Honda crf 250 rally

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εγώ δεν πιστεύω να έρθει ,ούτε καν σαν απλή-πολιτική έκδοση.

Το KLX250 πούλησε λίγο στην αρχή ,μόνον επειδή ήταν μοναδική επιλογή ,σε μιά αναβίωση κατηγορίας που είχε πεθάνει.
Και πλέον στο καρ τα σκοτώνουν με ελάχιστα χλμ κ δεν φεύγουν.
Το CRF250L ,πούλησε ελάχιστα.(δεν εχω δεί κάποιο στο δρόμο)

Αν ερχόταν στην μορφή του βίντεο ,σε μιά λογική τιμή (ποιά είναι αυτή; ) ,ίσως και να πούλαγε σε κάποιο ελάχιστο κατασταλαγμένο κοινό ,κ σε μερικούς νεαρούς γόνους ευπόρων οικογενειών ,λόγω διπλώματος.

Αλλά...
Εστω οτι έρθει το (μούφα)ραλλύ στα 7000-7500
Ποιός να το πάρει κ γιατί;

Αν κάποιος θέλει να έχει κάτι τέτοιο ,1000 φορές να μεταποιήσει μόνος του κάποιο δυνατό κ με αξιόλογες αναρτήσεις κ περιφερειακά 250 εντούρο.
Δουλεύοντάς το σε ρυθμούς εκδρομικούς ,τα διαστήματα σερβις μπορούν να απλώσουν κατα πολύ.
Η ποσότητα λαδιού στα κάρτερ δεν διαφέρει απο τα πολιτικά του είδους.
Και η ευχαρίστηση στην οδήγησή τους ,είναι σε εντελώς ΑΛΛΟ επίπεδο.
Σωστός!
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Αυτή την στιγμή βρίσκεις πολύ καλά μεταχειρισμένα 400άρια - 600άρια από 1500 μέχρι 2500 ευρώ... Έχοντας αυτά για βάση, μπορείς να φτιάξεις καταπληκτικές ράλλυ κατασκευές, με πολλαπλάσια ιπποδύναμη!
 

surikenjim

Μέλος
Περιοχή
Ν.ΚΟΣΜΟΣ
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
kawasaki KLX250S
Μάλλον δεν γίνομαι κατανοητός.

Το μηχανάκι του αρχικού βίδεο ,φοραέι ένα πανάκριβο μπροστινό ,το οποίο εδράζεται σε πανάκριβες τιμονόπλακες.
Φοράει πανάκριβο GPS με έλεγχο απο χειριστήρια πολλαπλών επιλογών στο τιμόνι.
Φοράει πανάκριβες ζάντες ,με πανάκριβα κέντρα.
Πανάκριβες εξατμίσεις.
Τιμόνι fatbar & καβαλέτα ergal της Renthal.
Προστατευτικά κ τάπες ergal της ZETA
Ποδωστήρια της hamershead
Carbon κομμάτια στα φαίρινγκ
Και πολλά ακόμα που βαριέμαι να γράφω ,κι άλλα τόσα που πιθανόν δεν πρόσεξα με μιά ματιά στο βίντεο.
Κι αν κρίνω απο τα αυτοκόλλητα στο πίσω καπάκι (Magura-TwinAir-κτλ) πιθανά θα έχει πολλές ακόμα εσωτερικές αναβαθμίσεις.
Ισως και "περιποιημένο" μοτέρ.

Ε ,ΑΥΤΟ ,δεν θα βγεί στις βιτρίνες.
Και ΑΝ βγεί ,θα είναι (δικαιολογημένα) ΠΑΝάκριβο !!!

Τώρα ,αν το αφήσουν όπως είναι το L ,με σίδερα παντού ,φτηνές ζάντες ,αδιάφορες αναρτήσεις ,σιδερένιες εξατμίσεις ,κ ασθενικό μοτέρ
και του προσαρμόσουν 2 κομάτια πλαστικό κι άλλο ένα πλεξιγκλάς για φαίρινγκ ,τότε ναι ,κάτι τέτοιο μπορεί να φτάσει στις βιτρίνες.
Το μηχανάκι του βίντεο είναι απλά ένα concept, αν και όταν βγει στην παραγωγή καμία σχέση δεν θα έχει με το εικονιζόμενο σε περιφερειακά και σε μοτέρ. Συμφωνώ με τον Γάτο ότι ούτως ή άλλως θα είναι ακριβό για 250. Σαφώς και είναι ωραίο, όμως σε περίπτωση παραγωγής του, για να το φτάσει κάποιος στην εικόνα που βλέπουμε θα χρειαστεί να δώσει σοβαρό χρήμα και με μία αγορά τιμής πιθανότατα πάνω από 5500€ είναι αντικειμενικά ασύμφορο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κάθε τι έχει το κοινό του και μαζί... λόγο να υπάρχει.

Το θέμα της δύναμης είναι άλλο, όποιος θέλει δύναμη ας πάρει ένα καθαρόαιμο και ας του κάνει σέρβις ανά 4 ώρες λειτουργίας, ενώ αποστάσεις 100 χλμ πρέπει να εκπληρώνονται "φορτωμένο" σε κάποιο τρέηλορ.

Φυσικά το μηχανάκι του/των βίντεο είναι κάποια προτότυπα (το έγραψα κι εγώ).
Είπα όμως πως αν έχει καλές αναρτησούλες με διάρκεια στη χρήση του εκδρομικού εντούρο συν την αυτονομία του είναι μια ενδιαφέρουσα πρόταση για κάποιον που τον ενδιαφέρει ακριβώς αυτό. Και υπάρχουν πολλοί που δεν θέλουν να μπλέκουν με μεταχειρισμένα. Μια σοβαρή μετατροπή σε rally θα στοιχίσει πολύ πιο ακριβά σε ένα μεταχειρισμένο, προφανώς (αν είναι και καλοφτιαγμένη) θα δώσει από άποψη επιδόσεων/αποδόσεων ένα καλύτερο αποτέλεσμα.

Η ουσία: Αν στοιχίζει 7000 και έχει καλές αναρτήσεις θα έχει το κοινό του και άρα λόγο να υπάρχει, ο συλλογισμός μου είναι απλός.

Στάλθηκε από το ADV Mobile Phone μου
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η ουσία: Αν στοιχίζει 7000 και έχει καλές αναρτήσεις θα έχει το κοινό του και άρα λόγο να υπάρχει, ο συλλογισμός μου είναι απλός.
Συμφωνώ με τον συλλογισμό σου ΣΤΦ.
Σαφώς και κάτι τέτοιο ,όπως το αναφέρεις ,έχει λόγο να υπάρχει.

Λόγο να έρθει στην Ελλάδα δεν έχει ,γιατί ΔΕΝ θα πουλήσει.
Είτε σαν φθηνοκατασκευή στα 7 Κ€
Είτε σαν ποιοτική ,αλλά ακριβή κατασκευή στα 10 Κ€
Νομίζω οτι κι ο δικός μου συλλογισμός είναι απλός.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Συμφωνώ με τον συλλογισμό σου ΣΤΦ.
Σαφώς και κάτι τέτοιο ,όπως το αναφέρεις ,έχει λόγο να υπάρχει.

Λόγο να έρθει στην Ελλάδα δεν έχει ,γιατί ΔΕΝ θα πουλήσει.
Είτε σαν φθηνοκατασκευή στα 7 Κ€
Είτε σαν ποιοτική ,αλλά ακριβή κατασκευή στα 10 Κ€
Νομίζω οτι κι ο δικός μου συλλογισμός είναι απλός.
Κώστα το λες προφανώς λόγο της κρίσης και δεν έχεις άδικο σε οτι αφορά τη χώρα μας. Μένει να δούμε...

Στάλθηκε από το ADV Mobile Phone μου
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Συμφωνώ με τον συλλογισμό σου ΣΤΦ.
Είτε σαν φθηνοκατασκευή στα 7 Κ€
Είτε σαν ποιοτική ,αλλά ακριβή κατασκευή στα 10 Κ€
Για να φτιάξη κάτι ποιοτικό στα 250 κυβικά και να βγάλει κέρδος θέλει 10 Κ€
Με το Nissan micra 1.200 με τέσσερις ρόδες τέσσερα αμορτισέρ κλπ βγάζει κέρδος στα 11 K€.
Για σκεφτείτε το και έτσι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για να φτιάξη κάτι ποιοτικό στα 250 κυβικά και να βγάλει κέρδος θέλει 10 Κ€
Με το Nissan micra 1.200 με τέσσερις ρόδες τέσσερα αμορτισέρ κλπ βγάζει κέρδος στα 11 K€.
Για σκεφτείτε το και έτσι.
Δεν πάει έτσι ακριβώς, γιατί το κόστος πέφτει από την παραγωγή.
Αυτοκίνητα κατασκευαζονται πολλά εκατομμύρια, σε σχέση με τις μοτοσυκλετες.
Σκέψου ότι μια εξωλέμβια μηχανή Honda με vtech μοτερ αυτοκινητου κοστίζει 20000 με 30000 ευρώ και ο λόγος είναι η περιορισμένη παραγωγή, σε σχέση με τα αυτοκινητα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Φίλοι μου, πολλές φορές αναλωνόμαστε στο θέμα της τιμής... και όπως πολλές-πολλές φορές έχω πει η τιμή είναι δευτερευούσης σημασίας. Γιατί; Γιατί ζούμε σε μια υπερκαταναλωτική κοινωνία!
Είναι σωστό πως εμείς που ζούμε στην Ελλάδα πρέπει να "ιδρώνει" το χέρι μας πριν δώσουμε χρήματα για να κάνουμε μια οποιαδήποτε αγορά. Αυτό ναι, είναι κάτι το οποίο πρέπει να κρατάμε στην άκρη του μυαλού μας. Τα υπόλοιπα αφορούν το μάρκετινγκ των εταιρειών που προσπαθούν να μας πείσουν πως έχουν το κατάλληλο προϊόν για εμάς. Θα σας φανεί παράξενο αλλά σε αντίθεση με πολλούς άλλους εγώ πιστεύω πως πολλές φορές (όχι πάντα) το μάρκετινγκ των εταιρειών μας λέει αλήθεια...

Θα προσπαθήσω να προσαρμόσω -υποθετικά- αυτή μου την θεωρία σε σχέση με τη νέα πρόταση της Honda (οκ, el-Gatto, ΑΝ έρθει).
Αλήθεια, γιατί ένα καθαρόαιμο 250cc enduro που κάνει 10.000€ δεν είναι ακριβό για την Ελλάδα της κρίσης; Γεμάτα είναι τα βουνά με δαύτα!
Προσθέτω στον συλλογισμό μου, μήπως δεν έχουν πουληθεί καθαρόαιμα που έχει αγοράσει κόσμος χωρίς να έχει τις απαραίτητες γνώσεις και ικανότητες απλά γιατί νομίζαν ότι αν δώσουν ΑΥΤΕΣ τις 10.000 € θα γίνουν οδηγάρες των βουνών;
Μήπως αν είχαν πάρει το CRF250L των 23 hp και των 5.000€ και θα τα κατάφερναν καλύτερα (καθώς δε θα κοβόντουσαν τα χέρια τους) και θα πέρναγαν καλύτερα (αφού θα τα ΚΑΤΑΦΕΡΝΑΝ να το χειριστούν).
Άρα αν η συγκεκριμένη πρόταση στοιχίζει π.χ. 8.000€ είναι ακριβή; Ναι είναι ακριβή! Όσο ακριβό είναι το καθαρόαιμο KTM των 11.000€, το BMW 800 των 14.000€, το νέο Africa των 12.500€... κ.τ.λ., κ.τ.λ.

Το ζητούμενο λοιπόν πρωτεύοντος είναι τα χρήματα που θα διαθέσει κανείς να "πιάσουν τόπο". Αυτό είναι που κάνει μια αγορά πετυχημένη! Ως προς τούτο λοιπόν, θεωρώ πως το CRF250 Rally έρχεται να "γεμίσει" ένα κενό που υπήρχε στην αγορά. Γιατί ως "πακέτο" καλύπτει περισσότερες ανάγκες των φίλων των βουνών και του εκδρομικού εντούρο που η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ τους ανάγκη είναι ένα ΑΞΙΟΛΟΓΟ ψευδοεντούρο και όχι ένα καθαρόαιμο. Ως εκ τούτο όσο ακριβό είναι τούτο τόσο ακριβό είναι ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΞΙΟΛΟΓΟ κυκλοφορεί ανά κατηγορία μηχανής.

Δηλαδή είναι πιο λογικό να αγοράσω ένα καινούριο XT250, ένα KLX250 κ.τ.λ. να του βάλω σωστές αναρτήσεις, να του βάλω μεγάλο ντεπόζιτο για αυτονομία (αλήθεια πόσο θα στοίχιζε κάτι τέτοιο), από το να δει αυτήν την "τάση" ένα εργοστάσιο και να μου το προσφέρει ως έτοιμη λύση;
Θα μου πει κανείς: υπάρχουν και τα μεταχειρισμένα! Ε ναι, συμφωνώ αλλά σε 2-3 χρόνια θα υπάρχουν και τα μεταχειρισμένα CRF250 Rally... (μακάρι και άλλα αντίστοιχα από άλλα εργοστάσια).

Το θέμα της εμπορικής επιτυχίας είναι καμιά φορά και θέμα τύχης και θέμα προώθησης, και θέμα τοπικότητας κ.τ.λ. Η τιμή σε εποχές υπερκαταναλωτισμού είναι δευτερευούσης σημασίας. Στην Ελλάδα; Είναι ένα ερώτημα! Πάντως στους δρόμους μας κυκλοφορούν πολλά εργαλεία που ξεπερνούν τις 10.000€ και τα έχουν απλώς για να πάνε στη δουλειά τους! Όχι στην πίστα, όχι στο βουνό, όχι στο ταξίδι... Δεν το κατηγορώ, καλά κάνουν, την ευτυχία τους αγόρασαν!
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Φίλοι μου, πολλές φορές αναλωνόμαστε στο θέμα της τιμής... και όπως πολλές-πολλές φορές έχω πει η τιμή είναι δευτερευούσης σημασίας. Γιατί; Γιατί ζούμε σε μια υπερκαταναλωτική κοινωνία!
Είναι σωστό πως εμείς που ζούμε στην Ελλάδα πρέπει να "ιδρώνει" το χέρι μας πριν δώσουμε χρήματα για να κάνουμε μια οποιαδήποτε αγορά. Αυτό ναι, είναι κάτι το οποίο πρέπει να κρατάμε στην άκρη του μυαλού μας. Τα υπόλοιπα αφορούν το μάρκετινγκ των εταιρειών που προσπαθούν να μας πείσουν πως έχουν το κατάλληλο προϊόν για εμάς. Θα σας φανεί παράξενο αλλά σε αντίθεση με πολλούς άλλους εγώ πιστεύω πως πολλές φορές (όχι πάντα) το μάρκετινγκ των εταιρειών μας λέει αλήθεια...

Θα προσπαθήσω να προσαρμόσω -υποθετικά- αυτή μου την θεωρία σε σχέση με τη νέα πρόταση της Honda (οκ, el-Gatto, ΑΝ έρθει).
Αλήθεια, γιατί ένα καθαρόαιμο 250cc enduro που κάνει 10.000€ δεν είναι ακριβό για την Ελλάδα της κρίσης; Γεμάτα είναι τα βουνά με δαύτα!
Προσθέτω στον συλλογισμό μου, μήπως δεν έχουν πουληθεί καθαρόαιμα που έχει αγοράσει κόσμος χωρίς να έχει τις απαραίτητες γνώσεις και ικανότητες απλά γιατί νομίζαν ότι αν δώσουν ΑΥΤΕΣ τις 10.000 € θα γίνουν οδηγάρες των βουνών;
Μήπως αν είχαν πάρει το CRF250L των 23 hp και των 5.000€ και θα τα κατάφερναν καλύτερα (καθώς δε θα κοβόντουσαν τα χέρια τους) και θα πέρναγαν καλύτερα (αφού θα τα ΚΑΤΑΦΕΡΝΑΝ να το χειριστούν).
Άρα αν η συγκεκριμένη πρόταση στοιχίζει π.χ. 8.000€ είναι ακριβή; Ναι είναι ακριβή! Όσο ακριβό είναι το καθαρόαιμο KTM των 11.000€, το BMW 800 των 14.000€, το νέο Africa των 12.500€... κ.τ.λ., κ.τ.λ.

Το ζητούμενο λοιπόν πρωτεύοντος είναι τα χρήματα που θα διαθέσει κανείς να "πιάσουν τόπο". Αυτό είναι που κάνει μια αγορά πετυχημένη! Ως προς τούτο λοιπόν, θεωρώ πως το CRF250 Rally έρχεται να "γεμίσει" ένα κενό που υπήρχε στην αγορά. Γιατί ως "πακέτο" καλύπτει περισσότερες ανάγκες των φίλων των βουνών και του εκδρομικού εντούρο που η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ τους ανάγκη είναι ένα ΑΞΙΟΛΟΓΟ ψευδοεντούρο και όχι ένα καθαρόαιμο. Ως εκ τούτο όσο ακριβό είναι τούτο τόσο ακριβό είναι ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΞΙΟΛΟΓΟ κυκλοφορεί ανά κατηγορία μηχανής.

Δηλαδή είναι πιο λογικό να αγοράσω ένα καινούριο XT250, ένα KLX250 κ.τ.λ. να του βάλω σωστές αναρτήσεις, να του βάλω μεγάλο ντεπόζιτο για αυτονομία (αλήθεια πόσο θα στοίχιζε κάτι τέτοιο), από το να δει αυτήν την "τάση" ένα εργοστάσιο και να μου το προσφέρει ως έτοιμη λύση;
Θα μου πει κανείς: υπάρχουν και τα μεταχειρισμένα! Ε ναι, συμφωνώ αλλά σε 2-3 χρόνια θα υπάρχουν και τα μεταχειρισμένα CRF250 Rally... (μακάρι και άλλα αντίστοιχα από άλλα εργοστάσια).

Το θέμα της εμπορικής επιτυχίας είναι καμιά φορά και θέμα τύχης και θέμα προώθησης, και θέμα τοπικότητας κ.τ.λ. Η τιμή σε εποχές υπερκαταναλωτισμού είναι δευτερευούσης σημασίας. Στην Ελλάδα; Είναι ένα ερώτημα! Πάντως στους δρόμους μας κυκλοφορούν πολλά εργαλεία που ξεπερνούν τις 10.000€ και τα έχουν απλώς για να πάνε στη δουλειά τους! Όχι στην πίστα, όχι στο βουνό, όχι στο ταξίδι... Δεν το κατηγορώ, καλά κάνουν, την ευτυχία τους αγόρασαν!
Σιγα μην παραδεχτει ο Mr. Τιμονι οτι δε μπορει να κανει καλα ενα 450 καθαρο. :p:p:p:p:p:p


Για να μην παρεξηγηθω, καλα τα λες και συμφωνω μαζι σου. Σκεψου ομως τον Mr. Τιμονι......:cool:

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σιγα μην παραδεχτει ο Mr. Τιμονι οτι δε μπορει να κανει καλα ενα 450 καθαρο. :p:p:p:p:p:p


Για να μην παρεξηγηθω, καλα τα λες και συμφωνω μαζι σου. Σκεψου ομως τον Mr. Τιμονι......:cool:

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είπαμε... τον mr. Τιμονι τον έπεισε ένα "άλλο" τμήμα marketing πως έχει την κατάλληλή μηχανή για αυτόν. Άσχετα αν μετά από 6 μήνες θα την βγάλει στις αγγελίες... και σε αυτή τη περίπτωση σίγουρα αγόρασε ακριβά!!

edit: Και για να μην παρεξηγηθώ εγώ τώρα. Αν κάποιος έχει λεφτά που του περισσεύουν έχει δικαίωμα να πάρει ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ. Μαζί του είμαι! Εκεί που πρέπει να στεναχωριέται κανείς είναι αν δεν του περισσεύουν και η επιλογή του του βγει (του ίδιου) λάθος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αλήθεια, γιατί ένα καθαρόαιμο 250cc enduro που κάνει 10.000€ δεν είναι ακριβό για την Ελλάδα της κρίσης; Γεμάτα είναι τα βουνά με δαύτα!
Tα τελευταία αξιολογότατα καθαρά 250 ,παίζουν απο 7,5-9,5 Κ.
Ακριβά δεν τα λές σε σχέση με ένα άχρωμο-άγευστο-άοσμο "πολιτικό" ΟνΟφφ.
Αρκεί να σκεφτείς οτι το πακέτο αναρτήσεών τους και ΜΟΝΟΝ ,κοστίζει 4-5.000 €.
Οσο κάνει ολόκληρο το μάτσο με τα σίδερα ενός "πολιτικού".
Αν συνυπολογίσεις αγωνιστική εξέλιξη πάνω του ,μοτέρ ,φρένα ,περιφερειακά κτλ ,τσάμπα είναι σε σχέση με τα κοινά θνητά μοτοσυκλετάκια.
Και...
Τα βουνά γεμίζουν απο δαύτα λόγω του ειδικού κοινού που τα παίρνει για τον σκοπό που φτιάχτηκαν.



Προσθέτω στον συλλογισμό μου, μήπως δεν έχουν πουληθεί καθαρόαιμα που έχει αγοράσει κόσμος χωρίς να έχει τις απαραίτητες γνώσεις και ικανότητες απλά γιατί νομίζαν ότι αν δώσουν ΑΥΤΕΣ τις 10.000 € θα γίνουν οδηγάρες των βουνών;
Σαφώς ,αλλά ακόμα και αυτοί ,ένιωσαν πολλές φορές στα δύσκολα ,οτι τους ανέβασε ή κατέβασε το μηχανάκι μόνο του ,σε κάτι πολύ δύσκολο.
Και το'χεις νιώσει κι εσύ.
Είναι πηγή χαράς και βελτιώσης.
Μπορείς να πάρεις απ'αυτά ,το 1 απο τα 2 ,ή & τα 2.
Κακά τα ψέματα φίλε.


Μήπως αν είχαν πάρει το CRF250L των 23 hp και των 5.000€ και θα τα κατάφερναν καλύτερα (καθώς δε θα κοβόντουσαν τα χέρια τους) και θα πέρναγαν καλύτερα (αφού θα τα ΚΑΤΑΦΕΡΝΑΝ να το χειριστούν).
Σε εκδρομικές καταστάσεις ΝΑΙ.
Σε δύσκολες εντούρο κατστάσεις ΟΧΙ.
Μιλώντας πάντα για 4χρονα 250άρια και στις δύο περιπτώσεις.


Άρα αν η συγκεκριμένη πρόταση στοιχίζει π.χ. 8.000€ είναι ακριβή; Ναι είναι ακριβή! Όσο ακριβό είναι το καθαρόαιμο KTM των 11.000€, το BMW 800 των 14.000€, το νέο Africa των 12.500€... κ.τ.λ., κ.τ.λ.
Εδώ συγκρίνεις τα σώβρακα με τις γραβάτες.
Υπάρχει κάποιος κόσμος που δίνει υπέρογκα ποσά κ για τα δυό.
Η ουσία είναι όμως οτι
Υπάρχουν πολύ φτηνά σώβρακα ,κ κάνουν μιά χαρά την δουλειά τους.
Για γραβάτες δεν έχω άποψη ,ποτέ δεν κατάλαβα την χρησιμότητά τους ,τις απεχθάνομαι απο μικρός ,κ δεν φόρεσα ποτέ.
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Φίλοι μου, πολλές φορές αναλωνόμαστε στο θέμα της τιμής... και όπως πολλές-πολλές φορές έχω πει η τιμή είναι δευτερευούσης σημασίας. Γιατί; Γιατί ζούμε σε μια υπερκαταναλωτική κοινωνία!
Είναι σωστό πως εμείς που ζούμε στην Ελλάδα πρέπει να "ιδρώνει" το χέρι μας πριν δώσουμε χρήματα για να κάνουμε μια οποιαδήποτε αγορά. Αυτό ναι, είναι κάτι το οποίο πρέπει να κρατάμε στην άκρη του μυαλού μας. Τα υπόλοιπα αφορούν το μάρκετινγκ των εταιρειών που προσπαθούν να μας πείσουν πως έχουν το κατάλληλο προϊόν για εμάς. Θα σας φανεί παράξενο αλλά σε αντίθεση με πολλούς άλλους εγώ πιστεύω πως πολλές φορές (όχι πάντα) το μάρκετινγκ των εταιρειών μας λέει αλήθεια...

Θα προσπαθήσω να προσαρμόσω -υποθετικά- αυτή μου την θεωρία σε σχέση με τη νέα πρόταση της Honda (οκ, el-Gatto, ΑΝ έρθει).
Αλήθεια, γιατί ένα καθαρόαιμο 250cc enduro που κάνει 10.000€ δεν είναι ακριβό για την Ελλάδα της κρίσης; Γεμάτα είναι τα βουνά με δαύτα!
Προσθέτω στον συλλογισμό μου, μήπως δεν έχουν πουληθεί καθαρόαιμα που έχει αγοράσει κόσμος χωρίς να έχει τις απαραίτητες γνώσεις και ικανότητες απλά γιατί νομίζαν ότι αν δώσουν ΑΥΤΕΣ τις 10.000 € θα γίνουν οδηγάρες των βουνών;
Μήπως αν είχαν πάρει το CRF250L των 23 hp και των 5.000€ και θα τα κατάφερναν καλύτερα (καθώς δε θα κοβόντουσαν τα χέρια τους) και θα πέρναγαν καλύτερα (αφού θα τα ΚΑΤΑΦΕΡΝΑΝ να το χειριστούν).
Άρα αν η συγκεκριμένη πρόταση στοιχίζει π.χ. 8.000€ είναι ακριβή; Ναι είναι ακριβή! Όσο ακριβό είναι το καθαρόαιμο KTM των 11.000€, το BMW 800 των 14.000€, το νέο Africa των 12.500€... κ.τ.λ., κ.τ.λ.

Το ζητούμενο λοιπόν πρωτεύοντος είναι τα χρήματα που θα διαθέσει κανείς να "πιάσουν τόπο". Αυτό είναι που κάνει μια αγορά πετυχημένη! Ως προς τούτο λοιπόν, θεωρώ πως το CRF250 Rally έρχεται να "γεμίσει" ένα κενό που υπήρχε στην αγορά. Γιατί ως "πακέτο" καλύπτει περισσότερες ανάγκες των φίλων των βουνών και του εκδρομικού εντούρο που η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ τους ανάγκη είναι ένα ΑΞΙΟΛΟΓΟ ψευδοεντούρο και όχι ένα καθαρόαιμο. Ως εκ τούτο όσο ακριβό είναι τούτο τόσο ακριβό είναι ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΞΙΟΛΟΓΟ κυκλοφορεί ανά κατηγορία μηχανής.

Δηλαδή είναι πιο λογικό να αγοράσω ένα καινούριο XT250, ένα KLX250 κ.τ.λ. να του βάλω σωστές αναρτήσεις, να του βάλω μεγάλο ντεπόζιτο για αυτονομία (αλήθεια πόσο θα στοίχιζε κάτι τέτοιο), από το να δει αυτήν την "τάση" ένα εργοστάσιο και να μου το προσφέρει ως έτοιμη λύση;
Θα μου πει κανείς: υπάρχουν και τα μεταχειρισμένα! Ε ναι, συμφωνώ αλλά σε 2-3 χρόνια θα υπάρχουν και τα μεταχειρισμένα CRF250 Rally... (μακάρι και άλλα αντίστοιχα από άλλα εργοστάσια).

Το θέμα της εμπορικής επιτυχίας είναι καμιά φορά και θέμα τύχης και θέμα προώθησης, και θέμα τοπικότητας κ.τ.λ. Η τιμή σε εποχές υπερκαταναλωτισμού είναι δευτερευούσης σημασίας. Στην Ελλάδα; Είναι ένα ερώτημα! Πάντως στους δρόμους μας κυκλοφορούν πολλά εργαλεία που ξεπερνούν τις 10.000€ και τα έχουν απλώς για να πάνε στη δουλειά τους! Όχι στην πίστα, όχι στο βουνό, όχι στο ταξίδι... Δεν το κατηγορώ, καλά κάνουν, την ευτυχία τους αγόρασαν!
Δεν έχω ένσταση με τα αγωνιστικά που πρέπει να βγάλουν την μέγιστη απόδοση στην κατηγορία τους και οι απαιτήσεις είναι πολύ περισσότερες από την μοτοσυκλέτα παραγωγής.

Εγώ σχολίασα τις φράσεις:
"Είτε σαν φθηνοκατασκευή στα .. Κ€"
"Είτε σαν ποιοτική ,αλλά ακριβή κατασκευή στα .. Κ€"
Δηλαδή για να κάνει ποιοτική μια κατασκευή θέλεις 40% επιπλέον κόστος.
Για συνέλθετε λίγο.
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Αν ο καταναλωτής αποδέχεται μια κατασκευή για να γίνει ποιοτική πρέπει να πληρώσει 40% παραπάνω.
Τότε τραβάει την αγορά πάνω θα πρέπει να αλλάξει γνώμη προσωπική άποψη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Δεν πάει έτσι ακριβώς, γιατί το κόστος πέφτει από την παραγωγή.
Αυτοκίνητα κατασκευαζονται πολλά εκατομμύρια, σε σχέση με τις μοτοσυκλετες.
Σκέψου ότι μια εξωλέμβια μηχανή Honda με vtech μοτερ αυτοκινητου κοστίζει 20000 με 30000 ευρώ και ο λόγος είναι η περιορισμένη παραγωγή, σε σχέση με τα αυτοκινητα
Εγώ ξέρω ότι η τιμή του προϊόντος διαμορφώνεται από λίγο ποιο πάνω από το κόστος κατασκευής-διάθεσης μέχρι το ποσό που είναι διατεθειμένο να δώσει το target group που απευθύνετε.

Φυσικά υπάρχει και παράγοντας κέρδος που έρχεται από το κόστος χρήσης του προϊόντος και λαμβάνετε και αυτός σοβαρά υπόψιν.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν έχω ένσταση με τα αγωνιστικά που πρέπει να βγάλουν την μέγιστη απόδοση στην κατηγορία τους και οι απαιτήσεις είναι πολύ περισσότερες από την μοτοσυκλέτα παραγωγής.

Εγώ σχολίασα τις φράσεις:
"Είτε σαν φθηνοκατασκευή στα .. Κ€"
"Είτε σαν ποιοτική ,αλλά ακριβή κατασκευή στα .. Κ€"
Δηλαδή για να κάνει ποιοτική μια κατασκευή θέλεις 40% επιπλέον κόστος.
Για συνέλθετε λίγο.
Θεωρείστε την απάντηση μου -όλοι- ως μια γενική τοποθέτηση, δεν απαντώ σε κάποιον προσωπικά. Το θέμα της τιμής "παίζει" πολλές φορές στις συζητήσεις για διάφορα νέα μοντέλα.


Tα τελευταία αξιολογότατα καθαρά 250 ,παίζουν απο 7,5-9,5 Κ.
Ακριβά δεν τα λές σε σχέση με ένα άχρωμο-άγευστο-άοσμο "πολιτικό" ΟνΟφφ.
Αρκεί να σκεφτείς οτι το πακέτο αναρτήσεών τους και ΜΟΝΟΝ ,κοστίζει 4-5.000 €.
Οσο κάνει ολόκληρο το μάτσο με τα σίδερα ενός "πολιτικού".
Αν συνυπολογίσεις αγωνιστική εξέλιξη πάνω του ,μοτέρ ,φρένα ,περιφερειακά κτλ ,τσάμπα είναι σε σχέση με τα κοινά θνητά μοτοσυκλετάκια.
Και...
Τα βουνά γεμίζουν απο δαύτα λόγω του ειδικού κοινού που τα παίρνει για τον σκοπό που φτιάχτηκαν.




Σαφώς ,αλλά ακόμα και αυτοί ,ένιωσαν πολλές φορές στα δύσκολα ,οτι τους ανέβασε ή κατέβασε το μηχανάκι μόνο του ,σε κάτι πολύ δύσκολο.
Και το'χεις νιώσει κι εσύ.
Είναι πηγή χαράς και βελτιώσης.
Μπορείς να πάρεις απ'αυτά ,το 1 απο τα 2 ,ή & τα 2.
Κακά τα ψέματα φίλε.



Σε εκδρομικές καταστάσεις ΝΑΙ.
Σε δύσκολες εντούρο κατστάσεις ΟΧΙ.
Μιλώντας πάντα για 4χρονα 250άρια και στις δύο περιπτώσεις.



Εδώ συγκρίνεις τα σώβρακα με τις γραβάτες.
Υπάρχει κάποιος κόσμος που δίνει υπέρογκα ποσά κ για τα δυό.
Η ουσία είναι όμως οτι
Υπάρχουν πολύ φτηνά σώβρακα ,κ κάνουν μιά χαρά την δουλειά τους.
Για γραβάτες δεν έχω άποψη ,ποτέ δεν κατάλαβα την χρησιμότητά τους ,τις απεχθάνομαι απο μικρός ,κ δεν φόρεσα ποτέ.
Ρε 'συ, μιλάμε για τη μάζα τώρα. Για το ευρύ αγοραστικό κοινό. Αν τα δούμε πιο εξειδικευμένα είναι σωστά αυτά τα λες.
Άλλο είναι όμως το παλικάρι που ανεβαίνει 2-3 φορές το μήνα στο βουνό με το DR250 και γουστάρει και όλο και εξελίσσεται και ένα μελλοντικό καθαρόαιμο έχει να του δώσει αυτό το plus που χρειάζεται, ακόμη και όταν δεν είναι φτασμένος σε υψηλά επίπεδα. αλλά τελικά το βλέπεις ότι το θέλει και το κυνηγάει.
Άλλο είναι ο άνθρωπος που δουλεύει πολλές ώρες, έχει πολλές υποχρεώσεις, λιγοστά ελεύθερα ΣΚ, αλλά από την άλλη του αρέσει η φύση, δεν έχει το χρόνο να εξελιχθεί και χρειάζεται ένα καλό ψευδοεντούρο με μίνιμουμ ανάγκες συντήρησης. Οι απαιτήσεις αυτού του ανθρώπου δεν φτάνουν στα πολύ δύσκολα κομμάτια. ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ εδώ που τα λέμε κιόλας.

Εγώ λοιπόν το μόνο που συγκρίνω είναι μοτό της ίδιας κατηγορίας μεταξύ τους, απλά εξηγώ σε ότι αφορά την Ελλάδα της κρίσης ότι τα 10.000 € είναι τα ίδια 10.000 € ότι και να αγοράσεις. Αν έχεις να τα δώσεις, καλό θα είναι να αγοράσεις σωστά!

Η πρόταση της Honda είναι μια διαφορετική πρόταση σε σχέση με αυτές που υπάρχουν -μέχρι σήμερα- στον ανταγωνισμό, γιαυτό είναι και ενδιαφέρουσα, κατ' επέκταση γιαυτό θα βρει και το κοινό της. Επειδή οι αναρτήσεις ουσιαστικά αφορούν τμήμα που προμηθεύονται τα εργοστάσια μαζικά και η τιμή που θα αγοράσουμε εμείς μια σωστή ανάρτηση δεν έχει καμία σχέση με τη τιμή που αγοράζουν οι εταιρείες, ας του βάλλουν ένα αξιόλογο "πακέτο" (προσοχή, δεν εννοώ ΤΟ κορυφαίο πακέτο) και ας μην έχει τα άλογα. Μεγάλο ντεποζιτάκι -ας πούμε 18 λίτρα-, καλά φρένα και καλά φωτά και στα 7.000€ θα βρει το κοινό του.
 

Petros GS

Μέλος
Όνομα
Πετρος
Μοτό
bmw r 1200 gs
Θεωρείστε την απάντηση μου -όλοι- ως μια γενική τοποθέτηση, δεν απαντώ σε κάποιον προσωπικά. Το θέμα της τιμής "παίζει" πολλές φορές στις συζητήσεις για διάφορα νέα μοντέλα.




Ρε 'συ, μιλάμε για τη μάζα τώρα. Για το ευρύ αγοραστικό κοινό. Αν τα δούμε πιο εξειδικευμένα είναι σωστά αυτά τα λες.
Άλλο είναι όμως το παλικάρι που ανεβαίνει 2-3 φορές το μήνα στο βουνό με το DR250 και γουστάρει και όλο και εξελίσσεται και ένα μελλοντικό καθαρόαιμο έχει να του δώσει αυτό το plus που χρειάζεται, ακόμη και όταν δεν είναι φτασμένος σε υψηλά επίπεδα. αλλά τελικά το βλέπεις ότι το θέλει και το κυνηγάει.
Άλλο είναι ο άνθρωπος που δουλεύει πολλές ώρες, έχει πολλές υποχρεώσεις, λιγοστά ελεύθερα ΣΚ, αλλά από την άλλη του αρέσει η φύση, δεν έχει το χρόνο να εξελιχθεί και χρειάζεται ένα καλό ψευδοεντούρο με μίνιμουμ ανάγκες συντήρησης. Οι απαιτήσεις αυτού του ανθρώπου δεν φτάνουν στα πολύ δύσκολα κομμάτια. ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ εδώ που τα λέμε κιόλας.

Εγώ λοιπόν το μόνο που συγκρίνω είναι μοτό της ίδιας κατηγορίας μεταξύ τους, απλά εξηγώ σε ότι αφορά την Ελλάδα της κρίσης ότι τα 10.000 € είναι τα ίδια 10.000 € ότι και να αγοράσεις. Αν έχεις να τα δώσεις, καλό θα είναι να αγοράσεις σωστά!

Η πρόταση της Honda είναι μια διαφορετική πρόταση σε σχέση με αυτές που υπάρχουν -μέχρι σήμερα- στον ανταγωνισμό, γιαυτό είναι και ενδιαφέρουσα, κατ' επέκταση γιαυτό θα βρει και το κοινό της. Επειδή οι αναρτήσεις ουσιαστικά αφορούν τμήμα που προμηθεύονται τα εργοστάσια μαζικά και η τιμή που θα αγοράσουμε εμείς μια σωστή ανάρτηση δεν έχει καμία σχέση με τη τιμή που αγοράζουν οι εταιρείες, ας του βάλλουν ένα αξιόλογο "πακέτο" (προσοχή, δεν εννοώ ΤΟ κορυφαίο πακέτο) και ας μην έχει τα άλογα. Μεγάλο ντεποζιτάκι -ας πούμε 18 λίτρα-, καλά φρένα και καλά φωτά και στα 7.000€ θα βρει το κοινό του.
Συμφωνω και εγω με τον STF... Για καποιον που θελει ενα ομορφο ψευδοραλλυ εντουρο,το crf 250 rally θα ειναι οτι πρεπει γιατι θα μπορει να το εχει και για καθημερινο εργαλειο αλλα και να ακολουθει μια αρκουδοτσαρκα στο βουνο...!!!! Μεγαλο ντεποζιτο,καλη αποσταση απο το εδαφος,καλη καταναλωση,αραιο σχετικα με τα καθαροαιμα σερβις και τελος την αξιοπιστια και το ονομα της honda... δεν νομιζω να θελει κατι αλλο...

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

surikenjim

Μέλος
Περιοχή
Ν.ΚΟΣΜΟΣ
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
kawasaki KLX250S
Θεωρείστε την απάντηση μου -όλοι- ως μια γενική τοποθέτηση, δεν απαντώ σε κάποιον προσωπικά. Το θέμα της τιμής "παίζει" πολλές φορές στις συζητήσεις για διάφορα νέα μοντέλα.




Ρε 'συ, μιλάμε για τη μάζα τώρα. Για το ευρύ αγοραστικό κοινό. Αν τα δούμε πιο εξειδικευμένα είναι σωστά αυτά τα λες.
Άλλο είναι όμως το παλικάρι που ανεβαίνει 2-3 φορές το μήνα στο βουνό με το DR250 και γουστάρει και όλο και εξελίσσεται και ένα μελλοντικό καθαρόαιμο έχει να του δώσει αυτό το plus που χρειάζεται, ακόμη και όταν δεν είναι φτασμένος σε υψηλά επίπεδα. αλλά τελικά το βλέπεις ότι το θέλει και το κυνηγάει.
Άλλο είναι ο άνθρωπος που δουλεύει πολλές ώρες, έχει πολλές υποχρεώσεις, λιγοστά ελεύθερα ΣΚ, αλλά από την άλλη του αρέσει η φύση, δεν έχει το χρόνο να εξελιχθεί και χρειάζεται ένα καλό ψευδοεντούρο με μίνιμουμ ανάγκες συντήρησης. Οι απαιτήσεις αυτού του ανθρώπου δεν φτάνουν στα πολύ δύσκολα κομμάτια. ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ εδώ που τα λέμε κιόλας.

Εγώ λοιπόν το μόνο που συγκρίνω είναι μοτό της ίδιας κατηγορίας μεταξύ τους, απλά εξηγώ σε ότι αφορά την Ελλάδα της κρίσης ότι τα 10.000 € είναι τα ίδια 10.000 € ότι και να αγοράσεις. Αν έχεις να τα δώσεις, καλό θα είναι να αγοράσεις σωστά!

Η πρόταση της Honda είναι μια διαφορετική πρόταση σε σχέση με αυτές που υπάρχουν -μέχρι σήμερα- στον ανταγωνισμό, γιαυτό είναι και ενδιαφέρουσα, κατ' επέκταση γιαυτό θα βρει και το κοινό της. Επειδή οι αναρτήσεις ουσιαστικά αφορούν τμήμα που προμηθεύονται τα εργοστάσια μαζικά και η τιμή που θα αγοράσουμε εμείς μια σωστή ανάρτηση δεν έχει καμία σχέση με τη τιμή που αγοράζουν οι εταιρείες, ας του βάλλουν ένα αξιόλογο "πακέτο" (προσοχή, δεν εννοώ ΤΟ κορυφαίο πακέτο) και ας μην έχει τα άλογα. Μεγάλο ντεποζιτάκι -ας πούμε 18 λίτρα-, καλά φρένα και καλά φωτά και στα 7.000€ θα βρει το κοινό του.
Το πρόβλημα είναι ακριβώς αυτό. Δεν πρόκειται να έχει ένα έστω ικανοποιητικό πακέτο αναρτήσεων και να κοστίζει τόσο. Το απλό crf 250 στα 5000Κ€ ήδη χρειάζεται επέμβαση για να δουλέψει όπως πρέπει. Κατά τα άλλα συμφωνούμε.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δε λένε τα 250 κυβικά για μηχανάκι Rally.

Rally σημαίνει ανοιχτά κομμάτια και ιπποδύναμη.

Ήμαρτον ποιά με τους μαρκετίστες και τους κόπανους..

Να μην σώσει και έρθει Ελλάδα καλύτερα εκτός αν έχει 400+ κυβικά να το ευχαριστιέται όποιος το οδηγάει όχι να βρίζει απο μέσα του.
 
Top Bottom