Για την αύξηση συμφωνώ.
Για το υπόλοιπο όχι. Σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που θα πάρουν Κινέζο κάνοντας το άλμα πίστης που έλεγε ο VL σε άλλο νήμα. Πιο σίγουρο ότι έχει κόσμο που δεν μπορεί να πληρώσει κανένα από τα άλλα μεσαία αλλά μπορεί να φτάσει τα 8 των Κόβε και τα 10 των cf moto, voge. Σχετικά λιγότεροι είναι αυτοί που έχουν τα χρήματα και θα σκεφτούν ότι ανάμεσα σε δύο ισοδύναμα προϊόντα η λογική λέει να αγνοηθεί η μάρκα και να αγοραστεί το "στην μισή τιμή".
Δεν ξέρουμε αν είναι ισοδύναμα όλα, ακόμα. Ευχόμαστε να είναι και στο μέλλον να έρθουν οι "ψηλά" λίγο πιο κάτω. Στην πράξη βλέπω ότι οι Κινέζοι στα τηλέφωνα ξεκίνησαν με την λογική "flagship killer σε ποσοστό της τιμής του" και τώρα πόσο έχουν όλα αυτά; Ελάχιστα κάτω από τους "παραδοσιακούς" με λιγότερη υποστήριξη.
Με αυτά και με αυτά, η φάση είναι ότι και εμείς πιο μικροί δεν γινόμαστε, η ΕΕ έχει φαγωθεί να οδηγούν όλοι ηλεκτρικά γιατί επίσημα έτσι θα σωθεί ο πλανήτης...
Και η αγορά έχει στα 18-19000 υπέροχες μοτοσυκλέτες "ελβετικό σουγιά" στα 890R/901E/900GS&GSA/ΑΤ1100L/desert X. Και έχει και πιο κάτω μερικές ακόμα, πιο πάνω επίσης.
Η θεωρία των επιλογών λέει ότι όταν ο πελάτης αντιμετωπίζει "μεγάλο όγκο " επιλογών οι πιθανότητες να κάνει καλή επιλογή μειώνονται, όπως μειώνεται και η ευχαρίστηση του από την επιλογή, η σιγουριά του σε αυτό που επέλεξε. Βάλε το αυτό επί... άπειρο γιατί σε κάθε πλευρά της ζωής υπάρχει η ίδια πληθώρα επιλογών και δεν είναι να απορεί κανείς με το "κολοσσιαία αύξηση σε χρήση αντικαταθλιπτικών" ή με το ότι 50+% των γάμων καταλήγει σε διαζύγιο.
Για να το κλείσω το ποστ λίγο πιο... Θετικά, η απόλαυση της διαδρομής θεωρητικά θα είναι ίδια με Kove 800 και με MV Agusta 900 στην τετραπλή τιμή. Το θέμα είναι να πας. Αν το Kove σε βγάζει στο δρόμο γιατί δεν λυπάσαι 8000 ευρώ έχεις ήδη κερδίσει το παιχνίδι σε σχέση με τον "πωλείται 1250gsa μοντέλο 23 πάντα σε γκαράζ σκεπασμένο μόνο 3000 χιλιόμετρα" και όπου GSA βάλε και 1290, 1200&1260 και οτιδήποτε άλλο θες, ακόμα και το 750 Σουζούκι των 40 ετών και 23000 χιλιομέτρων.