K-shok δεν έχω πάει ποτέ .ένα γκουγκλαρισμα έκανα να δω τι παιζει
Σε εξουσιοδοτημένο Yamaha πότε πάνω από 100
Τώρα μπορεί κ να έχουν ανέβει πολύ οι τιμές έχω πάνω από χρόνο να το πάω.
Μάλλον μπερδεύεις την αλλαγή λαδιών με το service μπροστινού.
Service μπροστινού ,σημαίνει τα καλάμια να βγούν απο τη μοτ/τα κ να ανοιχτούν (αποσυναρμολογηθούν) πλήρως στον πάγκο ,να καθαριστούν ,να ελεγχθούν για φθορές (οπτικά-&-μετρήσεις) ,να μπουν (τουλάχιστον) καινούργιες τσιμούχες κ ξύστρες (αν χρειαστούν κ κουζινέτα ανεβαίνει πολύ) ,καινούργια λάδια ,μονταρισμα ,εξαέρωση ,κλείσιμο ,τοποθετηση ,ευθυγράμμιση.
Μονο το σετάκι ξυστρα-τσιμούχα (TDM) για ένα καλάμι ,έχει 45 € στη YAMAHA ,οπότε υπολογίζεις Χ2 (τιμή προ κρίσης ,πιθανα πολύ πανω τωρα)
1 lt πηρουνόλαδο ΥΑΜΑΗΑ = 15-16 € (ανοίγουν 2 lt)
Bάλε κ την εργασία για ξεμονταρισμα-λύσιμο-καθαρισμα-μονταρισμα-τοποθετηση ,που παίρνει αρκετες ώρες για να γίνει σωστά
Ε...ΔΕΝ νομίζω να πήρες αυτό το "πακέτο" ,στα 100 € ,από επίσημο Γιαμάχα σεντερ.
Αν ναι ,πες μας που ,να τα πάμε όλοι εκεί.
Εγω βέβαια ,ακόμα κ να μου πουν "φέρ'τα" ,για να πειστώ οτι έγιναν ,θα χρειαστώ κ φωτό της διαδικασίας ,ή να είμαι παρόν επί της διαδικασίας.
Επίσης ,το καλάμι του TDM ,είναι πολύ απλούστερο ,ευκολότερο ,κ γρηγορότερο να λυθεί /σερβισαριστεί ,από ένα USD close cartrige κ μάλιστα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ,όπως του ΧR.
Οπότε ,ας μη συγκρίνουμε ανόμοια πραγματα κ διαφορετικές καταστάσεις.
Για μένα (αλλά κ για άλλους φανταζομαι) το θεμα δεν είναι μόνο, το ΤΙ θα πληρώσω...
Σημαντικότερο (θεωρώ) είναι ,το ΤΙ θα γίνει πραγματικά ,κ με ποιόν τρόπο (by the book ή τσαπατσούλικα)
Αν γίνει by the book ,θα είναι σίγουρα ακριβή διαδικασία ,αλλά αξίζει το κόστος.
Αν πληρωθεί ακριβά ,κ γίνει στο περίπου ,είναι κρίμα κι αδικο για τον ιδιώτη ,που επιθυμεί να συντηρεί σωστά την μοτ/τα του ,κ πληρώνει αδρά γι αυτό ,χωρίς όμως να παίρνει τις ανάλογες υπηρεσίες.
Η όλη ουσία είναι ,όταν πάμε συνεργείο ,εξουσ/νο ή μή , ΠΩΣ? μπορούμε να διασφαλίσουμε ,το
ΤΙ? ,το
ΠΩΣ? ,κ το
ΑΝ?...έγινε στη μοτ/τα μας...