BMW S1000XR(F?) ... τι να λεμε τωρα!... Funbike!

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Monster S2R
Άρα η ψηλή είναι η στάνταρ και η άλλη απλά για όσους δεν πατώνουν... :p

Νόμιζα ότι η BMW είχε προμοτάρει τη χαμηλή ως την πιο σπορ έκδοση...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Άρα η ψηλή είναι η στάνταρ και η άλλη απλά για όσους δεν πατώνουν... :p

Νόμιζα ότι η BMW είχε προμοτάρει τη χαμηλή ως την πιο σπορ έκδοση...
Εμένα πάντως με τα 1.75 η ψηλή έκδοση που έχω μου φαίνεται χαμηλό.
Έρχομαι βέβαια μετά από την χοντρή και ψηλή gs.....αλλά γενικά δεν είναι ψηλό μηχανάκι
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM SD1290GT
Όντως δεν είναι τόσο ψηλό σαν μηχανάκι. Έχε το νου σου ότι έχω διαβάσει για τις χαμηλωμένες αναρτήσεις όχι τόσο θετικά πράγματα για την άνεση, τουλάχιστον στα gen1. Είναι που είναι σχετικά σφικτές, με την μειώση των διαδρομών τους μάλλον γίνονται λίγο χειρότερες...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Βαζω ένα βίντεο που μου έστειλε ο Άγγελος με 42 γραναζωμα...

 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Δεν είναι τραγικό να πετάξει κάποιος 35 ευρώ στα σκουπίδια αν το πίσω γρανάζι βγει λάθος.


Τα ρυθμιστικά της αλυσίδας φτάνουν για να τεντώσει ή πρέπει να κόψεις κρίκους;

Τα οποία θέλω να αλλάξω για καλύτερη ρύθμιση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Τι μάθαμε σήμερα.


Οι αναβαθμίσεις στο XR μπορεί να διαρκέσουν ακόμα και 8 ώρες στον εγκέφαλο του συνεργείου, υπολογίζουν ένα τρίωρο μέσο όρο...

Τρίτη πρωί λοιπόν.


Επίσης μάθαμε ότι το 1250 "δεν έχει σχέση με το 1200" σαν απόδοση κινητήρα, το είπε ο κ. Αντώνης. Οκ, έχω μια περιέργεια τώρα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Περίπου δύο χιλιάδες χιλιόμετρα χρειάστηκαν για να πατήσουν σωστά τα τακάκια της BMW. O άσχημος παλμός στο φρένο που είχα μετά την αλλαγή των λευκών brembo σε μαμά σχεδόν έσβησε. Ίσως θέλει μια βόλτα ακόμα, για σιγουριά.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM SD1290GT
Περίπου δύο χιλιάδες χιλιόμετρα χρειάστηκαν για να πατήσουν σωστά τα τακάκια της BMW. O άσχημος παλμός στο φρένο που είχα μετά την αλλαγή των λευκών brembo σε μαμά σχεδόν έσβησε. Ίσως θέλει μια βόλτα ακόμα, για σιγουριά.
Ενδιαφέρον! Μόλις έκανα μια βόλτα το GT και παρατήρησα έντονο παλμό στην μανέτα στο σταμάτημα. Ανακατασκευασμένες δαγκάνες, νέα τακάκια και ίσιοι δίσκοι. Μακάρι να είναι αυτό που λες, σήμερα το πάω για φουλ σουπερ σέρβις...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ενδιαφέρον! Μόλις έκανα μια βόλτα το GT και παρατήρησα έντονο παλμό στην μανέτα στο σταμάτημα. Ανακατασκευασμένες δαγκάνες, νέα τακάκια και ίσιοι δίσκοι. Μακάρι να είναι αυτό που λες, σήμερα το πάω για φουλ σουπερ σέρβις...
Καλή τύχη στην επίσημη ΚΤΜ





advphone
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Μίλησα με τον κ. Αντώνη, μου λέει τα μεταλλικά της BMW έτσι κάνουν, αναλόγως πως οδηγείς ο παλμός σβήνει πιο γρήγορα η πιο αργά.

Θανασεν μην βιαστείς να πληρώσεις δίσκους.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μίλησα με τον κ. Αντώνη, μου λέει τα μεταλλικά της BMW έτσι κάνουν, αναλόγως πως οδηγείς ο παλμός σβήνει πιο γρήγορα η πιο αργά.

Θανασεν μην βιαστείς να πληρώσεις δίσκους.
Στην χοντρή δεν είχα ποτέ τέτοια αίσθηση, αλλά εδώ μιλάμε για άλλο σύστημα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Στην χοντρή δεν είχα ποτέ τέτοια αίσθηση, αλλά εδώ μιλάμε για άλλο σύστημα.
Το είπε και αυτό.

Αυτό που δεν μου άρεσε ιδιαίτερα είναι το "δεν κρατάνε πολύ τα τακάκια" που είπε... Θα δούμε γιατί και αυτό είναι ανάλογο της οδήγησης προφανώς.

Η αλυσίδα θέλει πάλι τέντωμα, είχαν πάρει τα μπόσικα στο σέρβις πριν δυο εβδομάδες με 600χλμ από καινούρια, τώρα έχει 2000.

Σήμερα είχε έρθει ένας γκριζομάλλης με XR για 60,000, το μηχανάκι με λινά πίσω. Οι εμπρός δίσκοι με μηδέν δόντι, ο πίσω με ίσα να το νιώθεις, ο οδηγός κάγκουρας, λάστιχο κολλημένο από burnout στα πλαστικά της ουράς. Καλό σημάδι για την αντοχή των φρένων γενικά.

Η αλλαγή λαδιών που λέγαμε στα μπροστινά κάθε 30,000 ρώτησα σήμερα και γίνεται απλά με τούμπα και τρομπάρισμα να αδειάσουν. Είχε λεκέδες από λάδι στο καλάμι το μηχανάκι του κάγκουρα, φάση οι τσιμούχες έχουν αρχίσει να φθείρονται και δεν σκουπίζουν καλά, όχι να στάζει. Προσωπικά θα το πήγαινα για αλλαγή, δεν τον έκοψα να νοιάζεται.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το είπε και αυτό.

Αυτό που δεν μου άρεσε ιδιαίτερα είναι το "δεν κρατάνε πολύ τα τακάκια" που είπε... Θα δούμε γιατί και αυτό είναι ανάλογο της οδήγησης προφανώς.

Η αλυσίδα θέλει πάλι τέντωμα, είχαν πάρει τα μπόσικα στο σέρβις πριν δυο εβδομάδες με 600χλμ από καινούρια, τώρα έχει 2000.

Σήμερα είχε έρθει ένας γκριζομάλλης με XR για 60,000, το μηχανάκι με λινά πίσω. Οι εμπρός δίσκοι με μηδέν δόντι, ο πίσω με ίσα να το νιώθεις, ο οδηγός κάγκουρας, λάστιχο κολλημένο από burnout στα πλαστικά της ουράς. Καλό σημάδι για την αντοχή των φρένων γενικά.
Τον -συγκεκριμένο- ρώτησες μήπως αλλάζει δισκόπλακες μαζί με τα τακάκια;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Τον -συγκεκριμένο- ρώτησες μήπως αλλάζει δισκόπλακες μαζί με τα τακάκια;
Δεν τον πρόλαβα, μέχρι να οργανωθούμε για το διαγνωστικό είχε φύγει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το είπε και αυτό.

Αυτό που δεν μου άρεσε ιδιαίτερα είναι το "δεν κρατάνε πολύ τα τακάκια" που είπε... Θα δούμε γιατί και αυτό είναι ανάλογο της οδήγησης προφανώς.

Η αλυσίδα θέλει πάλι τέντωμα, είχαν πάρει τα μπόσικα στο σέρβις πριν δυο εβδομάδες με 600χλμ από καινούρια, τώρα έχει 2000.

Σήμερα είχε έρθει ένας γκριζομάλλης με XR για 60,000, το μηχανάκι με λινά πίσω. Οι εμπρός δίσκοι με μηδέν δόντι, ο πίσω με ίσα να το νιώθεις, ο οδηγός κάγκουρας, λάστιχο κολλημένο από burnout στα πλαστικά της ουράς. Καλό σημάδι για την αντοχή των φρένων γενικά.

Η αλλαγή λαδιών που λέγαμε στα μπροστινά κάθε 30,000 ρώτησα σήμερα και γίνεται απλά με τούμπα και τρομπάρισμα να αδειάσουν. Είχε λεκέδες από λάδι στο καλάμι το μηχανάκι του κάγκουρα, φάση οι τσιμούχες έχουν αρχίσει να φθείρονται και δεν σκουπίζουν καλά, όχι να στάζει. Προσωπικά θα το πήγαινα για αλλαγή, δεν τον έκοψα να νοιάζεται.
Εγώ άλλαξα με brembo στα 21000 στο ροδα μοτό, γιατί ήταν κλειστά ο Γέρακας και φαίνονται μια χαρά.
Γενικά φαίνεται ότι όλα τα αναλώσιμα τελειώνουν γρήγορα, λόγω δύναμης....αλλά Χου κεαρς που λέτε στο χωριό σου
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM SD1290GT
Το είπε και αυτό.

Αυτό που δεν μου άρεσε ιδιαίτερα είναι το "δεν κρατάνε πολύ τα τακάκια" που είπε... Θα δούμε γιατί και αυτό είναι ανάλογο της οδήγησης προφανώς.

Η αλυσίδα θέλει πάλι τέντωμα, είχαν πάρει τα μπόσικα στο σέρβις πριν δυο εβδομάδες με 600χλμ από καινούρια, τώρα έχει 2000.

Σήμερα είχε έρθει ένας γκριζομάλλης με XR για 60,000, το μηχανάκι με λινά πίσω. Οι εμπρός δίσκοι με μηδέν δόντι, ο πίσω με ίσα να το νιώθεις, ο οδηγός κάγκουρας, λάστιχο κολλημένο από burnout στα πλαστικά της ουράς. Καλό σημάδι για την αντοχή των φρένων γενικά.

Η αλλαγή λαδιών που λέγαμε στα μπροστινά κάθε 30,000 ρώτησα σήμερα και γίνεται απλά με τούμπα και τρομπάρισμα να αδειάσουν. Είχε λεκέδες από λάδι στο καλάμι το μηχανάκι του κάγκουρα, φάση οι τσιμούχες έχουν αρχίσει να φθείρονται και δεν σκουπίζουν καλά, όχι να στάζει. Προσωπικά θα το πήγαινα για αλλαγή, δεν τον έκοψα να νοιάζεται.
Πωλείται XR άριστο από 60αρη οδηγό, χαλαρά χλμ με σύνεση και ηρεμία.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι ...το είδα το πρωί.
Αυτό που λέμε συχνά....αν σε βάλουν στο μάτι καληνυχτα
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ναι ...το είδα το πρωί.
Αυτό που λέμε συχνά....αν σε βάλουν στο μάτι καληνυχτα
Σε γκαράζ μέσα.... γμστ. Βάζω πέταλο και στο γκαράζ αλλά είναι αυτό που λες, μη σε βάλλον στο μάτι...
 
Top Bottom