DAKAR 2018

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ομορφα ;)
Τι ρωτας τοτες;
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Καταφερες να μαμησεις κι αλλο θεμα....:D
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Οχι ρε παιδια, πολυ κριμα για τον εξαιρετικο και συμπαθεστατο Sam :(
Πραγματικα Γιωργη !!! Παντως απο τις πρωτες μερες πολλες αναποδιες εχουν συμβει!! Και επιβεβαιώνεται καθε χρονια ως ο πιο δυσκολος και σκληροτράχηλος χωματινος αγωνας
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Ντάξει, έλεος... Αφου ξεκινάει την δεύητερη εβδομάδα ο αγώνας ο κανονικός. Τι φαγώθηκαν?
Επίσης ενα ενδιαφέρον είναι το παρακάτω. Σύμφωνα με κάποιες πηγές μοΥ, ο Price είναι με αναλγητικά γιατί τον ενοχλεί ακόμα το πόδι του. Θα είναι ενδιαφέρον να δουμε τι θα γίνει τις επόμενες μέρες...
 
Reactions: thn

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Από ότι λένε συνέχισε για περίπου 10κμ μετά ατύχημα; Η μοτο μια χαρά φαίνεται πάντως
Συνεχισε για 5χμ αλλα μετα εχασε την αισθηση στα ποδια του o_O την οποια ομως ξαναβρηκε :) :ok: Δεν φαινεται επικινδυνο για τη ζωη του κλπ καθως γυρισε στο Bivouac αλλα θα τον πανε σε νοσοκομειο στη Λιμα για επιπλεον εξετασεις. Οπως κοιταζε για καποια πινακιδα του αγωνα (way point control), επεσε σε ενα βαθυ χαντακι, η αναρτηση τερματισε και αισθανθηκε πονο στη σπονδυλικη του στηλη πριν αρχικα συνεχισει. Ας ελπισουμε να μην εχει κατι σοβαρο το παληκαρι! Αντιγραφω απο το σαϊτ του Motor Cycle News (ΜCN):

Sam Sunderland has now arrived back at the Bivouac for initial examination by Dakar’s medical team and is expected to be flown to the Peruvian capital, Lima for more detailed examination. MCN spoke with KTM team manager Alex Doringer as he left the medical tent following a brief conversation with Sunderland. Doringer said: “I’ve just spoken with Sam, it seems that when he was searching for one of the WPC (Way Point Control) he jumped into a big hole and suffered a big compression. He felt a sharp pain in his back immediately, but carried on for another 5km before stopping again due to the pain and a lack of feeling in his legs. “He said that the feeling in his legs has returned, but he will now be transferred to Lima for more tests.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
O Sam δεν έχει κάτι πολύ σοβαρό επικύνδινο για την ζωή του εννοώ. Απο ανθρώπους που μιλάω εκεί ''One of the journos spoke to the medical guys at Dakar and they said he has a hεrniated disc with compression''
 

BabisStinson

Μέλος
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
Moto Guzzi V85TT 2023 Verde Altaj
H Yamaha θέλει αυτήν την νίκη του Adrien Van Beveren όσο τίποτε, θα είναι το καλύτερο promotion για το Tenere 700 που θα κυκλοφορήσει τέλος του χρόνου!

Το Dakar είναι ο πιο σκληρός αγώνας με διαφορά από τον δεύτερο. Και οι 2 τελευταίοι νικητές την επόμενη χρονιά εγκατέλειψαν με τραυματισμό από νωρίς, δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει! Ξεκινάς πρώτος και χάνεις 20-25' από λάθος πλοήγηση -> Πάπαλα οι ελπίδες σου για νίκη. Η Honda πρέπει να στηρίξει και Benavides λίγο παραπάνω, ενώ ο Quintanilla με την πανέμορφη Husqvarna είναι ικανός για το μπαμ. ΧΑΜΟΣ..!
Μακάρι να είχε καλύτερη τηλεοπτική κάλυψη αυτός ο αγώνας.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
H Yamaha θέλει αυτήν την νίκη του Adrien Van Beveren όσο τίποτε, θα είναι το καλύτερο promotion για το Tenere 700 που θα κυκλοφορήσει τέλος του χρόνου!

Το Dakar είναι ο πιο σκληρός αγώνας με διαφορά από τον δεύτερο. Και οι 2 τελευταίοι νικητές την επόμενη χρονιά εγκατέλειψαν με τραυματισμό από νωρίς, δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει! Ξεκινάς πρώτος και χάνεις 20-25' από λάθος πλοήγηση -> Πάπαλα οι ελπίδες σου για νίκη. Η Honda πρέπει να στηρίξει και Benavides λίγο παραπάνω, ενώ ο Quintanilla με την πανέμορφη Husqvarna είναι ικανός για το μπαμ. ΧΑΜΟΣ..!
Μακάρι να είχε καλύτερη τηλεοπτική κάλυψη αυτός ο αγώνας.
Όλα σωστά, πλην του τελευταίου!
Η τηλεοπτική κάλυψη έχει απίστευτο κόστος, κι ένεκα αυτού όλοι οι rallye αγώνες του "κάποτε" , έγιναν σπριντ! Λίγοι έμειναν μεγάλοι κι αντοχής!
Καλύτερα να έχει λίγη κάλυψη, ή καθόλου τηλεοπτική κάλυψη και να παραμείνει στην -κουτσουρεμένη- μορφή που έχει τώρα.

Στα λοιπά...., ε ναι! Στους αγώνες γενικώς και στα μεγάλα raid ειδικότερα, προ της καρώ σημαίας, κάθε πρόβλεψη είναι παρακινδυνευμένη!
Πάντως ο αγώνας παίζεται -τώρα που μιλάμε- μεταξύ ΥΑΜΑΗΑ-HONDA. Θα δείξει ;)
Η επόμενη εβδομάδα, είναι και η κεντρική ιδέα - μην το ξεχνάμε ;)!!!
 

BabisStinson

Μέλος
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
Moto Guzzi V85TT 2023 Verde Altaj
Προσωπικά νίκη της Yamaha θέλω για να βγάλει Tenere 700 Dakar Edition (ψαρωτικό :p ), που το περιμένω από τότε που είδα το Τ7 Concept. One bike to rule them all. :)

Κατανοώ τα έξοδα κάλυψης ότι είναι μεγάλα, αλλά δεν πιστεύω ότι δεν υπάρχει κοινό να το δει (άρα να πουληθεί και το προϊόν και να βγουν τα έξοδα). Εδώ κάποιοι βλέπουν αγώνες με βελάκια στο Eurosport. :p:D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Mα αυτό λέμε...
Το κοινό υπάρχει, αλλά για να ικανοποιηθεί το κόστος ΔΕΝ πρόκειται να το επωμιστεί κανείς promoter και φυσικά κανένα τηλεοπτικό δίκτυο! Στη μορφή πάντα του raid που είναι τώρα, με πάνω από 500 χλμ ημερησίως (έως και 1000) και κάθε μέρα άλλη βάση/bivouaq.
H λύση που έχουν εφαρμόσει (όπου θέλησαν τηλεοπτική κάλυψη) ήταν η μετατροπή των rallye (αγώνες αντοχής και ταχύτητας) se sprint (αγώνες ταχύτητας). Τα rallye-raid έχουν και την πλοήγηση μέσα (που απαιτεί αποστάσεις για να έχει νόημα, ως πρόκληση). Άρχισαν να κάνουν σταθερά τα bivouq-park ferme κλπ και να κάνουν "λούπες" ημερήσιες με λίγα χλμ ανά ΕΔ κι επαναλαμβανόμενες ΕΔ για να βγουν τα αγωνιστικά χλμ. Αηδία... :(
Ας μείνει έτσι κι ας βλέπουμε βιντεάκια κι ας παρακολουθούμε την εξέλιξη από το ιντερνετ (κάποτε ούτε αυτό είχαμε... ;) ).
 

freco

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χίος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Tracer 9
Ευτυχώς που υπάρχουν Twitter, Facebook, RSS, Android app, YouTube, RedBull TV και το παρακολουθούμε.

Προσωπικά νίκη της Yamaha θέλω για να βγάλει Tenere 700 Dakar Edition (ψαρωτικό :p ), που το περιμένω από τότε που είδα το Τ7 Concept. One bike to rule them all. :)
Τα είπες όλα...
Αν και ΚΤΜ fan, αυτό το μηχανάκι ( Τ7 ) είναι το μοναδικό που μου κίνησε το ενδιαφέρον τα τελευταία χρόνια.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
To Yamaha ωστόσο παίζει και μανιβέλα. :cool:
Πρέπει να υπάρχουν δύο κόσμοι αναβατών πάντως. Αυτοί που νομίζουν ότι θα βγεί το Τ7, και οι άλλοι. Είναι δυνατόν να βγεί όπως το έχει? Με τίποτα. Μακάρι, αλλά πο-τε. Το έχουμε ξαναπει. Το κοινό είναι πολύ μικρό για τέτοια μηχανάκια. Τα ξέρω όλα τα ''γουστάρω, θα βάλω το χέρι στην τσέπη, θα το πάρω'' κλπ, μόλις όμως το βγάλει 13 χιλιάρικα και δεν έχει κανένα μπλιμπλίκι επάνω, τότε όλοι θα πάνε αλλού. :muted:
Η νίκη ενός άλλου κατασκευαστή χρειάζεται. Είτε λέγεται Γιαμάχα, Χόντα, Σέρκο, ΧήροΟυ (συμμορία η μάυρη χήΡ) . Γιατί αλλιώς ούτε η ΚΤΜ μπορεί να τραβάει χρήματα απο το budget (αφού κερδίζει το μηχανάκι γιατί να εξελίξεις κάτι επιπλέον?) αλλά ούτε και οι άλλοι θα μείνουν για καιρό (αφού χάνεις συνέχεια, τι κάθεσαι?). Η μοτοσυκλέτα της γιαμάχα δε, είναι κατα πάρα πολύ κατώτερη σε πΓότητα απο τα ΚΤΜ, Χοντα, πολύ θα ήθελα να δω αν θα φάνε κανένα εντόσΘιο στο δεύτερο μέρος του αγώνα.
Τέλος, μιας και στο άλλο φόρουμ τα ίδια γίνονται, κάθε χρονιά, είναι η πέμπτη μέρα παιδά... Έχει να πέσει ξύλο... ουουουουου :spam: Οι πρώτοι δέκα είναι μέσα σε 25 λεπτά. (οι τρείς πρώτοι σε 1 λεπτό...) σταματάς μια να τσεκάρεις το χαντάκι αν είναι βαθύ και πήγες απο 1ος, 3ος...

Εγώ την Σερκο περίμενα να έχει καλύτερη εμφάνιση φέτος και την Hero. (Γιατί KTM, HQV και Gas Gas είναι το ίδιο μηχανάκι...). Tι να πει κανείς για τα Καβασάκι και το Σουζούκι... ΗΡΩΕΣ ! :D:p
 
Top Bottom