Ο Κώστας αγόρασε το 1150 3500 ευρώ και του χρειάστηκαν πάνω από 3 χρόνια για να χωνέψει την εμφάνιση. Τοτε λόγω περιορισμένου badget ήταν ανάμεσα σε gs1150 και varadero, μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα δηλαδή.Οι ιδιοκτήτες αλίθωρων πενφέ καλό θα ήταν να έχουν συγκρατημένες κριτικές για τα ξένα συμμετρικά φανάρια. Πόσο δούλεμα τόσα χρόνια, αντί να μάθουμε από την ιστορία πέφτουμε στο pay the bullying forward διαιωνίζοντας το κακό.
Είναι τόσο κακόσχημο που είναι όμορφο, όπως ήταν και το 1150 στην εποχή του. Αυτό που είναι απλά απαράδεκτο είναι ότι κατεβάζοντας την σέλα έχει χαλάσει η θέση οδήγησης, φαντάζομαι δεν κατέβηκε εξίσου πολύ το τιμόνι και τα μαρσπιέ. Αντίο άνεση, καλωσήρθατε στο Χόμπιτον, την πατρίδα των υψηλών... προσδοκιών.
edit
Για να μην παρεξηγηθώ, ξέρω ότι ο Κώστας κάνει πλάκα (και καλά κάνει) και όχι κακοήθες σχόλιο.
Η πενφέ πάντως πέρασε στην εποχή της συμμετρίας ξανά, λογικά και στο επόμενο GS το φανάρι θα είναι "συμβατικό".
συμφωνώ με το ότι περί ορέξεως δεν υπάρχει διαφωνία.Ο Κώστας αγόρασε το 1150 3500 ευρώ και του χρειάστηκαν πάνω από 3 χρόνια για να χωνέψει την εμφάνιση. Τοτε λόγω περιορισμένου badget ήταν ανάμεσα σε gs1150 και varadero, μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα δηλαδή.
Αν έδινα 20.000 για μηχανή θα έπρεπε να μου τρέχουν τα σάλια για αυτό που βλέπω, να με φτιάχνει δηλαδή. Να πχ όταν βλέπω μια MV ή μια ducati κολλάω ρε παιδί μου. Κολλάω και με το Τ7 και με την μούρη του CRF 1000 από Ιαπωνία μεριά.
Αλλά και με το πρώτο 950 adventure s είχα πάθει πλάκα, ενώ αυτή η καινούργια γενιά δεν μου κάνει κανένα κλικ.
Ξέρω πως είναι καλές μοτοσυκλέτες αλλά ως εκεί.
Με τέτοια μούρη, στο λαιμό θα σου κάθεται ο καφές.
Πεστα ρε Κωστα γιατι θα τρελλαθουμε τελειως με τους "adventure στυλίστες" της ΚΤΜΑν έδινα 20.000 για μηχανή θα έπρεπε να μου τρέχουν τα σάλια για αυτό που βλέπω, να με φτιάχνει δηλαδή. Να πχ όταν βλέπω μια MV ή μια ducati κολλάω ρε παιδί μου. Κολλάω και με το Τ7 και με την μούρη του CRF 1000 από Ιαπωνία μεριά.
Αλλά και με το πρώτο 950 adventure s είχα πάθει πλάκα, ενώ αυτή η καινούργια γενιά δεν μου κάνει κανένα κλικ.
Μου φαίνεται πως έχετε όλοι μαζί αμνησία, ξεχνώντας τα σχόλια και για την εμφάνιση του 950 όταν βγήκε. Αυτό που το πούλησε ήταν ότι ήταν το ότι το 950 έτυχε να είναι το τελευταίο μεγάλο αγωνιστικό και το παραγωγής πολύ κοντά στο αγωνιστικό σαν εμφάνιση και καλά εξοπλισμένο μηχανικά (στην θεωρία γιατί μόλις ηρέμησε ο θόρυβος του "γουάου αγωνιστικό" άρχισαν τα "είναι κακές οι αναρτήσεις και θέλουν revalving, τα καρμπιρατέρ θέλουν περιποίηση" κλπ.Πεστα ρε Κωστα γιατι θα τρελλαθουμε τελειως με τους "adventure στυλίστες" της ΚΤΜ
Μετα τα πολυ ομορφα και ξεχωριστα 950/990, τα μονα σχετικα ωραια μηχανακια που εβγαλε ητανε τα 1190R και 1090R (οχι τα 1190S και βεβαια οχι τα απλα 1050/1090). Απο κει και μετα ηρθε η Alien αισθητικη και στο 2021 "Alien με καταθλιψη" - κλοπυραϊτ Aldebaran. Και στο καπακι, το 2021 S το κανανε και κοντοχοντρο...
Αυτή τη σχεδίαση τη πλήρωσα με γλάστρα στο κεφάλι.Πεστα ρε Κωστα γιατι θα τρελλαθουμε τελειως με τους "adventure στυλίστες" της ΚΤΜ
Μετα τα πολυ ομορφα και ξεχωριστα 950/990, τα μονα σχετικα ωραια μηχανακια που εβγαλε ητανε τα 1190R και 1090R (οχι τα 1190S και βεβαια οχι τα απλα 1050/1090). Απο κει και μετα ηρθε η Alien αισθητικη και στο 2021 "Alien με καταθλιψη" - κλοπυραϊτ Aldebaran. Και στο καπακι, το 2021 S το κανανε και κοντοχοντρο...
Πολυ σωστα τα λεμε, ασχετα απο το "δε μου αρεσει (καθολου)", read on.Μου φαίνεται πως έχετε όλοι μαζί αμνησία, ξεχνώντας τα σχόλια και για την εμφάνιση του 950 όταν βγήκε. Αυτό που το πούλησε ήταν ότι ήταν το ότι το 950 έτυχε να είναι το τελευταίο μεγάλο αγωνιστικό και το παραγωγής πολύ κοντά στο αγωνιστικό σαν εμφάνιση και καλά εξοπλισμένο μηχανικά (στην θεωρία γιατί μόλις ηρέμησε ο θόρυβος του "γουάου αγωνιστικό" άρχισαν τα "είναι κακές οι αναρτήσεις και θέλουν revalving, τα καρμπιρατέρ θέλουν περιποίηση" κλπ.
Τα σχετικά ωραία μηχανάκια 1190R και 1090R ήταν όμοια μεταξύ τους εμφανισιακά και όμοια με το 1050/1090 εμφανισιακά, οπότε ή είναι όλα ωραία ή όχι, ένα σετ αυτοκόλλητα δεν αλλάζει την σχεδίαση. Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις δεν κάνουν ένα μηχανάκι ωραίο γιατί δεν φαίνονται τα ρυθμιστικά όταν το κοιτάς και αν φτάσεις να κοιτάς το επάνω της μπουκάλας δεν βλέπεις το υπόλοιπο μηχανάκι
Να τα πούμε, αλλά να τα λέμε "σωστά". Το "δεν μου αρέσει" το δέχομαι και το σέβομαι.
Επικεντρωνόμαστε σε άλλες λεπτομέρειες. Συμφωνώ ότι "γράφει" καλύτερα το R, αλλά και να μην είχαν διαφορές στην εμφάνιση το R θα έπαιρνα θεωρητικά, λόγω αναρτήσεων. Η ομορφιά ενός μοντέλου γενικότερα δεν είναι στο χρώμα, για εμένα. Προτίμηση έχω, αλλά αν δεν μου κάνει το σχήμα ό,τι χρώμα και να το βάψεις, δεν μου κάνει. To 1290 το θεωρώ πιο "εύπεπτο" σχήμα.Πολυ σωστα τα λεμε, ασχετα απο το "δε μου αρεσει (καθολου)", read on.
Οταν βγηκε το 950 το 2003 δεν πολυ-υπηρχαν ακομα φορουμ και δεν θυμαμαι κανενα σχολιο του τυπου "πως ειναι ετσι το 950" στην μοτοπαρεα. Ενας φιλος ειχε παρει τοτε ενα απο τα πρωτα ασημι-μαυρα το φθινοπωρο του 2003 - τη Συλβια οπως τη βαφτισε, απ'το silver - και τοχαμε παρει αρκετοι βολτα και ειχαμε παθει πλακα - οι υπολοιποι ειχαμε τοτε xlv/xrv και ενας ειχε το 640 adventure. Την δε επομενη χρονια βγηκε και σε μαυρο και ητανε ακομα καλυτερο σε σχεση με το ασημι. Τα δε επομενα χρονια τα 990 βγηκανε και με εξαιρετικα χρωματα, καθως προσωπικα βρισκω το all orange της ΚΤΜ rather boring - αν και το 990 ειχε εκεινο το δικτυωμα που το εσωζε.
Τωρα ερχομενος στα 1190R/1090R σε σχεση με τα απλα 1050/1090 και 1190, ναι η κυρια διαφορα ειναι τα αυτοκολλητα, αλλα οχι μονο - το χαμηλοτερο υψος των τελευταιων τα κανει να δειχνουν διαφορετικα και λιγοτερο αρχοντικα, δειχνουν τις γραμμες πιο ασχημες για καποιο λογο και δεν εχουν κατι που να σε τραβαει σε αντιθεση με τις εκδοσεις R. Και θα πει καποιος "γιατι δε βαζεις αυτοκολλητα σαν του R", ναι, παιρνεις μηχανακι των 15000€ και αρχιζεις τις αλχημειες και το μασκαρεμα - αυτα δεν ειναι για ολους. Να προσθεσω οτι εχω μιλησει με αρκετους εκεινα να χρονια (καποιοι γραφουν και εδω, πχ el-Gatto) σχετικα με την εμφανισιακη διαφορα των 1190R και 1190 απλο και ολοι συμφωνουμε: 1190 R yes please και 1190 απλο no thanks.
Βαζω και δυο σχετικες φωτο, δεν μπορω να βρω φωτο του πορτοκαλι 1190 απο το πλαϊ οπου φαινονται καλυτερα οι διαφορες - προσοχη επισης στο πορτοκαλι πλαισιο του 1190R που δινει αλλη μια πινελια.
Μια λεπτομέρεια που ξεφεύγει για το R... Δεν κάνει για ασφαλτοΕπικεντρωνόμαστε σε άλλες λεπτομέρειες. Συμφωνώ ότι "γράφει" καλύτερα το R, αλλά και να μην είχαν διαφορές στην εμφάνιση το R θα έπαιρνα θεωρητικά, λόγω αναρτήσεων. Η ομορφιά ενός μοντέλου γενικότερα δεν είναι στο χρώμα, για εμένα. Προτίμηση έχω, αλλά αν δεν μου κάνει το σχήμα ό,τι χρώμα και να το βάψεις, δεν μου κάνει. To 1290 το θεωρώ πιο "εύπεπτο" σχήμα.
ναι ΟΚ, όπως δεν κάνει το άφρικα; Το tiger900; το 790/890; Το 950/990;Μια λεπτομέρεια που ξεφεύγει για το R... Δεν κάνει για ασφαλτο
21 τροχο κλπ κλπ
Ακριβώς.. Όπως δεν κάνει το 990.ναι ΟΚ, όπως δεν κάνει το άφρικα; Το tiger900; το 790/890; Το 950/990;
Ναι και;
Τα λέει ωραία ο κάτοχος γι αυτό το έβαλα, αμέσως εσύ να βγάλεις είδηση μωρή Σαπφώ Νοταρά!Ναι και;
Εσυ τι τα κοιτας αυτά;
[url=https://imgbb.com/][/URL]Τα λέει ωραία ο κάτοχος γι αυτό το έβαλα, αμέσως εσύ να βγάλεις είδηση μωρή Σαπφώ Νοταρά!