Έχει κάποιος εμπειρία από mousse στα λάστιχα;
Τι διάρκεια ζωής έχουν, και εξαρτάται από τα χιλιόμετρα που κάνεις ή έχουν συγκεκριμένο χρόνο ζωής ακόμα και αν κάθονται στο γκαράζ (πχ δυο χρόνια);
Αλλάζει η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας κάπως, άσφαλτο χώμα;
Thanks
Δε θα βρεις σίγουρες απαντήσεις για τη διάρκεια ζωής, αυτή εξαρτάται πάρα πολύ από τον τρόπο χρήσης τους καθώς κανονικά προορίζονται για συγκεκριμένη χρήση - από εκεί και έπειτα ξεκινάνε οι παραδοχές.
Σαν αίσθηση σε enduro μηχανάκι είναι εξαιρετικά, το λάστιχο λειτουργεί σαν να έχει χαμηλή πίεση και αυτό σημαίνει πολύ καλή πρόσφυση.
Ξεγνοιάζεις από το άγχος του σκασίματος σαμπρέλας οπότε δε χρειάζεται να κουβαλάς και τα παρελκόμενα (σαμπρέλα, λεβιέδες κλπ).
Για συντήρηση θέλει μια καλή λίπανση με το ειδικό gel που κυκλοφορεί.
Όταν λέμε καλή λίπανση, μιλάμε όχι για απλά άπλωμα ποσότητας που έχει το μικρό σωληνάριο που έρχεται μαζί με το mousse.
Χρειάζεται περισσότερη ποσότητα γιατί αυτό εξασφαλίζει και τη μακροζωία του.
Σε περίπτωση επίσης αποθήκευσης, καλό είναι να περαστούν με gel ώστε να μη ξεραθούν.
Σε συνθήκες χρήσης τώρα, καλό είναι να το δεις και να το πάρεις στα χέρια σου την πρώτη φορά που θα το τοποθετήσεις.
Να εξετάσεις την επιφάνειά του, το πόσο συμπιέζεται, πως κάθεται το λάστιχό σου αφού το τοποθετήσεις κλπ, ώστε να μπορείς να συγκρίνεις την μετέπειτα κατάστασή του.
Σε επόμενη αλλαγή ελαστικού, ελέγχεις τα παραπάνω και φυσικά ξαναλιπαίνεις με gel.
Με καλή χρήση, βγάζουν 3 αλλαγές ελαστικών, μιλάμε πάντα για enduro ελαστικά καθώς αυτά είναι πιο μαλακά και αλλάζονται πιο συχνά.
Αν αρχίσεις και γράφεις αρκετά χλμ σε άσφαλτο για τις μετακινήσεις από και προς το χώμα, τότε τα πράγματα αλλάζουν,
τα mousse δε συμπαθούν τις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσονται στην άσφαλτο και αυτό επηρεάζει τη μακροζωία τους.
Θέλεις χαμηλή ταχύτητα ή σύντομο χρόνο στην άσφαλτο για να μη ζεσταθούν.
Δες κι εδώ για περισσότερα:
My least favourite thing about riding is punctures, with border crossings taking a very close second. Both nuisances result in an unwelcome pause and wasted time, which I hate more than anything. Border crossings can theoretically be avoided, but punctured tubes are irregularly reoccurring...
therollinghobo.com