Ναι αλλα και το abs δεν εβγαζε προβληματα?Απ οτι ξερω με ενα 150 αρι ερχοτανε στα ισια του.
χαχαχαχ καλο,
αυτο που εννοει ο φιλος παραπανω ειναι οτι το συγκεκριμενο μηχανακι δεν εχει ABS οχι λογο βλάβης, αλλα απο το εργοστασιο, στην μπροστινη ροδα απουσιαζουν αισθητηρας και δακτυλιος, αν εχει ομως ABS με βλάβη με 150 δεν το φτιαχνεις,
...τωρα, το συγκεκριμενο μηχανακι ειναι καλυτερα να το αγοράσεις με ABS, αν κοιταξεις προσεκτικα το μπροστινο συστημα θα δεις οτι δεν ειναι συμβατικο, δεν εχει τηλεσκοπικο, πηρουνι, εχει κατι αλλο, τελελεβερ το λενε, το θεμα ειναι οτι το κατι αλλο δεν βυθιζει, καθιζει θα ελεγα το μπροστινο, σε χαμηλες ταχυτητες μεσα στην πολη ειναι απαραιτητο το abs
ζημιες που θα ακουσεις σχετικα απλές ειναι αισθητηρας στροφάλου, τρομπα πισω συμπλέκτη, και κανα μπεκ που λογο ομικης αντιστασης χαλασμενης μπορει να θελει αλλαγμα, και καμια πιπα απο μπουζι, επισης και η μπαταρια αμα το λειτουργεις πολύ μεσα στην πολη αντι για 4 θα σου βγάλει 2 χρονια
ζημιές λιγο ακριβες θα ακουσεις το ABS που ειπαμε πιο πανω, ολοκληρη μοναδα καινουργια 1500 μεταχειρισμενη αγνωστης καταστασης απο 300 και πανω, ρουλεμαν πισω διαφορικου, αξονα διαφορικου, ντιζες γκαζιου που με τον καιρο σκληρενουν, δεν κοβονται, απλα δεν μπορεις να ρυθμισεις ευκολα το μηχανακι και εχει σκληρο γκαζι στην χρηση,
ααα και αμορτισερ, θελουν αλλαγη, αυτα