Dr650

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Eλα μωρε κολλησατε σε 25 ψωραλογα και πεσατε να με φατε, ο μανιακος και οι αυλικοι του ... :p:roflmao:

Το νοημα ειναι οτι τρακτερ-τρακτερ αλλα θες 136 θες 120 θες 140, 60 παντως δεν ειναι. Εκει πονταρε, εκει εξελιξε, εκει πετυχε, εκει επενδυει.
Και μην τολμήσει κανεις με περτικαλι να ανοίξει δίπλα του μέχρι τα 200...θα κλαψει.
Ο Μανιάτης ακόμα να συνέλθει από την τρομάρα του στο συγκριτικό με ένα 1290.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αμαναμαναμαναμαναμου τι είπε, αυλικός του μανιακού, δηλαδή ούτε στον todor δεν είπαν κάτι τόσο χοντρό, αυτός ήταν γελωτοποιός, είχε αξίωμα, παλατοπουλάδα!


Είπαμε να λέμε καμιά κουβέντα να περνάει η ώρα, το ότι το 1250 έχει ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ δύναμη μην το λέμε έτσι στο χαλαρό, γελάνε τα S1000XR και τα ακούω από το Μόναχο ως εδώ. Γεγονός είναι ότι το υδρόψυκτο 1200άρι έχει πολύ ωραίο άπλωμα από πολύ χαμηλά, το 1250 σίγουρα καλύτερο και γεγονός ότι το 1290 (και η ντουκάτι, ακόμα και η 1260) δεν έχει αντίστοιχα καλή απόδοση χαμηλά. Και γεγονός για να προλάβω τον αντίλογο ότι στις περισσότερες διαδρομές το boxer δεν θα μείνει πίσω παρά την διαφορά σε άλογα, χαρακτηριστική παρατήρηση που είχαν κάνει από το 1000ps όταν είχαν κάνει συγκριτικό στις Άλπεις.



Στο θέμα μας, ωραία σχεδιαστική άποψη και θα μπορούσε κάποιος να ξεκινήσει με SV ή Gladius (ακόμα καλύτερα αν το βρει με ζημιά για να μην το λυπάται) και να φτιάξει ένα τέτοιο με μπροστινά από... κάτι (DRZ400 ίσως; ) και αντίστοιχα κάποια μόντα στο ψαλίδι. Χωρίς έξτρα δοκούς για να πιάνει η ποδιά, το σοβαρό χώμα το ξεχνάμε. Είχαν γίνει αντίστοιχα κόλπα με ΜΤ07 πριν το τ700.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Βασικά από τους Japan μόνο η Honda και η Suzuki θα μπορούσε κανείς να αναρωτηθεί αν θέλουν.
Γιατί; Γιατί είναι οι μόνες που οι μητρικές τους είναι κατασκευάστριες μοτοσυκλετών.
Η μαμά Kawasaki ανακυκλώνει μέταλλα και η μαμά Yamaha φτιάχνει μουσικά όργανα.

Κατά τα άλλα... παραδοσιακά η Yamaha είναι η πιο τολμηρή (από τις Japan).

Περιμένω τη μέρα που θα βγάλουν στα μανταλάκια την KTM όπως την VW... μονοκύλινδρα 700cc, 75 ίππών που περνάει Euro 4...
Πολυ φοβαμαι οτι οσο και να περιμενεις, μονο η Yamaha ειναι κατι σαν τον μονοφθαλμο αναμεσα σε τυφλους και η μονη που δειχνει να ακροαζεται (και) τους αναβατες πρωτα και οχι πρωτα μονο τους λογιστες.
Ισως επειδη ειναι μικροτερη και μπορει να ειναι - οχι ευελικτη - αλλα πιο ευελικτη απο τους αλλους τρεις, αλλα σε καμια περιπτωση σαν την ΚΤΜ που και "ακουει" και ανταποκρινεται γρηγορα.
Στην περιπτωση του θαυμασιου Τενερε 700 π.χ. τους πηρε τρια χρονια να το φτασουν στις αντιπροσωπειες, χανοντας πολλες πωλησεις απο οσους δεν ηθελαν η δεν μπορουσαν να περιμενουν, γιατι επρεπε να προλαβουν το τρενο της εξελιξης που ειχαν αφησει να φυγει.
Μακαρι η Yamaha να χτισει πανω στην πλατφορμα και την τεχνογνωσια που απεκτησε στα σχεδον τρια χρονια εξελιξης του τενερε και να μην χασει παλι το τρενο και την συνεχεια της τεχνολογικης εξελιξης στην κατηγορια.
Με λιγα λογια ενω η ΚΤΜ μολις βγαλει ενα μοντελο εχει ηδη αρχισει να σκεφτεται πως θα φτιαξει ενα καλυτερο, πολυ φοβαμαι οτι σε πεντε και δεκα χρονια το Τενερε θα ειναι πρακτικα το ιδιο.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Πολυ φοβαμαι οτι οσο και να περιμενεις, μονο η Yamaha ειναι κατι σαν τον μονοφθαλμο αναμεσα σε τυφλους και η μονη που δειχνει να ακροαζεται (και) τους αναβατες πρωτα και οχι πρωτα μονο τους λογιστες.
Ισως επειδη ειναι μικροτερη και μπορει να ειναι - οχι ευελικτη - αλλα πιο ευελικτη απο τους αλλους τρεις, αλλα σε καμια περιπτωση σαν την ΚΤΜ που και "ακουει" και ανταποκρινεται γρηγορα.
Στην περιπτωση του θαυμασιου Τενερε 700 π.χ. τους πηρε τρια χρονια να το φτασουν στις αντιπροσωπειες, χανοντας πολλες πωλησεις απο οσους δεν ηθελαν η δεν μπορουσαν να περιμενουν, γιατι επρεπε να προλαβουν το τρενο της εξελιξης που ειχαν αφησει να φυγει.
Μακαρι η Yamaha να χτισει πανω στην πλατφορμα και την τεχνογνωσια που απεκτησε στα σχεδον τρια χρονια εξελιξης του τενερε και να μην χασει παλι το τρενο και την συνεχεια της τεχνολογικης εξελιξης στην κατηγορια.
Με λιγα λογια ενω η ΚΤΜ μολις βγαλει ενα μοντελο εχει ηδη αρχισει να σκεφτεται πως θα φτιαξει ενα καλυτερο, πολυ φοβαμαι οτι σε πεντε και δεκα χρονια το Τενερε θα ειναι πρακτικα το ιδιο.
Γι αυτο μαλλον θα γινει θρυλος κ οχι πυροτεχνημα.Δεν μπορω να καταλαβω γιατι θελετε ΚΑΘΕ 6 μηνες νεα εξελιξη,πατε αγωνες?εισαστε και κορυφαιοι στο παγκοσμιο και παιζουν τα ms ρολο???. Παρτε μια καλη διαχρονικη βαση και εξελιξτε και λιγο τον εαυτο σας,εκτος και σας ενδιαφερουν μονο οι θεωρητικες(μπλα μπλα) κοντρες στα Cafe...τοτε ναι,το εργαλειο χρειαζεται συνεχη εξελιξη.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Γι αυτο μαλλον θα γινει θρυλος κ οχι πυροτεχνημα.Δεν μπορω να καταλαβω γιατι θελετε ΚΑΘΕ 6 μηνες νεα εξελιξη,πατε αγωνες?εισαστε και κορυφαιοι στο παγκοσμιο και παιζουν τα ms ρολο???. Παρτε μια καλη διαχρονικη βαση και εξελιξτε και λιγο τον εαυτο σας,εκτος και σας ενδιαφερουν μονο οι θεωρητικες(μπλα μπλα) κοντρες στα Cafe...τοτε ναι,το εργαλειο χρειαζεται συνεχη εξελιξη.
Δεν διαφωνώ στο θέμα κάθε χρόνο καινούργιο μοντέλο = υπερβολή, αλλά, αν όλοι εξελισαν τα χωμάτινα τους με τους ρυθμούς Ιαπωνίας το σημερινό Tenere 700 θα ήταν νεο μοντέλο το 2040.
Κάποιος επρέπε να κάνει την υπερβολή συνήθεια, για να αναγκαστεί η Yamaha να δείξει τα δόντια της, αλλιώς το νέο Tenere δεν θα το βλέπαμε ποτέ σ αυτήν την μορφή.
Θα είχαμε τώρα ένα XSR 700 με μακρύτερες αναρτήσεις και αυτοκόλλητα Tenere.
Αυτό που που θέλω να πω είναι ότι βασικά συμφωνώ μαζί σου αλλά μην υποτιμάς και την χρησιμότητα του (πορτοκαλί συνήθως απόχρωσης ) "λαγού" σε μια κουρσα.

ΥΓ. Και να ήθελα να διαφωνήσω, 1ον το αγόρασα οπότε εκ των πραγμάτων συμφωνώ, και. 2ον και πολύ σημαντικο για την επιβίωση μου δεν θα τολμούσα να διαφωνήσω έτσι κι αλλιώς γιατί την επόμενη φορα μπορεί με το KLR, αντί για δίπλα μου πετώντας να περάσεις από πάνω μου πατώντας... :yew:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δεν διαφωνώ στο θέμα κάθε χρόνο καινούργιο μοντέλο = υπερβολή, αλλά, αν όλοι εξελισαν τα χωμάτινα τους με τους ρυθμούς Ιαπωνίας το σημερινό Tenere 700 θα ήταν νεο μοντέλο το 2040.
Κάποιος επρέπε να κάνει την υπερβολή συνήθεια, για να αναγκαστεί η Yamaha να δείξει τα δόντια της, αλλιώς το νέο Tenere δεν θα το βλέπαμε ποτέ σ αυτήν την μορφή.
Θα είχαμε τώρα ένα XSR 700 με μακρύτερες αναρτήσεις και αυτοκόλλητα Tenere.
Αυτό που που θέλω να πω είναι ότι βασικά συμφωνώ μαζί σου αλλά μην υποτιμάς και την χρησιμότητα του (πορτοκαλί συνήθως απόχρωσης ) "λαγού" σε μια κουρσα.

ΥΓ. Και να ήθελα να διαφωνήσω, 1ον το αγόρασα οπότε εκ των πραγμάτων συμφωνώ, και. 2ον και πολύ σημαντικο για την επιβίωση μου δεν θα τολμούσα να διαφωνήσω έτσι κι αλλιώς γιατί την επόμενη φορα μπορεί με το KLR, αντί για δίπλα μου πετώντας να περάσεις από πάνω μου πατώντας... :yew:
Φαντάζεσαι να είχες πουλί και κόρακα στο ίδιο γκρουπ?
Και ο Μανιακ σκούπα...... όχι τυχαία ;)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Φαντάζεσαι να είχες πουλί και κόρακα στο ίδιο γκρουπ?
Και ο Μανιακ σκούπα...... όχι τυχαία ;)
Έτσι βρεθήκαμε στο τέλος... Χωρίς το κορακι
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Φαντάζεσαι να είχες πουλί και κόρακα στο ίδιο γκρουπ?
Και ο Μανιακ σκούπα...... όχι τυχαία ;)
Ο μανιακ μ αρεσει πλοηγος,πιανει ενα ρυθμο σβελτο αλλα προσιτο απ ολους στο γκρουπ του και δεν χανεται,δηλ υπαρχει συνεχης ροη και αυτο κανει πιο απολαυστικη την βολτα.Το πουλι δεν ανηκει σε γκρουπ ,απλα κινειται σε παραλληλο συμπαν.:geek:
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Φαντάζεσαι να είχες πουλί και κόρακα στο ίδιο γκρουπ?
Και ο Μανιακ σκούπα...... όχι τυχαία ;)
Εγώ το λίγο που σε ξέρω ήμουν καλός μαζί σου.
Δεν είναι σωστό να με τρομάζεις βραδιάτικα.:eek:mg:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πουλιέται ένα DR 650, το τελευταίο μοντέλο νομίζω το RE από το 98 και μετά έβγαιναν αυτά, στην ομάδα MRGC στο FB.

Δεν το ξέρω το μηχανάκι, δεν το έχω δει από κοντά, ούτε γνωρίζω τον ιδιοκτήτη. Το βάζω εδώ γιατί νομίζω πως αν κάποιος ψάχνει ιαπωνικό μονοκύλινδρο για να φτιάξει ένα travel Enduro είναι μια πολύ καλη βάση.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Πουλιέται ένα DR 650, το τελευταίο μοντέλο νομίζω το RE από το 98 και μετά έβγαιναν αυτά, στην ομάδα MRGC στο FB.

Δεν το ξέρω το μηχανάκι, δεν το έχω δει από κοντά, ούτε γνωρίζω τον ιδιοκτήτη. Το βάζω εδώ γιατί νομίζω πως αν κάποιος ψάχνει ιαπωνικό μονοκύλινδρο για να φτιάξει ένα travel Enduro είναι μια πολύ καλη βάση.
καλο μοτερακι,το φοραγε και το freewind με διαφορα στα καρμπς...
αχιλλειος πτερνα η φλατζα βασης στον κυλινδρο και οτι μερικα λαδια δεν τα δουλευει,κοπαναει το κιβωτιο
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
[...] το τελευταίο μοντέλο νομίζω το RE από το 98 και μετά έβγαιναν αυτά [...]
RSE (type SP43B) από 91 μέχρι 96 και SE (type SP46A ή B) απο 96 και μετα. Διαφορετικά μηχανάκια...

καλο μοτερακι,το φοραγε και το freewind με διαφορα στα καρμπς...
Στα καρμπς, στην κεφαλή, στις βαλβίδες, στα πηνία...

αχιλλειος πτερνα η φλατζα βασης στον κυλινδρο και οτι μερικα λαδια δεν τα δουλευει,κοπαναει το κιβωτιο
Η φλάτζα βασης ειναι πταίσμα... Το κιβώτιο κοπανάει απο τα πολλά άλογα... :ha

Έχει κιάλλες παραξενιές μπορεί να φταίει η Japanεζικη κουλτουρα : Τρώει γραναζια 3ης καμιά φορά για βραδινό, ραγίζει κεφαλές και πετάει τσιμούχες γραναζιού και λεβιέ άμα τσαντιστεί, κόβει πλαίσιο άμα δεν σε γουστάρει...

:jp
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
RSE (type SP43B) από 91 μέχρι 96 και SE (type SP46A ή B) απο 96 και μετα. Διαφορετικά μηχανάκια...



Στα καρμπς, στην κεφαλή, στις βαλβίδες, στα πηνία...


Η φλάτζα βασης ειναι πταίσμα... Το κιβώτιο κοπανάει απο τα πολλά άλογα... :ha

Έχει κιάλλες παραξενιές μπορεί να φταίει η Japanεζικη κουλτουρα : Τρώει γραναζια 3ης καμιά φορά για βραδινό, ραγίζει κεφαλές και πετάει τσιμούχες γραναζιού και λεβιέ άμα τσαντιστεί, κόβει πλαίσιο άμα δεν σε γουστάρει...

:jp

Ισχύουν τα παραπάνω και για το τελευταίο μοντέλο?

Ήξερα για τα προηγούμενα μοτέρ, εκείνα που ακούγονταν σα να είχες ρίξει βίδες σε μίξερ :)
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ισχύουν τα παραπάνω και για το τελευταίο μοντέλο?

Ήξερα για τα προηγούμενα μοτέρ, εκείνα που ακούγονταν σα να είχες ρίξει βίδες σε μίξερ :)
Tα παραπάνω ισχύουν για το τελευταίο μοντέλο.
Όπως και πολλα άλλα ακόμα : Τον αισθητήρα για την νεκρά που χάνει τις βίδες του και σου τινάζει το μοτέρ στον αερα, το λαιμό της εξάτμισης που κόβεται... :ha

Το καλό βέβαια με ενα μηχανάκι που παράγεται και κυκλοφορεί 24 χρόνια είναι ότι για όλα τα προβλήματα έχουν βρεθεί λύσεις. Ακόμα και εργοστασιακές με καινούργια ανταλλακτικά κλπ.

Γιαυτό αμφιβάλλω αν η suzuki σταματήσει την παραγωγή προς όφελος ενός βελτιωμένου μοντέλου.

Ειδικά όταν πουλάει ~1400 μονάδες κάθε χρόνο σε Αμερική και Αυστραλία με τιμή γύρω στα 5500ευρώ. Ενδεικτικά το 1200 GS της BMW κάνει πάνω κάτω της ίδιες πωλήσεις.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
RSE (type SP43B) από 91 μέχρι 96 και SE (type SP46A ή B) απο 96 και μετα. Διαφορετικά μηχανάκια...



Στα καρμπς, στην κεφαλή, στις βαλβίδες, στα πηνία...


Η φλάτζα βασης ειναι πταίσμα... Το κιβώτιο κοπανάει απο τα πολλά άλογα... :ha

Έχει κιάλλες παραξενιές μπορεί να φταίει η Japanεζικη κουλτουρα : Τρώει γραναζια 3ης καμιά φορά για βραδινό, ραγίζει κεφαλές και πετάει τσιμούχες γραναζιού και λεβιέ άμα τσαντιστεί, κόβει πλαίσιο άμα δεν σε γουστάρει...

:jp
στο προηγουμενο dr650rs που ειχα,παιζει εκεινη η γενια να ηταν πιο αξιοπιστη......μετα που πηρα ενα freewind,δακρυσματα αρκετα......
παντως τα xt τα ειχε για πρωινο :p:D:p
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
στο προηγουμενο dr650rs που ειχα,παιζει εκεινη η γενια να ηταν πιο αξιοπιστη......μετα που πηρα ενα freewind,δακρυσματα αρκετα......
Δεν είναι. Παρά τα διάφορα προβλήματα που λέμε χαριτολογώντας το μοτέρ του SE βγάζει μια εκατοστάρα χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς ουσιώδη προβλήματα.
Και με σωστή συντήρηση και φτιάχνοντας τα προαναφερθέντα μπορείς να κάνεις άλλη μια εκατοστή.
Μια σημαντική διάφορα ανάμεσα στα δυο μοτερ είναι η κεραμική επίστρωση στον κύλινδρο του SE. To RS δέν έχει κεραμική επίστρωση και θέλει ρεκτιφιέ όταν ο κύλινδρος ξεπεράσει ορισμένες ανοχές.
Όσον αφορά τα δακρύσματα αν ο μηχανικός που αλλάζει τις φλάντζες είναι σκιτζής όλα θα δακρύζουν.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Δεν είναι. Παρά τα διάφορα προβλήματα που λέμε χαριτολογώντας το μοτέρ του SE βγάζει μια εκατοστάρα χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς ουσιώδη προβλήματα.
Και με σωστή συντήρηση και φτιάχνοντας τα προαναφερθέντα μπορείς να κάνεις άλλη μια εκατοστή.
Μια σημαντική διάφορα ανάμεσα στα δυο μοτερ είναι η κεραμική επίστρωση στον κύλινδρο του SE. To RS δέν έχει κεραμική επίστρωση και θέλει ρεκτιφιέ όταν ο κύλινδρος ξεπεράσει ορισμένες ανοχές.
Όσον αφορά τα δακρύσματα αν ο μηχανικός που αλλάζει τις φλάντζες είναι σκιτζής όλα θα δακρύζουν.
το ειχα ρεκτιφιαρει οντως
 
Top Bottom