Honda crf 250 rally

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δε λένε τα 250 κυβικά για μηχανάκι Rally.

Rally σημαίνει ανοιχτά κομμάτια και ιπποδύναμη.

Ήμαρτον ποιά με τους μαρκετίστες και τους κόπανους..

Να μην σώσει και έρθει Ελλάδα καλύτερα εκτός αν έχει 400+ κυβικά να το ευχαριστιέται όποιος το οδηγάει όχι να βρίζει απο μέσα του.
Εχεις ασχοληθει με αγωνες rally που γινονται στην Ελλαδα;

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εχεις ασχοληθει με αγωνες rally που γινονται στην Ελλαδα;

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν και είναι λίγο άσχετο με το θέμα να απαντήσω, έχω τρέξει κάποια Trail Ride που είναι ότι πιο κοντινό σε Rally στην Ελλάδα (έστω και πλέον μόνο σε φιλικό επίπεδο) και έχω αρκετά χρόνια εμπειρία στο χώμα πλέον, πολλές χιλιάδες km. και εκτός απο το XR τώρα και παλαιότερα KLX έχει περάσει απο τα χέρια μου και αγωνιστικό enduro της ΚΤΜ που είχα 3 χρόνια, το 450 συγκεκριμένα.

Επειδή όμως εδώ μιλάμε ουσιαστικά για μια μοτοσυκλέτα ΄΄τύπου Rally΄΄ δηλαδή ουσιαστικά για μια TRAVEL ENDURO που θα χρησιμοποιηθεί απο κάποιον για ωραία χωμάτινα ταξίδια και ενδεχομένως για κάνα Trail Ride τότε τα 250 κυβικά δυστυχώς δεν βολεύουν ιδιαίτερα. Δεν ξέρω αν διαφωνείς σε αυτό. Καλώς ή κακώς πρέπει να κάνεις και άσφαλτο και αρκετή για να φτάσεις σε ένα ωραίο βουνό. Αυτό το θέμα εγώ το έχω αντιμετωπίσει τα τελευταία χρόνια και έχω κάνει κάποιες εκδρομές φορτωτικη με τρέιλερ.Αλλά οι περισσότεροι δεν το κάνουν αυτό. Στο χώμα μια χαρά είναι τα 250 κυβικά (αν και τα παραπάνω άλογα ειδικά σε Trail Ride-Rally χρειάζονται) αλλά για παντού αλλού ειδικά για ταξίδι έχεις θέμα.

Φέτος κάναμε με τους Pourodurο ένα πολύ ωραίο 3ήμερο Τρίκαλα-Αγραφα και έγραψα με το XR 1000km σε άσφαλτο και χώμα. Ενώ παντού το μηχανάκι ήταν απλά τέλειο και έκανε πλάκα με τα μεγάλα στο χώμα, πάσχιζα να βρω κάποια άλογα να μπορώ στα ανοιχτά κομμάτια να ακολουθήσω τα μεγάλα. Και το δούλευα παντού τέρμα γκάζι.

Αν είχα όμως 10-15 άλογα παραπάνω θα ήμουν υπερ-άνετος παντού και δεν θα έσκιζα το μηχανακι.

Εν ολίγοις αν ήταν να επενδύσω σε μια Rally-τύπου-μοτοσυκλέτα ένα σεβαστό ποσό θα κοίταζα να είχε τουλάχιστον 40-45 άλογα αλλίώς κρατάω το Xr-άκι!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Αν και είναι λίγο άσχετο με το θέμα να απαντήσω, έχω τρέξει κάποια Trail Ride που είναι ότι πιο κοντινό σε Rally στην Ελλάδα (έστω και πλέον μόνο σε φιλικό επίπεδο) και έχω αρκετά χρόνια εμπειρία στο χώμα πλέον, πολλές χιλιάδες km. και εκτός απο το XR τώρα και παλαιότερα KLX έχει περάσει απο τα χέρια μου και αγωνιστικό enduro της ΚΤΜ που είχα 3 χρόνια, το 450 συγκεκριμένα.

Επειδή όμως εδώ μιλάμε ουσιαστικά για μια μοτοσυκλέτα ΄΄τύπου Rally΄΄ δηλαδή ουσιαστικά για μια TRAVEL ENDURO που θα χρησιμοποιηθεί απο κάποιον για ωραία χωμάτινα ταξίδια και ενδεχομένως για κάνα Trail Ride τότε τα 250 κυβικά δυστυχώς δεν βολεύουν ιδιαίτερα. Δεν ξέρω αν διαφωνείς σε αυτό. Καλώς ή κακώς πρέπει να κάνεις και άσφαλτο και αρκετή για να φτάσεις σε ένα ωραίο βουνό. Αυτό το θέμα εγώ το έχω αντιμετωπίσει τα τελευταία χρόνια και έχω κάνει κάποιες εκδρομές φορτωτικη με τρέιλερ.Αλλά οι περισσότεροι δεν το κάνουν αυτό. Στο χώμα μια χαρά είναι τα 250 κυβικά (αν και τα παραπάνω άλογα ειδικά σε Trail Ride-Rally χρειάζονται) αλλά για παντού αλλού ειδικά για ταξίδι έχεις θέμα.

Φέτος κάναμε με τους Pourodurο ένα πολύ ωραίο 3ήμερο Τρίκαλα-Αγραφα και έγραψα με το XR 1000km σε άσφαλτο και χώμα. Ενώ παντού το μηχανάκι ήταν απλά τέλειο και έκανε πλάκα με τα μεγάλα στο χώμα, πάσχιζα να βρω κάποια άλογα να μπορώ στα ανοιχτά κομμάτια να ακολουθήσω τα μεγάλα. Και το δούλευα παντού τέρμα γκάζι.

Αν είχα όμως 10-15 άλογα παραπάνω θα ήμουν υπερ-άνετος παντού και δεν θα έσκιζα το μηχανακι.

Εν ολίγοις αν ήταν να επενδύσω σε μια Rally-τύπου-μοτοσυκλέτα ένα σεβαστό ποσό θα κοίταζα να είχε τουλάχιστον 40-45 άλογα αλλίώς κρατάω το Xr-άκι!!
σαφεστατος με χειρουργικη ακριβεια!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αν και είναι λίγο άσχετο με το θέμα να απαντήσω, έχω τρέξει κάποια Trail Ride που είναι ότι πιο κοντινό σε Rally στην Ελλάδα (έστω και πλέον μόνο σε φιλικό επίπεδο) και έχω αρκετά χρόνια εμπειρία στο χώμα πλέον, πολλές χιλιάδες km. και εκτός απο το XR τώρα και παλαιότερα KLX έχει περάσει απο τα χέρια μου και αγωνιστικό enduro της ΚΤΜ που είχα 3 χρόνια, το 450 συγκεκριμένα.

Επειδή όμως εδώ μιλάμε ουσιαστικά για μια μοτοσυκλέτα ΄΄τύπου Rally΄΄ δηλαδή ουσιαστικά για μια TRAVEL ENDURO που θα χρησιμοποιηθεί απο κάποιον για ωραία χωμάτινα ταξίδια και ενδεχομένως για κάνα Trail Ride τότε τα 250 κυβικά δυστυχώς δεν βολεύουν ιδιαίτερα. Δεν ξέρω αν διαφωνείς σε αυτό. Καλώς ή κακώς πρέπει να κάνεις και άσφαλτο και αρκετή για να φτάσεις σε ένα ωραίο βουνό. Αυτό το θέμα εγώ το έχω αντιμετωπίσει τα τελευταία χρόνια και έχω κάνει κάποιες εκδρομές φορτωτικη με τρέιλερ.Αλλά οι περισσότεροι δεν το κάνουν αυτό. Στο χώμα μια χαρά είναι τα 250 κυβικά (αν και τα παραπάνω άλογα ειδικά σε Trail Ride-Rally χρειάζονται) αλλά για παντού αλλού ειδικά για ταξίδι έχεις θέμα.

Φέτος κάναμε με τους Pourodurο ένα πολύ ωραίο 3ήμερο Τρίκαλα-Αγραφα και έγραψα με το XR 1000km σε άσφαλτο και χώμα. Ενώ παντού το μηχανάκι ήταν απλά τέλειο και έκανε πλάκα με τα μεγάλα στο χώμα, πάσχιζα να βρω κάποια άλογα να μπορώ στα ανοιχτά κομμάτια να ακολουθήσω τα μεγάλα. Και το δούλευα παντού τέρμα γκάζι.

Αν είχα όμως 10-15 άλογα παραπάνω θα ήμουν υπερ-άνετος παντού και δεν θα έσκιζα το μηχανακι.

Εν ολίγοις αν ήταν να επενδύσω σε μια Rally-τύπου-μοτοσυκλέτα ένα σεβαστό ποσό θα κοίταζα να είχε τουλάχιστον 40-45 άλογα αλλίώς κρατάω το Xr-άκι!!

Όλα σωστά!
Απλώς να σου θυμίσω ότι ο Doc (Δ. Αθανασουλόπουλος κατά κόσμον) έχει κερδίσει καμιά δεκαριά Rally Raid στην Ελλάδα και στην Αλβανία και με καλό τερματισμό στην Ιταλία με τα διάφορα 250 (WRF & EXC-F) κόντρα σε 400, 450 και 570..... Αφού είσαι του χώρου τα γνωρίζεις βέβαια. Δεν έχεις άδικο, το ξαναλέω. Αλλά τα "απλωμένα φλατ" στην Ελλάδα μας είναι λιγοστά. Μονό εκεί θα σου λείψουν τα +10, +15 άλογα ενός 400-450. Στα βουνά είσαι "άρχοντας" με το 250 (για μένα το 350 της ΚΤΜ είναι το ιδανικό!!!), κάνεις πλάκα στα μεγάλα, και δε θες 2-3 μέρες αποθεραπεία , για να έρθουν τα χέρια σου στο κανονικό μήκος...:D
Βέβαια εδώ λέμε για 250 με 23 άλογα, όχι ΚΤΜ 250...., αλλά για κάποιους απροπόνητους που πάνε 1 φορά το μήνα στο βουνό (σε τέτοιους προφανώς απευθύνεται...) καλό είναι από δύναμη κλπ. Τα άλλα θα τα δούμε. Αν έρθει...
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
edit: βρήκα βιντεάκι με μίνι τεστ από το πρωτότυπο.
Στέφανε αυτό δεν είναι το πρωτότυπο της χόντα αλλά η προσπάθεια ενός Καναδού ιδιώτη.Βέβαια σαν παλιός αγωνιζόμενος(και στο Dakar) έχει καλές γνωριμίες και έχει σπόνσορες γνωστές εταιρείες του χώρου συμπεριλαμβανόμενης και της χόντα.
Το crf250l είναι αρκετά δημοφιλές στο εξωτερικό και υπάρχουν ατελείωτα βελτιωτικά προιόντα για δαυτο οπότε μια έκδοση ράλλυ σε συνδυασμό με χαμηλή τιμή(το απλό κοστίζει 4500δολάρια) μαλλον θα έχει θετική ανταπόκριση(για έξω μιλάω πάντα).
Η σελίδα του Καναδού https://www.facebook.com/crf250lrally/

Το ράλλυ του Καναδού


και το πρωτότυπο της Honda

 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όλα σωστά!
Απλώς να σου θυμίσω ότι ο Doc (Δ. Αθανασουλόπουλος κατά κόσμον) έχει κερδίσει καμιά δεκαριά Rally Raid στην Ελλάδα και στην Αλβανία και με καλό τερματισμό στην Ιταλία με τα διάφορα 250 (WRF & EXC-F) κόντρα σε 400, 450 και 570..... Αφού είσαι του χώρου τα γνωρίζεις βέβαια. Δεν έχεις άδικο, το ξαναλέω. Αλλά τα "απλωμένα φλατ" στην Ελλάδα μας είναι λιγοστά. Μονό εκεί θα σου λείψουν τα +10, +15 άλογα ενός 400-450. Στα βουνά είσαι "άρχοντας" με το 250 (για μένα το 350 της ΚΤΜ είναι το ιδανικό!!!), κάνεις πλάκα στα μεγάλα, και δε θες 2-3 μέρες αποθεραπεία , για να έρθουν τα χέρια σου στο κανονικό μήκος...:D
Βέβαια εδώ λέμε για 250 με 23 άλογα, όχι ΚΤΜ 250...., αλλά για κάποιους απροπόνητους που πάνε 1 φορά το μήνα στο βουνό (σε τέτοιους προφανώς απευθύνεται...) καλό είναι από δύναμη κλπ. Τα άλλα θα τα δούμε. Αν έρθει...
Ξέρεις, στην πραγματικότητα δεν διαφωνούμε και το αποδεικνύω με την επιλογή μου στο XR 250. Χάρην της πολύ ωραίας κουβέντας μας όμως να συμπληρώσω 2 πράγματα.

Το έχω ζήσει το 250, όπως έιχα ζήσει και το ΚΤΜ 450. Το κέφι σου θα το κάνεις όπως και να χει και όλα θα τα κάνεις. Και πράγματι ένα 250 δεν χρειάζεται να περνάς την μέρα σου στο γυμναστήριο..:)

Απο την άλλη, πίστεψε με άμα καβαλήσεις αγωνιστικό Enduro με 45-50 άλογα είναι απολαυστικό. Η αίσθηση που σου δίνουν τα άλογα είναι μοναδική. Περνάς τα εμπόδια για χαβαλέ, ανεβαίνεις τα ανηφόρια για χαβαλέ και γενικά ανεβαίνει η απόλαυση κατακόρυφα.

Τώρα τί να λέμε, ψέμματα, αν κάνεις μονοπάτι και θες ένα πανάλαφρο και διαχειρίσιμο enduro καλύτερα 250 αλλά για τα υπόλοιπα τα άλογα μετράνε! Και αν όχι στην ουσία τόσο, στην απόλαυση σίγουρα και άλλωστε γι αυτό καβαλάμε. Ας όψεται βέβαια για τους περισσότερους που για λόγους οικονομίας όπως και πρακτικότητας επιλέγουμε ένα 250, πολιτικό ενδεχομένως όπως εγώ που κάνει λίγο απ όλα και φτηνά!~

Επιπλέον, επειδή ρεαλιστικά, αγώνες Rally στην Ελλάδα δεν γίνονται ή γίνονται σπάνια, και όσοι συμμετάσχουν φυσικά παίρνουν ένα αγωνιστικό και το μετατρέπουν σε Rally, αυτή η πρόταση της Honda που συζητάμε εδώ (αν βγει) προφανώς θα απευθύνεται στον ερασιτέχνη που θα θέλει να έχει μια μοτοσυκλέτα ΄΄τύπου Rally΄΄ και με αυτή να κάνει το χώμα του. Το χωμάτινο ταξίδι του, καμιά φορά και λίγο μονοπατάκι, μπορεί να πάει και στη δουλειά του με αυτή, πολιτικό μηχανάκι θα ναι.

Επειδή όμως στην Αθήνα το χώμα είναι Υμμητός, Πάρνηθα, Πατέρας, Γεράνεια άντε και Κιθαιρώνας, ακόμα και στη Δίρφυ να θες να πας ή στο Καντήλι να μην πω Χελμό και Ζήρεια με το 250 θα πρέπει να παίζεις 110-120km/h εθνική και φυσικά παντού σε πιο ανοιχτά κομμάτια θα νιώθεις έλλειψη δύναμης.

Συνεπώς αν είναι να το κάνεις και να δώσεις καλά λεφτά, κάντο σωστά, Ένα μοτεράκι με 40-45 άλογα και θα έχεις μια μηχανή ζηλευτή.

Απο την άλλη αν είναι κάποιος οδηγός χαλαρός, δεν βιάζεται, απολαμβάνει την διαδρομή και όταν ακούει γρήγορη οδήγηση βγάζει σπυριά τότε και με 250cc θα είναι άρχοντας.

:friendship:
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Τα 110-120 μια χαρά χιλιόμετρα είναι αν σκεφτεί κανείς τα λάστιχα που φοράμε όταν πηγαίνουμε για χώμα ΧΩΜΑ. Εδώ τα Τ63 που δεν είναι και τόσο χωμάτινα και αν τα πηγαίνεις 130-140 τα τρως για πλάκα.
Όταν παίρνεις ένα μηχανάκι με τάση προς το Οφφ η ταχύτητα ταξιδίου είναι ένας από τους περιορισμούς σου.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Όλα τα παραπάνω σωστά.
Μακάρι:
- να είχαμε ένα μηχανάκι για ταξίδια στο δρόμο
-ένα για ταξίδια στο χώμα, ή / και δρόμο-χώμα
-ένα παιχνίδι off road/μονοπατάδες κλπ, ή rally αναλόγως ορέξεων
-ένα 600 για Μέγαρα και Σέρρες (ή και 1000αρι για όσουν μπορούν)
-τρέιλερ κι αυτοκίνητο για να μεταφέρει ότι/όποιο απο τα παραπάνω θέλουμε, όπου θέλουμε

Επειδή δεν τα έχουμε όλα αυτά, ψάχνουμε τη "μεση λύση". Σιγά και μην τη βρούμε.....:D:D:D:D:D
 

Petros GS

Μέλος
Όνομα
Πετρος
Μοτό
bmw r 1200 gs
Τελικα ως προς το ποστ που ειχα ανεβασει για το περιβοητο honda crf 250 l,η honda για λογους μαρκετινγκ οπως αναφερει το δημοσιευμα θα το μετονομασει σε honda africa 250...
Επισυναπτω και το σχετικο δημοσιευμα για σχολιασμο...


http://www.mototriti.gr/mobile/data/news/preview_news/Fhmes-gia-mikro-Africa_108011.asp

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Αυτή η Honda είναι των άκρων, ή 1000 ή 250. Κάτι στα 600-700 δεν έχει;
Τα γεροντάκια ικανοποιήθηκαν με την νέα Αφρικα,τα πιτσιρίκια θα ενθουσιαστούν με το νέο 250.Ερχεται η ώρα να βγάλουν και οι μεσήλικες τα απωθημένα τους με ένα μεγάλο Thumper
Τα παρακάτω screenshots είναι απο το επεισόδιο 1 του True Adventure και είναι ξεκάθαρο:Ετοιμάζεται το νέο Dominator :laugh:

 
Top Bottom