Husqvarna Norden 901 Concept

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για την αύξηση συμφωνώ.

Για το υπόλοιπο όχι. Σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που θα πάρουν Κινέζο κάνοντας το άλμα πίστης που έλεγε ο VL σε άλλο νήμα. Πιο σίγουρο ότι έχει κόσμο που δεν μπορεί να πληρώσει κανένα από τα άλλα μεσαία αλλά μπορεί να φτάσει τα 8 των Κόβε και τα 10 των cf moto, voge. Σχετικά λιγότεροι είναι αυτοί που έχουν τα χρήματα και θα σκεφτούν ότι ανάμεσα σε δύο ισοδύναμα προϊόντα η λογική λέει να αγνοηθεί η μάρκα και να αγοραστεί το "στην μισή τιμή".

Δεν ξέρουμε αν είναι ισοδύναμα όλα, ακόμα. Ευχόμαστε να είναι και στο μέλλον να έρθουν οι "ψηλά" λίγο πιο κάτω. Στην πράξη βλέπω ότι οι Κινέζοι στα τηλέφωνα ξεκίνησαν με την λογική "flagship killer σε ποσοστό της τιμής του" και τώρα πόσο έχουν όλα αυτά; Ελάχιστα κάτω από τους "παραδοσιακούς" με λιγότερη υποστήριξη.

Με αυτά και με αυτά, η φάση είναι ότι και εμείς πιο μικροί δεν γινόμαστε, η ΕΕ έχει φαγωθεί να οδηγούν όλοι ηλεκτρικά γιατί επίσημα έτσι θα σωθεί ο πλανήτης...

Και η αγορά έχει στα 18-19000 υπέροχες μοτοσυκλέτες "ελβετικό σουγιά" στα 890R/901E/900GS&GSA/ΑΤ1100L/desert X. Και έχει και πιο κάτω μερικές ακόμα, πιο πάνω επίσης.

Η θεωρία των επιλογών λέει ότι όταν ο πελάτης αντιμετωπίζει "μεγάλο όγκο " επιλογών οι πιθανότητες να κάνει καλή επιλογή μειώνονται, όπως μειώνεται και η ευχαρίστηση του από την επιλογή, η σιγουριά του σε αυτό που επέλεξε. Βάλε το αυτό επί... άπειρο γιατί σε κάθε πλευρά της ζωής υπάρχει η ίδια πληθώρα επιλογών και δεν είναι να απορεί κανείς με το "κολοσσιαία αύξηση σε χρήση αντικαταθλιπτικών" ή με το ότι 50+% των γάμων καταλήγει σε διαζύγιο.

Για να το κλείσω το ποστ λίγο πιο... Θετικά, η απόλαυση της διαδρομής θεωρητικά θα είναι ίδια με Kove 800 και με MV Agusta 900 στην τετραπλή τιμή. Το θέμα είναι να πας. Αν το Kove σε βγάζει στο δρόμο γιατί δεν λυπάσαι 8000 ευρώ έχεις ήδη κερδίσει το παιχνίδι σε σχέση με τον "πωλείται 1250gsa μοντέλο 23 πάντα σε γκαράζ σκεπασμένο μόνο 3000 χιλιόμετρα" και όπου GSA βάλε και 1290, 1200&1260 και οτιδήποτε άλλο θες, ακόμα και το 750 Σουζούκι των 40 ετών και 23000 χιλιομέτρων.
Αν μου επιτρέπετε ένα σύντομο σχόλιο...οι περισσότεροι αναβάτες/καταναλωτές παρόλη την σχετική ιστορικότητα Κινεζικών (και όχι μόνο) προϊόντων που ήρθαν σαφώς φτηνότερα στην Ευρώπη, έναντι παραδοσιακών προϊόντων από mainstream κατασκευαστές, εξακολουθούν και πιστεύουν ότι η "εισβολή" αυτή θα ασκήσει κάποιου είδους πίεση στους δεύτερους να μειώσουν τις τιμές τους.
Αυτό όχι μόνο δεν έγινε σε καμία περίπτωση αλλά η ιστορικότητα δείχνει ότι πραγματοποιήθηκε ακριβώς το αντίθετο. Μετακινήθηκαν όλοι προς το premium ο ορισμός του οποίου ειναι συγκεκριμένος και δεν λαμβάνει υπόψιν οτιδήποτε άλλο εκτός από ότι τοποθετούνται ανάμεσα στις προσιτές μοτοσυκλέτες και τις luxury μοτοσυκλέτες με τεχνικά χαρακτηριστικά, παροχές και εξοπλισμό που είναι μετρήσιμα περισσότερος/καλύτερος από εκείνον των προσιτων μοντέλων.
Οι Κινεζικές θα είναι οι νέες προσιτές μοτοσυκλέτες, όλοι οι Ευρωπαίοι είναι έτσι και αλλιώς premium και 1-2 ήδη luxury ενώ οι Ιάπωνες που θα δεχτούν τις μεγαλύτερες πιέσεις θα πρέπει να πείσουν ότι και αυτοί με την σειρά τους σε κάποιες κατηγορίες είναι επίσης premium (με τις αντίστοιχες αυξήσεις τιμών).
Για αυτό έγραψα αυτό με τα τηλέφωνα, υπάρχει ήδη προηγούμενο σε συσκευές "καθημερινότητας" ακριβώς όπως το λες πιο αναλυτικά.

Κάναμε μια συζήτηση με τα premium cardo στην τελευταία βόλτα, όπου έλεγα ότι αν με το voge 900 αγοράζεις το .. 80% ενός BMW στην χρήση με τα μισά χρήματα η επιλογή του voge μοιάζει λογική, αλλά... Μου χαλάει το pride of ownership και κακά τα ψέματα, το άλμα πίστης στο πουκάμισο Primark με τέσσερις λίρες το κάνω με χαρά, στο δεκαχίλιαρο όχι. Από την άλλη είμαι και σε φάση στην ζωή μου που μπορώ να έχω επιλογή, αν δεν είχα θα είχα παραγγείλει ήδη Voge. Η cf moto 450. Ή Μπόμπο για να κάνω ΤΕΤ όπως οι τρολ Άγγλοι. Η απλά θα έβλεπα που θα σπάσει το Fazer στο δρόμο.
Το pride of ownership δεν το βάζω καν στην εξίσωση.
Πρέπει να δούμε σε πιο σημείο βρίσκονται οι δύο προσεγγίσεις. Οι Κινέζοι έρχονται στην Ευρώπη σε μια συγκυρία όπου η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών είναι στα τάρταρα με μοτοσυκλέτες που έχουν σχεδόν μηδενικό κόστος εξέλιξης και που φτιάχτηκαν από την αρχή για να είναι φθηνές (αναλογικά είναι "φτηνά" προϊόντα με υπέρογκες για το R&D τους τιμές). Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ορισμένες από αυτές όχι μόνο προσφέρουν αξιόλογα μοντέλα αλλά ήρθαν για να μείνουν, CFMOTO, VOGE, Loncin κτλ. Μένει να δούμε πόσο θα αλλάξει η τιμολογιακή πολιτική τους και η γκάμα τους με τα μοντέλα Euro6. Αντίθετα οι mainstream κατασκευαστές έχουν πιο ώριμες γκαμεε με μοντέλα που επίσης θα αλλάξουν σταδιακά από το 2024. Καλύτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά, ανεπτυγμένες after sales υπηρεσίες και marketing στρατηγικές, γνώση της Ευρωπαϊκής αγοράς και εργαλεία για τα δίκτυα τους να κάνουν αποτελεσματικότερα την δουλειά τους.
Δίχως αμφιβολία οι Κινέζοι είναι χρήσιμοι για να είναι το σημεία εισόδου ή επανόδου των αναβατών στα δίτροχα συνολικά. Αυτό είναι σαφές ότι θα ευνοήσει όλη την αγορά εκτός από τα παλιά μεταχειρισμένα. Τα επόμενα 3-5 χρόνια προβλέπονται άκρως ενδιαφέροντα
Πάνω - κάτω έτσι έχουν τα πράγματα. Δεν νομίζω Γιάννη ότι έχουν απόσταση οι γνώμες μας ακόμη και στο θέμα των τιμών για τα Κινέζικα Γιάννη. Τα έχω γράψει κι εγώ στο παρελθόν. Πλέον οι Κινέζοι -εκτός εξαιρέσεων- δεν είναι οι φθηνές μοτοσυκλέτες με τους όρους που το εννοούσαμε στο παρελθόν.
Συμφωνώ απόλυτα με τον Αργύρη πως οι "κύριες" εταιρείες όπως τις γνωρίζαμε μπαίνουν στο παιχνίδι πουλώντας προϊόντα που πλασάρονται ως premium και Luxury και θέλω να προσθέσω πως οι περιπτώσεις του κορωνοϊού και του προβλήματος των μεταφορών δίδαξε τις εταιρείες κάτι πολύ κακό για τη μεσαία τάξη... ότι μπορούν να έχουν την ίδια και περισσότερη κερδοφορία μειώνοντας τις πωλήσεις τους ποσοτικά. Μικρότερες παραγωγές, μικρότερα έξοδα (σε όλα τα επίπεδα) αλλά ίδια -αν όχι μεγαλύτερη- κερδοφορία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

dankannn

Μέλος
Όνομα
ΧΡΗΣΤΟΣ
Μοτό
CBR600F
Καλησπέρα στην παρέα.
Μιας και παρακολουθώ σχετικά με το Norden 901 κάποια θέματα και είμαι σε διαφορά forum και διαβάζω , έχετε άποψη με τους κεντροφόρους και τη πρόωρή φθορά τους σε λίγες χιλιάδες χλμ. που μιλάνε στο εξωτερικό ? Τόσο για το ΚΤΜ 890 όσο και για τα Norden 901 που έχουν το ίδιο μοτέρ.
Υπάρχουν διάφορες απόψεις , άλλοι λένε ότι είναι τα μπεκ λαδιού, άλλοι ότι το φιλτροκουτι του αέρα αφήνει να μπουν σκόνες και άλλες εικάσεις, έχετε άποψη ?
Έχετε ακούσει κάτι σχετικό στην Ελλάδα ?

Ακόμα σε αυτό το site https://print.ktm.com/
Οποίος το έχει μηχανάκι και ενδιαφέρετε μπορεί να κατεβάσει το REPAIR MANUAL , με 27 € σε PDF, νομίζω ότι αξίζει.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Επίσης το ψάχνω γιατί... Το θέλω και διαβάζω ότι αν γίνονται τα σέρβις μέσα στο δίκτυο αλλάζουν όλη την κεφαλή σε εγγύηση, αλλά δεν έχει ανταλλακτικά σε ετοιμότητα και αργεί η επισκευή.

Και ότι πιθανότατα επηρεάζει μηχανάκια που αλλάζουν λάδια όταν λέει το manual, δηλαδή σε διαστήματα που... Δεν είναι πολύ λογικά.

Edit
Δεν είναι ξεκάθαρο αν ήταν παρτίδα η προμηθευτές
Δεν είναι φάση κάτω τρόμπα συμπλέκτη
 
Τελευταία επεξεργασία:

dankannn

Μέλος
Όνομα
ΧΡΗΣΤΟΣ
Μοτό
CBR600F
Επίσης το ψάχνω γιατί... Το θέλω και διαβάζω ότι αν γίνονται τα σέρβις μέσα στο δίκτυο αλλάζουν όλη την κεφαλή σε εγγύηση, αλλά δεν έχει ανταλλακτικά σε ετοιμότητα και αργεί η επισκευή.

Και ότι πιθανότατα επηρεάζει μηχανάκια που αλλάζουν λάδια όταν λέει το manual, δηλαδή σε διαστήματα που... Δεν είναι πολύ λογικά.
Να το παρεις νέο μηχανάκι και να στο ανοίξουν ούτε που θέλω να το σκέφτομαι. χάχα.
Αν σε ενδιαφέρει ρίξε μια ματιά εδώ.
 

dankannn

Μέλος
Όνομα
ΧΡΗΣΤΟΣ
Μοτό
CBR600F
Και εδώ με 18.000 χλμ σε αυτά τα χλμ άλλαξε 7 φορές λαδια, αυτος ανάφερει μπεκ λαδιού, η ελατηριο της τρόμπας λαδιου
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στο γκρουπάκι δεν θυμάμαι αν γράφτηκα ή αν βρήκα αποσπασματικά ποστ από την αναζήτηση του fb μόνο.


Σε κάθε περίπτωση και πολύ φιλικά, αν είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι θα χαλάσει το μηχανάκι, πας σε άλλη μάρκα και τελειώνεις. Προσωπικά δεν θα ήθελα να ζω με κάτι που πιστεύω ότι θα διαλυθεί (εξαιρείται η περίπτωση έχω λεφτά για πέταμα και κάνω το κέφι μου με όποιο αποτέλεσμα χωρίς να με ενοχλήσει ακόμα και το χειρότερο σενάριο).


Με το θέμα είχα περάσει φάση ξενερώματος γιατί δυστυχώς το QC της εταιρείας δείχνει ότι δεν ακολουθεί τον όγκο πωλήσεων, το R&D δεν δείχνει να κατανοεί το τι σημαίνει "μοντέλα στην ακριβή κατηγορία", σπάνε ρεκόρ παραγωγής και κερδών αλλά με νοοτροπία που έχει μείνει πίσω στα 2000ς ή αν προτιμάς που έχει μείνει στο "αγωνιστικό άρα βελτιώνουμε κάθε χρόνο" που δεν ισχύει στην μαζική παραγωγή και δεν το ανέχεται το "μαζικό" κοινό που θέλει το ίματζ αλλά θέλει κάτι ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ χωρίς ειδική μεταχείριση και φιλοσοφία "όποιος έχει ΚΤΜ ξέρει ότι θα φάει χρόνο σε ζημιές".

Ξεπερνώντας το "διαλύεται η κεφαλή" λοιπόν, από αυτά που είδα και οδήγησα ξεχωρίζω Norden και CRF1100L και επειδή για την δική μου χρήση είναι ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα με οποιοδήποτε από τα δύο και αν καταλήξω στο σπίτι, εμφανισιακά το Norden έχει ένα μικρό πλεονέκτημα. Αν για όποιο λόγο δεν προλάβω σε τιμή 2023, αν το οδηγήσω και πάω λίγο παραπάνω Εθνική Οδό και δεν μου αρέσει στον ανοιχτό δρόμο (όπως έγινε ας πούμε με το F900GSAdv) αν αν αν, έχω την εναλλακτική της Honda και αν δεν τα βρω και με την Άφρικα δεν χάνω και τίποτα να περιμένω για οποιοδήποτε άλλο στο μέλλον γιατί δεν έχω λόγο να πληρώσω κάτι όχι "σωστό" για εμένα.


Και από αυτά που διαβάζω η ΚΤΜ και το συγκεκριμένο μοτέρ δεν είναι σωστά για εσένα. Σου αρέσει το ίματζ της εταιρείας, δεν θες (δικαίως) να ζεις με όλη την υπόλοιπη ιστορία του "κάθε Τρίτη....". Οπότε απλά πας αλλού γιατί γραπτή εγγύηση ότι δεν θα σου τύχει αυτό ή οποιοδήποτε άλλο ηλίθιο πρόβλημα μπορεί να προκύψει δεν υπάρχει.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
μεταξύ norden 901 και Africa , μηχανολογικά , σε αξιοπιστία , θέωρώ πιο γερο το Japan , χωρις ομως τη κουμούτσα το DCT που προσδίδει περισσότερο βάρος το οποίο ειναι εχθρός στο χώμα .
Οπότε Για εμένα στα big adve , νο1 ειναι το Honda κ νο2 το NORDEN 901

Εγω ομως εαν πούλαγα το δικό μου , θα αγόραζα το υπερόπλο ktm
890adv R , έστω κ με ενα ζευγαρι εκκεντροφόρους spares, σε περίπτωση που ψωριάσουν


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
μεταξύ norden 901 και Africa , μηχανολογικά , σε αξιοπιστία , θέωρώ πιο γερο το Japan , χωρις ομως τη κουμούτσα το DCT που προσδίδει περισσότερο βάρος το οποίο ειναι εχθρός στο χώμα .
Οπότε Για εμένα στα big adve , νο1 ειναι το Honda κ νο2 το NORDEN 901

Εγω ομως εαν πούλαγα το δικό μου , θα αγόραζα το υπερόπλο ktm
890adv R , έστω κ με ενα ζευγαρι εκκεντροφόρους spares, σε περίπτωση που ψωριάσουν


Sent from my iPhone using Tapatalk
Πιο γερό το τζαπάν αλλά θα αγόραζες 890adv R...κι εγω θα έλεγα στους άλλους να πάρουν Χόνδα αλλά θα έπαιρνα Desert X...
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
μεταξύ norden 901 και Africa , μηχανολογικά , σε αξιοπιστία , θέωρώ πιο γερο το Japan , χωρις ομως τη κουμούτσα το DCT που προσδίδει περισσότερο βάρος το οποίο ειναι εχθρός στο χώμα .
Οπότε Για εμένα στα big adve , νο1 ειναι το Honda κ νο2 το NORDEN 901

Εγω ομως εαν πούλαγα το δικό μου , θα αγόραζα το υπερόπλο ktm
890adv R , έστω κ με ενα ζευγαρι εκκεντροφόρους spares, σε περίπτωση που ψωριάσουν


Sent from my iPhone using Tapatalk
Μόλις οδηγήσεις την κουμουτσα το dct και στο χώμα θα μετανοησεις άπιστε!! Χάχαχχ

Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

dankannn

Μέλος
Όνομα
ΧΡΗΣΤΟΣ
Μοτό
CBR600F
Την καλημέρα μου παιδιά.
Τα περισσότερα nick name είναι γνωστά (STF-el gato, amyroukai κλπ από το moto.gr)
Γιάννη amyroukai σε ευχαριστώ που μοιράζεσαι την άποψη σου μαζί μου.
Ακόμα δεν βιάζομαι και φυσικά δεν έχω δοκιμάσει κανένα μηχανάκι ακόμα , τώρα το καλοκαίρι με τις άδειες θα πάω να τα δω και να κάνω ένα test ride.
Είμαι συνειδητοποιημένος μοτοσικλετιστής μια και οδηγώ ανελλιπώς 350 μέρες τον χρόνο από το 1990 , ανεξαρτήτου συνθήκων , βροχή, χιονιά κλπ.
Όπως και έχω αλλάξει αρκετά μηχανάκια και όλα ήταν επιλεγμένα σύμφωνα με τα δικά μου θέλω και όλες μου οι επιλογές ήταν σωστές για μένα προσωπικά.
Λόγο γνωστών έχω πάρει και πολλά γρηγορα μηχανάκια βόλτα ,καθώς και ένα μεγάλο διάστημα κοντά στα 3 χρόνια πήγαινα και πιστά.
Τα τελευταία χρόνια και λόγο ότι με έχει βολέψει έχω ένα cbr600f που έχει 160.000 χλμ, άσχετο φυσικά με την κατηγορία των adv που ρωτάω.
Το Norden 901 μου έχει κάνει κλικ σαν επόμενος αντικαταστατής και θα παω να το δω ,έτσι και αλλιώς χρόνος υπάρχει δεν είναι κάτι βιαστικό.
Τα θέλω μου είναι μια λογική κάλυψη αέρα και παντός καιρού, έως 220 κιλά, μου αρέσει που έχει ντιζα συμπλέκτη και τα αλόγα του και η ροπή του μου φτάνουν+ το λίγο πιο όρθιο που λόγο ηλικίας θα με βοηθήσει.
Το 80 των χλμ θα είναι σε οδικό δίκτυο αλλά αν θα το έχω δεν θα πω όχι και σε καμία φλαταδουρα, χώμα κλπ.
Φυσικά θα πάω να δω και Africa.
Και όχι, δεν περιμένω από τα σημερινά μηχανάκια να έχουν την ίδια ποιότητα με τα παλιά και δεν θα έχω πρόβλημα αν μου βγάλει κάποιο θέμα, αλλά όχι δεν θα θέλω να είμαι στο συνεργείο κάθε 2 εβδομάδες.
Το θέμα είναι να μην θες 3.000 € αν σου βγάλει πρόβλημα μετα την εγγύηση για επισκευη για αυτό και το ψάχνω , φυσικά μπορεί να το οδηγήσω και να μην μου ταιριάζει καθόλου.
Τέλος λόγο τεχνικού επαγγέλματος πιάνουν τα χέρια μου και διαβάζοντας κάνω πολλά πράγματα στα μηχανάκια μου , όλο το βασικό maintenance μπορώ να το κάνω χωρίς άγχος και για το συγκεκριμένο πιστεύω και για βαλβίδες όταν θα βγει από την εγγύηση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

dankannn

Μέλος
Όνομα
ΧΡΗΣΤΟΣ
Μοτό
CBR600F

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό με το part πάντως μπορεί να είναι ακόμα ένα περιστατικό "hi flow" κεφαλής που αρκετοί είχαν τελικά αλλάξει στα μονοκύλινδρα, μπορεί και να μην είναι επανασχεδιασμένο αλλά να άλλαξε εργοστάσιο.

Απορώ γιατί με τα περιστατικά εκτός εγγύησης κανείς δεν τα έβαλε δίπλα δίπλα πριν την τοποθέτηση να τα φωτογραφίσει αναλυτικά και να "αποδείξει" ότι έχει διαφορές το νέο.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κάθε φορά που ακούω φβ σκάνε πρώτα οι ενημερώσεις από το "θάνατος στα 890" κανάλι.

Μπήκα σήμερα να δω parts list, το Norden και το 890 έχουν άλλο κωδικό κεφαλής.

Επίσης 23&24 μοντέλα είναι ίδιος κωδικός αντίστοιχα, δεν υπάρχει αλλαγή στον αριθμό (σύγκριση 890 με 890, Norden με Norden).

Είναι προφανές ότι κάπου υπάρχει θέμα με κάποια μηχανάκια, αλλά δεν είναι αυτό που λένε στο γκρουπ.
 
Top Bottom