Προφανώς.Νομίζω πως συγκεκριμένο setup η αντλία κάνει όλη την δουλειά και όχι τα συκοινωνούντα δοχεία...
Προφανώς.
Αρχικά νόμιζα οτι η αντλία θα τραβάει μόνο απο το μαμα ,στο οποίο η βενζίνη απο τα έξτρα θα πηγαίνει με φυσική ροή.
Αλλα μάλλον θα τραβάει κι απο τα 3 ταυτόχρονα ,κι όποιο αδειάσει ,άδειασε.
Οπως κ να΄χει σίγουρα θα το'χουν μελετήσει.
Οτι κ να λέω εγώ ,χωρίς να έχω το μηχανάκι μπροστά μου ,δεν μπορώ να έχω άποψη.
Κλέψιμο εκκλησιας. ..!!Άντε να κοντραρίζονται τα 640 με τα 690 στους λόγγους και τις ρεματιές...
Εεε... Στέργιο...;
Μπορεί να είμεθα αρχαίοι, αλλά το παλεύουμε...Κλέψιμο εκκλησιας. ..!!
Δεν είναι θέμα αρχαίου, , αλλά το 690......είναι άλλο πράμα.Μπορεί να είμεθα αρχαίοι, αλλά το παλεύουμε...
Εντάξει... τι να συγκρίνουμε τώρα...Δεν είναι θέμα αρχαίου, , αλλά το 690......είναι άλλο πράμα.
Ιδίως όπως το κάνει ο αρκουδα-σεφ.....
Δεν θέλω τέτοια. .....περίμενα απάντηση στυλ, θα φάει λάσπη και αυτος και το rallyeΕντάξει... τι να συγκρίνουμε τώρα...
Έτσι. .....σε θέλω αγριεμενοΑυτά στο βουνό!
ποτε?ποτε?Άντε να κοντραρίζονται τα 640 με τα 690 στους λόγγους και τις ρεματιές...
Εεε... Στέργιο...;
Μεγαλη κουβεντα η αντλια .. και εμεις την ιδια αντλια δινουμε με το κιτακι οπως και το καλυμα (carbon fiber) αλλα υπαρχουν καποιες διαφορες αναμεσα στο 690 Enduro και ολα τα RFR που τρεχουν στο Ντακαρ .Η λύση του του Ρουμάνου Ionut που αντιγράφει πιστά το RFR 450 της μαμάς ΚΤΜ είναι μια Keihin αντλία με κόστος μόλις 315 γιούργα...
Και εδώ φαίνεται η κάλυψη που έχει η παραπάνω αντλία στην απορία που αναφέρθηκε για την έκθεση της