Gs 1150 του 2003 η Caponord 2005,ιδου η απορια...

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ναι αν γουστάρεις ευστροφεία να πάρεις το κάπο, που θα το πάρεις δηλαδή για κει σε κόβω. Να σου γράψω όμως δυο λόγια του αέρα και για το 1150.

Έκλεισα πρόσφατα χρόνο μαζί της μετά από πολλά γιαπωνέζικα ον/οφ και στριτάκια. Το μπεμβεδάκι το ευχαριστιέμαι καθημερινά. Αυτό το υπέροχο τράβηγμα από χαμηλά με ελάχιστο ανοιχτό το γκάζι δεν το αλλάζω με τίποτα. Γυρνάω από τη δουλειά με το χαμόγελο στα χείλη που λένε. Αλλά δεν είναι για βιασύνες, δεν της αρέσει. Οχι πως δεν μπορεί να πάει γρήγορα αλλά δεν είναι το καλυτερό της. Δώσε της ανοιχτό δρόμο, αυτό θέλει μόνο, όχι μόνο εθνική, και στους επαρχιακούς μια χαρά στρίβει και φρενάρει, είναι ξεκούραστο και δεν χαμπαριάζει από τριβάλιτσα και δικάβαλα. Το βάρος της στην οδήγηση δεν φαίνεται, τουλάχιστον εμένα ποτέ δεν με ενόχλησε αλλά στους αέρηδες είναι εκεί και σε βοηθάει να ταξιδεύεις αμέριμνος, όταν οι υπόλοιποι παλεύουν να επιβιώσουν.

Αυτή η μοτοσυκλέτα σε βάζει σε ενα τρυπάκι γαλήνιο όταν την ταξιδεύεις. Μετά τις 3000 στροφές τελειώνουν οι κραδασμοί και μένει το αβίαστο δούλεμα του μπόξερ να σε ταξιδεύει βελούδινα. Στην εθνική βάζεις την overdrive 6η (εκνευριστική στους επαρχιακούς) και ρολάρει ξεκούραστα και οικονομικά στα 140-150, στις ταχύτητες που γίνεται το ταξίδι στον πραγματικό κόσμο και όχι στην φαντασία των επίδοξων ταξιδευτών.

Για να την καταλάβεις θέλει τον χρόνο της. Αν την οδηγήσεις και ανοίξεις γρήγορα το γκάζι θα ξενερώσεις. Οταν την ζήσεις λίγο καλύτερα τότε αρχίζεις και γουστάρεις τον παλαιάς κοπής πλέον, μπόξερ κινητήρα. Είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα μου, που πάω αργά επίτηδες και γουστάρω. Δεν με νοιάζει αν με περνάνε όλοι, αν το ανοίξω μπορώ να παίξω μαζί τους αλλά η ίδια η μοτοσυκλέτα σου λέει "έλα τώρα, άσε τις παπαριές και πάμε σε εκείνο τον ορεινό δρόμο να χαρούμε οδήγηση ζεν". Και σαν βρεθείς εκεί, ανεβαίνεις το βουνο με 5η και ελάχιστο γκάζι και ευχαριστιέσαι αυτό το τράβηγμα, με το μουγκρητό του μπόξερ να σου τρυπάει το σωθικά, δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα με λόγια. Εκεί που τελειώνουν οι προδιαγραφές, οι μετρήσεις και τα νούμερα, στην πραγματική ζωή δηλαδή, την ευχαριστιέσαι αυτή την μοτοσυκλέτα.

Μετά από ένα χρόνο κατάλαβα γιατί το 1150 έχει τόσο φανατικό κοινό. Ότι και να επιλέξεις, καλούς δρόμους να χεις.
Perfect
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Ναι αν γουστάρεις ευστροφεία να πάρεις το κάπο, που θα το πάρεις δηλαδή για κει σε κόβω. Να σου γράψω όμως δυο λόγια του αέρα και για το 1150.

Έκλεισα πρόσφατα χρόνο μαζί της μετά από πολλά γιαπωνέζικα ον/οφ και στριτάκια. Το μπεμβεδάκι το ευχαριστιέμαι καθημερινά. Αυτό το υπέροχο τράβηγμα από χαμηλά με ελάχιστο ανοιχτό το γκάζι δεν το αλλάζω με τίποτα. Γυρνάω από τη δουλειά με το χαμόγελο στα χείλη που λένε. Αλλά δεν είναι για βιασύνες, δεν της αρέσει. Οχι πως δεν μπορεί να πάει γρήγορα αλλά δεν είναι το καλυτερό της. Δώσε της ανοιχτό δρόμο, αυτό θέλει μόνο, όχι μόνο εθνική, και στους επαρχιακούς μια χαρά στρίβει και φρενάρει, είναι ξεκούραστο και δεν χαμπαριάζει από τριβάλιτσα και δικάβαλα. Το βάρος της στην οδήγηση δεν φαίνεται, τουλάχιστον εμένα ποτέ δεν με ενόχλησε αλλά στους αέρηδες είναι εκεί και σε βοηθάει να ταξιδεύεις αμέριμνος, όταν οι υπόλοιποι παλεύουν να επιβιώσουν.

Αυτή η μοτοσυκλέτα σε βάζει σε ενα τρυπάκι γαλήνιο όταν την ταξιδεύεις. Μετά τις 3000 στροφές τελειώνουν οι κραδασμοί και μένει το αβίαστο δούλεμα του μπόξερ να σε ταξιδεύει βελούδινα. Στην εθνική βάζεις την overdrive 6η (εκνευριστική στους επαρχιακούς) και ρολάρει ξεκούραστα και οικονομικά στα 140-150, στις ταχύτητες που γίνεται το ταξίδι στον πραγματικό κόσμο και όχι στην φαντασία των επίδοξων ταξιδευτών.

Για να την καταλάβεις θέλει τον χρόνο της. Αν την οδηγήσεις και ανοίξεις γρήγορα το γκάζι θα ξενερώσεις. Οταν την ζήσεις λίγο καλύτερα τότε αρχίζεις και γουστάρεις τον παλαιάς κοπής πλέον, μπόξερ κινητήρα. Είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα μου, που πάω αργά επίτηδες και γουστάρω. Δεν με νοιάζει αν με περνάνε όλοι, αν το ανοίξω μπορώ να παίξω μαζί τους αλλά η ίδια η μοτοσυκλέτα σου λέει "έλα τώρα, άσε τις παπαριές και πάμε σε εκείνο τον ορεινό δρόμο να χαρούμε οδήγηση ζεν". Και σαν βρεθείς εκεί, ανεβαίνεις το βουνο με 5η και ελάχιστο γκάζι και ευχαριστιέσαι αυτό το τράβηγμα, με το μουγκρητό του μπόξερ να σου τρυπάει το σωθικά, δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα με λόγια. Εκεί που τελειώνουν οι προδιαγραφές, οι μετρήσεις και τα νούμερα, στην πραγματική ζωή δηλαδή, την ευχαριστιέσαι αυτή την μοτοσυκλέτα.

Μετά από ένα χρόνο κατάλαβα γιατί το 1150 έχει τόσο φανατικό κοινό. Ότι και να επιλέξεις, καλούς δρόμους να χεις.
Eτσι.
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Εγω πάντως καθε φορα που παρκάρω,γυρναω την κοιταω και την φτύνω....
Ισως της λεω και κανα προστυχολογο για να φτιαχνεται....

Αυτο να βαλεις και συ στόχο σε οτι παρεις...

Να το γουσταρεις...
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Να πω κ κατι αν κ λιγο ασχετο με το διλημμα του Τοπικ,αλλά που ενισχυει την επιλογη ενος R1150GS...Γιατι χρονια ακουω κ διαβαζω-με επιχειρηματα=απο πολυ κοσμο κατοχο R1150GS και R1200GS οι ιδιοι,οτι...σαν το R1150GS δεν εχει?.......Και τεινω να ειμαι οπαδος αυτης της αποψης...αναλογιζομενος τον χαρακτηρα κ το πεδιο κινησης της μοτοσυκλετας αυτης...:)
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Βρε...σε ειδα να ποσταρεις μετα απο μενα...και..
Εγω πάντως καθε φορα που παρκάρω,γυρναω την κοιταω και την φτύνω....
Ισως της λεω και κανα προστυχολογο για να φτιαχνεται....
Αυτο να βαλεις και συ...
Ειπα κι εγω...για την πεθερα του το λεει ο μπαγασας...:D:laugh::laugh:
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Να πω κ κατι αν κ λιγο ασχετο με το διλημμα του Τοπικ,αλλά που ενισχυει την επιλογη ενος R1150GS...Γιατι χρονια ακουω κ διαβαζω-με επιχειρηματα=απο πολυ κοσμο κατοχο R1150GS και R1200GS οι ιδιοι,οτι...σαν το R1150GS δεν εχει?.......Και τεινω να ειμαι οπαδος αυτης της αποψης...αναλογιζομενος τον χαρακτηρα κ το πεδιο κινησης της μοτοσυκλετας αυτης...:)
Νομίζω η αισθηση που σου δινει δεν περιγράφεται.
Προσπαθησε ο φίλος @kordix να το περιγραψει,οπως εχω προσπαθησει και γω κατα καιρους σε φίλους που ψαχνουν τι να παρουν....
Αλλα μονο αν ζησεις μαζι του θα καταλαβεις.
Απλα σου λυνει ολα τα προβληματα(λακουβες,ανωμαλιες,γαρμπιλι κτλ) και απλα απολαμβανεις οδηγηση ξεγνοιαστος.
Απλα ευχαριστιεσαι.
Προσωπικα ειναι το μονο μηχανακι (μεχρι τωρα) που οταν φτανω καπου θελω κι αλλο και ειμαι ξεκουραστος.

Ο συνδυασμος telelever κεντρο βαρους boxer ειναι μαγεια.
Οχι μονο για το 1150 και για τα 1200 αλλα πας σε αλλα λεφτα...

Α μην ξεχασω να διαφωνησω οτι είναι αργό.

Το βάρος του οπως λεει και ο @kordix φαινεται μονο σε επιτοπιες μανουβρες.
Πουθενα αλλου.
 

IliADVas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
BMW R1250 GS ADVENTURE
Ναι αν γουστάρεις ευστροφεία να πάρεις το κάπο, που θα το πάρεις δηλαδή για κει σε κόβω. Να σου γράψω όμως δυο λόγια του αέρα και για το 1150.

Έκλεισα πρόσφατα χρόνο μαζί της μετά από πολλά γιαπωνέζικα ον/οφ και στριτάκια. Το μπεμβεδάκι το ευχαριστιέμαι καθημερινά. Αυτό το υπέροχο τράβηγμα από χαμηλά με ελάχιστο ανοιχτό το γκάζι δεν το αλλάζω με τίποτα. Γυρνάω από τη δουλειά με το χαμόγελο στα χείλη που λένε. Αλλά δεν είναι για βιασύνες, δεν της αρέσει. Οχι πως δεν μπορεί να πάει γρήγορα αλλά δεν είναι το καλυτερό της. Δώσε της ανοιχτό δρόμο, αυτό θέλει μόνο, όχι μόνο εθνική, και στους επαρχιακούς μια χαρά στρίβει και φρενάρει, είναι ξεκούραστο και δεν χαμπαριάζει από τριβάλιτσα και δικάβαλα. Το βάρος της στην οδήγηση δεν φαίνεται, τουλάχιστον εμένα ποτέ δεν με ενόχλησε αλλά στους αέρηδες είναι εκεί και σε βοηθάει να ταξιδεύεις αμέριμνος, όταν οι υπόλοιποι παλεύουν να επιβιώσουν.

Αυτή η μοτοσυκλέτα σε βάζει σε ενα τρυπάκι γαλήνιο όταν την ταξιδεύεις. Μετά τις 3000 στροφές τελειώνουν οι κραδασμοί και μένει το αβίαστο δούλεμα του μπόξερ να σε ταξιδεύει βελούδινα. Στην εθνική βάζεις την overdrive 6η (εκνευριστική στους επαρχιακούς) και ρολάρει ξεκούραστα και οικονομικά στα 140-150, στις ταχύτητες που γίνεται το ταξίδι στον πραγματικό κόσμο και όχι στην φαντασία των επίδοξων ταξιδευτών.

Για να την καταλάβεις θέλει τον χρόνο της. Αν την οδηγήσεις και ανοίξεις γρήγορα το γκάζι θα ξενερώσεις. Οταν την ζήσεις λίγο καλύτερα τότε αρχίζεις και γουστάρεις τον παλαιάς κοπής πλέον, μπόξερ κινητήρα. Είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα μου, που πάω αργά επίτηδες και γουστάρω. Δεν με νοιάζει αν με περνάνε όλοι, αν το ανοίξω μπορώ να παίξω μαζί τους αλλά η ίδια η μοτοσυκλέτα σου λέει "έλα τώρα, άσε τις παπαριές και πάμε σε εκείνο τον ορεινό δρόμο να χαρούμε οδήγηση ζεν". Και σαν βρεθείς εκεί, ανεβαίνεις το βουνο με 5η και ελάχιστο γκάζι και ευχαριστιέσαι αυτό το τράβηγμα, με το μουγκρητό του μπόξερ να σου τρυπάει το σωθικά, δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα με λόγια. Εκεί που τελειώνουν οι προδιαγραφές, οι μετρήσεις και τα νούμερα, στην πραγματική ζωή δηλαδή, την ευχαριστιέσαι αυτή την μοτοσυκλέτα.

Μετά από ένα χρόνο κατάλαβα γιατί το 1150 έχει τόσο φανατικό κοινό. Ότι και να επιλέξεις, καλούς δρόμους να χεις.
Ρε μπαγάσα Κωστή, θα με κάνεις να πάω να πάρω 1150 έτσι όπως τα' γραψες...
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Απο Suzuki σε Aprilia ε;...:cool: δηλαδη σαν να λεμε εισαι παντρεμενος με Νηπιαγωγο 45αρα,σεμνη και τιμια,εχεις φαι,παντοφλες,πουκαμισο σιδερωμενο ολα κομπλε ετοιμα,στο κρεβατι δεν ξερει τι σημαινει "προστυχη λεξη" και κοκκινιζει αμα ριξεις κανα σκαμπιλακι ενω δε,σε αφηνει καθε Κυριακη πρωι για να παει στην θεια λειτουργια ανελλιπως......και συ τρως φλασιά και πας να φυγεις να κλεφτεις γιατι στη βαρεσε κατακουτελα με 30αρα με ριζες απο μαμά Ιταλια,κορμι θανατηφορο,οπου περναει γυριζουν κεφαλια,το σεξ δε να σε στελνει κ δεν προλαβαινεις να πεις ουτε Αγιαντρεα μου σε εχει στειλει για 2ο στριφτο τσιγαρο πριν γυρισει για 3ο γυρο αλλά ξερεις οτι ποτέ δε θα'σαι σιγουρος αν τα κεφαλια γυριζουν στο δρομο για αυτην ή για τον καημενο που πηρε...2ο χερι........:hungry::wacky::banghead::hungover::happy:...πες μου τωρα εσυ,αν αυτη δεν ειναι αλλαγη και που μυαλο για τα κοινα τα συνηθισμενα και σιγουρα...θα μου πεις...αβυσσος η ψυχη...και σαφως!Και το κορμι αβυσσος και το κεφαλι(οχι το πανω)και τα λοιπα και τα λοιπα...:UH:
Αν το΄χεις...βουρ λεμε.Κ τραβα και καμμια φωτο απο την νεα αγαπη να φανταζομαστε Ιστοριες καΦτές...:D:inlove:

Εχεις σε ολα δικιο.Καποια στιγμη ομως η μονοτονια καλη χρυση,αλλα βαρετη.Δεν ξερω αν θα καταληξω στην Ιταλια η θα παρω πολυ σοβαρα τα λεγομενα του kordix ,τα οποια βρισκονται παντα στο πισω μερος,του πανω κεφαλιου.:D
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Η αλλαγη σε OnOff δειχνει βλεψεις για χωμα;:rolleyes:...Σε "χαλασε" το advride και καμ του δωθε;:pΟχι οτι θα το μετανοιωσεις βεβαια γιατι εχουμε πει..μια φορα χωμα...παντα χωμα :)
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat

TSEPETO

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
gs 1200 ad kxf450
1200 δαγκωτω τα αλλα κανουν μονο για αγκυρες στα βαπορια ,και με σερβο κιολας που ειναι φτηνα σιγα που θα παρω μηχανακι που εβγαζε ο κολοκοτρωνης την μπουμπουλινα βολτα 2016 εχουμε σε λιγο τα μοτο θα πετανε στον αερα και εμεις θα λεμε για τα 1150
 

dimitris777

Μέλος
Περιοχή
Αλεξανδρουπολη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
V STROM 650 XT
Παρε αυτη που θα σε βγαζει στο δρομο χωρις λογο. Αυτη που θα κανει τη μοτοζωη σου πιο ομορφη. Για μενα το 1150 ADV, το αλλο δεν εχει "προσωπικοτητα" ας το πω ετσι, δε μου κανει κλικ, ακουω πολλα και διαφορα για συνεργεια, δεν εχεις μεταπωληση, δεν εχει ανταλλακτικα και γενικα πολλα δεν.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
1200 δαγκωτω τα αλλα κανουν μονο για αγκυρες στα βαπορια ,και με σερβο κιολας που ειναι φτηνα σιγα που θα παρω μηχανακι που εβγαζε ο κολοκοτρωνης την μπουμπουλινα βολτα 2016 εχουμε σε λιγο τα μοτο θα πετανε στον αερα και εμεις θα λεμε για τα 1150
Σε καταλαβαίνω και συμφωνώ, δε θα έπαιρνα μηχανάκι 15ετίας, αλλά προφανώς ο Πάνος έχει θέσει ταβάνι τιμής, οπότε εκεί παίζει.
Έχω κάνει βόλτα Capo και μ' άρεσε. Μια άνεση κι αίσθηση από VARA στα ισάδια, ενώ ταυτόχρονα είναι στριφτερό κι εύστροφο!!! Καλό μηχανάκι και πολύ μπροστά από την εποχή του! Η πολιτική πωλήσεων της εταιρείας και των κατά τόπους αντιπροσωπειών, το χαντάκωσαν. Όπως και κάποια θέματα τεχνικά, αλλά αυτά λίγο - πολύ, παντού υπάρχουν.
Το 1150 δε θα το αγόραζα ποτέ, αλλά οφείλω να πω ότι όταν καβάλησα σαν συνεπιβάτης, ξεχνώντας την εμφάνισή του και τα χρόνια του, με εντυπωσίασε η άνεσή του και το τράβηγμα του από πολύ χαμηλά, όπως το λέει ο @kordix ! Επειδή καβάλησα -έστω και πίσω- μια και μόνη φορά, τον καταλαβαίνω απόλυτα!
Τώρα για το 1200, +1200!!!:ok:
Αλλά πρέπει να πάει σε 2007+ μοδελάκι, για να μην ασχολείται με φαντάσματα του παρελθόντος (σέρβο, ηλεκτρικά κλπ....)
 

TSEPETO

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
gs 1200 ad kxf450
με ενα καλο παζαρι το παιρνει 3500 με 4000 χιλιαρικα μοναδα καινουργια στην χειροτερη με 1450 και εχει μηχαναρα για 10 χρονια το δικο μου το πηρα 2500 ευρω τελος παντων δικο του το προβλημα ειδα που εχω και το 1200ad του 08 στο γκαραζ και το πληρωσα 22000 χιλιαρικα Ασε που στην πρωτη τουμπα πας για βαψιμο το τεποζιτο στο 1150 ,παω να φαω γιατι αμα αρχισω δεν θα τελιωσω ευκολα
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom