Mitas E10 Dakar

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Θενο τα ειχα βαλει στην Ελατη , ηταν σαν να το ξερω χρονια το λαστιχο, θυμασαι και απο που περασαμε, κουνήματα δεν εχει μεχρι τα 130(μετα δεν εχει νοημα, ο Κρητικός ειναι για δέσιμο), παιξε λιγο με τις πιεσεις τα ξερεις αυτα, συνήθως βαζω 20-22psi(χωμα) με enduro σαμπρελες. Χλμ μετα απο 2000, το πισω ειναι στη μεση και μπροστα μια χαρα.
χαχααχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Επανέρχομαι στο θέμα μιας και για την ώρα βολεύτηκα με ενα ζευγάρι μεταχειρισμένα TKC-80 φρέσκου DOT και με αρκετό ψωμί ακόμα ειδικά το μπροστά.
Οπότε η τοποθέτηση των Ε-10 αναβάλεται για την ώρα...:)
:thanx:όλους για τις απόψεις σας...!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γύρω στα 800 χλμ έχω κάνει, γύρω στα 500 χωμάτινα.
Πολύ καλά στο χώμα μέχρι τώρα και εντυπωσιακά στην άσφαλτο.
Μου θύμισε το anlas.... Και την ησυχία που είχε το μπροστινό.
Αν θέλεις την άποψή μου.... Είναι value for money.
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Γύρω στα 800 χλμ έχω κάνει, γύρω στα 500 χωμάτινα.
Πολύ καλά στο χώμα μέχρι τώρα και εντυπωσιακά στην άσφαλτο.
Μου θύμισε το anlas.... Και την ησυχία που είχε το μπροστινό.
Αν θέλεις την άποψή μου.... Είναι value for money.
Την θελω!
Οποτε το ερωτημα είναι.
αναμεσα σ αυτα και τα Ανλας ποια θα ξαναβαζες?
Εκτος κι αν ειναι νωρις ακομα για να μπορεις να πεις με σιγουρια.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Χαρη τα ανλας τα ειχα κι εγω. Ηταν πολυ καλα (λιγο κατω απο τα wildσε καθε τεραιν και αρκετα κατω στη λασπη), αλλα δεν τα βαλαμε ποτε ξανα, ουτε ο Κωστας, γιατι κρατησαν απιστευτα λιγο και στους 2 μας. Λεμε για 1500 χλμ το πισω.....
Τα Ε10 περα απο οσα εγραψε ο Κωστας πιο πανω, τα ειδα μετα απο 800 χλμ σε αριστη κατασταση. Οποτε τα ανλας βγαινουν απο την εξισωση.
Θα σ πει κι ο Κωστας βεβαια, αλλα το εχουμε κουβεντιασει ηδη ;)
Κι εγω τα βλεπω τα Ε10 ως τα επικρατεστερα μολις πεταξω τα wild.
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Χαρη τα ανλας τα ειχα κι εγω. Ηταν πολυ καλα (λιγο κατω απο τα wildσε καθε τεραιν και αρκετα κατω στη λασπη), αλλα δεν τα βαλαμε ποτε ξανα, ουτε ο Κωστας, γιατι κρατησαν απιστευτα λιγο και στους 2 μας. Λεμε για 1500 χλμ το πισω.....
Τα Ε10 περα απο οσα εγραψε ο Κωστας πιο πανω, τα ειδα μετα απο 800 χλμ σε αριστη κατασταση. Οποτε τα ανλας βγαινουν απο την εξισωση.
Θα σ πει κι ο Κωστας βεβαια, αλλα το εχουμε κουβεντιασει ηδη ;)
Κι εγω τα βλεπω τα Ε10 ως τα επικρατεστερα μολις πεταξω τα wild.
Ότι λέει ο προδότης με το αφρικα.... :p
Εχω τα k60 και καθονται.
Σκεφτομαι να κοτσαρω ενα μπροστινο για το troffy σε συνδυασμο με το πισω κ60.
Μεταξυ των 3 ποιο προτεινετε?

1.Anlas
2.Tkc
3.E10
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Και τα 3 είναι καλά.
Τα μιτας και τα ανλας είναι πολύ φθηνότερα και για εμένα δεν αξίζει να δώσεις παραπάνω για tkc.
Συμπεριφορα στην ασφαλτο μεταξυ των 2?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Συμπεριφορα στην ασφαλτο μεταξυ των 2?
Πολύ καλή και τα 2....
Εγω θα έβαζα mitas, γιατί τα ανλας μου είχαν κάνει ένα "άνοιγμα" στο πλάι χωρίς να χάνει αέρα βέβαια, αλλά με είχε χαλάσει λιγο:D
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Συμπεριφορα στην ασφαλτο μεταξυ των 2?
Εχοντας βαλει Anlas στο Τρανσαλπ (1 ζευγαρι) και TKC στο Τρανσαλπ (αρκετα) και στο CRF (1 ζευγαρι), στην ασφαλτο δεν υπαρχει καμια σχεση μεταξυ των δυο, το TKC ειναι ΠΟΛΥ καλυτερο μπρος-πισω - και το καλυτερο χωματινο που εχω δοκιμασει στο βρεγμενο. Τα Anlas γλυστρανε στην πολυ πιεση στο στεγνο (μιλαω για "ολα κατω") και στο βρεγμενο σε κανουν να νομιζεις οτι το μηχανακι σου πηρε ξαφνικα 20 αλογα o_O Και το πισω τελειωνει πολυ γρηγοροτερα απο το TKC. (Τα Ε10 δεν τα ξερω.)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ολα κατω με τακουνια....εγω δεν το κανω Γιωργη!
Και στο βρεγμενο επισης δεν παω με τακουνια...εκει ολα εχουν σιγουρη πτωση!
Μιλαω για φυσιολογικη χρηση χωματινων ελαστικων στην ασφαλτο!
Μεχρι 130-140 και με αρκετη προσοχη ...παντα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Νταξ το κάναμε κι αυτό σαν παιδιά στον Πάρνωνα (όλα κάτω με τα τακούνια...:D:D:D) ο Κωστής όντως δεν ακολούθησε στη μ@κακία μας, ως σοφός γέροντας:p.
Τα wild δεν έχουν ταίρι σ αυτό (συγκρίνοντας με TKC & Anlas), στο δικό μου μηχανάκι και στην αίσθηση που έχω εγώ.
Πάντως κι όσοι με Ε10 δεν παραπονέθηκαν ούτε σ αυτό το ρυθμό στην άσφαλτο. (βέβαια στην άσφαλτο δε μ έφτασε κανείς....:rolleyes: :roflmao::laugh:)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νταξ το κάναμε κι αυτό σαν παιδιά στον Πάρνωνα (όλα κάτω με τα τακούνια...:D:D:D) ο Κωστής όντως δεν ακολούθησε στη μ@κακία μας, ως σοφός γέροντας:p.
Τα wild δεν έχουν ταίρι σ αυτό (συγκρίνοντας με TKC & Anlas), στο δικό μου μηχανάκι και στην αίσθηση που έχω εγώ.
Πάντως κι όσοι με Ε10 δεν παραπονέθηκαν ούτε σ αυτό το ρυθμό στην άσφαλτο. (βέβαια στην άσφαλτο δε μ έφτασε κανείς....:rolleyes: :roflmao::laugh:)
Το τι κάνουμε ακριβώς στις βόλτες μας, δεν έχει σχέση με την κριτική ελαστικών εδώ μέσα.
Υπάρχουν παιδιά που δεν έχουν εμπειρία να "στρίβουν" με χωμάτινα ελαστικά στην άσφαλτο και δεν πρέπει να το κάνουν.
Αυτός είναι και ο λόγος που δεν έχω ανεβάσει βίντεο με τον @Shogun που κάναμε λαλκιες ;)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ολα κατω με τακουνια....εγω δεν το κανω Γιωργη!
Και στο βρεγμενο επισης δεν παω με τακουνια...εκει ολα εχουν σιγουρη πτωση!
Μιλαω για φυσιολογικη χρηση χωματινων ελαστικων στην ασφαλτο!
Μεχρι 130-140 και με αρκετη προσοχη ...παντα.
Κωστα, οδηγοι με καποια εμπειρια που καταλαβαινουν τις πληροφοριες που δινει το λαστιχο μπορουν να στριψουν ανετα και με ασφαλεια "ολα κατω" με τα καταλληλα χωματινα. Οταν εχει κανεις χωματινα μονιμα πανω, θα χρειαστει και να στριψει γρηγορα ενιοτε και να μαθει να "φυλαει" το μηχανακι του στο βρεγμενο.

Στα σιγουρα παντως, δεν ειναι ολα τα τακουνατα ιδια στην ασφαλτο και στο βρεγμενο - και δεν υπαρχει ΚΑΜΙΑ σχεση μεταξυ TKC80 και Anlas, για να επανελθω στο θεμα. Και μιλαω εχοντας χρησιμοποιησει και τα δυο μονιμα πανω στα μηχανακια μου και σε καθε ειδους ασφαλτινο τεραιν, στεγνο και βρεγμενο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σημερα εγινε η πρωτη δοκιμη με τα Ε-10 Dakar.
Στην ασφαλτο μου φανηκαν λιγο περιεργα στην αρχη σαν να μην διαβαζαν καλα...o_O
Ασαφες πατημα χωρις πληροφορηση το οποιο βελτιωθηκε πολυ στην επιστροφη μετα απο καποια km.
Εκει που ενθουσιαστικα ηταν στο πατημενο χωμα στο οποιο πηγαινες οσο μπορουσες...
Πολυ καλο γκριπ και ειδικα στο φρενο...
Να πω παντως οτι και το μπροστα ειναι εξισου σκληρο με το πισω σε σχεση με καποιο αλλο της κατηγοριας του πχ TKC80.
Ενδεχομενως θα πρεπει να ριξω αρκετα τις πιεσεις για να δουλςψει οπως πρεπει.
Μετα το troffy θα εχω πιο ολοκληρωμενη αποψη.;)
 
Top Bottom