CRF 450 L !!!

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Ωραίο φαίνεται, ακριβό θα ναι σίγουρα αν βγει αλλά θα ήθελα πιο πολύ μια έκδοση τύπου Rallye με μεγαλύτερο τεπόζιτο, πιο τουριστική σέλα και ένα ωραίο μασκάκι. Κάτι σαν AJP PR7 δηλαδή.
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Οπως και να χει ειναι σημαντικό, γιατί προφανώς θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες ιαπωνικές εταιρίες, που πουλάνε τρελά στην Αμερική.

Δεν ξέρω αν χωρίς abs μπορούν να παρουν πιστοποίηση για κυκλοφορία στην δυσκοίλια με τους περιβαλλοντικούς περιορισμούς Ευρώπη.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
West Attica
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Honda C50
Χαμηλότερη τιμή και περισσότεροι ίπποι του λείπουν, κατά τα άλλα είναι πανέμορφο.
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Transalp 650
Χαμηλότερη τιμή και περισσότεροι ίπποι του λείπουν, κατά τα άλλα είναι πανέμορφο.
Πόσους ίππους δηλαδή;

Όσο για την ανακοίνωση, άκρως ενδιαφέρουσα!
Πραγματικά μια μοτοσυκλέτα που έλειπε από τη γκάμα των dual sport.
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R12GSALC R12GS XTX660 G650XCh CRF450 Xmax400 CB50
Αν βγει σε Rally τότε είναι η επόμενη μου αγορά...

Τώρα έχω το 450Χ και είναι απίθανο...πολύ γκάζι, αναρτήσεις άπαιχτες, ελαφρύ, βολικό, και άλλα πολλά ...
μμμ....κάτι σαν ΚΤΜ.... αλλά χωρίς προβληματάκια.....

και μάλιστα σκεφτόμουνα στο νυν, για μερικές αλλαγές προς rally...

Μάλιστα έκανα ένα ένα test ride στο 250rally...αλλά σαν 250...άψυχο...λίγο...
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Δεν ξέρω αν χωρίς abs μπορούν να παρουν πιστοποίηση για κυκλοφορία στην δυσκοίλια με τους περιβαλλοντικούς περιορισμούς Ευρώπη.
Αν εξαιρέσουμε τα καθαροαιμα εντουρο (που βγαζουν κανονικα πινακιδες στην Ευρώπη αλλά δεν κυκλοφορουν καθημερινά) η AJP εχει πιστοποιήσει το PR7 ως εντούρο (μονοθέσιο φυσικά) και δεν χρειάζεται ABS
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
ουτε 25.
Κάποιο λάθος θα υπάρχει στην ανακοίνωση..
Δε γίνεται 450 με 25 άλογα....
Αν είναι όμως πράγματι τόσα, πάει άπατο! Καλύτερα να μη βγει στην αγορά καθόλου! 130 κιλά μηχανάκι +90 κιλά ένας μέσος αναβάτης με τον εξοπλισμό του, μας κάνουν 220. Με 25 άλογα έχει 9+ κιλά/ίππο....! Δεν πάει βήμα! Σαν μικρο 900αρακι με 4 άτομα και αποσκευές θα είναι.


Ελπίζω σε λάθος αναγραφή:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
West Attica
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Honda C50
Κάποιο λάθος θα υπάρχει στην ανακοίνωση..
Δε γίνεται 450 με 25 άλογα....
Αν είναι όμως πράγματι τόσα, πάει άπατο! Καλύτερα να μη βγει στην αγορά καθόλου! 130 κιλά μηχανάκι +90 κιλά ένας μέσος αναβάτης με τον εξοπλισμό του, μας κάνουν 220. Με 25 άλογα έχει 9+ κιλά/ίππο....! Δεν πάει βήμα! Σαν μικρο 900αρακι με 4 άτομα και αποσκευές θα είναι.


Ελπίζω σε λάθος αναγραφή:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Να έχεις δώσει 10 plus χιλιάρικα και να τρως ξύλο από XT εικοσαετίας...
Μόνο τα περιφερειακά δεν αρκούν.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Διαβαζω σε αυστραλιανη ανακοινωση που εβαλε ο @dtz ο Δημητρακης μας στο φου μπου:

The difference in power outputs between the 60-horsepower CRF450R and the L has not yet been stated by Honda, but I think it fair to say that in L guise the 449cc fuel-injected engine will still have more than enough punch for most.


Απο 60 αλογα στα 25, δεν πας με τιποτα !!! Μιλαμε για εναν ψεκαστο κινητηρα με συμπιεση 12:1, του 2018....
Δε γινονται αυτα.
Σαφως θα εχει αξιοπρεπεστατη αποδοση και σιγουρα προκειται για λαθος. Η Χοντα δεν εχει ανακοινωσει τιμες για την αποδοαη του κινητηρα ;)
 

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
Σίγουρα , οι 25hp είναι λάθος.
Η honda δεν εχει ανακοινώσει επίσημα την ιπποδύναμη που θα ειναι λογικα λιγότερο απο το CRF450R (~55hp)... μαλλον , γυρω στα 40-45Hp.
όμως , θα παραμείνει ενα μηχανάκι με "ειδικές ανάγκες" συντήρησής οπως καθε 1000χλμ αλλαγή λαδιών , καθε 3000χλμ ελεγχος βαλβιδων κλπ


I have just heard back from American Honda on my questions about maintenance intervals and horsepower. Unfortunately, I didn’t get quite the answers I was hoping for.

I’ll start with the good news. My Honda contact said they don’t have official horsepower figures yet, and often don’t publish this information anyway, but horsepower for the US version of the CRF450L will be “in the forties.” Not exactly hair-on-fire beastly, but I can live with it given the new 450L’s very reasonable weight. And besides, that probably means it’s detuned a bit in the name of reliability and longer maintenance intervals, right?

Nope, at least not the longer maintenance intervals part. According to Honda, oil / filter change and air filter service interval is just 600 miles, and valve inspection is 1,800 miles. Ouch.


https://www.citybike.com/news-clues-rumors/press-releases/finally-new-2019-honda-crf450l-coming-this-september/
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Να έχεις δώσει 10 plus χιλιάρικα και να τρως ξύλο από XT εικοσαετίας...
Μόνο τα περιφερειακά δεν αρκούν.
Με τα 32 άλογα και 172 κιλά του ΧΤ σίγουρα στήν ευθεία των 400 μέτρων θα έχει ενδιαφερον,αλλά και τα δύο δεν έχουν λόγο ύπαρξης για τα 400 μέτρα.


Δε γίνεται 450 με 25 άλογα....
Αν είναι όμως πράγματι τόσα, πάει άπατο! Καλύτερα να μη βγει στην αγορά καθόλου!
Εγω πάντως διαβάζω από το εξωτερικό (φόρουμ αλλά και δημοσιογραφρικά σαιτ) ότι υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον για δαύτο.
Το μηχανάκι είναι τέρμα πνιγμενο για να καλυψει πρωτα προαδιαγραφες θορυβου και μετα ρυπων.
Εικάζω ότι για να εχει τέτοιο πλαίσιο/περιφεριακά θα υπάρχει εύκολος τρόπος να απελευθερωθούν αρκετά άλογα.

Αμερικανικές πηγές αναφέρουν ότι εκεί θα φτάνει περίπου τα 35-40 άλογα αλλά είναι ακόμα μόνο ανεπιβεβαίωτες.
Αν θυμάται κανείς το KTM SXC 625 που ήταν το ελαφρύτερο LC4 της εποχής 640 είχε ομολογκαριστει με 32HP και αφαιρώντας καποια παπαράκια έφτανε τα 50+ (με FCR).
Για το διάστημα αλλαγής λαδιών διαβάζω ότι είναι κάθε 1000χλμ,τόσο έδινε η χόντα για τα XR250/400/650 σε αγωνιστική χρηση,οι χομπίστες όμως ανέβαζαν κατά πολύ τα διαστήματα χωρίς κανένα πρόβλημα.
Επίσης η χωρητισότητα του L πρέπει να είναι στα 1.8LT που δείχνει ότι το παραπάνω είναι εφικτό.

Την απόληξη της εξάτμισης την πρόσεξε κανείς?


Αν όχι ακούστε (ή μαλλον δεν ακουτε) θόρυβο και μάλιστα σε κλειστό χώρο.

Αυτή η εξάτμιση είναι ικανή να μετατρέψει ροντβάιλερ σε κανίς

Ας κάνουμε λίγη υπομονή και σε λίγους μήνες θα δούμε τι ακριβώς θα μπορει να προσφέρει και αν θα πετύχει εμπορικά




Στάλθηκε από το SM-J320F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
ενταξει.. σε αυτα τα μηχανάκια η αλλαγη λαδιών και ο έλεγχος βαλβιδων είναι κατι που γίνεται εύκολα .

όλοι θα θέλαμε ένα μηχανάκι με

400-450 cc
40-45 hp
130-150 kg γεματο
17-20 λιτ ντεποζιτο
10.000χλμ αλλαγη λαδιων
48.000χλμ ελεγχο βαλβιδων
πλαισιο
αναρτησεις
τιμη κατω απο 10.000


τεχνικα μαλλον δεν γινεται..:)
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
ενταξει.. σε αυτα τα μηχανάκια η αλλαγη λαδιών και ο έλεγχος βαλβιδων είναι κατι που γίνεται εύκολα .

όλοι θα θέλαμε ένα μηχανάκι με

400-450 cc
40-45 hp
130-150 kg γεματο
17-20 λιτ ντεποζιτο
10.000χλμ αλλαγη λαδιων
48.000χλμ ελεγχο βαλβιδων
πλαισιο
αναρτησεις
τιμη κατω απο 10.000


τεχνικα μαλλον δεν γινεται..:)
Γίνεται μια χαρά..

Το 701 με ένα μεγάλο τεπόζιτο..

https://www.car.gr/9030629-husqvarna-701-enduro-abs

Όχι 450cc Λίγο παραπάνω (ακόμα καλύτερα)

Αναρτησάρες, φρενάρες, μοτερούκλα πολιτική με λογική συντήρηση και πανέμορφο. Και 145 κιλα.

Χεστήκαμε για την Honda και αν σώσει και βγάλει ποτέ Detuned CRF450 με διαστήματα Service Αγωνιστικού και απόδοση Crypton X..

Όποιος θέλει να πάρει ένα τέτοιο μηχανάκι και έχει το χρήμα έχει επιλογές απο Ευρώπη μια χαρούλα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κατι δε λετε καλα ή τα σαιτ ανα τον κοσμο λενε οτι να ναι....
Τα διαατηματα σεβις τα φτασανε ατις 32000, και γι αυτο το σκοπο έγιναν πολλες αλλαγες ατο μοτερ.
Πιστονια, βαλβιδες κλπ.....
 

apos.zeitou

Μέλος
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
WR250ZH 1996
Γουατ ισ δεις... Χοντεικες υποπιεσεις μυριζομαι και ανακυκλοσεις... Μου θυμηζει τις τραυματικες εμπειριες που ειχα απο το crm250 χαχαχαχα


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Καθόμουν και το χάζευα, χαμός στο γίνεται στο Αμέρικα, στο ΤΤ του φτιάξανε κιόλας υποφόρουμ!
Στην ουσία φτιάχτηκε για να χτυπήσει-επιτέλους- το drz400 γιατί απο το 2000 μονο αυτοκόλλητα και χρώματα αλλάζει.. αλλά πουλάει σαν τρελό από τότε που βγήκε.
Με την τιμή θα είναι λίγο δύσκολος ο ανταγωνισμός, κοστίζει σχεδόν τα 2πλάσια..
Στην Ε.Ε όμως που δεν φέρνουνε πια το drz400(από το 2008) θα τα πάει καλά πιστεύω αφού δεν έχει αντίπαλο.
Βέβαια τα 10Κ$ που διάβασα είναι μεγάλο νούμερο για ένα 450άρι ο οποίο πρόκειται για ένα play bike χωρίς δυνατότητα (τουλάχιστον όπως είναι τώρα) για μακρινές αποστάσεις (σέλα-χώροι φόρτωσης), πιο πολύ, εδώ τουλάχιστον, θα πούλαγε αρκετά σε 20άριδες, αλλά με τα σημερινά δ€δομενα...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom