KTM 1290 SA: Περί Καταναλωσης

PrimeNumber

Μέλος
Όνομα
Yiorgos
Μοτό
KTM 1290 SA (sold)
Εχθρος του super ειναι το hyper Χριστοφορε...σωστα;
:friendship:

Σ' ευχαριστω και πάλι για την θετικη σου ενέργεια, θα έχουμε ευκαιρίες να τα πουμε live ελπίζω συντομα!

οποτε με τις βενζινες της ελλαδας η καταναλωση του primenumber ειναι σουπερ,εληξε το θεμα:laugh:
με την ευκαιρια να καλοσωρισω και απο δω (γιατι εχουμε μιλησει και προσωπικα) τον primenumber με το υπεροπλο του:welcome:
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Γιωργο, με εκπλήσσει η επιδοση σου! Το 5.8 το βλεπω σε ανοιχτούς δρόμους πηγαίνοντας αυστηρα και σταθερα 120-130. Αν το πετυχαινεις σε ιδιες συνθηκες είμαστε συμφωνοι, αν οχι μαλλον θα πρέπει να επανεξέτασω είτε το δεξί μου χέρι είτε την ποιότητα βενζινης που χρησιμοποιώ.

Με την ευκαιρια, βαζω παντα στο ιδιο πρατηριο κι οταν ειμαι εκτος παντα την ιδια μάρκα, επιλεγοντας το σημειο να ανήκει στο ιδιοκτητο δικτυο της εταιριας.
Διαβαζοντας στην αρχη μαρκα κ ιδιοκτητο δικτυο κ χωρις να θελω να σε επηρεασω στη Θεσσαλονικη μας ειναι πρωταγωνιστες στις κουβεντες περι "ξαφνικης αμεσης εξαεωρης" του καυσιμου.

adv phone
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Γιωργο, με εκπλήσσει η επιδοση σου! Το 5.8 το βλεπω σε ανοιχτούς δρόμους πηγαίνοντας αυστηρα και σταθερα 120-130. Αν το πετυχαινεις σε ιδιες συνθηκες είμαστε συμφωνοι, αν οχι μαλλον θα πρέπει να επανεξέτασω είτε το δεξί μου χέρι είτε την ποιότητα βενζινης που χρησιμοποιώ.
Εκεί που ζεί ο Srider (Σουηδία) ,όταν βγαίνει για βόλτα ,οι δρόμοι είναι ανοιχτοί ,και τα όρια ταχύτητας ΠΟΛΥ αυστηρά κ ισχύουν !!!
Βάλε στην εξίσωση κ την χαμηλότερη θερμοκρασία περιβάλλοντος + την βαρομετρική διαφορά (βλ. οι σένσορες θα δώσουν σήμα ,κ η ECU θα ρυθμίσει αναλόγως το AFR)
και θα καταλάβεις ,οτι είναι λογικές οι μέσες τιμές κατανάλωσης που βλέπει.;)


Με την ευκαιρια, βαζω παντα στο ιδιο πρατηριο κι οταν ειμαι εκτος παντα την ιδια μάρκα, επιλεγοντας το σημειο να ανήκει στο ιδιοκτητο δικτυο της εταιριας.
Και....δεν σου πρήζουν τ' αρχδ ,να βάλεις την σούπερντούπερπαουερμπουστερρρρέϊσινγκκκκκκκκκ . . . . ??? :D
 

PrimeNumber

Μέλος
Όνομα
Yiorgos
Μοτό
KTM 1290 SA (sold)
Αν το ψαρι βρωμαει απο το κεφάλι των ιδιόκτητων, επωνυμων δικτυων, δεν θελω να υποψιαστω τι γινεται στις ουρες των ανεξαρτητων πρατηριων και μικρο-ιδιωτών. Καλώς επεστρεψα στην ελληνικη αριστεια...!

Διαβαζοντας στην αρχη μαρκα κ ιδιοκτητο δικτυο κ χωρις να θελω να σε επηρεασω στη Θεσσαλονικη μας ειναι πρωταγωνιστες στις κουβεντες περι "ξαφνικης αμεσης εξαεωρης" του καυσιμου.

adv phone
 
Τελευταία επεξεργασία:

PrimeNumber

Μέλος
Όνομα
Yiorgos
Μοτό
KTM 1290 SA (sold)
Το αν 'μου τα πρηζουν', Κωνσταντινε, ειναι υπο-απεικονιση του πραγματικού γεγονοτος. Φούσκα ακινήτων μου τα κάνουν σαν της Lehman Brothers που έσκασε το 2008.

Για τις συνθήκες, καιρικές και κυκλοφοριακες, στην Σουηδια επαυξανω οτι είναι mega-λογος μειωμένων καταναλωσεων. Ασε που τα όρια ταχυτητας και μόνο είναι αφ' εαυτου καταλυτικης σημασίας.

Εκεί που ζεί ο Srider (Σουηδία) ,όταν βγαίνει για βόλτα ,οι δρόμοι είναι ανοιχτοί ,και τα όρια ταχύτητας ΠΟΛΥ αυστηρά κ ισχύουν !!!
Βάλε στην εξίσωση κ την χαμηλότερη θερμοκρασία περιβάλλοντος + την βαρομετρική διαφορά (βλ. οι σένσορες θα δώσουν σήμα ,κ η ECU θα ρυθμίσει αναλόγως το AFR)
και θα καταλάβεις ,οτι είναι λογικές οι μέσες τιμές κατανάλωσης που βλέπει.;)



Και....δεν σου πρήζουν τ' αρχδ ,να βάλεις την σούπερντούπερπαουερμπουστερρρρέϊσινγκκκκκκκκκ . . . . ??? :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Εκεί που ζεί ο Srider (Σουηδία) ,όταν βγαίνει για βόλτα ,οι δρόμοι είναι ανοιχτοί ,και τα όρια ταχύτητας ΠΟΛΥ αυστηρά κ ισχύουν !!!
κοίτα, οι δρόμοι είναι όντως ανοιχτοί. Εχθές οδήγησα 3 ώρες (για βόλτα) και έβγαλα 270 ΚΜ για πλάκα.

περί ορίων: και με το αμάξι και με τη μηχανή εκεί που λέει όριο 70 το κάνεις άνετα 90. Όχι μόνο εγώ αλλά η πλειοψηφία των οδηγών.
εθνική 120 όριο πάω 130 - 140 με το αμάξι. Με τη μηχανή πάω 140 ΚΜ.
Το θέμα στη Σουηδία και Νορβηγία είναι να μην προκαλείς με την οδήγησή σου.
Π.χ. σε κατοικήσιμη περιοχή που έχει όριο 50 πρέπει να πας με 50 και να μην κάνεις καραγκιοζιλίκια, σούζες κτλ γιατί όλο και κάποιος θα τηλεφωνήσει να σε καταγγείλει.
Και εννοείται όπου έχει ραντάρ να ακολουθείς πιστά το όριο (τα ραντάρ/κάμερες εδώ είναι όλα με σήμανση, οπότε έχεις χρόνο να κόψεις ταχύτητα). Αυτό με το αυτοκίνητο γιατί με μηχανή δεν πειράζει και να σε φωτογραφίσει η κάμερα, για 2 λόγους:
α) πρέπει να φαίνονται καθαρά τα χαρακτηριστικά του οδηγού (με το κράνος δεν γίνεται)
β) πρέπει να φαίνεται η πινακίδα του οχήματος (με τη μηχανή δεν γίνεται μιας και δεν έχει μπροστινή πινακίδα)

Για να επιστρέψω στο θέμα κατανάλωσης, το 5.8 - 6.4 το βλέπω σε μικτή οδήγηση, δηλαδή επαρχιακούς δρόμους και εθνική.
Σε χωματόδρομους και σε μερικά "δύσκολα" κομμάτια χτυπάω 7.0 - 7.5 lt/100 km και οι ανεμιστήρες δουλεύουν υπερωρίες (μαζί και με τη ζέστη κάτω από τη σέλα)
 

okeanis

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
KTM 1190 ADVENTURE
Καλησπερα και καλοριζικο το εργαλειο.
Εχω το 1190 περιπου 3,5 χρονια.

Σε επαρχιακο με χαλαρους ρυθμους εχω δει και κατω απο 5,5/100.
Στην εθνικη η καταναλωση παντα ειναι παραπανω,ο V2 βλεπεις δεν συμπαθει και πολυ τις εθνικες οδους.

Σημαντικη ερωτηση:τι βενζινη εβαλες?100αρα,V Power ή απλη αμολυβδη?

Οσο για την ποιοτητα καυσιμου του εν λογω πρατηριου δε χωραει αμφισβητιση(ειμαι του "χωρου" και σας το λεω με σιγουρια).
 

PrimeNumber

Μέλος
Όνομα
Yiorgos
Μοτό
KTM 1290 SA (sold)
Ομοίως καλησπερα Γιάννη...σ' ευχαριστω για την ανταπόκριση και τις ευχες.

Την επίδοση σου την ζηλευω...ωστοσο δεν έχω ακομα καταφέρει ακομα να συνδυασω 'επαρχίας + χαλαρός ρυθμούς', όταν μου τυχει θα έχω υποψη την αναφορα σου. Επίσης, η μικρη διαφορά ισχυος του 1190 υπολογιζω οτι έχει αντιστοιχα θετικη επιπτωση στην καταναλωση.

Τώρα...ως προς τον τύπο του καυσιμου που χρησιμοποιώ, υιοθετω την οδηγία στο manual της ΚΤΜ. Κοντολογις, αναφερει τυποποιηση κατά DIN EN 228 η οποία αντιστοιχεί σε RON95. Σύμφωνα με την μαρκα που βαζω, η απλη ανταποκρίνεται σε αυτή την προδιαγραφή. Εχεις να προτείνεις κατι καλυτερο...εδω είμαστε να το συζητησουμε!


Καλησπερα και καλοριζικο το εργαλειο.
Εχω το 1190 περιπου 3,5 χρονια.

Σε επαρχιακο με χαλαρους ρυθμους εχω δει και κατω απο 5,5/100.
Στην εθνικη η καταναλωση παντα ειναι παραπανω,ο V2 βλεπεις δεν συμπαθει και πολυ τις εθνικες οδους.

Σημαντικη ερωτηση:τι βενζινη εβαλες?100αρα,V Power ή απλη αμολυβδη?

Οσο για την ποιοτητα καυσιμου του εν λογω πρατηριου δε χωραει αμφισβητιση(ειμαι του "χωρου" και σας το λεω με σιγουρια).
 

okeanis

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
KTM 1190 ADVENTURE
Ομοίως καλησπερα Γιάννη...σ' ευχαριστω για την ανταπόκριση και τις ευχες.

Την επίδοση σου την ζηλευω...ωστοσο δεν έχω ακομα καταφέρει ακομα να συνδυασω 'επαρχίας + χαλαρός ρυθμούς', όταν μου τυχει θα έχω υποψη την αναφορα σου. Επίσης, η μικρη διαφορά ισχυος του 1190 υπολογιζω οτι έχει αντιστοιχα θετικη επιπτωση στην καταναλωση.

Τώρα...ως προς τον τύπο του καυσιμου που χρησιμοποιώ, υιοθετω την οδηγία στο manual της ΚΤΜ. Κοντολογις, αναφερει τυποποιηση κατά DIN EN 228 η οποία αντιστοιχεί σε RON95. Σύμφωνα με την μαρκα που βαζω, η απλη ανταποκρίνεται σε αυτή την προδιαγραφή. Εχεις να προτείνεις κατι καλυτερο...εδω είμαστε να το συζητησουμε!
Με απλη αμολυβδη και τις υψηλες θερμοκρασιες των μηνων που διανυουμε το μηχανακι χτυπαει πυρακια.
Αν κανεις διαδρομη σε επαρχιακο με πιο χαμηλες ταχυτητες θα το παρατηρησεις σιγουρα.

Το θεμα εξαφανιζεται με τη χρηση 100αρας βενζινης, δυστυχως ομως η υπερβολικα υψηλη τιμη της ειναι σοβαρος ανασταλτικος παραγοντας.

Η "μεσαια" V Power των 97 οκτανιων(η αναλυση τη βγαζει 98 οκτανια) θεωρω πως ειναι η χρυση τομη.
 
Top Bottom