KTM 690 ENDURO

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
VARADERO 05 BLACK ABS
Καλημέρα παιδιά μερικές πληροφορίες απο γνώστες ή κατέχοντες για το μηχανάκι πριν το 2014 με το καρμπυρατέρ και μετά το ψεκαστο τι προβλήματα έχουν παρουσιαστεί που πονάνε και ολα τα συναφή
Ευχαριστώ
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
?????
Μοτό
??????
Όλα τα 690(τα 640 όλα είναι κάρμπ.)είναι ψεκαστά και ABS(απενεργοποιείται)έχουν απτο 2013 και μετά(αν θυμάμαι καλά).Ωραία μοτό,τα 690 είχαν θέμα με το κοντέρ(αλλαζόταν εντός εγγύησης,διασταύρωσε τα χλμ οπωσδίποτε),απο φίλους που το έχουν(2008)ΔΕΝ έχουν κάποια θέματα(για την ώρα τουλάχιστον:D)ψάξιμο καλό εννοείται πριν την αγορά της.
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
RTW
Όνομα
Konstantinos
Μοτό
Χοντρη κιουρια
Φίλε το μοτέρ ειναι άθραυστο , με λίγους κραδασμούς , αντέχει εύκολα πάνω απο 100.000 km αν δεν εισαι κανίβαλος , βελτιώνετε τρέλα , αναρτήσεις που μόνο η ktm συνδιάζει τόσο καλά με ένα άριστο πλαίσιο .

Μπορεί να ταξιδεύει όλη μερα με ταχύτητες κοντά στα 120-130.

Κάποια θέματα με τον ψεκασμό .
Άμα μάθεις που πονάει ειναι παιχνιδάκι , το ίδιο και στο να το λύνεις και να το δένεις .

Θα σε βάλει όμως σε μια διαδικασία χωρίς να έχει τίποτα να ασχολείσαι συνέχεια .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

skaios

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1150 GS
  • Το κοντερ έχει θέμα καθώς απο τους κραδασμούς σπάνε κάτι πλαστικές βάσεις που εχει μεσα και δεν κάνει επαφή η πλακετα της οθονης. Λυνεται ευκολα με λυσιμο και λιγο αφρολεξακι ;)
  • Η ταπα του ρεζερβουρ εχει διαρροη κυριως οταν σηκώνεται η μπρσοτινή ροδα :sneaky:
  • Στην σελα απο κάτω στο μπροστινό μέρος η φωλια που στερεωνεται-κλειδωνει τρωγεται ευκολα καθοτι είναι απο πλαστικο (θελει πατεντα με λαμακι)
Κατα τα αλλα το μοτερ ειναι αθραυστο. Το πιο πορωτικο μηχανακι που εχω οδηγησει ποτε, στριβει οσο θες, πολυ ελαφρυ και ακομα πιο οικονομικο. Πιο οικονομικο απο το F800GS που εχω τωρα. Για μονοκιλυνδρο και ΚΤΜ δεν εχει πολλους κραδασμους, το KTM DUKE II που ειχα καποτε ειναι κομπρεσερ μπροστα του. Αλλα δεν παει χαλαρα σκορρτσαρει χαμηλα και μετα τα 120χλμ/ω κουναει το μπροστινο.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
RTW
Όνομα
Konstantinos
Μοτό
Χοντρη κιουρια
  • Το κοντερ έχει θέμα καθώς απο τους κραδασμούς σπάνε κάτι πλαστικές βάσεις που εχει μεσα και δεν κάνει επαφή η πλακετα της οθονης. Λυνεται ευκολα με λυσιμο και λιγο αφρολεξακι ;)
  • Η ταπα του ρεζερβουρ εχει διαρροη κυριως οταν σηκώνεται η μπρσοτινή ροδα :sneaky:
  • Στην σελα απο κάτω στο μπροστινό μέρος η φωλια που στερεωνεται-κλειδωνει τρωγεται ευκολα καθοτι είναι απο πλαστικο (θελει πατεντα με λαμακι)
Κατα τα αλλα το μοτερ ειναι αθραυστο. Το πιο πορωτικο μηχανακι που εχω οδηγησει ποτε, στριβει οσο θες, πολυ ελαφρυ και ακομα πιο οικονομικο. Πιο οικονομικο απο το F800GS που εχω τωρα. Για μονοκιλυνδρο και ΚΤΜ δεν εχει πολλους κραδασμους, το KTM DUKE II που ειχα καποτε ειναι κομπρεσερ μπροστα του. Αλλα δεν παει χαλαρα σκορρτσαρει χαμηλα και μετα τα 120χλμ/ω κουναει το μπροστινο.
+690


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
?????
Μοτό
??????
Έχει φτιάξει κάποιος ιδιοκτήτης 690 τη σέλα του στο motoK να πεί εντυπώσεις?Αξίζει η τοποθέτηση κάποιας άλλης after market?Ευχαριστώ προκαταβολικά.
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Έχει φτιάξει κάποιος ιδιοκτήτης 690 τη σέλα του στο motoK να πεί εντυπώσεις?Αξίζει η τοποθέτηση κάποιας άλλης after market?Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Εμ βέβαια. Δεν σου άρεσε η τζελ σελάρα της Μόνικας και τώρα ψάχνεσαι με τη σερβιέτα! Να πούμε τα καλορίζικα; :)
Πάλι καλά που το μωρό πήγε σε συμφορουμίτη!

Σεντ φρομ Ténéré φον
 

onroad

Superhero
Περιοχή
RTW
Όνομα
Konstantinos
Μοτό
Χοντρη κιουρια
Βάλε μια φωτο να το καμαρώσουμε .

Σέλα έφτιαξα εγώ , είχαμε βγάλει τελείως το εργοστασιακό υλικό και βάλαμε καινούργιο απο το πλαστικό και πάνω , την κάναμε πιο φαρδιά και πιο μαλακή με πολύ καλύτερης ποιότητας υλικά .

Αν ξανά έφτιαχνα , θα την έκανα ακόμα πιο φαρδιά και με το σχημα του κ... , θα ήταν άσχημη αλλα θα την έβαζα επάνω μόνο στα ταξίδια και θα κρατούσα την εργοστασιακή για εντουραδες και γι την πόλη .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
RTW
Όνομα
Konstantinos
Μοτό
Χοντρη κιουρια
Αλλιος το αφήνεις έτσι και περνεις ένα airhawk για τα ταξίδια και απλά το τερματίζεις .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

mitch

Μέλος
Περιοχή
Πιτσουνι Σιτυ
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
BMW R1150GS ADV
Suzuki drz400s
Honda VT250Z
Βάλε μια φωτο να το καμαρώσουμε .

Σέλα έφτιαξα εγώ , είχαμε βγάλει τελείως το εργοστασιακό υλικό και βάλαμε καινούργιο απο το πλαστικό και πάνω , την κάναμε πιο φαρδιά και πιο μαλακή με πολύ καλύτερης ποιότητας υλικά .

Αν ξανά έφτιαχνα , θα την έκανα ακόμα πιο φαρδιά και με το σχημα του κ... , θα ήταν άσχημη αλλα θα την έβαζα επάνω μόνο στα ταξίδια και θα κρατούσα την εργοστασιακή για εντουραδες και γι την πόλη .


Sent from my iPhone using Tapatalk

Στο μοτοΚ την έφτιαξες Κωστα;
Πόσο σου κόστισε όλο αυτο;
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R,09' 990 Adventure,94' TTR250
Και επίσης αν θυμάμαι καλά απο το 14' και μετά τα πραγματικά κυβικά απο 640 έγιναν 690.Και αλλαγές σε αναρτήσεις.Κουστούμι rally βγάζει και η ελληνική perfect fairings.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
RTW
Όνομα
Konstantinos
Μοτό
Χοντρη κιουρια
@mitch Περίπου 100€ αλλα δεν θυμάμαι ακριβώς , σε πρόσφατη κουβέντα που είχα με τα παιδιά εκει μου είπαν οτι το πιο σημαντικο ειναι το σχημα που δίνουν και μετά τα υλικά , φυσικά ένα καλό αποτέλεσμα εμπεριέχει και τα δυο .

Εγώ ντεπόζιτα είχα απο την rally raid products.co.uk


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom