κοίτα δεν νομίζω ότι ειμαι qualified να κρίνω τώρα τέτοιο event με 1 συμμετοχή σ' αυτό και 1 στο olympia αλλά οκ, θα πω τι είδα/ένιωσα και ο καθένας το μεταφράζει όπως θέλει. Σίγουρα είναι μια μεγάλη επαγγελματική οργάνωση με την αντίστοιχη ατμόσφαιρα. Χαρακτηριστικά απ' την 1η μέρα στο bivouac ένιωθα λιγο "που πας ρε Καραμήτρο"
Δεν είναι amateur rally, "οικογενειακό" κλπ. είναι μια διοργάνωση σαν και αυτές που βλέπεις στην TV. Χωρίς να σημαίνει οτι δεν ειναι φιλικό το κλίμα ή δεν γνωρίζεις ωραίους τύπους και τύπισες, είναι σαφώς πιο professional και intimidating για ενα φουλ χομπίστα. τουλάχιστον έτσι ένιωσα.
Με το stella δεν ειχα προβλήματα. και 1 ποινή που έφαγα στις 6 μέρες ήταν επειδή ως τελείως άσχετος την 1η μέρα θεώρησα ότι αν μπω νωρίτερα στην neutralization απ' τον χρονο μου θα "κερδίσω" χρόνο (not τρως 2χ ποινή, neutralization σημαίνει οτι πρέπει να βγεις
ακριβώς στο χρόνο σου, όχι νωρίτερα, που αν δεν ήμουν τελείως άσχετος θα έπρεπε να το ξέρω
)
Μ' άρεσε πολύ που σε σημεία που ήταν ανοιχτά (καραφλά καλαβρύτων, ταρατσες γκιωνας, κλπ. οροπέδια) έπαιζες και με το "ξεκλείδωμα" του wpt. Δλδ ακουγες το beep, ακολουθούσες το βελάκι, ξεκλείδωνες wpt και μετά συνέχιζες με το roadbook. Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν εχουμε τοσα ανοιχτα πεδία για να γίνει κατα κόρον αυτό στην Ελλάδα αλλά στα σημεία που έπαιζε το γουσταρα πολύ. Και 2-3 φορές που είδα request για προσπέρασμα έπαιξε μια χαρά.
Γενικώς αν εξαιρέσεις οτι οι τύποι της Anube δεν μιλάνε αγγλικά
και δεν βοηθάνε ιδιαίτερα (ως σχεδόν καθόλου) με την εγκατάσταση, που για μας πουμαστε χομπίστες και δεν εχουμε support να ασχοληθεί μ αυτά τα δευτερέυοντα ειναι λιγο θέμα. πχ. αναγκάστηκα να κάτσω να επισκευάσω πρόχειρα τη στήριξη του 2 φορές μέσα σε ειδικές γιατί σκόρπισε (όχι από πτώση), αλλά ok part of the game, κατα τα αλλα το tracking ειναι καλό και δίνει και 2way communication με την οργάνωση.
για τις εκκινήσεις στις ειδικές όντως κάθε μέρα ειχαμε καθυστερήσεις (από 5 ως 20 λεπτά ξέρω γω) αλλά δεν νομίζω οτι γίνεται και διαφορετικά με 320 οχήματα που από ενα σημείο και μετά μπορεί να ξεκινάνε και ανά 15 δευτερόλεπτα.
τα RB ήταν μια χαρά σε γενικές γραμμές με πολύ λίγα λάθη. Σε συνδετικά ασφάλτινα (λίγα ήταν) και σε κεντρικους χωματόδρομους είχε κριτές σχεδόν παντού με κορδέλες να κλεινουν την διαδρομή και να σου λένε που πας.
Αυτό πχ. όταν ανεβαίναμε από Ιτέα για Ταράτσες Γκιώνας στον κεντρικό χωματόδρομο που ξέρετε όλοι που έχει και πολύ κίνηση γενικώς είχε συνέχεια κριτές σε κάθε διασταύρωση. Στην αρχή ξενέρωσα γιατί λέω, δεν κάνεις πλοήγηση έτσι, είναι WRC η φάση, κορδέλα και τέρμα γκάζι, αλλά απ' την άλλη γνωρίζοντας τι κίνηση έχουν αυτοί οι δρόμοι, άπειρο respekt από εμένα στο ότι υπήρχε τόσος πολύς κόσμος στο βουνό, κριτές, κορδέλες, recovery, ασθενοφόρα. Και στον επίλογο που έκανε ενα 8άρι η διαδρομή, υπήρχαν σε
πάρα πολλά σημεία κριτές να σιγουρέψουν ότι δεν θα μπλεχτεί κανείς με το RB και να μπει ανάποδα στη ροή του αγώνα ή κανας εξωτερικός γιατι εκεί οι δρομοι έχουν κίνηση κλπ.
Υπήρχαν και ORGA Quad μες στη ροή του αγώνα και ασθενοφόρα 4χ4/medic quad σε πολλά σημεία της διαδρομής και recovery 4x4 και κριτές σε δύσκολα σημεία (σαν την ανηφόρα που φέρναν κωλοτουμπίδια στις φώτο) για να βάλουν ένα χέρι να βοηθήσουν, γενικώς είχε
πάρα πολύ κόσμο στο βουνό από διοργάνωση που μου έκανε θετική εντύπωση όσον αφορά τη σοβαρότητα και το μέγεθος. Και η χρονομέτρηση δούλευε άψογα με τα αποτελέσματα σφεντόνα.
Αν θα έπρεπε να γκρινιάξω για κάτι (εκτός απ' το κόστος), θα ήταν τα πάρα πολύ χαμηλά όρια ταχύτητας στην άσφαλτο. Μιλάμε τώρα πέρασα τη γέφυρα Ρίο-Αντίριο με 60χλμ/ώρα και με προσπέρασε φορτηγό
όλοι οι επαρχιακοί είχαν 40-50 (και 30 μες στα χωριά) μιλάμε για απελπισία. σκέψου τώρα σε κομάτια πχ. επαρχιακού τύπου χάνι ρερεση-ναυπακτος να πας με 40-50 ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ
. Ζορίστηκα πραγματικά με τα όρια ταχύτητας κυρίως γιατί είχε και 35 βαθμούς πήγαινες και με 50, ε καλή τύχη. Απ' την άλλη επειδή είπα τη γνώμη μου, ειναι μια συνειδητή απόφαση του διοργανωτή για να εκμηδενίσει σχεδόν τις πιθανότητες να γίνει μαλακία στην άσφαλτο. γιατί με 40-50 σε τέτοιους δρόμους είσαι σχεδόν σα σταματημένος, ο,τι και να γινει -μάλλον- θα το προλάβεις. Οπότε, σεβαστή αν και διαφωνώ.