CFMOTO 450MT

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Καλά εκτίμηση κάνουν για την τιμή αλλά αν έχω καταλάβει κάτι για την Muvus είναι πως παίζουν μπάλα πολύ δυνατά στην τιμολόγηση και βλέπουν τί γίνεται γύρω τους. Απο την στιγμή που το Voge 525DSX παίζει στα 6000€ εκεί θα προσπαθήσουν να το πάνε και αυτό πιστεύω. Και θα είναι μια πολύ καλή τιμή για μένα αν μείνει μέχρι 6.000€

Τώρα όσο αφορά τα κιλά, το ελαφρύτερο της κατηγορίας γνήσιων on-OFF μεσαία κυβικά είναι γεμάτο το Aprilia Tuareg νομίζω στα 204 κιλά.

Αυτό εδώ με 175 κιλά άδειο θα πάει περίπου 190 κιλά γεμάτο δηλαδή 14 κιλά λιγότερο απο tuareg. Είναι ένα αποδεκτό νούμερο για μια μοτοσυκλέτα δικύλινδρη on-off full size 450 κυβικά που θα βοηθήσει πολύ κόσμο που δεν θέλει ή δεν μπορεί οικονομικά να πάει τα 12.000€ των tenere, tuareg, Strom, 790, Transalp και ένα Voge 300 rally τους φαίνεται αδύναμο και ΄'αβολο στο ταξίδι.
Έτσι ακριβώς :friendship:
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Καλά εκτίμηση κάνουν για την τιμή αλλά αν έχω καταλάβει κάτι για την Muvus είναι πως παίζουν μπάλα πολύ δυνατά στην τιμολόγηση και βλέπουν τί γίνεται γύρω τους. Απο την στιγμή που το Voge 525DSX παίζει στα 6000€ εκεί θα προσπαθήσουν να το πάνε και αυτό πιστεύω. Και θα είναι μια πολύ καλή τιμή για μένα αν μείνει μέχρι 6.000€

Τώρα όσο αφορά τα κιλά, το ελαφρύτερο της κατηγορίας γνήσιων on-OFF μεσαία κυβικά είναι γεμάτο το Aprilia Tuareg νομίζω στα 204 κιλά.

Αυτό εδώ με 175 κιλά άδειο θα πάει περίπου 190 κιλά γεμάτο δηλαδή 14 κιλά λιγότερο απο tuareg. Είναι ένα αποδεκτό νούμερο για μια μοτοσυκλέτα δικύλινδρη on-off full size 450 κυβικά που θα βοηθήσει πολύ κόσμο που δεν θέλει ή δεν μπορεί οικονομικά να πάει τα 12.000€ των tenere, tuareg, Strom, 790, Transalp και ένα Voge 300 rally τους φαίνεται αδύναμο και ΄'αβολο στο ταξίδι.
Ναι δεν αντιλέγω σωστά τα λες , απλά ! Θα προτιμούσα να είναι αρκετά πιο ελαυρη από ένα τουαρεγκ για να αναδείξει τις δυνατότητες του στο χώμα , γιατί για travel σε αυτά τα κυβικά χλομό
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Σιγά μην μπορείς να ταξιδέψεις άνετα στα 140 με 450αρι
παραπλησια ταξιδευει το 390,γιατι να μην μπορει ενα 2κ με πανω απ 40 ιππους τροχισιους,το προβλημα των μικρων ειναι οι αμεσες προσπερασεις που θελουν μια <προετοιμασια>
 
Reactions: Mic

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
παραπλησια ταξιδευει το 390,γιατι να μην μπορει ενα 2κ με πανω απ 40 ιππους τροχισιους,το προβλημα των μικρων ειναι οι αμεσες προσπερασεις που θελουν μια <προετοιμασια>
Δικαβαλο φορτωμένο, δυσκολεύουν τα πάντα για τραβελ
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σιγά μην μπορείς να ταξιδέψεις άνετα στα 140 με 450αρι
Ναι δεν αντιλέγω σωστά τα λες , απλά ! Θα προτιμούσα να είναι αρκετά πιο ελαυρη από ένα τουαρεγκ για να αναδείξει τις δυνατότητες του στο χώμα , γιατί για travel σε αυτά τα κυβικά χλομό
Εδώ είναι ένα βιντεάκι με το cfmoto 450SR επιτάχυνση τελική ίδιο μοτέρ.


Η λογική λέεί πως με την ρύθμιση του μοτέρ που έχει κάνει η CFmoto με έμφαση στις μεσαίες και την ροπή θα οδηγήσει αντίστοιχα και σε ένα κόντυμα στην μετάδοση 5-7%

Συνεπώς αφού το 450SR έχει στις 10.000rpm περίπου 190km/h κοντέρ και εκεί τελικιάζει αυτό το 450MT ας πούμε θα τελικιάζει περίπου στα 180 κοντέρ σε αυτές τις στροφές.

Συνεπώς μια ασφαλής περιοχή ταξιδιού για αυτό το μοτέρ 7000rpm για να ταξιδευεις όλη μέρα είναι τα 130km/h όπως το βλεπω αλλά και τα 140 στις 7500-7600 δεν θα είναι και δύσκολα. ΑΛΛΑ με ένα 50/50 λάστιχο επάνω όλοι 120-130-140 (το πολύ) ταξιδεύουν συνεπώς τα υπόλοιπα είναι για κατανάλωση..

Τα δικάβαλα τριβάλιτσα κλπ που λετε δεν αφορουν αυτό το μηχανακι. Εδω μιλάμε για Solo χωμάτινο travel και ένα μηχανακι να το έχεις και για Commuting. Όποιος θέλει δικάβαλα ταξίδια έχει άλλα να πάρει.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Σιγά μην μπορείς να ταξιδέψεις άνετα στα 140 με 450αρι
Έγραψα ως τα 140 οπότε με 50-50 λάστιχα οι περισσότεροι ταξιδεύουμε 120-130 και σε καμμιά προσπέραση πάμε λίγο παραπάνω.

Άσε που με τέτοια κυβικά δε λέει εθνική γιατί κόβεις φλέβες.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έγραψα ως τα 140 οπότε με 50-50 λάστιχα οι περισσότεροι ταξιδεύουμε 120-130 και σε καμμιά προσπέραση πάμε λίγο παραπάνω.

Άσε που με τέτοια κυβικά δε λέει εθνική γιατί κόβεις φλέβες.
Κώστα τα ίδια σκεφτόμαστε. Να συνεννοούμαστε αν είναι να μην γράφουμε κι οι δύο!!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Εδώ είναι ένα βιντεάκι με το cfmoto 450SR επιτάχυνση τελική ίδιο μοτέρ.


Η λογική λέεί πως με την ρύθμιση του μοτέρ που έχει κάνει η CFmoto με έμφαση στις μεσαίες και την ροπή θα οδηγήσει αντίστοιχα και σε ένα κόντυμα στην μετάδοση 5-7%

Συνεπώς αφού το 450SR έχει στις 10.000rpm περίπου 190km/h κοντέρ και εκεί τελικιάζει αυτό το 450MT ας πούμε θα τελικιάζει περίπου στα 180 κοντέρ σε αυτές τις στροφές.

Συνεπώς μια ασφαλής περιοχή ταξιδιού για αυτό το μοτέρ 7000rpm για να ταξιδευεις όλη μέρα είναι τα 130km/h όπως το βλεπω αλλά και τα 140 στις 7500-7600 δεν θα είναι και δύσκολα. ΑΛΛΑ με ένα 50/50 λάστιχο επάνω όλοι 120-130-140 (το πολύ) ταξιδεύουν συνεπώς τα υπόλοιπα είναι για κατανάλωση..

Τα δικάβαλα τριβάλιτσα κλπ που λετε δεν αφορουν αυτό το μηχανακι. Εδω μιλάμε για Solo χωμάτινο travel και ένα μηχανακι να το έχεις και για Commuting. Όποιος θέλει δικάβαλα ταξίδια έχει άλλα να πάρει.
στα dyno ειναι πανω απ 40 αλογα,θυμιζω οτι 390 ειναι κατω και 500αρια μπενελι και cb ισα που τους πιανουν,...για να υπαρχει ενα μετρο συγκρισης
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Το 450SR που οδηγησα πριν απο καποιους μηνες , παει πολυ καλα , μοτερ που θα το αγοραζα σιγουρα , γενικα θα κανει επιτυχια . Μην χασετε την ευκαιρια να δοκιμασετε το μοτερ αυτο σε οποιοδηποτε μηχανακι .
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το 450SR που οδηγησα πριν απο καποιους μηνες , παει πολυ καλα , μοτερ που θα το αγοραζα σιγουρα , γενικα θα κανει επιτυχια . Μην χασετε την ευκαιρια να δοκιμασετε το μοτερ αυτο σε οποιοδηποτε μηχανακι .
Δεν θα την χάσουμε! Και να πω γενικά πως η CF κάνει φοβερά μοτέρ. Το 300cc της στο NK300 που είχα οδηγήσει μου φάνηκε το καλύτερο της κατηγορίας. Σϊγουρα καλύτερο απο το 300 rally της Voge. Δυνατό ροπάτο και με τσαγανό. Έχω αναμονή για πολύ καλή αποδοση στο 450
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Μερικές λεπτομέρειες για το επερχόμενο μοντέλο...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μερικές λεπτομέρειες για το επερχόμενο μοντέλο...
Σαν δελτίου τύπου της εταιρείας
Ακόμα δεν το είδαμε ....άρχισαν
Κάντο το τεστ που πρέπει ρε μεγάλε και πες τα....
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως το γεγονός πώς στη μέτρηση του Moto στο δυναμόμετρο για το street μοντέλο της εταιρείας 450SR που έδειξε νομίζω 45 άλογα τροχό απο 46 που δηλώνονται δείχνει πως εδώ οι Κινέζοι ίσως ακολουθούν γερμανική συνταγή που κρύβουν άλογα (για το Α2?). Πρέπει να είναι πολύ καλό μοτέρ και δυνατό.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Αυτό το εργαλείο θα σώσει πολύ κοΖμο
θα ανεβάσει τον αριθμό των οδηγών που τους αρέσει το εκδρομικό εντουρο
Θα ανεβάσει τον αριθμό νέων οδηγών με τάση προς το εντουρο
Όλα τα βλέπω σηκωμένα ....με αυτό τον μοτοσακο.
Δυνατός κινητήρας ,χαμηλή κατανάλωση ,ηλεκτρονικά μπιμπλικια ,μοντέρνο ,χαμηλή τιμή
Τους την φέρνει η σουφουμοτο χαλαρά
Μπράβο .......!!!!!!!!
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Θα φαγωθούνε οι κινέζοι μεταξυ τους ποιος βγάζει το πιο φθηνό , υπερόπλο.

Και θα καταλήξουμε σε μοντελο αναποδο YAMOTO 3D printed 30 άλογο τροχό. Άσπαστο!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom