Ο Ληστης καλος,χρυσος,αξιοπιστος αλλα μαλλον εκανε τον κυκλο του στα χερακια μου.
Για επομενη σκεφτομαι μια απο τις Gs 1150 η το Capo το 1000.
Kαι οι δυο εχουνε τα συν και τα πλυν τους.
Η πρωτη αρκετα παλια,αλλα ισως η τελευταια Μπε-Μπε που μπορεις να βαλεις χερι.Βαρια σιγουρα,αλλα ιδανικη για ξεκουραστο ταξιδι.Οι Ππερισσοτερες βλαβες της λιγο πολυ γνωστες και αντιμετωπισημες με σχετικα λογικο κοστος.Καποιες ομως απο αυτες θα με αναγκασουνε να βαλω βαθια το χερι στην τσεπη και δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο για τοσο παλιο μοντελο.
Το Caponord κρυβει τα χρονια του,ειναι ελαφρυ,ομορφο και θα ελεγα πιο ανετο απο την 1150.Η αναξιοπιστια του στα ηλεκτρικα κραταει χαμηλα την τιμη του.Φυσικα εχει και αλλα θεματακια περα απο τα ηλεκτρικα τα οποια εχουνε λυθει απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη.Το θεμα ομως με τα ακριβα ανταλλακτικα με προβληματιζει.
Εχω βρει ατομα για να κανω ανταλλαγη το bandit και με τις δυο παραπανω σε αναλογη κατασταση με το δικο μου,αλλα.Υπαρχει το αλλα.
Για βαλτε ενα χερακι παλικαρια.
Για επομενη σκεφτομαι μια απο τις Gs 1150 η το Capo το 1000.
Kαι οι δυο εχουνε τα συν και τα πλυν τους.
Η πρωτη αρκετα παλια,αλλα ισως η τελευταια Μπε-Μπε που μπορεις να βαλεις χερι.Βαρια σιγουρα,αλλα ιδανικη για ξεκουραστο ταξιδι.Οι Ππερισσοτερες βλαβες της λιγο πολυ γνωστες και αντιμετωπισημες με σχετικα λογικο κοστος.Καποιες ομως απο αυτες θα με αναγκασουνε να βαλω βαθια το χερι στην τσεπη και δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο για τοσο παλιο μοντελο.
Το Caponord κρυβει τα χρονια του,ειναι ελαφρυ,ομορφο και θα ελεγα πιο ανετο απο την 1150.Η αναξιοπιστια του στα ηλεκτρικα κραταει χαμηλα την τιμη του.Φυσικα εχει και αλλα θεματακια περα απο τα ηλεκτρικα τα οποια εχουνε λυθει απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη.Το θεμα ομως με τα ακριβα ανταλλακτικα με προβληματιζει.
Εχω βρει ατομα για να κανω ανταλλαγη το bandit και με τις δυο παραπανω σε αναλογη κατασταση με το δικο μου,αλλα.Υπαρχει το αλλα.
Για βαλτε ενα χερακι παλικαρια.