Να έχεις δώσει 10 plus χιλιάρικα και να τρως ξύλο από XT εικοσαετίας...
Μόνο τα περιφερειακά δεν αρκούν.
Με τα 32 άλογα και 172 κιλά του ΧΤ σίγουρα στήν ευθεία των 400 μέτρων θα έχει ενδιαφερον,αλλά και τα δύο δεν έχουν λόγο ύπαρξης για τα 400 μέτρα.
Δε γίνεται 450 με 25 άλογα....
Αν είναι όμως πράγματι τόσα, πάει άπατο! Καλύτερα να μη βγει στην αγορά καθόλου!
Εγω πάντως διαβάζω από το εξωτερικό (φόρουμ αλλά και δημοσιογραφρικά σαιτ) ότι υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον για δαύτο.
Το μηχανάκι είναι τέρμα πνιγμενο για να καλυψει πρωτα προαδιαγραφες θορυβου και μετα ρυπων.
Εικάζω ότι για να εχει τέτοιο πλαίσιο/περιφεριακά θα υπάρχει εύκολος τρόπος να απελευθερωθούν αρκετά άλογα.
Αμερικανικές πηγές αναφέρουν ότι εκεί θα φτάνει περίπου τα 35-40 άλογα αλλά είναι ακόμα μόνο ανεπιβεβαίωτες.
Αν θυμάται κανείς το KTM SXC 625 που ήταν το ελαφρύτερο LC4 της εποχής 640 είχε ομολογκαριστει με 32HP και αφαιρώντας καποια παπαράκια έφτανε τα 50+ (με FCR).
Για το διάστημα αλλαγής λαδιών διαβάζω ότι είναι κάθε 1000χλμ,τόσο έδινε η χόντα για τα XR250/400/650 σε αγωνιστική χρηση,οι χομπίστες όμως ανέβαζαν κατά πολύ τα διαστήματα χωρίς κανένα πρόβλημα.
Επίσης η χωρητισότητα του L πρέπει να είναι στα 1.8LT που δείχνει ότι το παραπάνω είναι εφικτό.
Την απόληξη της εξάτμισης την πρόσεξε κανείς?
Αν όχι ακούστε (ή μαλλον δεν ακουτε) θόρυβο και μάλιστα σε κλειστό χώρο.
Αυτή η εξάτμιση είναι ικανή να μετατρέψει ροντβάιλερ σε κανίς
Ας κάνουμε λίγη υπομονή και σε λίγους μήνες θα δούμε τι ακριβώς θα μπορει να προσφέρει και αν θα πετύχει εμπορικά
Στάλθηκε από το SM-J320F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk