Η Hero αν και κολοσσός η συμμετοχή της στο DAKAR δεν μας αγγίζει τόσο επειδή δεν έχει έρθει Ευρώπη και ότι ξέρουμε για αυτη είναι μηχανάκια μέχρι 200cc στο πολύ οικονομικό φάσμα. Η μηχανή που τρέχει στο Dakar είναι ξένη προς τη γκάμα της.
Κι εκεί είναι το μάρκετινγκ που είπε ο
Bulmont και έχει απόλυτο δίκιο.
Ο Waffi που την τρέχει, έρχεται απο την Speedbrain (Husqvarna τότε) που την ενσωμάτωσε η Honda και την εξαφάνισε (πηρε τον Barreda τότε και την τεχνογνωσία τους) και μετά έφυγε και πήγε στην Hero. Όταν σκοτώθηκε και ο Goncalves, η ομάδα δεν τα παράτησε, και ελπίζω να βγεί πρώτη φέτος, το αξίζει πιο πολύ απο οποιαδήποτε άλλη. The underdog που λένε. Η Sherco επίσης πολύ καλή παρουσία, και ο Svitko σταθερά ψηλά για ιδιωτική συμμετοχή, κάνει τους factory να φαίνονται ''κάπως''.
Η Kove απλά έκανε την εξής διοαφορά που θέλει το κοινό το 2024. ''Blogging, instagraming κλπ. '' . Αυτό που είπε ο
Bulmont είναι το πιο σωστό απ' όλα και πρέπει
αυτό και μόνο αυτό να μας μένει. Marketing. Όταν πρακτικά έχουν μείνει ενας εργοστασιακός αναβάτης και ενας ιδιώτης, επιτυχία δεν το λες, και ούτε θα έπρεπε να παρουσιάζετε έτσι και ούτε θα έπρεπε να λέει ότι ''είμαστε στο top 20 πετύχαμε τον στόχο μας'' γιατί ο factory εχθές ήταν 48ος και ο ιδιώτης 79ος γενικής. Στην εικοσάδα πχ. υπάρχει ενα WR.
Να θυμόμαστε κάτι. Το ότι είναι εκεί, και δίνει λύσεις στο πόδι, είναι καλό, αλλά (1) είναι βιαστικό και (2) μπορεί να γίνει παντόφλα εύκολα όταν είσαι στην πίεση και βρίσκεις λύσεις.
Για τα σωληνάκια κλπ, εγώ αυτό που είδα, είναι όχι η διαφάνεια, είναι ότι σε κάθε πρόβλημα, υπήρχε άμεσα η φάση ''να δείτε τι έγινε, θα το φτιάξουμε άμεσα''. Κανείς δεν είπε ότι το Dakar είπε ότι έμεινε απο κινητήρα, οι άλλοι είπαν απο ανορθωτή, ο μπαμπάς του είπε απο κινητήρα κλπ. Σαν την Honda που όταν μένει πάντα είναι τα ηλεκτρικά το πρόβλημα ενα πράμα
. Το να τερματίσεις το Dakar με καθημερινή μοτοσυκλέτα είναι το ΜΟΝΟ εύκολο και το λέω μετα λόγου γνώσης και έχει γίνει
ΠΟΛΛΕΣ φορές με εντούρο μάλε μότο με μεγάλο τεπόζιτο μπροστά και ενα πίσω ο Lucchese με τα όργανα παραμάσχαλα στο τιμόνι. Αρα η KOVE δεν έκανε κάτι τρελό. Μην βλέπεις που έγινε μόδα ο αγώνας και ο τι γίνεται εδώ και 15 χρόνια το έχει ακολουθήσει το 5% του κοινού, οπότε αν βγαίνει ο CEO και λέει ''φεραμε να τεστάρουμε δυο μηχανάκια και οι άλλοι θα τρέξουν με παλιά'' αφήνει κάποιους με ανοιχτό το στόμα, ενω αυτό το έχει κάνει η ΚΤΜ και η Honda στο παρελθόν και η ΚΤΜ είναι και σε άλλο επίπεδο όσον αφορά τις μοτοσυκλέτες των αναβατών που είναι όλες διαφορετικές μεταξύ τους εκεί που χρειάζεται. Απλά δεν βγαίνουν να το κάνουν βούκινο, ή το μαθαίνεις απο συγκεκριμένα κανάλια και όχι απο το Instagram του Mr. P.
Το να τερματίσεις 10άδα και δεν λέμε για βάθρο, σαν ιδιώτης θα πρέπει να έχεις διαστημόπλοιο, σαν εργοστάσιο για να δεις βάθρο να έχεις (1) ανταλλακτικά και δύο διαστημόπλοιο. Θα το κάνουν διαστημόπλοιο, απλά ακόμα και οι στόχοι που έθεσε, είναι πάρα πολύ υψηλοί.
Φέτος αυτό που είδαμε στο Dakar είναι η μαγική κατάσταση που μπήκε το 48 Chrono, η τραγική έλλειψη βενζίνης γενικά και τον ρόλο που παίζει το Dakar Experience. Παλιά οι αναβάτες που δεν τελείωναν το stage, γυρνούσαν σπίτι τους. Τελεία. Τώρα είναι μέσα στον αγώνα. Όσο και να θέλω να είμαι μέσα στον αγώνα, πιστεύω ότι είναι λάθος για factory ομάδες και ίσως και για ιδιώτες. Ο Sunier ακόμα μπορεί να βοηθήσει αναβάτες της KOVE. Τουλάχιστον ας απαγόρευαν την βοήθεια γιατί ο 48ος πχ. αναβάτης τους, αν έμενα απο ζάντα (δεν θυμάμαι ποιά μέρα την έκανε κάποιος και φύγαν οι μισές ακτίνες απο πάνω) πιθανών να μην τερμάτιζε. Οι Experience αναβάτες λοιπόν μπορεί να αλλάξουν τελείως την ροή του αγώνα. Απο την πλοήγηση μέχρι τα ανταλλακτικά. ΚαΤεΜέ δεν θα έπρεπε να το αφήσουν να γίνεται με κάποιο τρόπο.