Enduro και πρακτικά θέματα, φόρτωμα, πλύσιμο, οργάνωση κλπ

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
Οι σάκοι συμπίεσης τι ακριβώς είναι, πως "λειτουργούν" -εκτός από το προφανές της ονοματολογίας-, κάποιο λινκ ;;;
/// Β
Θυμίζουν τη θήκη του υπνόσακου, έχουν κάποιους ιμάντες τους οποίους τεντώνεις από όλες τις μεριές συμπιέζοντας το περιεχόμενο, δες εδώ:
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Επίσης υπάρχουν και αδιάβροχοι σάκοι με βαλβίδα ώστε να βγαίνει ο αέρας και μειώνεται αρκετά ο όγκος τους. Έχω πάρει έναν της givi και είναι πολύ βολικός αλλά σίγουρα θα υπάρχουν και άλλες επιλογές. Givi Σάκος Αδιάβροχος Waterproof Roll-Bag Canyon 20L GRT714B Black
Αντίστοιχα, υπάρχουν και οι σακούλες κενού https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTDHQOwZrLF6kOJ7jcR6DS7yAavivqALflGMMLGKFmjnj1AUdsy7hw509rx-nmY-INW4gg&usqp=CAU
(δεν χρειάζεται σκούπα ή άλλο εργαλείο) που αν δεν υπάρχει σάκος συμπίεσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να μειώσουν τον όγκο
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Όλα γίνονται, φόρτωμα light για 3-4 μέρες. Λίγα ρούχα, υπνόσακος, σκηνή.
Δεν με ενόχλησε το έξτρα βάρος στην οδήγηση αλλά δεν πήγαινα και γρήγορα (μόνος αφού)
Πόσα λίτρα νερό και πόσα τρόφιμα κουβάλαγες;
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Επειδή και εγώ όταν ξεκίνησα το εντούρο έμενα σε διαμέρισμα, στο κέντρο της Αθήνας, υπάρχουν κάποια θέματα που δυσκολεύουν την κατάσταση όπως αυτό με το πώς θα μπεις στο σπίτι. Μια λύση είναι να περνάς από πλυντήριο πρώτα για να πλένεις το μηχανάκι και να βγάζεις και τα χοντρά από τις μπότες. Δεν κάνει να τις πλένεις με πιεστικο αλλά αν δεν γίνεται αλλιώς... Τώρα για τα προβλήματα φορτώματος υπάρχουν λύσεις πλέον πολλές με εξειδικευμενα προϊόντα οπότε θα βρεις άκρη ότι μηχανάκι και να έχεις. Απαραίτητα θα έχεις σακίδιο πλάτης (15-25) λίτρα περίπου με ενσωματωμένο ασκό νερού (καλής ποιότητας γιατί οι φθηνοί έχουν γεύση πλαστικου) και τσαντάκι μέσης όπου θα βάζεις βασικά εργαλεία -ανταλλακτικά που μπορεί να χρειαστείς. Τώρα για τα πράγματα του κάμπινγκ υπάρχει μία απλή συμβουλή. Όσο λιγότερο βάρος τόσο καλύτερα...
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
... με ενσωματωμένο ασκό νερού (καλής ποιότητας γιατί οι φθηνοί έχουν γεύση πλαστικου) ...
Επειδή ασχολούμαι πολλά χρόνια με ορειβασία - πεζοπορία ξέρω και πολλά κόλπα με ότι έχει να κάνει με τον σχετικό εξοπλισμό.
Ο καλύτερος τρόπος να απολυμαίνεις και να καθαρίζεις κλειστά πλαστικά δοχεία νερού είναι να χρησιμοποιήσεις ταμπλέτες για καθάρισμα τεχνητής οδοντοστοιχίας, όπως για παράδειγμα ταμπλέτες COREGA.
Ρίχνεις μέσα στο δοχείο ένα ή δύο δισκία, γεμίζεις όλο το δοχείο νερό, και τα σωληνάκια του, το αφήνεις για καμιά ώρα και μετά ξεβράζεις καλά με καθαρό νερό.
Εκτός ότι απολυμαίνονται και καθαρίζουν τα πάντα, αυτά τα δισκία αφαιρούν και την γεύση πλαστικού, δηλαδή τις ουσίες που διαφεύγουν από το πλαστικό.
Πριν χρησιμοποιήσετε για πρώτη φορά πλαστικά δοχεία νερού, καλό είναι να κάνετε αυτόν τον καθαρισμό για να φεύγουν χημικές ουσίες που έχει η επιφάνεια του πλαστικού. Βέβαια αν η ποιότητα του πλαστικού είναι του κώλου, θα ξαναβγούν ουσίες από το πλαστικό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Επειδή και εγώ όταν ξεκίνησα το εντούρο έμενα σε διαμέρισμα, στο κέντρο της Αθήνας, υπάρχουν κάποια θέματα που δυσκολεύουν την κατάσταση όπως αυτό με το πώς θα μπεις στο σπίτι. Μια λύση είναι να περνάς από πλυντήριο πρώτα για να πλένεις το μηχανάκι και να βγάζεις και τα χοντρά από τις μπότες. Δεν κάνει να τις πλένεις με πιεστικο αλλά αν δεν γίνεται αλλιώς...
Άμα θες και μπορείς πέρνα από το σπίτι μου (εσύ ή όποιος άλλος) να πλύνεις στο κήπο μπότες και ότι άλλο θες
Αμφιθέα μένω και υπάρχει λάστιχο κλπ
Θέλουμε επισκέπτες γιατί η ζωή μας έχει γίνει μονότονη για κάποιους λόγους.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Άμα θες και μπορείς πέρνα από το σπίτι μου (εσύ ή όποιος άλλος) να πλύνεις στο κήπο μπότες και ότι άλλο θες
Αμφιθέα μένω και υπάρχει λάστιχο κλπ
Θέλουμε επισκέπτες γιατί η ζωή μας έχει γίνει μονότονη για κάποιους λόγους.
Ειλικρινά εκτιμώ πολύ την πρόταση σου αλλά δεν ζω πλέον στην πρωτεύουσα. Να είσαι καλά :)
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Άμα θες και μπορείς πέρνα από το σπίτι μου (εσύ ή όποιος άλλος) να πλύνεις στο κήπο μπότες και ότι άλλο θες
Αμφιθέα μένω και υπάρχει λάστιχο κλπ
Θέλουμε επισκέπτες γιατί η ζωή μας έχει γίνει μονότονη για κάποιους λόγους.
Προσωπικά έχω γκαράζ και χώρο για πλύσιμο κλπ αλλά η πρόσφορά σου είναι μέχρι και συγκινητική! ;):ok:
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Να μια καλή ιδέα για όποιον γεράσει και δεν θα μπορεί να οδηγεί πια μηχανή.
Να προσφέρει την αυλή του για πλύσιμο όσων μηχανών γυρίζουν από τα βουνά που πήγαινε και αυτός όσο ήταν νεότερος.

Στην Αγγλία είδα ότι κάποιοι προτείνουν να παίρνουν τις άδειες οδήγησης όσων περνούν τα 70 χρόνια.:)
 

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Να μια καλή ιδέα για όποιον γεράσει και δεν θα μπορεί να οδηγεί πια μηχανή.
Να προσφέρει την αυλή του για πλύσιμο όσων μηχανών γυρίζουν από τα βουνά που πήγαινε και αυτός όσο ήταν νεότερος.

Στην Αγγλία είδα ότι κάποιοι προτείνουν να παίρνουν τις άδειες οδήγησης όσων περνούν τα 70 χρόνια.:)
KTiNoS Νίκο σε είπε γέρο η μου φάνηκε;;

Στάλθηκε από το M2004J19C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Έχει κάποιος εμπειρία από mousse στα λάστιχα;

Τι διάρκεια ζωής έχουν, και εξαρτάται από τα χιλιόμετρα που κάνεις ή έχουν συγκεκριμένο χρόνο ζωής ακόμα και αν κάθονται στο γκαράζ (πχ δυο χρόνια);
Αλλάζει η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας κάπως, άσφαλτο χώμα;

Thanks
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
Έχει κάποιος εμπειρία από mousse στα λάστιχα;

Τι διάρκεια ζωής έχουν, και εξαρτάται από τα χιλιόμετρα που κάνεις ή έχουν συγκεκριμένο χρόνο ζωής ακόμα και αν κάθονται στο γκαράζ (πχ δυο χρόνια);
Αλλάζει η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας κάπως, άσφαλτο χώμα;

Thanks
Δε θα βρεις σίγουρες απαντήσεις για τη διάρκεια ζωής, αυτή εξαρτάται πάρα πολύ από τον τρόπο χρήσης τους καθώς κανονικά προορίζονται για συγκεκριμένη χρήση - από εκεί και έπειτα ξεκινάνε οι παραδοχές.
Σαν αίσθηση σε enduro μηχανάκι είναι εξαιρετικά, το λάστιχο λειτουργεί σαν να έχει χαμηλή πίεση και αυτό σημαίνει πολύ καλή πρόσφυση.
Ξεγνοιάζεις από το άγχος του σκασίματος σαμπρέλας οπότε δε χρειάζεται να κουβαλάς και τα παρελκόμενα (σαμπρέλα, λεβιέδες κλπ).

Για συντήρηση θέλει μια καλή λίπανση με το ειδικό gel που κυκλοφορεί.
Όταν λέμε καλή λίπανση, μιλάμε όχι για απλά άπλωμα ποσότητας που έχει το μικρό σωληνάριο που έρχεται μαζί με το mousse.
Χρειάζεται περισσότερη ποσότητα γιατί αυτό εξασφαλίζει και τη μακροζωία του.
Σε περίπτωση επίσης αποθήκευσης, καλό είναι να περαστούν με gel ώστε να μη ξεραθούν.

Σε συνθήκες χρήσης τώρα, καλό είναι να το δεις και να το πάρεις στα χέρια σου την πρώτη φορά που θα το τοποθετήσεις.
Να εξετάσεις την επιφάνειά του, το πόσο συμπιέζεται, πως κάθεται το λάστιχό σου αφού το τοποθετήσεις κλπ, ώστε να μπορείς να συγκρίνεις την μετέπειτα κατάστασή του.
Σε επόμενη αλλαγή ελαστικού, ελέγχεις τα παραπάνω και φυσικά ξαναλιπαίνεις με gel.
Με καλή χρήση, βγάζουν 3 αλλαγές ελαστικών, μιλάμε πάντα για enduro ελαστικά καθώς αυτά είναι πιο μαλακά και αλλάζονται πιο συχνά.

Αν αρχίσεις και γράφεις αρκετά χλμ σε άσφαλτο για τις μετακινήσεις από και προς το χώμα, τότε τα πράγματα αλλάζουν,
τα mousse δε συμπαθούν τις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσονται στην άσφαλτο και αυτό επηρεάζει τη μακροζωία τους.
Θέλεις χαμηλή ταχύτητα ή σύντομο χρόνο στην άσφαλτο για να μη ζεσταθούν.

Δες κι εδώ για περισσότερα:
 

antonis68

Μέλος
Περιοχή
Σαλαμίνα
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Suzuki Freewind 650 02
Έχει κάποιος εμπειρία από mousse στα λάστιχα;

Τι διάρκεια ζωής έχουν, και εξαρτάται από τα χιλιόμετρα που κάνεις ή έχουν συγκεκριμένο χρόνο ζωής ακόμα και αν κάθονται στο γκαράζ (πχ δυο χρόνια);
Αλλάζει η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας κάπως, άσφαλτο χώμα;

Thanks
Αν κάνεις βασικά enduro με λίγο άσφαλτο αξίζει να βάλεις, ειδικά σε πετρώδεις περιοχές,
Αξίζουν τα λεφτά τους με το παραπάνω,
Κρατάνε καιρό, σίγουρα δύο χρόνια,
Αν τρώνε πολύ ξύλο (ώρες χρήσεις, έμπειρος-γρήγορος σαφώς λιγότερο)
Στο γκαράζ το μηχανάκι πάντα σε σταντ,
Σε σχέση με σαμπρέλες το μηχανάκι μεταμορφώνεται προς το καλύτερο σε κράτημα απορρόφηση και αναριχικότητα,
Και ησυχάζεις από σκασμένο λάστιχο,
Στην καλύτερη φάση είναι στο μέσο της διάρκειας της ζωής τους,
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
zanny και antonis68 ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.

Στο γκαράζ το μηχανάκι πάντα σε σταντ,
Αυτό το λες για τα mousse ή ισχύει γενικά. Το έχω ακούσει αλλά δεν είμαι σίγουρος για τον λόγο.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Έχει κάποιος εμπειρία από mousse στα λάστιχα;

Τι διάρκεια ζωής έχουν, και εξαρτάται από τα χιλιόμετρα που κάνεις ή έχουν συγκεκριμένο χρόνο ζωής ακόμα και αν κάθονται στο γκαράζ (πχ δυο χρόνια);
Αλλάζει η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας κάπως, άσφαλτο χώμα;

Thanks
Όχι άλλα εχω πολλές εμπειρίες από το γλυκό μους.

Αν θες συνταγή πες. Ελπίζω να βοήθησα.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Όχι άλλα εχω πολλές εμπειρίες από το γλυκό μους.

Αν θες συνταγή πες. Ελπίζω να βοήθησα.
Είμαι παραδοσιακός τύπος, του γαλακτομπούρεκου αλλά ευχαριστώ :laugh::roflmao:
 
Top Bottom