CFMOTO 450MT

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτή η μοτοσυκλέτα που θα παρουσιαστεί επίσημα στην EICMA σε λίγες μέρες αξίζει το δικό της τοπικ εδώ. Κάτι μου λέει πως θα μας απασχολήσει...



presbyterian village north


Δεν έχουν παρουσιαστεί επίσημα στοιχεία ακόμα αλλά θα τολμήσω μια πρόβλεψη.. Οκ το μοτέρ είναι σχεδίαση-κατασκευή CFmoto 2K I2 πανάλαφρο και έχει δείξει 46hp και 3,9kg ροπής.

Ποντάρω σε βάρος μέχρι 185 κιλά γεμάτο, 21-18 ρόδες, διαδρομές αναρτήσεων κοντά στα 220mm, ρυθμίσεις στις αναρτήσεις (μάλλον της KYB) και μια τιμή στην Ελλάδα οριακά κάτω απο 7.000€. Προσωπικά ευελπιστώ για τιμή κοντά στα 6500€. Μέχρι στιγμής η CFmoto πάντα έχει ευχάριστες εκπλήξεις στη τιμολόγηση.

Για να δούμε τί θα δούμε...
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αν ήταν μονοκύλινδρο ίσως να έβγαινε κάτω από 200 κιλά.

Όπως το βλέπω θα ναι 210 για πλάκα. Δείτε λίγο πόσο ζυγίζουν τα 500ρια του κινεζικού ανταγωνισμού.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν ήταν μονοκύλινδρο ίσως να έβγαινε κάτω από 200 κιλά.

Όπως το βλέπω θα ναι 210 για πλάκα. Δείτε λίγο πόσο ζυγίζουν τα 500ρια του κινεζικού ανταγωνισμού.
Kove 500x (daytona maverick) 178 κιλά κενή

Voge 525 dsx 192 κιλά αλλά δε ξέρω αν είναι άδειο.

Άσε τα benelli, qjmotors αυτοί μάλλον τα φτιάχνουν από μαντέμι.

Εδώ δεν έχουμε όμως το γνωστό μοτέρ της loncin. Έχουμε ένα ολοκαίνουργιο και ελαφρύ σύνολο της cfmoto σχεδιασμένο με ελαφριά υλικά από λευκό χαρτί. Έχουμε όπως φαίνεται και από τις φωτό μαζεμένες διαστάσεις και μινιμαλιστικό σχεδιασμό που μου θυμίζει την άλλη μεγάλη αναμονή το kove 800X που θυμίζω έχει ανακοινώσει η εταιρεία 183 κιλά γεμάτο.

Προσωπικά θα επιμείνω στη πρόβλεψη μου για 185 κιλά το πολύ γεμάτο. Θα δούμε σε μια βδομάδα.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Αυτή η μοτοσυκλέτα που θα παρουσιαστεί επίσημα στην EICMA σε λίγες μέρες αξίζει το δικό της τοπικ εδώ. Κάτι μου λέει πως θα μας απασχολήσει...



presbyterian village north


Δεν έχουν παρουσιαστεί επίσημα στοιχεία ακόμα αλλά θα τολμήσω μια πρόβλεψη.. Οκ το μοτέρ είναι σχεδίαση-κατασκευή CFmoto 2K I2 πανάλαφρο και έχει δείξει 46hp και 3,9kg ροπής.

Ποντάρω σε βάρος μέχρι 185 κιλά γεμάτο, 21-18 ρόδες, διαδρομές αναρτήσεων κοντά στα 220mm, ρυθμίσεις στις αναρτήσεις (μάλλον της KYB) και μια τιμή στην Ελλάδα οριακά κάτω απο 7.000€. Προσωπικά ευελπιστώ για τιμή κοντά στα 6500€. Μέχρι στιγμής η CFmoto πάντα έχει ευχάριστες εκπλήξεις στη τιμολόγηση.

Για να δούμε τί θα δούμε...
Συμφωνώ σε όλα με μικρή επιφύλαξη για τις αναρτήσεις.
Τα αδερφάκια του (SR450 και NK450) δεν έχουν επιλογές σε ρυθμίσεις πέραν της πίσω προφόρτισης ελατηρίου.
Πολύ ωραίο φαίνεται,υπερβολή για μένα τα κάγκελα (αισθητικά +όποιο βάρος προσθέτουν) και θα προτιμούσα ψηλότερη σέλα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Συμφωνώ σε όλα με μικρή επιφύλαξη για τις αναρτήσεις.
Τα αδερφάκια του (SR450 και NK450) δεν έχουν επιλογές σε ρυθμίσεις πέραν της πίσω προφόρτισης ελατηρίου.
Πολύ ωραίο φαίνεται,υπερβολή για μένα τα κάγκελα (αισθητικά +όποιο βάρος προσθέτουν) και θα προτιμούσα ψηλότερη σέλα.
Σύμφωνοι μεν από την άλλη οι Κινέζοι έχουν κάποιες σταθερές όπως τους έχω κόψει. Και πολλές φορές με νόημα.

Βγάζει η Voge το 525acx δεν του βάζει ρυθμίσεις στις αναρτήσεις. Βγάζει το 525dsx το on off του βάζει.

Βγαζει η Kove το εδώ daytona rockstar 500 δεν του βάζει ρυθμίσεις αναρτήσεις. Βγάζει το maverick 500 του βάζει.

Γενικώς οι Κινεζοι αν και λίγα χρόνια στα καθαρά μοτοσυκλετιστικα δρώμενα των μεγαλύτερων κυβικών δείχνουν πως έχουν κάποιες γραμμές. Παραδείγματα:

Ελατήρια στις αναρτήσεις για κανονικούς ανθρώπους και όχι για 60κιλους όπως οι Γιαπωνέζοι και όχι μόνο.

Καθίσματα χωμένα στις μοτοσυκλέτες και όχι πιο ψηλά σαν θέση οδήγησης. Εδώ ίσως έχουν να κάνουν τα Ασιατικά αναστήματα

Σε μηχανάκια δρόμου πιο δύσκολα ρυθμίσεις σε αναρτήσεις σε μηχανάκια που πάνε χώμα συνήθως ναι.

Το voge 300 rally ας πούμε δεν έχει αλλά εδώ μιλαμε για μια κατηγορία επάνω μοτοσυκλέτα και προσωπικά θα ποντάρω κι εδώ πως θα έχει ρυθμίσεις στις αναρτήσεις. Ιδωμεν
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Σύμφωνοι μεν από την άλλη οι Κινέζοι έχουν κάποιες σταθερές όπως τους έχω κόψει. Και πολλές φορές με νόημα.

Βγάζει η Voge το 525acx δεν του βάζει ρυθμίσεις στις αναρτήσεις. Βγάζει το 525dsx το on off του βάζει.

Βγαζει η Kove το εδώ daytona rockstar 500 δεν του βάζει ρυθμίσεις αναρτήσεις. Βγάζει το maverick 500 του βάζει.

Γενικώς οι Κινεζοι αν και λίγα χρόνια στα καθαρά μοτοσυκλετιστικα δρώμενα των μεγαλύτερων κυβικών δείχνουν πως έχουν κάποιες γραμμές. Παραδείγματα:

Ελατήρια στις αναρτήσεις για κανονικούς ανθρώπους και όχι για 60κιλους όπως οι Γιαπωνέζοι και όχι μόνο.

Καθίσματα χωμένα στις μοτοσυκλέτες και όχι πιο ψηλά σαν θέση οδήγησης. Εδώ ίσως έχουν να κάνουν τα Ασιατικά αναστήματα

Σε μηχανάκια δρόμου πιο δύσκολα ρυθμίσεις σε αναρτήσεις σε μηχανάκια που πάνε χώμα συνήθως ναι.

Το voge 300 rally ας πούμε δεν έχει αλλά εδώ μιλαμε για μια κατηγορία επάνω μοτοσυκλέτα και προσωπικά θα ποντάρω κι εδώ πως θα έχει ρυθμίσεις στις αναρτήσεις. Ιδωμεν
Ιδωμεν.
Το μοτέρ (στο SR τουλάχιστον) έχει μπόλικη τεχνολογία πάνω του,κεφαλή μαγνησίου , σφυρήλατα έμβολα κλπ και πολύ καλή απόδοση σε ροπή/hp.
Να δούμε αν θα μπει αυτούσιο ή με άλλες ρυθμίσεις για πιο γεμάτες χαμηλομεσαίες .
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Kove 500x (daytona maverick) 178 κιλά κενή

Voge 525 dsx 192 κιλά αλλά δε ξέρω αν είναι άδειο.

Άσε τα benelli, qjmotors αυτοί μάλλον τα φτιάχνουν από μαντέμι.

Εδώ δεν έχουμε όμως το γνωστό μοτέρ της loncin. Έχουμε ένα ολοκαίνουργιο και ελαφρύ σύνολο της cfmoto σχεδιασμένο με ελαφριά υλικά από λευκό χαρτί. Έχουμε όπως φαίνεται και από τις φωτό μαζεμένες διαστάσεις και μινιμαλιστικό σχεδιασμό που μου θυμίζει την άλλη μεγάλη αναμονή το kove 800X που θυμίζω έχει ανακοινώσει η εταιρεία 183 κιλά γεμάτο.

Προσωπικά θα επιμείνω στη πρόβλεψη μου για 185 κιλά το πολύ γεμάτο. Θα δούμε σε μια βδομάδα.
Μωρέ το εύχομαι να είναι ελαφρύ και ικανό για χώμα γιατί η κατηγορία παραπαίει.

Μια εκτίμηση έκανα και εύχομαι να πέσω έξω.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Μωρέ το εύχομαι να είναι ελαφρύ και ικανό για χώμα γιατί η κατηγορία παραπαίει.
Βασικά το συγκεκριμένο σαν 2κυλινδρο μικρού κυβισμού που είναι φαίνεται να δημιουργεί δική του κατηγορία .
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ΝΑ το δούμε και να μην καταντήσει σαν το KOVE 800X που ακόμα το περιμένουμε...
Αντικειμενικά καμία σχέση η δυναμική και τα εργοστάσια της CFmoto με την Kove. Το 450ΜΤ απο την στιγμή που θα το δούμε στην Eicma ως μηχανακι παραγωγής σε λίγους μήνες θα είναι στις εκθέσεις.

Η Kove πλασσαρίστηκε στην παγκόσμια αγορά και καλά καλά το 450 Rally πριν λίγες μέρες πήρε Euro 5! (XΧάνοντας μάλιστα και 5-6 άλογα)

Μην ξεχνάμε πως η Kove είναι εταιρεία 3-4 ετών ενώ η CFmoto πολλές δεκαετίες εταιρεία με άλλη υποδομή.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY

Λοιπόν οι τεχνικές προδιαγραφές έχουν και καλά και κακά!! Καταρχήν φαίνεται μια πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα,γνήσιο adventure.

44 άλογα και περίπου 4.5 κιλά ροπής στις 6250rpm. Σημαίνει ρύθμιση με έμφαση περισσότερο στη ροπή από τα street της εταιρείας. Αναρτήσεις με "ρυθμίσεις" της Kayaba στα 200mm διαδρομή,καθόλου άσχημα.. Τροχοί 21-18!!! Όλες οι καλύτερες επιλογές σε λάστιχα και κατάλληλες για χώμα. Τεποζιτο 17.5 λίτρα που σημαίνει αυτονομία για αυτό το μοτέρ κοντα 400 χλμ!

Στο βάρος ίσως θα μπορούσε και καλύτερα αλλά οκ. 175 κιλά άδειο. Που σημαίνει με full καύσιμο υγρά και κάνα κάγκελο θα φτάνει 195-200 κιλά. Οκ δεν είναι εντουρο είναι ένα full size on off
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κάτω από 6.000 θα παίξει λεει όπως το βλέπουμε !!

αλλά τι 200 κιλά….
Καλά εκτίμηση κάνουν για την τιμή αλλά αν έχω καταλάβει κάτι για την Muvus είναι πως παίζουν μπάλα πολύ δυνατά στην τιμολόγηση και βλέπουν τί γίνεται γύρω τους. Απο την στιγμή που το Voge 525DSX παίζει στα 6000€ εκεί θα προσπαθήσουν να το πάνε και αυτό πιστεύω. Και θα είναι μια πολύ καλή τιμή για μένα αν μείνει μέχρι 6.000€

Τώρα όσο αφορά τα κιλά, το ελαφρύτερο της κατηγορίας γνήσιων on-OFF μεσαία κυβικά είναι γεμάτο το Aprilia Tuareg νομίζω στα 204 κιλά.

Αυτό εδώ με 175 κιλά άδειο θα πάει περίπου 190 κιλά γεμάτο δηλαδή 14 κιλά λιγότερο απο tuareg. Είναι ένα αποδεκτό νούμερο για μια μοτοσυκλέτα δικύλινδρη on-off full size 450 κυβικά που θα βοηθήσει πολύ κόσμο που δεν θέλει ή δεν μπορεί οικονομικά να πάει τα 12.000€ των tenere, tuareg, Strom, 790, Transalp και ένα Voge 300 rally τους φαίνεται αδύναμο και ΄'αβολο στο ταξίδι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αν η τιμή είναι 6.000 θα είναι μια ωραιότατη επιλογή για τα πάντα όλα και για travel Enduro. Να περιμένουμε τα τεστ να δούμε τι λέει από ζύγισμα, πως βγάζει την δύναμη του και πως είναι η θέση οδήγησης.

Αν μπορεί να ταξιδέψει άνετα ως τα 140 νομίζω είναι μια καλή πρόταση παρότι βγήκε λίγο πιο βαρύ απ' ότι περίμενε ο κόσμος. Όμως σε all around χρήση μερικές φορές το βάρος είναι σύμμαχος, πχ θα μπορεί να φορτωθεί, δεν θα το παίρνει ο αέρας κτλ.
 
Top Bottom