Εγω το ειχα συνδεσει απ'ευθειας στην μπαταριατοποθετήσαμε ενα παρομοιο στη καλη μου και τροφοδοτείται συνεχεια απο το σουιτς ....... το κακο ειναι οτι ξερη συνεχεια η αλλη καλη μου που γυροφερνω οταν ειμαι με την μοτο !!
Προσωπικα δεν το'χω δοκιμασει παρα μονο με μηνυματα εν στασει (Εντοπισμος με συντεταγμενες και στο χαρτη, γιατι μια πληρη δοκιμη πρωτον βαριομουν να την κανω! και δευτερον θα μου κοστιζε περισσοτερο απο την αγορα της συσκευης σε μοναδες κινητης τηλεφωνιας!Αυτά που έχετε παίδες, τα έχετε δοκιμάσει σε συνθήκες "πιάνει σήμα, έχασε το σήμα, ξαναπιάνει σήμα"???
Είτε πρόκειται για το σήμα του δορυφόρου, είτε για το σήμα κινητής τηλεφωνίας, είτε και τα δυο?
Αυτό που ρωτάω είναι, αν έχετε κάποιον να σας παρακολουθεί στο google maps ή google earth και να βλέπει την ανταπόκριση του συστήματος live. Εσείς κάνετε μια διαδρομή με δύσκολα μέρη (χαράδρες, αδύνατο ή καθόλου σήμα κινητής, κανένα τούνελ...) και κάποιος να "σας βλέπει".
Αν το έχει κάνει κάποιος, με ενδιαφέρουν οι διαπιστώσεις και τα συμπεράσματα!
Στην Κύπρο είναι αλλιώς Μιχάλη...απο οτι ξερω καποτε που ειμαι με τη μοτο σε υπογειο φενετε.... διοτι μου λεει η Ελλη που ειμαι κε δεν μπορω ,κε ακομη οταν πηγενω βολτα μου λεει σε πια συμεια πηγενα γρηγορα
τωρα πως τα εχει συνδεδεμενα δεν ξερω αλλα η καρτα sim που εβαλα εχει απεριορηστα sms
Εγω το ειχα συνδεσει απ'ευθειας στην μπαταρια
Προσωπικα δεν το'χω δοκιμασει παρα μονο με μηνυματα εν στασει (Εντοπισμος με συντεταγμενες και στο χαρτη, γιατι μια πληρη δοκιμη πρωτον βαριομουν να την κανω! και δευτερον θα μου κοστιζε περισσοτερο απο την αγορα της συσκευης σε μοναδες κινητης τηλεφωνιας!
Παντως, θεωρητικα, οπου εχει σημα κινητης 'η πιανει δορυφορο πρεπει να δινει στιγμα, γιατι οχι?
(Παρεπιπτοντως, το εχω αφαιρεσει πια απο την μοτο και, αν καποιος ενδιαφερεται, το δινω μισοτιμης μαζι με το τροφοδοτικο.. )
πραγματη ελαχηστα συμεια χωρις δικτυο , ενα τουνελ 1000 μετρα περηπου κε ελαχηστες χαρδρες μεσα σε δασος, στα υπογεια ακομα κε κλαπ υπαρχη δικτυοΣτην Κύπρο είναι αλλιώς Μιχάλη...
Δεν έχετε πολλά σημεία χωρίς δίκτυο, δεν υπάρχουν τούνελ, χαράδρες κλπ.
Μιλάω για δύσκολα σημεία. Το υπόγειό σου, μπορεί κάλλιστα να έχει σήμα κινητού και να πιάνει και ο δορυφόρος, αφού μείνει
πάνω από 20-30'.
πραγματη ελαχηστα συμεια χωρις δικτυο , ενα τουνελ 1000 μετρα περηπου κε ελαχηστες χαρδρες μεσα σε δασος, στα υπογεια ακομα κε κλαπ υπαρχη δικτυο
Είναι κάπως έτσι, δεν είναι και καθόλου έτσι....Όπως είπαν και παραπάνω δεν κάνει τίποτα το tracker (μόνο για θάλασσα- σκάφη είναι καλό),
με το παραμικρό εμπόδιο χάνει το ένα σημα ή το άλλο,
άσε που με 10-15€ αγοράζει ο επίδοξος κλεφτάκος μια συσκευή τσέπης που μπλοκάρει το σήμα του GPS
και μην την είδατε μην την απαντήξατε τη μοτό......!
Ετσι ακριβώς είναι φίλε μου... κάνουμε ότι μπορούμε καλύτερο και τελειώνουμε με μια ευχή "μη μου τύχει"...Είναι κάπως έτσι, δεν είναι και καθόλου έτσι....
Εξαρτάται από το λογισμικό, το firmware κλπ... Αυτά όσον αφορά στο σήμα. Υπάρχουν αξιόπιστες λύσεις που μπορείς να βασιστείς πάνω τους.
Το άλλο με τα jamers, είναι έτσι ακριβώς!
Αλλά αυτά παρεμβάλλουν και συναγερμούς κλπ. Μ' αυτή τη λογική δε θα βάζαμε τίποτα και θα είμασταν στο έλεος και το πλέον ανίδεου κλεφτρονιού! Επίσης όλα αυτά (συναγερμοί , λουκέτα δισκόφρενου, gps trackers) είναι για να σε προστατεύουν στη βόλτα σου, όταν πίνεις καφέ/ποτό, είσαι σε μια δουλειά και δεν τη βλέπεις.
Γενικότερα, η φιλοσοφία των συστημάτων αποτροπής, παρακολούθησης κλπ, είναι να αποφεύγεις τον πάσα τυχόντα (να πάει στο παρακάτω που λένε..) και να έχεις το νου σου μη στη βάλει στο μάτι ο επαγγελματίας.
Εκεί πια, κλειστά γκαράζ , κουκούλες σταθερά δεσίματα και τέλος η ασφάλεια κλοπής είναι που "φυλάνε" το νοικοκύρη...
Όλα τα άλλα είναι υπέρ του κλέφτη.