Michelin Anakee III - Πρώτο test επί Ελληνικού εδάφους (Δεκ. 2012)

Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Πρίν από μερικές εβδομάδες παρουσιάστηκαν φώτο της νέας σειράς της Michelin για μηχανές On - Off, τα Anakee 3.

Tα πρώτα Anakee ήταν μια "πονεμένη" ιστορία για την Μισελέν Ελλάδος καθώς η πρώτη γενιά, τα "σκέτα" Anakee, δεν απέδιδαν τα αναμενόμενα στους Ελληνικούς δρόμους. Όταν οι Γάλλοι εισάκουσαν τις παροτρύνσεις των εδώ υπευθύνων και τα οδήγησαν στην ελληνική άσφαλτο, γύρισαν τρέχοντας στα σχεδιαστήρια και παρουσίασαν αμέσως το Anakee 2, ένα εντελώς νέο λάστιχο, τόσο σε δομή όσο και σε γόμα, που απλά είχε την ίδια σχεδίαση πέλματος με τον προκάτοχό του (ώστε να μην χρειαστεί να σχεδιαστούν και νέα καλούπια παραγωγής). Πέρα από τα διθυραμβικά σχόλια του ειδικού τύπου, και έχοντας δοκιμάσει δύο ζευγάρια anakee2 στο Varadero και ένα στο Africa, η προσωπική μου άποψη είναι πως ήταν κορυφαίο σε όλες τις συνθήκες και με απίστευτη χιλιομετρική απόδοση - περισσότερα εδώ: http://www.mybike.gr...__fromsearch__1.

Τώρα που έφτασε η ώρα του Anakee 3, και λαμβάνοντας υπ' όψη της σοβαρά τις "ιδιαιτερότητες" της ελληνικής πραγματικότητας, η Μισελέν έστειλε στην Ελλάδα μερικά ζευγάρια λάστιχα προπαραγωγής που διατέθηκαν σε επιλεγμένους αναβάτες, ώστε να γίνει αξιολόγηση και να πάρει πληροφόρηση για την συμπεριφορά τους στους Ελληνικούς δρόμους και (αν κριθεί αναγκαίο) να κάνει τις κατάλληλες κινήσεις ώστε, όταν αρχίσει η επίσημη διάθεση (κάπου κατά την άνοιξη), να μην επαναληφθεί η ιστορία των πρώτων anakee.

Ένα από αυτά τα ζευγάρια λοιπόν είναι ήδη φορεμένο στο Άφρικα, αντικαθιστώντας τα Anakee 2 που φορούσε μέχρι τώρα.








Πρώτες παρατηρήσεις

Τα λάστιχα είναι κατασκευασμένα στην Ταϋλάνδη, εκεί όπου βρίσκεται το πιο σύγχρονο και πλήρως αυτοματοποιημένο εργοστάσιο της Μισελέν, και όπου ανθρώπινο χέρι πιάνει το λάστιχο μετά την ολοκλήρωση του τεχνικού ελέγχου και μόνο για να το αποθηκεύσει. Τεράστιο πλεονέκτημα είναι πώς γίνεται τεχνικός και ποιοτικός έλεγχος σε κάθε λάστιχο από το ίδιο το μηχάνημα παραγωγής και μετά δειγματοληπτικά ανά παρτίδα από τους τεχνικούς.

Στην όψη το Anakee III σε ξεγελάει, φαίνεται πολύ ασφάλτινο.



Προσεκτικότερη εξέταση αποκαλύπτει βάθος πέλματος για το πίσω λάστιχο 9mm στο κέντρο και 7mm στα 3/4 προς τον ώμο, και αντίστοιχα 6mm & 5mm για το μπροστινό. Παρατηρώντας την σχεδίαση, βλέπουμε πως τα αυλάκια του αραιώνουν και στενεύουν όσο πάμε προς τους ώμους του ελαστικού. Η εξήγηση είναι πως στον βρεγμένο δρόμο δεν "τελειώνουμε" το λάστιχο, άρα δεν χρειάζεται τόση χάραξη. Αντίθετα, σε πλαγιάσματα στον στεγνό το περισσότερο πέλμα στους ώμους του ελαστικού μας δίνει περισσότερη πρόσφυση. Επίσης, τα αυλάκια του έχουν κάποια "περίεργα" στοιχεία, πριονωτούς τοίχους (οριζόντια βέλη) και σκαμμένα τελειώματα (κάθετα βέλη)...........



Η φιλοσοφία αυτής της σχεδίασης είναι μεγαλύτερη ευκολία στην απομάκρυνση της λάσπης ώστε το λάστιχο να μην στομώνει.

Τί έχουμε μέχρι τώρα λοιπόν; Ένα λάστιχο με περισσότερο ασφάλτινη σχεδίαση στο πέλμα, αλλά περισσότερο χωμάτινη σχεδίαση μέσα στα αυλάκια. Το μόνο που μένει, είναι να δούμε πώς αυτά λειτουργούν στην πράξη...............
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Για να έχουμε και μια εικόνα της χιλιομερτικής τους απόδοσης, τα λάστιχα φορέθηκαν σε αυτά τα χιλιόμετρα



και οι αρχικές πιέσεις που έβαλα είναι οι ίδιες που είχα καταλήξει και για τα Anakee2, 29/36 εμπρός/πίσω..

Στον δρόμο (πρώτες εντυπώσεις)

Πρώτη εντύπωση με το που καβάλησα το μηχανάκι είναι πως εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα λάστιχο με πιο γρήγορη κορώνα από τον προκάτοχό του. Τα πρώτα χιλιόμετρα γίνονται σχετικά φυλαγμένα, να στρώσει το λάστιχο, να καθίσει σωστά, να φύγουν και οι πούδρες και τα προστατευτικά φιλμ. Παρά τις πολύ χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες πού σήμερα ήταν στους +5ο C, το λάστιχο ζεστάθηκε πολύ γρήγορα. Από τα πρώτα χιλιόμετρα εμπνέει εμπιστοσύνη και σε προκαλεί για παιχνίδια στις στροφές δίνοντας ακόμα περισσότερη πληροφόρηση από το προηγούμενο.

Ακολουθώντας την "γνωστή διαδρομή" http://goo.gl/maps/G1hQa που περιλαμβάνει πρώτα ένα-πάνε έλα στην καθημερινή μου διαδρομή και μετά την "Καβαλιώτικη Πίστα" της Εγνατίας Οδού, βρέθηκα στην αλάνα της Ηρακλείτσας https://maps.google....&num=1&t=h&z=16 , μια έκταση δίπλα στην θάλασσα, με δρόμους στρωμένους με διαφόρων ειδών χώμα και χαλίκι, που κατά παράδοση πάμε και βγάζουμε χωμάτινα γούστα από τα εφηβικά μας χρόνια.

Όπως φαίνεται και στις φώτο, το "μενού" είχε χαλίκι για ορεκτικό, ποικιλία από διάφορα χώματα στο κύριο πιάτο και αμμουδιά για επιδόρπιο........ όλα σερβιρισμένα σε.............. φλατ μείζονα.








Κάνοντας λοιπόν μια πρώτη αξιολόγηση, έχουμε και λέμε.

Άσφαλτος: Ανώτερο από τον ήδη κορυφαίο προκάτοχό του, με ευκολότερο "πέσιμο" και περισσότερη πρόσφυση πλαγιασμένος. Βελτίωση και στα φρένα, τόσο σε αίσθηση όσο και σε δάγκωμα.

Χώμα: Όπως έχω γράψει και αλλού, η εμπειρία μου στο χώμα είναι περιορισμένη και (μέχρι πρότινος και σκουριασμένη), αλλά σε σύγκριση με τα προηγούμενα είδα τον ίδια καλό έλεγχο σε ντριφταρίσματα και το ίδια καλό φρενάρισμα με ελάχιστο μπλοκάρισμα. Στην άμμο επίσης πέρασα όλη την παραλία πάνω-κάτω (που δεν είναι τελείως επίπεδη αλλά έχει τα υψωματάκια της) χωρίς τον παραμικρό δισταγμό, και το ξεκίνημα μετά την φωτογράφιση ήταν εύκολο και χωρίς "δράματα".


Αυτά για αρχή, προϊόντος του χρόνου και των χιλιομέτρων θα υπάρξει περισσότερο (και σφαιρικότερο) feedback. Πρέπει να δοκιμαστούν και στον βρεγμένο, και στην λάσπη, και σε κάνα μονοπατάκι.....











..... πάλι θυσία θα γίνω.
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
update 500 χλμ (Ιαν. 2013)

μετά την σημερινή βόλτα σε βουνά και παραλία, οι παρατηρήσεις μου είναι οι εξής: Παντού καλό. Αναμφισβήτητα δεν είναι Karoo (και πώς να είναι άλλωστε) αλλά πέρασα "αέρα" από μέρη που πίστευα πως όλο και κάποιο γλυστρηματάκι θα το είχα. Σκαρφάλωσα σε υγρές αντιπυρικές, πέρασα από μουσκεμένο χορτάρι, πουθενά δεν κόλλησα. Ακόμα και σε αμμουδιά που πήγα, δεν μπατάκωσε πουθενά.











Σε άμμο και σε λάσπη το πίσω ήταν μια χαρά, ούτε στόμωσε στην λάσπη ούτε με κόλλησε στην άμμο. Γλυστρούσα μόνο όταν το έκανα για παιχνίδι, ποτέ όταν τα πράγματα ήταν σοβαρά. Το μπροστά από την άλλη, και σε τέτοιες συνθήκες μόνο (άμμο-λάσπη, όχι χώμα, εκεί πάει μιά χαρά) θα το ήθελα με περισσότερο (ή διαφορετικό) σκάλισμα για καλύτερη κατευθυντικότητα. Αυτό βέβαια θα θυσίαζε την συμπεριφορά του σε άσφαλτο, οπότε όπως είναι, είναι μια χαρά.

Με την χθεσινή βόλτα λοιπόν ολοκληρώνονται οι πρώτες εντυπώσεις από τα περισσότερα πιθανά τεραίν που θα πατήσει το Anakee 3. Συγκρίνοντάς το λοιπόν με τον προκάτοχό του, έχουμε μια σαφή βελτίωση στην ασφάλτινη συμπεριφορά χωρίς όμως να υστερεί σε εκτός δρόμου διαδρομές που ο κάτοχος ενός on-off θα θελήσει (αν ποτέ θελήσει) να κινηθεί.

Επίσης, από την Μισελέν είπανε για ακόμη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από το Anakee 2. Αν σκεφτείς πως στο Ντέρο το πίσω μου έβγαζε 16.000 χλμ (όταν τα Scorpion και τα BS502 έσβηναν στις 12,000) μιλάμε για ένα λάστιχο που θα είναι κι οικονομικό στην χρήση. Οψόμεθα.
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
update 1000 χλμ (Μαρ. 2013)

Οι θετικές ασφάλτινες εντυπώσεις συνεχίζονται και επαυξάνονται, όσο περισσότερο το εμπιστεύεσαι τόσο περισσότερα σου δίνει. Η περισσότερη γόμα στους ώμους εμπνέει εμπιστοσύνη για κλίσεις που Αφρικάνα μάλλον δεν είχε ξαναδεί. Στην βροχή αποδεικνύεται επίσης άριστο με μόνη παρατήρηση πως πλαγιασμένο σε βρεγμένη διαγράμμιση σου μεταφέρει μια ασάφεια ή και γλυστριματάκι. Λάστιχα κάνουν οι άνθρωποι, όχι θαύματα............. Η φθορά που παρουσίασε σε αυτά τα χιλιόμετρα δεν είναι μετρήσιμη καθώς είναι πολύ κάτω του 1mm.

Για τους πιό χωμάτινους δεν έχω να προσθέσω τίποτε νέο για το Anakee 3 από τα όσα έχω ήδη πει. Ίσως όμως βρούνε χρήσιμη την πληροφορία πως τον Μάιο παρουσιάζεται το Anakee wild, ένα καθαρά Adventure radial λάστιχο. Οι (μη δημοσιεύσιμες προς το παρόν) φώτο θυμίζουν πολύ Karoo οπότε και θα ικανοποιηθούν οι "βρωμιάρηδες". Σε πρώτη φάση θα κυκλοφορήσει σε διαστάσεις 120 εμπρός και 170 πίσω και μέχρι το τέλος του έτους θα συμπληρωθούν και οι υπόλοιπες διαστάσεις.
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Έναν χρόνο (και 11.000 χλμ) αργότερα..............



Για να υπάρχει μια καλύτερη εκτίμηση, να αναφέρω πως τα χιλιόμετρα αυτά έγιναν περίπου τα μισά με πλήρες φορτίο και τα άλλα μισά μονοκάβαλα με σβέλτους ρυθμούς και σε δρόμους με πρόσφυση από καλή και πάνω. Η σημερινή τους εικόνα είναι αυτή:

Εμπρός: Βάθος πέλματος 3mm παντού



Πίσω λάστιχο: Βάθος πέλματος 5mm παντού



Αυτά σε σύγκριση με τις αρχικές τους μετρήσεις:

Προσεκτικότερη εξέταση αποκαλύπτει βάθος πέλματος για το πίσω λάστιχο 9mm στο κέντρο και 7mm στα 3/4 προς τον ώμο, και αντίστοιχα 6mm & 5mm για το μπροστινό.
...............
Εντυπώσεις: Οι αρχικές εντυπώσεις ισχύουν στο ακέραιο. Η πρόσφυση και η πληροφόρηση που παρέχουν στην άσφαλτο είναι άριστη. Επίσης να αναφέρω πως δεν έχουν χρειαστεί μέχρι σήμερα ζυγοστάθμιση. Αυτό έγινε ακόμη πιο εμφανές όταν έκανα και περίπου 1.500 χλμ στις ίδιες διαδρομές με το άλλο το Άφρικα (που είναι μεν το 650 αλλά είναι πολύ κοντινό με το 750) που φοράει τα Dunlop Trailmax TR91. Καμία σχέση, ούτε σε αίσθηση, ούτε σε κράτημα, ούτε σε πληροφόρηση (και να σκεφτεί κανείς πως το 650 είναι και πιο ελαφρύ). Τα μεν ΑΝΑΚΕΕ 3 ζεσταίνονται άμεσα, τα δε Ντάνλοπ έπρεπε σχεδόν να φτάσω στα μισά για την Καβάλα (10 χλμ παραλιακός, φιδωτός δρόμος με καλή πρόσφυση) για να αρχίσουν να αποδίδουν.

Στο χώμα, όπως τα έχω ήδη γράψει, για τις δικές μου "ανησυχίες" φτάνουν και περισσεύουν.

Ένας τομέας που θα κάνω ιδιαίτερη μνεία είναι η βροχή. Στο ταξίδι σε Βουλγαρία - Ρουμανία φάγαμε βροχή με το τουλούμι. Πολλή βροχή. Υπήρξαν μάλιστα μέρες που τα 400 - 500 (σε βουνά και επαρχιακούς δρόμους) χιλιόμετρα έπρεπε να καλυφθούν και όλη την μέρα έριχνε από ψιχάλα μέχρι νεροποντή. Ακόμα και στους κωλόδρομους που κινούμασταν τα ΑΝΑΚΕΕ 3 πατούσαν, πλάγιαζαν, επιτάχυναν και επιβράδυναν με απίστευτη σιγουριά.

Με την μέχρι σήμερα φθορά υπολογίζω μια χιλιομετρική απόδοση της τάξης των 16.000 - 18.000 χλμ μέχρι να πιάσουν τους δείκτες φθοράς. Καθόλου άσχημα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ωραια και πληρης κριτικη Παναγιωτη. Ευχαριστουμε :)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
πληρη τεστ.....
ευχαριστούμε για τις διαπιστώσεις σου, Παναγιωτη...:)
 

vpentza

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
βασίλης
Μοτό
R1200GS SE 2010
Θα είναι η επόμενη δοκιμή μου μετά τα αμφιλεγόμενα NEXT

πολύ ενδιαφέρουσα η παρουσίαση !
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Τα ΝΕΧΤ τα φοράει ο κολλητός μου σε Βαραντέρο. Πριν από δυο βδομάδες το έκανα μια καλή διαδρομή με πολύ βροχή (αυτήν: http://goo.gl/maps/UROuq) και στις στροφές της Εγνατίας πραγματικά μου φάνηκε πολλά χρόνια πίσω και από τα ΑΝΑΚΕΕ 3, και από τα Pilot Road 3 που φοράω στο δικό μου.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
ΕΧΤ τα φοράει ο κολλητός μου σε Βαραντέρο. Πριν από δυο βδομάδες το έκανα μια καλή διαδρομή με πολύ βροχή (αυτήν: http://goo.gl/maps/UROuq) και στις στροφές της Εγνατίας πραγματικά μου φάνηκε πολλά χρόνια πίσω και από τα ΑΝΑΚΕΕ 3, και από τα Pilot Road 3 που φοράω στο δικό μου.
17000 χλμ....με τα next και κερδισαν τον τιτλο του χειροτερου ελαστικου, κατα την "δικη μου", ταπεινη αποψη.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τα ΝΕΧΤ τα φοράει ο κολλητός μου σε Βαραντέρο. Πριν από δυο βδομάδες το έκανα μια καλή διαδρομή με πολύ βροχή (αυτήν: http://goo.gl/maps/UROuq) και στις στροφές της Εγνατίας πραγματικά μου φάνηκε πολλά χρόνια πίσω και από τα ΑΝΑΚΕΕ 3, και από τα Pilot Road 3 που φοράω στο δικό μου.
Σε σχέση με τα ΑΝΑΚΕΕ 3, δεν μπορώ να πω κάτι, δεν τα έχω δοκιμάσει.
Με τα pilot, θα μπορούσες να μου εξηγήσεις με ποια λογική γίνεται η σύγκριση:confused::confused::confused::confused::confused:?
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
............
Με τα pilot, θα μπορούσες να μου εξηγήσεις με ποια λογική γίνεται η σύγκριση:confused::confused::confused::confused::confused:?
Με την λογική πως είναι τα λάστιχα που φοράω στο δικό μου Ντέρο (όπως και πολλοί άλλοι με παρόμοια μηχανάκια που δεν πατάνε χώμα). Οι ίδιοι θα μπορούσαν να βάλουν και τα ΝΕΧΤ.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Με την λογική πως είναι τα λάστιχα που φοράω στο δικό μου Ντέρο (όπως και πολλοί άλλοι με παρόμοια μηχανάκια που δεν πατάνε χώμα). Οι ίδιοι θα μπορούσαν να βάλουν και τα ΝΕΧΤ.
Ναι, όπως θα μπορούσαν να βάλουν και TKC80 και Karoo...και πάει λέγοντας!
Δε νομίζεις ότι τα pilot και τα road smart είναι εντελώς διαφορετική κατηγορία ελαστικών από τα ΑΝΑΚΕΕ και τα ΝΕΧΤ?
Το ότι όλα βγαίνουν σε διαδτάσεις για τις συγκεκριμένες μοτό, δε σημαίνει ότι είναι άμεσα συγκρίσιμα μεταξύ τους.
Το ένα άκρο είναι τα road smart, pilot κλπ και το άλλο άκρο τα Karoo, Anakee wild & TKC80. Κάπου ανάμεσα (και πιο πολύ προς το ασφάλτινο) τοποθετούνται τα TR91, Anakee III, NEXT κλπ.

Θεωρώ τελείως άστοχη τη σύγκριση ΝΕΧΤ και pilot!
Στο ίδιο λάθος πέφτει κι ο gsmaniac κι αδικεί τα ΝΕΧΤ, μιας και τα έβαλε αμέσως μετά τα road smart II. Και φυσικά απογοητεύτηκε....

Πάντως, θέλω πολύ να κάνω μια βόλτα ένα Ντέρο ή ένα GS με ΑΝΑΚΕΕ ΙΙΙ. Ειδικά τώρα που το Ντέρο του αδερφού μου φοράει ΕΧΡ κι εγώ τα ΝΕΧΤ. Η σύγκριση θα είναι άμεση:cool:
 

sokolatas

Μέλος
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
Bmw f650gs twin '10
Τα έχω εδω και 3 μήνες. Θα συμφωνήσω με τον Παναγιώτη... Κανένα παράπονο μέχρι στιγμής. ..

Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Με την λογική πως είναι τα λάστιχα που φοράω στο δικό μου Ντέρο (όπως και πολλοί άλλοι με παρόμοια μηχανάκια που δεν πατάνε χώμα). Οι ίδιοι θα μπορούσαν να βάλουν και τα ΝΕΧΤ.
Ναι, όπως θα μπορούσαν να βάλουν και TKC80 και Karoo...και πάει λέγοντας!................/quote]

Μάλλον έχασες την φράση "......που δεν πατάνε χώμα". Δεν νομίζω πως κάποιος που δεν το πατάει θα βάλει ποτέ Karoo, Wild ή TCK80.

Σε αυτό το "δεν πατάνε χώμα" πιστεύω πως υπάρχει κοινός τόπος μεταξύ των Anakee3, Next, Pilot Road 3 (και τώρα και Pilot Road 4) και ΤR 91.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δεν έχασα τη φράση, κάθε άλλο. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι συγκρίνοντας pilot 3 & 4 με τα ΝΕΧΤ, είναι σα να συγκρίνεις σύκα με σταφύλια, επειδή είναι και τα δυο φρούτα!
Τα pilot συγκρίνονται με τα road smart. Τότε υπάρχει θέμα σύγκρισης.
Αυτός που δεν πατάει ποτέ χώμα, δε βλέπω το λόγο να σκεφθεί καν να φορέσει οτιδήποτε άλλο, εκτός από ασφάλτινο 100%. Δηλάδή pilot ή road smart.
Το αν κάποιοι δεν πατούν ποτέ χώμα, αλλά βάζουν ΑΝΑΚΕΕ ή ΝΕΧΤ ή οτιδήποτε άλλο της αυτής κατηγορίας, είναι μια άλλη κουβέντα.


Τέλος πάντων, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα που λένε ;)
 

AERA PATERA

Μέλος
Όνομα
Μάκης
Μοτό
BMW F800GS
Παναγιώτη, μια που είμαι σε αναζήτηση ελαστικών, οφείλω, το λιγότερο, να σε ευχαριστήσω !!!;)
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Μιας και διάβασα το πολύ καλό και αναλυτικότατο τεστ του φίλου για τα ANAKEE III θα 'θελα να προσθέσω :

Μέχρι και τα 8000χλμ κανένα θέμα και μάλιστα πολύ καλό παντού. Αλλά μετά και ιδιαίτερα τώρα, στα 11.000χλμ
το λάστιχο έχει παραδώσει το πνεύμα ενώ έχει πέλμα περί τα 4mm...

Γλιστράει παντού και εύκολα... και βέβαια δεν συζητώ για νερά και λευκές γραμμές... θέλει πολύ προσοχή....

Ενώ αρχικά έλεγα ότι θα το ξαναβάλω, βλέπω ότι με τόση μικρή χιλιομετρική απόδοση δεν αξίζει...

Note: Τη ζωή τους τη περάσαν σε ταξίδια (Κεντρική&Βόρεια Ευρώπη) και με σχεδόν καθόλου χώμα, για το
οποίο και δεν έχω άποψη με αυτό το ελαστικό.
 
Top Bottom