 χωμάτινα χρόνια ως τώρα, (HP2, XCHALLENGE), χωρίς υποψία προβλήματος, με πλεονέκτημα το μικρό βάρος. Παρεπιπτόντως, και το XMOTO έχει αερανάρτηση.
Λίγοι (δεν εξαιρώ τον εαυτό μου) θα την "τελειώσουν" με τη συνήθη μέση χρήση και adve βόλτες. Η αναζήτηση για κάτι άλλο συνήθως ξεκινάει πρίν υπάρξει ουσιαστικό πρόβλημα.
Κανένα μα κανένα άλλο πρόβλημα δεν αντιμετώπισα με το XCHALLENGE ως τώρα. Επι πολλά χρόνια ιδιοκτήτης μοτοσυκλετών BMW (boxer) έχω ανεβάσει την απαίτηση για αξιοπιστία αρκετά ψηλά,
απορρίπτοντας συχνά μειώδεις και γυμνασμένες "σειρήνες" μόνο και μόνο γι αυτό.
Παρότι το XCHALLENGE έπεσε σχεδόν τυχαία στα χέρια μου και ποτέ δε το θεώρησα γνήσιο BMW (όπως εγώ το έχω στο μυαλό μου), φροντίζει να με ανταμείβει σε κάθε βόλτα ως τώρα.
Τα θεωρητικά λίγα 9,5 λίτρα του επαρκούν σίγουρα γιά 200 χιλόμετρα, σχεδόν αυτονομία μοντέλων adventure άλλης γνωστής εταιρείας, και με το extra ρεζερβουάρ της touratech έκανα και 550 χλμ., αυτονομία απαραίτητη σέ λίγες διαδρομές παγκοσμίως.
Για το ύψος της σέλας, είναι θέμα ύψους αναβάτη. Για εμένα στο 1,87μ. είναι οριακά αποδεκτό, μερικές φορές καμαρώνω κιόλας απο ψηλά... Έχουμε δει όμως όλοι κατα καιρούς αναβάτες κοντούς που με τον τρόπο τους τα καταφέρνουν και μάλιστα καλά με πανήψηλα και πιο βαριά μηχανάκια. Εγώ ομολογώ οτι δε θα μπορούσα. Για τη σκληρότητά της, είναι τύπου enduro, κοφτή στα πλάγια, αν έχεις λίγο "σπαρτιάτικη" λογική δε θα σε κουράσει, αν όχι πρέπει να ψαχτείς με gel και ότι συνεπάγεται αυτό για το ύψος της.
Με το εμπρός γρανάζι δεν υπάρχει θέμα, το μπερδέψατε με το 450Χ.
Γιά ηλεκτρολογικά θεματάκια δεν έχω ακούσει κάτι. Αν δε γίνει ολοκληρωμένο όμως το ηλεκτρονικό check κατα την εκκίνηση, δεν κρατάει σωστό ρελαντί και σβήνει.
Το οτι "Πήγε άπατο" είναι θέμα πολιτικής της εταιρείας αφού συνέπεσε με την αγορά της Ηusqvarna, και δεν υπάρχει κανένας λόγος να παρει κάποιος
υπόψη του επιλογές τμημάτων marketing (πόσο μάλλον τους χοντρόκολους της BMW που θεωρούν enduro το adv1200) που άλλα πρεσβεύουν.
Η σπανιότητά του για μένα είναι προτέρημα.Το οτι δεν το συναντάς σε κάθε φανάρι, το οτι είναι τίμιο, αξιόπιστο και κυρίως οτι δεν θα υπάρξει το ελάχιστο πρόβλημα σε κάλυψη απο την εταιρεία για πολλά πολλά χρόνια, είναι σοβαρός λόγος να το αποκτήσει κανείς.
Τελειώνοντας, πιστεύω οτι για το μέσο+ αναβάτη, δεν είναι απαραίτητη κάποια μετατροπή που να θεωρείται αναγκαία μετά την αγορά του ωστε να γίνει χρηστικό.
Αν σας "λέει" κάτι πάρτε το...
Thanks για τα reviews :friendship:
 
Top Bottom