paschalis
gone4riding
Kαλα ειπα εγω το θελω.....ηταν φυσικο.αφου δεν υπαρχει!
Εχεις ασχοληθει με αγωνες rally που γινονται στην Ελλαδα;Δε λένε τα 250 κυβικά για μηχανάκι Rally.
Rally σημαίνει ανοιχτά κομμάτια και ιπποδύναμη.
Ήμαρτον ποιά με τους μαρκετίστες και τους κόπανους..
Να μην σώσει και έρθει Ελλάδα καλύτερα εκτός αν έχει 400+ κυβικά να το ευχαριστιέται όποιος το οδηγάει όχι να βρίζει απο μέσα του.
Αν και είναι λίγο άσχετο με το θέμα να απαντήσω, έχω τρέξει κάποια Trail Ride που είναι ότι πιο κοντινό σε Rally στην Ελλάδα (έστω και πλέον μόνο σε φιλικό επίπεδο) και έχω αρκετά χρόνια εμπειρία στο χώμα πλέον, πολλές χιλιάδες km. και εκτός απο το XR τώρα και παλαιότερα KLX έχει περάσει απο τα χέρια μου και αγωνιστικό enduro της ΚΤΜ που είχα 3 χρόνια, το 450 συγκεκριμένα.Εχεις ασχοληθει με αγωνες rally που γινονται στην Ελλαδα;
Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
σαφεστατος με χειρουργικη ακριβεια!!!Αν και είναι λίγο άσχετο με το θέμα να απαντήσω, έχω τρέξει κάποια Trail Ride που είναι ότι πιο κοντινό σε Rally στην Ελλάδα (έστω και πλέον μόνο σε φιλικό επίπεδο) και έχω αρκετά χρόνια εμπειρία στο χώμα πλέον, πολλές χιλιάδες km. και εκτός απο το XR τώρα και παλαιότερα KLX έχει περάσει απο τα χέρια μου και αγωνιστικό enduro της ΚΤΜ που είχα 3 χρόνια, το 450 συγκεκριμένα.
Επειδή όμως εδώ μιλάμε ουσιαστικά για μια μοτοσυκλέτα ΄΄τύπου Rally΄΄ δηλαδή ουσιαστικά για μια TRAVEL ENDURO που θα χρησιμοποιηθεί απο κάποιον για ωραία χωμάτινα ταξίδια και ενδεχομένως για κάνα Trail Ride τότε τα 250 κυβικά δυστυχώς δεν βολεύουν ιδιαίτερα. Δεν ξέρω αν διαφωνείς σε αυτό. Καλώς ή κακώς πρέπει να κάνεις και άσφαλτο και αρκετή για να φτάσεις σε ένα ωραίο βουνό. Αυτό το θέμα εγώ το έχω αντιμετωπίσει τα τελευταία χρόνια και έχω κάνει κάποιες εκδρομές φορτωτικη με τρέιλερ.Αλλά οι περισσότεροι δεν το κάνουν αυτό. Στο χώμα μια χαρά είναι τα 250 κυβικά (αν και τα παραπάνω άλογα ειδικά σε Trail Ride-Rally χρειάζονται) αλλά για παντού αλλού ειδικά για ταξίδι έχεις θέμα.
Φέτος κάναμε με τους Pourodurο ένα πολύ ωραίο 3ήμερο Τρίκαλα-Αγραφα και έγραψα με το XR 1000km σε άσφαλτο και χώμα. Ενώ παντού το μηχανάκι ήταν απλά τέλειο και έκανε πλάκα με τα μεγάλα στο χώμα, πάσχιζα να βρω κάποια άλογα να μπορώ στα ανοιχτά κομμάτια να ακολουθήσω τα μεγάλα. Και το δούλευα παντού τέρμα γκάζι.
Αν είχα όμως 10-15 άλογα παραπάνω θα ήμουν υπερ-άνετος παντού και δεν θα έσκιζα το μηχανακι.
Εν ολίγοις αν ήταν να επενδύσω σε μια Rally-τύπου-μοτοσυκλέτα ένα σεβαστό ποσό θα κοίταζα να είχε τουλάχιστον 40-45 άλογα αλλίώς κρατάω το Xr-άκι!!
Αν και είναι λίγο άσχετο με το θέμα να απαντήσω, έχω τρέξει κάποια Trail Ride που είναι ότι πιο κοντινό σε Rally στην Ελλάδα (έστω και πλέον μόνο σε φιλικό επίπεδο) και έχω αρκετά χρόνια εμπειρία στο χώμα πλέον, πολλές χιλιάδες km. και εκτός απο το XR τώρα και παλαιότερα KLX έχει περάσει απο τα χέρια μου και αγωνιστικό enduro της ΚΤΜ που είχα 3 χρόνια, το 450 συγκεκριμένα.
Επειδή όμως εδώ μιλάμε ουσιαστικά για μια μοτοσυκλέτα ΄΄τύπου Rally΄΄ δηλαδή ουσιαστικά για μια TRAVEL ENDURO που θα χρησιμοποιηθεί απο κάποιον για ωραία χωμάτινα ταξίδια και ενδεχομένως για κάνα Trail Ride τότε τα 250 κυβικά δυστυχώς δεν βολεύουν ιδιαίτερα. Δεν ξέρω αν διαφωνείς σε αυτό. Καλώς ή κακώς πρέπει να κάνεις και άσφαλτο και αρκετή για να φτάσεις σε ένα ωραίο βουνό. Αυτό το θέμα εγώ το έχω αντιμετωπίσει τα τελευταία χρόνια και έχω κάνει κάποιες εκδρομές φορτωτικη με τρέιλερ.Αλλά οι περισσότεροι δεν το κάνουν αυτό. Στο χώμα μια χαρά είναι τα 250 κυβικά (αν και τα παραπάνω άλογα ειδικά σε Trail Ride-Rally χρειάζονται) αλλά για παντού αλλού ειδικά για ταξίδι έχεις θέμα.
Φέτος κάναμε με τους Pourodurο ένα πολύ ωραίο 3ήμερο Τρίκαλα-Αγραφα και έγραψα με το XR 1000km σε άσφαλτο και χώμα. Ενώ παντού το μηχανάκι ήταν απλά τέλειο και έκανε πλάκα με τα μεγάλα στο χώμα, πάσχιζα να βρω κάποια άλογα να μπορώ στα ανοιχτά κομμάτια να ακολουθήσω τα μεγάλα. Και το δούλευα παντού τέρμα γκάζι.
Αν είχα όμως 10-15 άλογα παραπάνω θα ήμουν υπερ-άνετος παντού και δεν θα έσκιζα το μηχανακι.
Εν ολίγοις αν ήταν να επενδύσω σε μια Rally-τύπου-μοτοσυκλέτα ένα σεβαστό ποσό θα κοίταζα να είχε τουλάχιστον 40-45 άλογα αλλίώς κρατάω το Xr-άκι!!
Στέφανε αυτό δεν είναι το πρωτότυπο της χόντα αλλά η προσπάθεια ενός Καναδού ιδιώτη.Βέβαια σαν παλιός αγωνιζόμενος(και στο Dakar) έχει καλές γνωριμίες και έχει σπόνσορες γνωστές εταιρείες του χώρου συμπεριλαμβανόμενης και της χόντα.edit: βρήκα βιντεάκι με μίνι τεστ από το πρωτότυπο.
Ξέρεις, στην πραγματικότητα δεν διαφωνούμε και το αποδεικνύω με την επιλογή μου στο XR 250. Χάρην της πολύ ωραίας κουβέντας μας όμως να συμπληρώσω 2 πράγματα.Όλα σωστά!
Απλώς να σου θυμίσω ότι ο Doc (Δ. Αθανασουλόπουλος κατά κόσμον) έχει κερδίσει καμιά δεκαριά Rally Raid στην Ελλάδα και στην Αλβανία και με καλό τερματισμό στην Ιταλία με τα διάφορα 250 (WRF & EXC-F) κόντρα σε 400, 450 και 570..... Αφού είσαι του χώρου τα γνωρίζεις βέβαια. Δεν έχεις άδικο, το ξαναλέω. Αλλά τα "απλωμένα φλατ" στην Ελλάδα μας είναι λιγοστά. Μονό εκεί θα σου λείψουν τα +10, +15 άλογα ενός 400-450. Στα βουνά είσαι "άρχοντας" με το 250 (για μένα το 350 της ΚΤΜ είναι το ιδανικό!!!), κάνεις πλάκα στα μεγάλα, και δε θες 2-3 μέρες αποθεραπεία , για να έρθουν τα χέρια σου στο κανονικό μήκος...
Βέβαια εδώ λέμε για 250 με 23 άλογα, όχι ΚΤΜ 250...., αλλά για κάποιους απροπόνητους που πάνε 1 φορά το μήνα στο βουνό (σε τέτοιους προφανώς απευθύνεται...) καλό είναι από δύναμη κλπ. Τα άλλα θα τα δούμε. Αν έρθει...
Αυτή η Honda είναι των άκρων, ή 1000 ή 250. Κάτι στα 600-700 δεν έχει;νατοοοοο,stf μετα απο τα τοσα παραπονα σου σε ακουσαν.....καλοριζικο μπρε
Τα γεροντάκια ικανοποιήθηκαν με την νέα Αφρικα,τα πιτσιρίκια θα ενθουσιαστούν με το νέο 250.Ερχεται η ώρα να βγάλουν και οι μεσήλικες τα απωθημένα τους με ένα μεγάλο ThumperΑυτή η Honda είναι των άκρων, ή 1000 ή 250. Κάτι στα 600-700 δεν έχει;