Την Δευτέρα που μας πέρασε είπα να κάνω μια βόλτα μέχρι Θεσσαλονίκη με την γριούλα μου...δυστυχώς δεν έφτασα ούτε μέχρι την Ασπροβάλτα, αφού με άφησε στον δρόμο. Εκεί που πήγαινα πορεία μου πετάει την 4η από το κιβώτιο. Προσπαθώ να βάλω 3η, αλλά τίποτα. Σταματάω δεξιά, βρίσκω νεκρά, βάζω πρώτη, δίνω γκάζι...μουλάρι ο αστραχάν...τίποτα...
Καλώ οδική και μετά από 5 ώρες φτάνω σπιτάκι μου μαζί με το μοτεράκι μου. Όσο περίμενα έψαχνα να δω σημάδια πάνω στο μηχανάκι που να εξηγούν τί μπορεί να είχε πάθει...Αυτό που παρατήρησα ήταν ότι ο άξονας έκαιγε και είχε και κάποιες διαρροές από εδώ
Είναι η τάπα που βγαίνουν οι αναθυμιάσεις από τις βαλβολίνες
και από εδώ
που πιθανότατα αυτό να είναι το γράσο που υπάρχει στην ροδέλα, αφού κινείται κάθε φορά που πατάς το ποδόφρενο, το οποίο ''έτρεξε'' γιατί είχαν αναπτυχθεί πολύ μεγάλες θερμοκρασίες..
και από αυτό το σημείο έβλεπα καπνούς...
Το μυαλό λοιπόν πήγε κατευθείαν στον άξονα. Ωραίαααα
Την επόμενη μέρα άδειασα τις βαλβολίνες για να δω σε πιο σημείο ήταν η βλάβη. Έχει δύο σημεία, ένα στο τούνελ του άξονα, όπου από εκεί βγήκαν καθαρές οι βαλβολίνες χωρίς μεταλλικά υπολείμματα. Το άλλο σημείο, το οποίο φαίνεται στην δεύτερη φωτό ήταν γεμάτο με τις Παναγιάς τα μάτια μέσα...
Συνεπώς πάμε για λύσιμο άξοναααα....ωραίαααααα
Χθές κατέβηκα και έβγαλα τον άξονα, αλλά από την φούρια μου να τον βγάλω και να τον ανοίξω να δω τι παίζει δεν έβγαλα φωτό της διαδικασίας. Έβγαλα όμως σήμερα φωτό τα κομμάτια που αποσύνδεσα. Ξεκίνησα από τα εξατμισόνια..
Τα οποία βγήκαν με το ειδικό κλειδί
Πριν τις βγάλω όμως έπρεπε να βγάλω το πεντάλ φρένου και τα μαρσπιέ
Μετά έβγαλα ροδούλα, δηλαδή αποσύνδεσα, αφού δεν ήθελε η ρουφιάνα να βγει αν δεν σηκώσεις ψηλά την μηχανή. Έβγαλα όμως τον άξονα που βιδώνει στο ψαλίδι για να καταφέρω να την βγάλω, κι έτσι είχα φτάσει και στο ζητούμενο.
Όπου πάνω του εδράζουν τα ταμπούρα. Βγήκαν και αυτά.
Έχω φτάσει λοιπόν σε αυτό το σημείο και είμαι ένα βήμα πριν δω τι τελικά παίχτηκε εκεί μέσα....
Βρε διάολε πως ανοίγει??????
Έχω σπάσει το κεφάλι μου και έχω κολλήσει εκεί. Το βιβλίο δεν έλεγε τίποτα. Να το στείλω στον μάστορα έγραφε. Αφού εψαξα στο ίντερνετ χθες το βράδυ τον τρόπο που ανοίγει αυτό το καπάκι, βρήκα και ποια είναι η χρήση των δύο μικρών αντικρυστών τρυπών.. Η σημερινή μέρα με βρήκε να το ανοίγω τελικά
βάζοντας δυο βίδες σε αυτές τις τρύπες, τις οποίες τερματίζεις και αυτές σπρώχνουν το καπάκι προς τα έξω....
Και ορίστε το αποτέλεσμα...
Έπεσε κούρεμα με την ψιλή..
Πακεταρίστηκαν και εστάλησαν στην Αθήνα για περαιτέρω επισκόπηση της βλάβης και επισκευή.
Κι έχω μείνει