Husqvarna Norden 901 Concept

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Κάτι που παρατήρησα στο νορντεν στην έκθεση είναι : περιμενα απτην στιγμή που τα ντεπόζιτα είναι χαμηλά να μην σου ανοίγουν πολύ τα πόδια κ όμως μου φάνηκε ότι σου τα ανοίγει παραπάνω απτό αφρικα κει νομίζω και στην όρθια θέση ήταν παραπάνω , τέτοια εντύπωση μου έδωσε
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μιλάς για κάτι που θα έχεις συνηθίσει από την πρώτη βόλτα, πιο σημαντικη λεπτομέρεια ας πούμε είναι ότι θες δάχτυλα ΕΤ για να χειριστείς αριστερό πολυδιακόπτη Honda, βγαλμένο από σχεδιαστήριο πεντάχρονου με τόσο όγκο. Και στο λέω με χέρι XXL δηλαδή, κάποιος με παιδικό χεράκι γάντια Μ θα πρέπει να αφήνει τιμόνι κανονικά.

Ο άνθρωπος που αποφάσισε την αύξηση τιμής για το 24 θέλει παράσημο ανοιχτής παλάμης.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Μιλάς για κάτι που θα έχεις συνηθίσει από την πρώτη βόλτα, πιο σημαντικη λεπτομέρεια ας πούμε είναι ότι θες δάχτυλα ΕΤ για να χειριστείς αριστερό πολυδιακόπτη Honda, βγαλμένο από σχεδιαστήριο πεντάχρονου με τόσο όγκο. Και στο λέω με χέρι XXL δηλαδή, κάποιος με παιδικό χεράκι γάντια Μ θα πρέπει να αφήνει τιμόνι κανονικά.

Ο άνθρωπος που αποφάσισε την αύξηση τιμής για το 24 θέλει παράσημο ανοιχτής παλάμης.
Αχαχα απλά μου έκανε έντυπωση , ήταν σαν να ανέβηκα στο ATAS πχ ενώ τα ντεπόζιτα είναι χαμηλά .

Έτσι φαίνεται , θα σου τα μάθω δεν είναι τίποτα . Το βάζεις εξαρχής όπως θες και δεν ξανά ασχολησαι :inlove::ha
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αχαχα απλά μου έκανε έντυπωση , ήταν σαν να ανέβηκα στο ATAS πχ ενώ τα ντεπόζιτα είναι χαμηλά .
Θα πρέπει όμως να πούμε και ότι η χωρητικότητα σε βενζίνη του 901 το φέρνει πιο κοντά σε αυτονομία με το AS

Αυτό με τα "ανοιχτά πόδια" δεν ξέρω τι περίεργη φοβία του αγοραστικού κοινού αποτελεί, μιά που πάντα οδηγούσα τετρακύλινδρα με μεγάλο ντεπόζιτο και... έτσι κάθεσαι. Τι φοβάστε, μην σας πουν τις εύκολες του χωριού; Να πω ότι προέρχεται κάποιος από εντουράκι, άντε πάει στο καλό όλα "φαρδιά" φαίνονται, άσε που δεν το σκέφτεσαι μετά την πρώτη βόλτα.


Γενικότερα πάντως η δική μου εντύπωση είναι ότι δίκτυο σε πρώτη φάση και χρηματοδοτικό (πλέον κανείς δεν έχει το παλιό της BMW αλλά όσο υπήρχε "σκότωνε") δεν έχουν επιτρέψει στην μάρκα εξάπλωση. Με τις νέες τιμές θα υπάρχει ακόμα ένας λόγος να μην πας εκεί, μεγάλο κρίμα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ανάμεσα στο car, την γυναίκα (μαύρο ΚΤΜ της αρέσει αλλά σκληρό όχι, 901 μπλε της αρέσει) και την επιθετική πολιτική πωλήσεων με βλέπω με ακόμα ένα μηχανάκι. Χρηματοδοτικό είναι θεωρητική συζήτηση γενικότερα, αλλά θα κατέβω για καφέ :p
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Πόσο "χάλια" είναι δηλ οι APEX του απλού ρε παιδιά ;
Σε δικάβαλα κλπά βαρίδια θα την παλεύουν ή θα είναι σα σουμιέδες ;
Για πέτε...

Το γουστάρω ,αλλά το ΕΧΡ πάει ψηλά.
Τεστ δεν εχω κάνει ακόμα ,γιατι "φοβάμαι" οτι θα ψωνίσω ,αν...
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Θα πρέπει όμως να πούμε και ότι η χωρητικότητα σε βενζίνη του 901 το φέρνει πιο κοντά σε αυτονομία με το AS

Αυτό με τα "ανοιχτά πόδια" δεν ξέρω τι περίεργη φοβία του αγοραστικού κοινού αποτελεί, μιά που πάντα οδηγούσα τετρακύλινδρα με μεγάλο ντεπόζιτο και... έτσι κάθεσαι. Τι φοβάστε, μην σας πουν τις εύκολες του χωριού; Να πω ότι προέρχεται κάποιος από εντουράκι, άντε πάει στο καλό όλα "φαρδιά" φαίνονται, άσε που δεν το σκέφτεσαι μετά την πρώτη βόλτα.


Γενικότερα πάντως η δική μου εντύπωση είναι ότι δίκτυο σε πρώτη φάση και χρηματοδοτικό (πλέον κανείς δεν έχει το παλιό της BMW αλλά όσο υπήρχε "σκότωνε") δεν έχουν επιτρέψει στην μάρκα εξάπλωση. Με τις νέες τιμές θα υπάρχει ακόμα ένας λόγος να μην πας εκεί, μεγάλο κρίμα.
Ποσά λίτρα έχει ;
Δεν είναι φοβία , σεν πολύ βολεύει , σαν πρώτη αίσθηση τουλάχιστον , σίγουρα μετά θα συνηθίζεται
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Πόσο "χάλια" είναι δηλ οι APEX του απλού ρε παιδιά ;
Σε δικάβαλα κλπά βαρίδια θα την παλεύουν ή θα είναι σα σουμιέδες ;
Για πέτε...

Το γουστάρω ,αλλά το ΕΧΡ πάει ψηλά.
Τεστ δεν εχω κάνει ακόμα ,γιατι "φοβάμαι" οτι θα ψωνίσω ,αν...
Όντως ποσό διαφορά έχουν οι δυο εκδόσεις σε τις αναρτήσεις τις διαφορετικές ;
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ποσά λίτρα έχει ;
19 με κατανάλωση (orange days) 4.8

ΧΑ ΧΑ τώρα είδα ότι 18.8 έχει το Χόντα. Καίει λίγο πιο πάνω.

Twinsies.


Πόσο "χάλια" είναι δηλ οι APEX του απλού ρε παιδιά ;
Σε δικάβαλα κλπά βαρίδια θα την παλεύουν ή θα είναι σα σουμιέδες ;
Για πέτε...

Το γουστάρω ,αλλά το ΕΧΡ πάει ψηλά.
Τεστ δεν εχω κάνει ακόμα ,γιατι "φοβάμαι" οτι θα ψωνίσω ,αν...
Για το απλό ο Βαγγέλης λέει τα χειρότερα
Ο Θωμάς drogo δεν έχει σταματημό...

Καλά κάνεις και δεν έχεις οδηγήσει.
 

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Μας βλέπω για μαζικό test ride. Για να ψαχουλέψω από Δευτέρα ποιος το δίνει... :cautious:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Βλέπω ο Κινέζικος ανταγωνισμός έχει βάλει για τα καλά μυαλό στους κλασικούς μοτοβιομήχανους...

16,3 & 18,9 χιλιάρικα για μεσαίο on/off πρέπει να τα δώσεις μόνο αν σου περισσεύουν πραγματικά για μια μάρκα που απέχει πολύ από το premium.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για την ώρα μόνο ένας Κινέζος είναι... Ας πούμε στην ίδια κατηγορία, το ds900.

Που δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα, αλλά τον βαφτίσαμε "Γιάννη" που λέει το γνωστό γνωμικό.

Πολλοί κάνουμε την ίδια σκέψη, αλλά μόνο ο χρόνος θα επιβεβαιώσει την ορθότητα ή μη.

Ο άνθρωπος που θα χαρακτηρίσει σήμερα λάθος επιλογή το 1100 L και το 901Ε λέει βαριά κουβέντα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να το πουλήσεις πριν χρειαστεί καθάρισμα.

Άσε που φήμες λένε ότι θα έχει διαλυθεί πριν από τότε γιατί ευρωπαϊκό, δεν είναι κατάλληλο για κληρονομιά στα τρισέγγονα.

Μέχρι να συμβεί το κακό, θα χορεύει ντεσπασιτο διασκευή σουηδικό ντεθ μέταλ γύρω από τα πτώματα των αντιπάλων.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν αναφέρθηκα σε λάθος επιλογή. Είναι και οι δυο μοτοσυκλέτες που μου αρέσουν αν και καβαλώντας το 1100L διαπίστωσα πως έχω ξεσυνηθίσει λίγο την "μέσα" θέση οδήγησης και προτιμώ περισσότερο την "πάνω".
Ούτε φυσικά μπαίνω στη διαδικασία να συγκρίνω τα ποιοτικά χαρακτηριστικά, επιδόσεις ή ακόμη και αποδόσεις με τα Κινέζικα, τουλάχιστον όχι ακόμη. Όμως ο "σχετικά" χαμηλότερος τιμοκατάλογος οπωσδήποτε "κλέβει" πελάτες από Ιάπωνες πρωτίστως αλλά και από Ευρωπαίους κατασκευαστές. Όταν βλέπω όμως 1000 ευρώ αύξηση από το 2023 στο 2024 για το expedition.... ε, με τσαντίζει κάπως. Φαίνεται μια-μια οι κλασικές εταιρείες να επιλέγουν να τοποθετούν εαυτόν τους ως premium ακόμη και αν δεν είναι (γιατί δεν είναι, πως να το κάνουμε). Είσαι στα 18 χιλιάρικα και πας στα 19.... Κάπου το παρατράβηξαν.....
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για την αύξηση συμφωνώ.

Για το υπόλοιπο όχι. Σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που θα πάρουν Κινέζο κάνοντας το άλμα πίστης που έλεγε ο VL σε άλλο νήμα. Πιο σίγουρο ότι έχει κόσμο που δεν μπορεί να πληρώσει κανένα από τα άλλα μεσαία αλλά μπορεί να φτάσει τα 8 των Κόβε και τα 10 των cf moto, voge. Σχετικά λιγότεροι είναι αυτοί που έχουν τα χρήματα και θα σκεφτούν ότι ανάμεσα σε δύο ισοδύναμα προϊόντα η λογική λέει να αγνοηθεί η μάρκα και να αγοραστεί το "στην μισή τιμή".

Δεν ξέρουμε αν είναι ισοδύναμα όλα, ακόμα. Ευχόμαστε να είναι και στο μέλλον να έρθουν οι "ψηλά" λίγο πιο κάτω. Στην πράξη βλέπω ότι οι Κινέζοι στα τηλέφωνα ξεκίνησαν με την λογική "flagship killer σε ποσοστό της τιμής του" και τώρα πόσο έχουν όλα αυτά; Ελάχιστα κάτω από τους "παραδοσιακούς" με λιγότερη υποστήριξη.

Με αυτά και με αυτά, η φάση είναι ότι και εμείς πιο μικροί δεν γινόμαστε, η ΕΕ έχει φαγωθεί να οδηγούν όλοι ηλεκτρικά γιατί επίσημα έτσι θα σωθεί ο πλανήτης...

Και η αγορά έχει στα 18-19000 υπέροχες μοτοσυκλέτες "ελβετικό σουγιά" στα 890R/901E/900GS&GSA/ΑΤ1100L/desert X. Και έχει και πιο κάτω μερικές ακόμα, πιο πάνω επίσης.

Η θεωρία των επιλογών λέει ότι όταν ο πελάτης αντιμετωπίζει "μεγάλο όγκο " επιλογών οι πιθανότητες να κάνει καλή επιλογή μειώνονται, όπως μειώνεται και η ευχαρίστηση του από την επιλογή, η σιγουριά του σε αυτό που επέλεξε. Βάλε το αυτό επί... άπειρο γιατί σε κάθε πλευρά της ζωής υπάρχει η ίδια πληθώρα επιλογών και δεν είναι να απορεί κανείς με το "κολοσσιαία αύξηση σε χρήση αντικαταθλιπτικών" ή με το ότι 50+% των γάμων καταλήγει σε διαζύγιο.

Για να το κλείσω το ποστ λίγο πιο... Θετικά, η απόλαυση της διαδρομής θεωρητικά θα είναι ίδια με Kove 800 και με MV Agusta 900 στην τετραπλή τιμή. Το θέμα είναι να πας. Αν το Kove σε βγάζει στο δρόμο γιατί δεν λυπάσαι 8000 ευρώ έχεις ήδη κερδίσει το παιχνίδι σε σχέση με τον "πωλείται 1250gsa μοντέλο 23 πάντα σε γκαράζ σκεπασμένο μόνο 3000 χιλιόμετρα" και όπου GSA βάλε και 1290, 1200&1260 και οτιδήποτε άλλο θες, ακόμα και το 750 Σουζούκι των 40 ετών και 23000 χιλιομέτρων.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Αν μου επιτρέπετε ένα σύντομο σχόλιο...οι περισσότεροι αναβάτες/καταναλωτές παρόλη την σχετική ιστορικότητα Κινεζικών (και όχι μόνο) προϊόντων που ήρθαν σαφώς φτηνότερα στην Ευρώπη, έναντι παραδοσιακών προϊόντων από mainstream κατασκευαστές, εξακολουθούν και πιστεύουν ότι η "εισβολή" αυτή θα ασκήσει κάποιου είδους πίεση στους δεύτερους να μειώσουν τις τιμές τους.
Αυτό όχι μόνο δεν έγινε σε καμία περίπτωση αλλά η ιστορικότητα δείχνει ότι πραγματοποιήθηκε ακριβώς το αντίθετο. Μετακινήθηκαν όλοι προς το premium ο ορισμός του οποίου ειναι συγκεκριμένος και δεν λαμβάνει υπόψιν οτιδήποτε άλλο εκτός από ότι τοποθετούνται ανάμεσα στις προσιτές μοτοσυκλέτες και τις luxury μοτοσυκλέτες με τεχνικά χαρακτηριστικά, παροχές και εξοπλισμό που είναι μετρήσιμα περισσότερος/καλύτερος από εκείνον των προσιτων μοντέλων.
Οι Κινεζικές θα είναι οι νέες προσιτές μοτοσυκλέτες, όλοι οι Ευρωπαίοι είναι έτσι και αλλιώς premium και 1-2 ήδη luxury ενώ οι Ιάπωνες που θα δεχτούν τις μεγαλύτερες πιέσεις θα πρέπει να πείσουν ότι και αυτοί με την σειρά τους σε κάποιες κατηγορίες είναι επίσης premium (με τις αντίστοιχες αυξήσεις τιμών).
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για αυτό έγραψα αυτό με τα τηλέφωνα, υπάρχει ήδη προηγούμενο σε συσκευές "καθημερινότητας" ακριβώς όπως το λες πιο αναλυτικά.

Κάναμε μια συζήτηση με τα premium cardo στην τελευταία βόλτα, όπου έλεγα ότι αν με το voge 900 αγοράζεις το .. 80% ενός BMW στην χρήση με τα μισά χρήματα η επιλογή του voge μοιάζει λογική, αλλά... Μου χαλάει το pride of ownership και κακά τα ψέματα, το άλμα πίστης στο πουκάμισο Primark με τέσσερις λίρες το κάνω με χαρά, στο δεκαχίλιαρο όχι. Από την άλλη είμαι και σε φάση στην ζωή μου που μπορώ να έχω επιλογή, αν δεν είχα θα είχα παραγγείλει ήδη Voge. Η cf moto 450. Ή Μπόμπο για να κάνω ΤΕΤ όπως οι τρολ Άγγλοι. Η απλά θα έβλεπα που θα σπάσει το Fazer στο δρόμο.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Το pride of ownership δεν το βάζω καν στην εξίσωση.
Πρέπει να δούμε σε πιο σημείο βρίσκονται οι δύο προσεγγίσεις. Οι Κινέζοι έρχονται στην Ευρώπη σε μια συγκυρία όπου η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών είναι στα τάρταρα με μοτοσυκλέτες που έχουν σχεδόν μηδενικό κόστος εξέλιξης και που φτιάχτηκαν από την αρχή για να είναι φθηνές (αναλογικά είναι "φτηνά" προϊόντα με υπέρογκες για το R&D τους τιμές). Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ορισμένες από αυτές όχι μόνο προσφέρουν αξιόλογα μοντέλα αλλά ήρθαν για να μείνουν, CFMOTO, VOGE, Loncin κτλ. Μένει να δούμε πόσο θα αλλάξει η τιμολογιακή πολιτική τους και η γκάμα τους με τα μοντέλα Euro6. Αντίθετα οι mainstream κατασκευαστές έχουν πιο ώριμες γκαμεε με μοντέλα που επίσης θα αλλάξουν σταδιακά από το 2024. Καλύτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά, ανεπτυγμένες after sales υπηρεσίες και marketing στρατηγικές, γνώση της Ευρωπαϊκής αγοράς και εργαλεία για τα δίκτυα τους να κάνουν αποτελεσματικότερα την δουλειά τους.
Δίχως αμφιβολία οι Κινέζοι είναι χρήσιμοι για να είναι το σημεία εισόδου ή επανόδου των αναβατών στα δίτροχα συνολικά. Αυτό είναι σαφές ότι θα ευνοήσει όλη την αγορά εκτός από τα παλιά μεταχειρισμένα. Τα επόμενα 3-5 χρόνια προβλέπονται άκρως ενδιαφέροντα
 
Top Bottom