BMW S1000XR(F?) ... τι να λεμε τωρα!... Funbike!

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το shifter είναι πολύ καλύτερο από αλλαγές με συμπλέκτη σε αυτό το μηχανάκι.
Νομίζω ότι στα ψηλά το σιφτερ την καταπονεί ιδιαίτερα...μπορεί να κάνω λαθος
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να γράψω κάτι και για την κατανάλωση, γιατί μόλις είδα τις σημειώσεις του πρόσφατου ταξιδιού μας

Σε 3700 χλμ και με ιδιαίτερα ψηλές ταχύτητες, πάντα στο dynamic pro, έκαψε 240 λίτρα
Σε σχέση με το gs, είναι πιο οικονομικό, αν σκεφτούμε την μεγαλύτερη ταχύτητα που είχαμε.
Φυσικά αν κινηθείς με πιο ανθρώπινες ταχύτητες η κατανάλωση θα πέσει πολύ.
200 χλμ αυτονομία στην εθνική, 300 και κάτι ψιλά στα βουνά.

Για μένα είναι αδύνατον να κινηθεί το xr με ταχύτητες του gs σε ταξίδι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγώ κάθε φορά που ξεχνιέμαι και αλλάζω με συμπλέκτη την ακούω να χτυπάει στο ψαλίδι. Με το shifter δεν συμβαίνει ποτέ αυτό.

Το ότι δεν ζουν πολύ οι αλυσίδες με αυτό το μοτέρ το επιβεβαίωσε και ο άλλος κάτοχος (ο οποίος βάζει πιστάδικα dunlop και τα αλλάζει κάθε 3000 χιλιόμετρα).


6,5λ/100 μιά χαρά είναι, πολύ περισσότερο αναλογιζόμενος ιπποδύναμη και ταχύτητες κίνησης. Δεν κάνει καμία διαφορά το μονός/διπλός τελικά, το μοτέρ δεν νιώθει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τίμιο ξύλο το GS 07, πάτε να κάνετε και το XR το άγιο δισκοπότηρο. Κάπου έλεος. Νισάφι.
























Το πούλησα λέμε....
Κανείς... άσφαλτος :p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
πούλησα λέμε....
Εσύ, ο Πατρινός, ο Βολιωτης, ο Καβαλιώτης, πρέπει να κάνετε ένα κλαμπ "δεν ξέρω τι θέλω αλλά δεν θα σταματήσω να προσπαθώ να το αποκτήσω".

To GT πότε βγαίνει βόλτα;
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Τίμιο ξύλο το GS 07, πάτε να κάνετε και το XR το άγιο δισκοπότηρο. Κάπου έλεος. Νισάφι.
























Το πούλησα λέμε....
στο Μόναχο στα κεντρικά της πε εν φε διπλα στον ανδριάντα του μανιακ ετοιμάζουν κι έναν για τον κύριο amyroukai
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Εσύ, ο Πατρινός, ο Βολιωτης, ο Καβαλιώτης, πρέπει να κάνετε ένα κλαμπ "δεν ξέρω τι θέλω αλλά δεν θα σταματήσω να προσπαθώ να το αποκτήσω".

To GT πότε βγαίνει βόλτα;
φιλαράκι, μη βγάζεις την ουρά σου απ' έξω... εσύ είσαι επίτιμος!!!!
"δεν ξέρω τι θέλω, αλλά δεν θα σταματήσω να παίρνω μηχανάκια μέχρι να βρω αυτό που θέλω" :p
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
φιλαράκι, μη βγάζεις την ουρά σου απ' έξω... εσύ είσαι επίτιμος!!!!
"δεν ξέρω τι θέλω, αλλά δεν θα σταματήσω να παίρνω μηχανάκια μέχρι να βρω αυτό που θέλω" :p
O κύριος amyroukai εχει shortlist με 30 μηχανάκια...φαντάσου δλδ η longlist...
 

aggelos_xr

Μέλος
Όνομα
Agggelos
Μοτό
K1200gt
για ταξίδια που το θέλει ο Κώστας είναι πιο ξεκουραστο και καίει και λιγοτερα.Στις 7760στροφές εχει 170κμ και με 42αρι πέφτει 7240 .500 στροφές κατω δηλαδή. Άλλωστε δύναμη υπάρχει αρκετή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν άλλαξα γρανάζια......αλλά θα δοκιμαστεί το 42 πίσω σύντομα.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Να κάνω μια χαζή ερώτηση....
Όταν είχε πρωτοβγεί το XR θυμάμαι (πρώτη γενιά), η BMW το έδινε με 2 διαδρομές αναρτήσεων, μια χαμηλή (street) και μια ψηλότερη (και καλά on-off), παρότι και τα δύο με 17άρες μπρος-πίσω.
Κυκλοφόρησαν όντως XR στην ελληνική και όχι μόνο αγορά με αυτή τη διαφοροποίηση;
Ήταν κάποια από τις 2 η στάνταρ έκδοση και η άλλη ήταν optional στην παραγγελία;
Έχουν μπει αρκετά XR (μτχ βέβαια) στο φόρουμ τελευταία, αλλά δε γράφουν οι κάτοχοι αν είναι η χαμηλή ή ψηλή έκδοση.
Αυτή η επιλογή υφίσταται και στη δεύτερη έκδοση του XR;
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Καλημέρα,
πράγματι υπήρχε η επιλογή low στις αναρτήσεις που έρχεται εργοστασιακά αλλά ΔΕΝ αλλάζει, δηλαδή δεν μπορείς να πάρεις ένα factory lowered και να το κάνεις κανονικό. Πιθανώς να κυκλοφόρησαν και στην Ελλάδα τέτοια μηχανάκια, φαίνεται και από την διαδρομή των αναρτήσεων αλλά και στα στοιχεία της μοτοσυκλέτας.
Νομίζω πως συνεχίζει να υφίσταται τέτοια επιλογή (όπως και στα GS άλλωστε).
 
Top Bottom