di koukos
Μέλος
- Όνομα
- Δημητρης
- Μοτό
- kawasaki versys 1000 2019
Μετα το καλοκαιρι του 2019 μου ειχα αποφασιση να αλλαξω μηχανη και η πλαστιγγα εγερνε σε τρεις μηχανες 1. suzuki vstrom 1000 δεν ειχε βγει το 1050 2, kawasaki versys 1000 και 3, bmw 1250 gs Πηγα και εκανε τεστ την kawasaki και αμεσως κουμπωσα πανω της Το suzuki δεν μου αρεσε απο την αρχη πηγα στην αντιπροσωπια κανονισα τιμη και εκλεισα τεστ ,αν και το πιο οικονομικο το απεριψα διχως να κανω τεστ
Επομενως ειχαν μεινει το bmw και το kawasaki to οποιο μου εκανε κλικ απο την αρχη Το επομενο βημα ηταν να παω στην αντιπροσωπεια της bmw οπου και πηγα και πηρα τιμη με τα εξτρα που ηθελα αλλα αν και πανεμορφη μηχανη δεν μου εκανε κλικ βεβαια ισωσ και να εφταιγε οτι εχει πολυκυκλοφορησει
Μετα απο δυο μερες εκλεισα το kawasaki το οποιο εκανα εναμιση μηνα να παραλαβω λογω οτι δεν ειχαν το χρωμα αυτο διαθεσιμο
Το μηχανακι το πηρα αποκλειστικα για βολτες και ταξιδια και οχι για χρηση μες την πολη το εχω στην κατοχη μου απο τον οκτωβριο του 19 και εχω κανει 33000 χλμ σε ταξιδια και ειναι η εκδοση SE με της ηλεκτρονικες αναρτησης
Η προστασια απο τον αερα ειναι παρα πολυ καλη και ισως καλυτερη απο το gs Το στησιμο που εχει το μηχανακι ειναι περισσοτερο για τουριστικη χρηση και δεν σε κουραζει στα πολυωρα ταξιδια βεβαια να μην γελιωμαστε μηχανη ειναι και χρειαζονται καποες στασης ξεκουρασης Η αναρτησης ειναι το κατι αλλο σε αγγλικα φορα της λενε μαγικο χαλι και δεν εχουν αδικο , εχουν αρκετες ρυθμισεις ωστε να μπορεις να της φτιαξεις στα μετρα σου Τα φρενα του ειναι παραπανω απο ικανοποιητικα διχως να χρειαζονται αναβαθμιση και δεν θα σε προδοσουν ποτε οσο και να τα ζορισης
Ενα αλλο μεγαλο κομματι που απασχολει εμας του μοτοσυκλετιστες ειναι η γεωμετρια και κατα ποσο ανταπεξερχεται η μηχανη στα μπασιματα στης στροφες Για το versys ενα εχω να πω ΤΡΑΙΝΟ οσο και να πιεσης δεν προκειτε να σε προδωσει ποτε και το εχω πιεσει αρκετα σε αυτο σιγουρα βοηθαει και η UMU 6 αξονων που ελεγχει τηυν ευσταθεια της μηχανης σε συναρτηση με της ηλεκτρονικες και το traction control δεν αφηνουν την μηχανη να χασει την προσφηση εν τω μεταξυ εχει και cornering ads και cornering φωτα
Απο δυναμη τραβαει απο χαμηλα διχως κομπιασματα και δεν κρεμαει σε καμμια ταχυτητα δηλ δεν θελει συχνες αλλαγες ταχυτητων βαζεις μια και πας Απο τελικη ταχυτητα παρολο που εχει τον κινητηρα του Ζ δεν πιστευω να ξεπερναει τα 225 χλμ πραγματικα απο gps ενω στο θεμα της επιταχυνσης εχει ολες της αρετες του Ζ
Η σελα του ειναι αρκετα καλη και δεν σε κουραζει και στα μακρινα ταξιδια φορτωνεται σαν γαιδουρι διχως προβλημα
Απο θεμα ηλεκτρονικων και τεχνολογιας νομιζω ειναι οτι καλυτερο εχει να δειξει η kawasaki δεν μιλαω βεβαια για τον κινητηρα που υπαρχει στην αγορα χρονια αυτος ομως εχει δειξει την αξιοπιστια του κατι που για μενα ειναι σημαντικο κομματι Δεν εχει θεμα στην κινηση της πολης ειναι ευελικτο και δεν ζοριζει πουθενα αλλα τετρακυλινδρο για πολη δεν ειναι οτι καλυτερο
Για μενα ειναι πανεμορφο και αν οχι το καλυτερο ενα απο τα καλυτερα ταξιδιωτικα μηχανακια Αυτα εν ολιγης και οτι θετε στην διαθεση σας και για περρισοτερα specs υπαρχει και ο γκουκλης
Επομενως ειχαν μεινει το bmw και το kawasaki to οποιο μου εκανε κλικ απο την αρχη Το επομενο βημα ηταν να παω στην αντιπροσωπεια της bmw οπου και πηγα και πηρα τιμη με τα εξτρα που ηθελα αλλα αν και πανεμορφη μηχανη δεν μου εκανε κλικ βεβαια ισωσ και να εφταιγε οτι εχει πολυκυκλοφορησει
Μετα απο δυο μερες εκλεισα το kawasaki το οποιο εκανα εναμιση μηνα να παραλαβω λογω οτι δεν ειχαν το χρωμα αυτο διαθεσιμο
Το μηχανακι το πηρα αποκλειστικα για βολτες και ταξιδια και οχι για χρηση μες την πολη το εχω στην κατοχη μου απο τον οκτωβριο του 19 και εχω κανει 33000 χλμ σε ταξιδια και ειναι η εκδοση SE με της ηλεκτρονικες αναρτησης
Η προστασια απο τον αερα ειναι παρα πολυ καλη και ισως καλυτερη απο το gs Το στησιμο που εχει το μηχανακι ειναι περισσοτερο για τουριστικη χρηση και δεν σε κουραζει στα πολυωρα ταξιδια βεβαια να μην γελιωμαστε μηχανη ειναι και χρειαζονται καποες στασης ξεκουρασης Η αναρτησης ειναι το κατι αλλο σε αγγλικα φορα της λενε μαγικο χαλι και δεν εχουν αδικο , εχουν αρκετες ρυθμισεις ωστε να μπορεις να της φτιαξεις στα μετρα σου Τα φρενα του ειναι παραπανω απο ικανοποιητικα διχως να χρειαζονται αναβαθμιση και δεν θα σε προδοσουν ποτε οσο και να τα ζορισης
Ενα αλλο μεγαλο κομματι που απασχολει εμας του μοτοσυκλετιστες ειναι η γεωμετρια και κατα ποσο ανταπεξερχεται η μηχανη στα μπασιματα στης στροφες Για το versys ενα εχω να πω ΤΡΑΙΝΟ οσο και να πιεσης δεν προκειτε να σε προδωσει ποτε και το εχω πιεσει αρκετα σε αυτο σιγουρα βοηθαει και η UMU 6 αξονων που ελεγχει τηυν ευσταθεια της μηχανης σε συναρτηση με της ηλεκτρονικες και το traction control δεν αφηνουν την μηχανη να χασει την προσφηση εν τω μεταξυ εχει και cornering ads και cornering φωτα
Απο δυναμη τραβαει απο χαμηλα διχως κομπιασματα και δεν κρεμαει σε καμμια ταχυτητα δηλ δεν θελει συχνες αλλαγες ταχυτητων βαζεις μια και πας Απο τελικη ταχυτητα παρολο που εχει τον κινητηρα του Ζ δεν πιστευω να ξεπερναει τα 225 χλμ πραγματικα απο gps ενω στο θεμα της επιταχυνσης εχει ολες της αρετες του Ζ
Η σελα του ειναι αρκετα καλη και δεν σε κουραζει και στα μακρινα ταξιδια φορτωνεται σαν γαιδουρι διχως προβλημα
Απο θεμα ηλεκτρονικων και τεχνολογιας νομιζω ειναι οτι καλυτερο εχει να δειξει η kawasaki δεν μιλαω βεβαια για τον κινητηρα που υπαρχει στην αγορα χρονια αυτος ομως εχει δειξει την αξιοπιστια του κατι που για μενα ειναι σημαντικο κομματι Δεν εχει θεμα στην κινηση της πολης ειναι ευελικτο και δεν ζοριζει πουθενα αλλα τετρακυλινδρο για πολη δεν ειναι οτι καλυτερο
Για μενα ειναι πανεμορφο και αν οχι το καλυτερο ενα απο τα καλυτερα ταξιδιωτικα μηχανακια Αυτα εν ολιγης και οτι θετε στην διαθεση σας και για περρισοτερα specs υπαρχει και ο γκουκλης
Τελευταία επεξεργασία: