Πράγματι ο αγώνας τελικά για την kove δεν πήγε καλά φέτος αλλά τι να περιμένεις σε επιτυχία από την δεύτερη συμμετοχή ενός εργοστασίου? Η Hero αν δε κάνω λάθος τρέχει από το 2016?
Παρόλα αυτά θα επιμείνω πως το ενδιαφέρον του κόσμου και η ταύτιση του με την kove προφανώς και προκύπτει από το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή με 8000€ μπορείς να πάρεις το 450 rally που και όμορφο είναι και ικανό και προσιτό και κοντά σε αυτά που τρέχουν στο dakar.
Με την Hero εμείς τι δουλειά έχουμε να ασχοληθούμε? Αν μια εταιρεία πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες είναι αυτή. Έχει μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα καθαρά αγωνιστικό project και οι μοτοσυκλέτες που πουλάει είναι παπάκια μπροστά της και δεν έρχονται καν Ευρώπη! Αν κάποιος εκμεταλλεύεται το marketing για το όνομα της είναι η Hero και η Honda. Εταιρείες που δεν έχουν καν στο στολο τους μοτοσυκλέτες που να μοιάζουν έστω σε τίποτα με τα αγωνιστικά μηχανάκια.
Τουλάχιστον η ktm έχει και μια παράδοση και προσφέρει και κάποια μηχανάκια που έχουν μια αγωνιστική προέλευση και ικανότητα άσχετα αν είναι ακριβά.
Η kove πουλάει το προϊόν με το οποίο τρέχει στο dakar και της αξίζει η μεγαλύτερη αναγνώριση από όλες τις εταιρείες που τρέχουν και η συμπάθεια. Κάθε βήμα που κάνει εκεί το περνάει άμεσα στον πελάτη της. Στη τελική το μηχανάκι του benavides η του Brabec δεν θα το δούμε πότε άντε σε καμία έκθεση,ενώ το μηχανάκι του Theric πας αύριο και το βάζεις παραγγελία και έχεις σχεδόν το ίδιο.
Εκείνο το ''σχεδόν'' είναι το marketing. Τουλάχιστον η KTM στα λέει Replica. Σημαντικό. Κάποιοι δεν περίμεναν επιτυχία, κάποιοι άλλοι είτε εδώ, είτε απο την Kove, βγήκαν και είπαν το σύμπαν. Τον αγώνα τους έκαναν και κατά την γνώμη μου, ήταν και πιο χαλαροί λόγο του πέρισυ (τα ''στην Κίνα είναι άλλες θερμοκρασίες τα ακούω λίγο βερεσέ, rookie mistake για το level τους - όλα τα οχήματα έχουν εύρως θερμοκρασιών που λειτουργούν. πχ. αγοράζεις Audi A4 για Νορβηγία χειμώνα και Κρήτη καλοκαίρι κλπ. - για μένα αυτό ήταν μαρκετινγκ point όπως το έθεσε ο CEO τους. Όταν επαθε βλάβη η αντλία το Cornejo σήμερα, δεν βγήκε η Honda να πει ''sorry, είχαμε δοκιμάσει με βενζίνη απο την Shell στην Καλλιθέα μόνο και ήταν μια χαρά''. Δεν λένε τίποτα θα μου πεις, αλλά κάποιες φορές καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς. Όποιος ακολουθεί και το ADVrider.com θα έχει δει τα σχόλια απο ανθρώπους του χώρου για το λάδι και το ''πώς'' ανατινάχτηκε ο σωλήνας ίσως. Τέλος πάντων, που λέει και ο Βασίλης, οποίος πάει εξαιρετικά, με το δάχτυλο να είναι κατάμαυρο και χτυπημένο. Immortal πραγματικά.
Δεν μπορώ να μην σταθώ σε αυτό που είπες για την Hero. Η κάθε εταιρία που είναι στην εκκίνηση αξίζει τον σεβασμό μας, αλλά τον κερδίζει πραγματικά με την συμπεριφορά της σαν ομάδα μέσα στον αγώνα. Κι αν μια εταιρία τον κερδίζει γενικά είναι η ΚΤΜ και η Hero για μένα, ιδίως μετά απο αυτό που έπαθαν με τον Goncalves και τον Ινδό αναβάτη τους. Χώρια που οι άνθρωποί της έχουν απίστευτα χρόνια εμπειρίας στο Dakar. To αν μια εταιρία πουλάει μηχανάκια που μπορώ να αγοράσω εγώ, είναι παντελώς αδιάφορο. Λες και θα πάρω Ferrari επειδή τρέχει στην Formula 1 και στο LeMan. Είναι εκεί και μαθαίνει τεχνολογικά τα πάντα. Η Honda πχ. είχε traction στο διαστημόπλοιο και αντίβαρα στους πύργους όταν το τέσταραν (αυτά έφυγαν άμεσα βέβαια...) αλλά το traction που τους κοροϊδευαν τώρα έχουν και άλλοι. Η τεχνολογία ΟΛΩΝ περνάει με τον Α ή Β τρόπο και σε εμάς.
Δεν αξίζει σε κανέναν μεγαλύτερη ''αναγνώριση'' απο άλλον. Αυτό δεν είναι σωστό. Καλύτερα αυτά να λέγονται σε κουβέντα καφέ να μην τρώμε και άδικα το ''νήμα''. Διαφωνώ και με την προσέγγιση της Kove, και δεν είμαι ''αντι Κινεζικός'', ούτε Ιαπωνεζόφιλος. Είμαι επαγγελματίας του χώρου και όταν έτρεχα αγώνες ήθελα να έχω το καλύτερο εξάρτημα. Άσχετα με τον κατασκευαστή. Μια χαρά ψηφίζω NR750, μια χαρά άκουσε η Honda τις καραμούζες της όταν μπήκε στο Dakar και είπε ''εμείς πρώτη χρονιά βάθρο''. Και τα ακούει και συνέχεια όταν παθαίνει ''ηλεκτρικές βλάβες''. Τι να πεις για την Audi και την Prodrive πχ. Επειδή δεν μπορώ να τα πάρω, μπράβο που βγαίνει Fiesta Dakar με 2ο.οοο Ευρώ? Αυτός ο αγώνας είναι ο MotoGP της άμμου παιδιά. Ούτε το NXR βγήκε παραγωγή, ούτε το Elefant. Μόνο το 950/990, 660.
Είπες ''ενώ το μηχανάκι του Theric πας αύριο και το βάζεις παραγγελία και έχεις
σχεδόν το ίδιο'' . Δεν είναι έτσι.
Είναι κάπως έτσι. > ''ενώ το μηχανάκι του Theric πας αύριο και το βάζεις παραγγελία και έχεις
σχεδόν το ίδιο επειδή δεν έχεις τα λεφτά να πάρεις το ΚΤΜ που είναι επίσης replica, το ίδιο με αυτό που τρέχουν καμιά 100στή ιδιώτες και η τιμή του αυξάνει με τα χρόνια που περνάνε'' . (σσ. ο Sviko δεκάδα με Replica και κάποιες ίσως αλλαγές, αλλά με μηχανάκι που 90% είναι αυτό που τρέχει ο Βασίλης έτσι?). Μην πούμε για τον Price που είχε ανέβει βάθρο με μηχανάκι εκθεσιακό. Το μηχανάκι είναι ο παροξισμός της μηχανολογίας. Αυτό και το Honda.
είναι τεράστια κουβέντα το πως έχει εξελιχθεί ο αγώνας, οι εταιρίες και το που βαδίΖουμε που λέει ενας φίλος.
Θυμάμαι την Speedbrain που έφτιαχνε τα αγωνιστικά Husky για την Hero. Σήμερα ποιός τα φτιάχνει και που βασίζονται;
Όλη η μοτοσυκλέτα είναι της Hero, με δικό τους πλαίσιο πλέον. Τα πρώτα ήταν βασισμένα στο Speedbrain, αλλά όσο πέρασε ο καιρός ξέφυγαν. Κάποια φεγγάρια συνεργαζόμασταν με τον σχεδιαστή τους, το τι δουλειά έχει πέσει πίσω απο αυτό το μηχανάκι, είναι ο παροξισμός του μηχανολόγου και του σχεδιαστή, άσχετα αν δεν μου αρέσει οπτικά.
640 Armageddon έχεις μήπως άποψη γιατί τα roadbooks είναι με χαρτί? Τουλάχιστον αυτό είδα σε διάφορα βιντεάκια (συγκεκριμένα τον Pablo Quintanilla, να ξετυλίγει χαρτί).
Ενώ πριν ξεκινήσει το dakar '24 ο Βασίλης Μπούρδος όταν έδειχνε τη μοτό του, έλεγε ότι φέτος είναι άλλο το σεταπ και θα είναι ψηφιακό/ταμπλετ.
Όσοι κάνουν το Cross Country Rally Championship μπορούν να έχουν χαρτί. Εκτός Dakar το χαρτί δεν είναι υποχρεωτικό οπότε ίσως για να είναι πιο αρμονική η φάση αυτων των αναβατών (?)