Μηπως εβαλε 18"?Εμείς πάλι είμαστε λίγο πιο άτυχοι με τις σαμπρέλες! Άλλαξα πρόσφατα με μια spare που είχα κ θέλω να πάρω μια καινούργια, ψάχνοντας κ εγώ εκεί καταλήγω. Δεν βγαίνει για 17". Έλεγα μήπως κάνω λάθος γιατί ένας λαστιχας μου είπε ότι έβαλε στον πίσω τροχό του domi, όπως του ζήτησα...
Νομίζω πως απλά ήσουν άτυχος! Τα επόμενα 10 χρόνια δε θα πάθεις τίποτα!Όχι τόσο συχνά, ώστε να έχει κάτι η ζάντα μου αλλά φέτος τρεις βόλτες, τρία πίσω λάστιχα σε τρία διαφορετικά μηχανάκια!
Την χρησιμοποιώ μόνο για χωμάτινες βόλτες οπότε δεν με πειράζει το θέμα του αέρα. Καθώς φαίνεται δεν βγαίνει σε διάσταση 17", οπότε μάλλον θα πάω σε μια επώνυμη απλή κ θα αφήσω τα πειράματα.Οι heavy duty όπως αναφέρθηκε έχουν πόρους και χάνουν σταδιακά αέρα. Για μία βόλτα στα βουνά είναι μια χαρά, για καθημερινή μετακίνηση με όχημα commuter είναι δύσχρηστες και θα σε κουράσουν γρήγορα. Εγώ έχω στο DR μου αλλά πριν κάθε βόλτα τσεκάρω και σχεδόν πάντα συμπληρώνω αέρα.
Βγάζει η Michelin τις Ultra Heavy Duty για 18" και νομίζω μπαίνουν σε 17άρα ζάντα. Ρώτα τον λαστιχά σου για πιο σίγουρα. Απλά τόνισέ του ότι θα πηγαίνεις χώμα πράγμα που σημαίνει μειωμένες πιέσεις αέρα. Μην αρχίσει η ζάντα να κόβει βόλτες ανεξάρτητα από την σαμπρέλα.Την χρησιμοποιώ μόνο για χωμάτινες βόλτες οπότε δεν με πειράζει το θέμα του αέρα. Καθώς φαίνεται δεν βγαίνει σε διάσταση 17", οπότε μάλλον θα πάω σε μια επώνυμη απλή κ θα αφήσω τα πειράματα.
Φοράω στο DR μου τις UHD χρόνια τώρα και ότανμε μιει η μούρλια ανεβοκτεβαίνω Αγραφοχώρια. Πάτρα μέχρι του Κρέντη άσφαλτος με κανονικές πιέσεις και Κρέντη μέχρι Άγραφα και Επινιανά χώμα με χαμηλές πιέσεις και με την λύσσα που έχω για χώμα, μια χαρά είναι δεν μου έχουν βγάλει θέμα. Σημείωσε δε ότι το μηχανάκι είναι βαρύ κι εγώ επίσης. Και μόνο στην ιδέα ότι θα πατήσω χώμα με πιάνει τρέλα και το μηχανάκι τρώει μπόλικο κοπάνημα. Όπως είπα το θέμα με τον αέρα και ιδιαίτερα στο μπροστινό είναι το μόνο που με απασχολεί από βόλτα σε βόλτα.για 17αρες ζαντες...
HD οντως δεν βγαινουν.
αυτες οι reinforced της michelin ειναι κατι παραπανω απο τις "απλες" ας πουμε ή ειναι παπατζα?
Εγω αυτό θα έκανα.Φορτωμένος συνήθως έβαζα 20psi πίσω και 18 μπροστά,σε ημερήσιες βόλτες που δεν είχα φορτίο έβαζα και χαμηλότερες πιέσεις χωρις πρόβλημα.Οι σαμπρέλες τις περισσότερες φορές ήταν απλές Michelin ή Vee Rubber.Καθώς φαίνεται δεν βγαίνει σε διάσταση 17", οπότε μάλλον θα πάω σε μια επώνυμη απλή κ θα αφήσω τα πειράματα.
δε λεω για τις UHD σε 18.Φοράω στο DR μου τις UHD χρόνια τώρα και ότανμε μιει η μούρλια ανεβοκτεβαίνω Αγραφοχώρια. Πάτρα μέχρι του Κρέντη άσφαλτος με κανονικές πιέσεις και Κρέντη μέχρι Άγραφα και Επινιανά χώμα με χαμηλές πιέσεις και με την λύσσα που έχω για χώμα, μια χαρά είναι δεν μου έχουν βγάλει θέμα. Σημείωσε δε ότι το μηχανάκι είναι βαρύ κι εγώ επίσης. Και μόνο στην ιδέα ότι θα πατήσω χώμα με πιάνει τρέλα και το μηχανάκι τρώει μπόλικο κοπάνημα. Όπως είπα το θέμα με τον αέρα και ιδιαίτερα στο μπροστινό είναι το μόνο που με απασχολεί από βόλτα σε βόλτα.
Δεν γνωρίζω δεν τις έχω φορέσει ποτέδε λεω για τις UHD σε 18.
λεω για τις "reinforced" σε 17.
προσφερουν τπτ παραπανω απο τις "απλες" 17αρες η μονο το ονομα?
αυτο αναρωτιεμαι.
Πάντα έχω μαζί μου εφεδρική σαμπρέλα κ για εμπρός κ για πίσω. Πρόσφατα κάναμε το ανάποδο, βάλαμε 17" σαμπρέλα σε 18" ζάντα, δούλεψε για 2-3 μέρες μέχρι την αλλαγή χωρίς προβλήματα.Πάντως η 18 μπαίνει....έτυχε την έβαλα απο ανάγκη στο βουνό που την είχα εφεδρική και ως γνωστό....(ουδεν μονιμότερο του προσωρινού)...έμεινε έτσι για κανα χρόνο,χωρίς πρόβλημα.
Και γενικά,σχεδόν πάντα για εφεδρικές στα χωμάτινα ταξίδια,18άρες παίρνω συνήθως,έτσι ωστε αν κάποιος απ'την παρέα χρειαστεί,να δωθεί λύση.
Δεν λέω να βάλεις 18άρα,αλλά αν είναι να "χωθείς"στο βουνό,καλό είναι να έχεις μια ενισχυμένη για εφεδρική μαζί σου....έστω και 18 αν δεν βρεις 17.