Παναγιώτης Κ.
Μέλος
Πρίν από μερικές εβδομάδες παρουσιάστηκαν φώτο της νέας σειράς της Michelin για μηχανές On - Off, τα Anakee 3.
Tα πρώτα Anakee ήταν μια "πονεμένη" ιστορία για την Μισελέν Ελλάδος καθώς η πρώτη γενιά, τα "σκέτα" Anakee, δεν απέδιδαν τα αναμενόμενα στους Ελληνικούς δρόμους. Όταν οι Γάλλοι εισάκουσαν τις παροτρύνσεις των εδώ υπευθύνων και τα οδήγησαν στην ελληνική άσφαλτο, γύρισαν τρέχοντας στα σχεδιαστήρια και παρουσίασαν αμέσως το Anakee 2, ένα εντελώς νέο λάστιχο, τόσο σε δομή όσο και σε γόμα, που απλά είχε την ίδια σχεδίαση πέλματος με τον προκάτοχό του (ώστε να μην χρειαστεί να σχεδιαστούν και νέα καλούπια παραγωγής). Πέρα από τα διθυραμβικά σχόλια του ειδικού τύπου, και έχοντας δοκιμάσει δύο ζευγάρια anakee2 στο Varadero και ένα στο Africa, η προσωπική μου άποψη είναι πως ήταν κορυφαίο σε όλες τις συνθήκες και με απίστευτη χιλιομετρική απόδοση - περισσότερα εδώ: http://www.mybike.gr...__fromsearch__1.
Τώρα που έφτασε η ώρα του Anakee 3, και λαμβάνοντας υπ' όψη της σοβαρά τις "ιδιαιτερότητες" της ελληνικής πραγματικότητας, η Μισελέν έστειλε στην Ελλάδα μερικά ζευγάρια λάστιχα προπαραγωγής που διατέθηκαν σε επιλεγμένους αναβάτες, ώστε να γίνει αξιολόγηση και να πάρει πληροφόρηση για την συμπεριφορά τους στους Ελληνικούς δρόμους και (αν κριθεί αναγκαίο) να κάνει τις κατάλληλες κινήσεις ώστε, όταν αρχίσει η επίσημη διάθεση (κάπου κατά την άνοιξη), να μην επαναληφθεί η ιστορία των πρώτων anakee.
Ένα από αυτά τα ζευγάρια λοιπόν είναι ήδη φορεμένο στο Άφρικα, αντικαθιστώντας τα Anakee 2 που φορούσε μέχρι τώρα.
Πρώτες παρατηρήσεις
Τα λάστιχα είναι κατασκευασμένα στην Ταϋλάνδη, εκεί όπου βρίσκεται το πιο σύγχρονο και πλήρως αυτοματοποιημένο εργοστάσιο της Μισελέν, και όπου ανθρώπινο χέρι πιάνει το λάστιχο μετά την ολοκλήρωση του τεχνικού ελέγχου και μόνο για να το αποθηκεύσει. Τεράστιο πλεονέκτημα είναι πώς γίνεται τεχνικός και ποιοτικός έλεγχος σε κάθε λάστιχο από το ίδιο το μηχάνημα παραγωγής και μετά δειγματοληπτικά ανά παρτίδα από τους τεχνικούς.
Στην όψη το Anakee III σε ξεγελάει, φαίνεται πολύ ασφάλτινο.
Προσεκτικότερη εξέταση αποκαλύπτει βάθος πέλματος για το πίσω λάστιχο 9mm στο κέντρο και 7mm στα 3/4 προς τον ώμο, και αντίστοιχα 6mm & 5mm για το μπροστινό. Παρατηρώντας την σχεδίαση, βλέπουμε πως τα αυλάκια του αραιώνουν και στενεύουν όσο πάμε προς τους ώμους του ελαστικού. Η εξήγηση είναι πως στον βρεγμένο δρόμο δεν "τελειώνουμε" το λάστιχο, άρα δεν χρειάζεται τόση χάραξη. Αντίθετα, σε πλαγιάσματα στον στεγνό το περισσότερο πέλμα στους ώμους του ελαστικού μας δίνει περισσότερη πρόσφυση. Επίσης, τα αυλάκια του έχουν κάποια "περίεργα" στοιχεία, πριονωτούς τοίχους (οριζόντια βέλη) και σκαμμένα τελειώματα (κάθετα βέλη)...........
Η φιλοσοφία αυτής της σχεδίασης είναι μεγαλύτερη ευκολία στην απομάκρυνση της λάσπης ώστε το λάστιχο να μην στομώνει.
Τί έχουμε μέχρι τώρα λοιπόν; Ένα λάστιχο με περισσότερο ασφάλτινη σχεδίαση στο πέλμα, αλλά περισσότερο χωμάτινη σχεδίαση μέσα στα αυλάκια. Το μόνο που μένει, είναι να δούμε πώς αυτά λειτουργούν στην πράξη...............
Tα πρώτα Anakee ήταν μια "πονεμένη" ιστορία για την Μισελέν Ελλάδος καθώς η πρώτη γενιά, τα "σκέτα" Anakee, δεν απέδιδαν τα αναμενόμενα στους Ελληνικούς δρόμους. Όταν οι Γάλλοι εισάκουσαν τις παροτρύνσεις των εδώ υπευθύνων και τα οδήγησαν στην ελληνική άσφαλτο, γύρισαν τρέχοντας στα σχεδιαστήρια και παρουσίασαν αμέσως το Anakee 2, ένα εντελώς νέο λάστιχο, τόσο σε δομή όσο και σε γόμα, που απλά είχε την ίδια σχεδίαση πέλματος με τον προκάτοχό του (ώστε να μην χρειαστεί να σχεδιαστούν και νέα καλούπια παραγωγής). Πέρα από τα διθυραμβικά σχόλια του ειδικού τύπου, και έχοντας δοκιμάσει δύο ζευγάρια anakee2 στο Varadero και ένα στο Africa, η προσωπική μου άποψη είναι πως ήταν κορυφαίο σε όλες τις συνθήκες και με απίστευτη χιλιομετρική απόδοση - περισσότερα εδώ: http://www.mybike.gr...__fromsearch__1.
Τώρα που έφτασε η ώρα του Anakee 3, και λαμβάνοντας υπ' όψη της σοβαρά τις "ιδιαιτερότητες" της ελληνικής πραγματικότητας, η Μισελέν έστειλε στην Ελλάδα μερικά ζευγάρια λάστιχα προπαραγωγής που διατέθηκαν σε επιλεγμένους αναβάτες, ώστε να γίνει αξιολόγηση και να πάρει πληροφόρηση για την συμπεριφορά τους στους Ελληνικούς δρόμους και (αν κριθεί αναγκαίο) να κάνει τις κατάλληλες κινήσεις ώστε, όταν αρχίσει η επίσημη διάθεση (κάπου κατά την άνοιξη), να μην επαναληφθεί η ιστορία των πρώτων anakee.
Ένα από αυτά τα ζευγάρια λοιπόν είναι ήδη φορεμένο στο Άφρικα, αντικαθιστώντας τα Anakee 2 που φορούσε μέχρι τώρα.
Πρώτες παρατηρήσεις
Τα λάστιχα είναι κατασκευασμένα στην Ταϋλάνδη, εκεί όπου βρίσκεται το πιο σύγχρονο και πλήρως αυτοματοποιημένο εργοστάσιο της Μισελέν, και όπου ανθρώπινο χέρι πιάνει το λάστιχο μετά την ολοκλήρωση του τεχνικού ελέγχου και μόνο για να το αποθηκεύσει. Τεράστιο πλεονέκτημα είναι πώς γίνεται τεχνικός και ποιοτικός έλεγχος σε κάθε λάστιχο από το ίδιο το μηχάνημα παραγωγής και μετά δειγματοληπτικά ανά παρτίδα από τους τεχνικούς.
Στην όψη το Anakee III σε ξεγελάει, φαίνεται πολύ ασφάλτινο.
Προσεκτικότερη εξέταση αποκαλύπτει βάθος πέλματος για το πίσω λάστιχο 9mm στο κέντρο και 7mm στα 3/4 προς τον ώμο, και αντίστοιχα 6mm & 5mm για το μπροστινό. Παρατηρώντας την σχεδίαση, βλέπουμε πως τα αυλάκια του αραιώνουν και στενεύουν όσο πάμε προς τους ώμους του ελαστικού. Η εξήγηση είναι πως στον βρεγμένο δρόμο δεν "τελειώνουμε" το λάστιχο, άρα δεν χρειάζεται τόση χάραξη. Αντίθετα, σε πλαγιάσματα στον στεγνό το περισσότερο πέλμα στους ώμους του ελαστικού μας δίνει περισσότερη πρόσφυση. Επίσης, τα αυλάκια του έχουν κάποια "περίεργα" στοιχεία, πριονωτούς τοίχους (οριζόντια βέλη) και σκαμμένα τελειώματα (κάθετα βέλη)...........
Η φιλοσοφία αυτής της σχεδίασης είναι μεγαλύτερη ευκολία στην απομάκρυνση της λάσπης ώστε το λάστιχο να μην στομώνει.
Τί έχουμε μέχρι τώρα λοιπόν; Ένα λάστιχο με περισσότερο ασφάλτινη σχεδίαση στο πέλμα, αλλά περισσότερο χωμάτινη σχεδίαση μέσα στα αυλάκια. Το μόνο που μένει, είναι να δούμε πώς αυτά λειτουργούν στην πράξη...............