Θα μπορεί να μην κόβει απόδειξη για τα εργατικά, ώστε να γλιτώνουμε το φπα, όπως γίνεται σε όλα τα σωστά συνεργεία;Οι εξελιξεις τρεχουν και ενδιαφερουν ολους οσους εχουν bmw παντως, γιατι ο Γερακας θα κανει πολλα πραγματα που δεν μπορουσε
Θα μπορεί να μην κόβει απόδειξη για τα εργατικά, ώστε να γλιτώνουμε το φπα, όπως γίνεται σε όλα τα σωστά συνεργεία;Οι εξελιξεις τρεχουν και ενδιαφερουν ολους οσους εχουν bmw παντως, γιατι ο Γερακας θα κανει πολλα πραγματα που δεν μπορουσε
ΣπανοςΚαταρχας......να πουμε Αργυρη οτι ο Παναγιωτοπουλος εφυγε απο το δικτυο και δεν τον εκοψαν.
Γνωριζω καλα γιατι αναγκαστηκε ο Αντωνης να κανει τετοια κινηση και ηταν πολυ οι λογοι, καποιους ανεφερα πιο πανω.
Το σιγουρο ειναι οτι δεν ηθελε να το κανει, γιατι παντα πιστευε στο εργοστασιο και στην στηριξη του.
Να πω κατι ακομα για να καταλαβουμε το μεγεθος της γκαφας τους.......το διαζυγιο θα ειχε βγει πιο νωρις, αλλα ειχε προσπαθησει η τραπεζα της BMW να σωσει την κατασταση.
Τελευταιο καιρο προσπαθουν να δωσουν εξουσιοδοτηση σε μεγαλο ντιλερ αυτοκινητων, αλλα αρνειται γιατι ειναι παλια καραβανα και αυτος
Οι εξελιξεις τρεχουν και ενδιαφερουν ολους οσους εχουν bmw παντως, γιατι ο Γερακας θα κανει πολλα πραγματα που δεν μπορουσε
Φίλε Αργύρη να πω την αλήθεια δεν το καταλαβαίνω αυτό. Πως γίνεται να μην έχεις πλέον συνεργασία με την μαμά εταιρεία και ταυτόχρονα να είσαι εξουσιοδοτημένος? Από πού παίρνεις την εξουσιοδότηση? Μήπως εννοείς εξειδικευμένος? Και εκ τέλει αν χώρισε με την bmw και συνεχιζει να είναι εξουσιοδοτημένος τι άλλαξε?!Βαγγέλη όλους όσους "έκοψε" η BMW τα τελευταία χρόνια παρέμειναν ως εξουσιοδοτημένο συνεργείο κανονικά. Δες την περίπτωση Μανιατόπουλου για παράδειγμα...λιγότερες απαιτήσεις τα ίδια έσοδα
Νομίζω ότι αναφέρθηκε η λέξη συνεργάτηςΦίλε Αργύρη να πω την αλήθεια δεν το καταλαβαίνω αυτό. Πως γίνεται να μην έχεις πλέον συνεργασία με την μαμά εταιρεία και ταυτόχρονα να είσαι εξουσιοδοτημένος? Από πού παίρνεις την εξουσιοδότηση? Μήπως εννοείς εξειδικευμένος? Και εκ τέλει αν χώρισε με την bmw και συνεχιζει να είναι εξουσιοδοτημένος τι άλλαξε?!
Σε αυτή την περίπτωση θα αφορά διακοπή συνεργασίας.Συνήθως με την BMW η "διακοπή συνεργασίας" αφορά τις πωλήσεις μοτοσικλετών και όχι το σέρβις.
Θα μου κάνει έκπληξη αν αλλάξει κάτι σε αυτή την περίπτωση
Όταν κάνεις κατάθεση.... "ψυχής" στην εν λόγω εταιρία,θες το αγκαζέ,το espressaki και την παραπάνω σχέση γιατί μακριά από το "μαντρί" του εξουσιοδοτημένου αισθάνεσαι ανασφάλεια..Aφού δεν τις άρπαξε από κανέναν...
Το ίδιο έλεγε κάποιος στο YouTube και για άλλες εταιρείες, ότι θα κόψουν τις εκθέσεις και τα το πάνε για online sales. Δεν ξέρω πόσοι θα θέλουν να πάρουν μηχανή από τον κατάλογο αλλά μετά θυμήθηκα ότι εμείς "τελειώνουμε* και οι επόμενοι ή δεν θα έχουν μηχανές ή έχουν συνηθίσει έτσι.Στο ΜΟΤΟ του Δεκεμβρίου και το τεστ παρουσίασης του 1300 γράφουν μέσα ότι η μαμά εταιρεία το πάει για ονλαιν αγορές οπότε ίσως να έχει κάποια σχέση?
Ρίχνει πάντως τα καρφιά του ο Φελούκας περί αυτών των επιλογών, μάλιστα κάτι αναφέρει για το ατύχημα του Kevin Ash στην παρουσίαση του πρώτου 1200. Ξέρω ότι κάποια μαλάκια έγινε τότε με το μηχανάκι αλλά λέει ότι γνωρίζει ποιός ευθύνεται και τι έκανε τότε.
Μου φάνηκαν περίεργα αυτά τα σχόλια...
Γιάννη κρατάω αυτο,διοτι θεωρώ πως είναι μια συζήτηση πως θα μπορούσαμε να την κάνουμε από κοντά παρα πολλοι από εμάς, από κοντά, να ξεκινήσουμε απόγευμα και να μας βρει το ξημέρωμα απλα συμφωνοντας στα πάντα σχεδόν...εμείς "τελειώνουμε* και οι επόμενοι
Ακούστηκε και αυτό με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις, αλλά από την άλλη ζοριζουν έναν ντίλερ να ανοίξει μαγαζί στην κηφησιας.Στο ΜΟΤΟ του Δεκεμβρίου και το τεστ παρουσίασης του 1300 γράφουν μέσα ότι η μαμά εταιρεία το πάει για ονλαιν αγορές οπότε ίσως να έχει κάποια σχέση?
Ρίχνει πάντως τα καρφιά του ο Φελούκας περί αυτών των επιλογών, μάλιστα κάτι αναφέρει για το ατύχημα του Kevin Ash στην παρουσίαση του πρώτου 1200. Ξέρω ότι κάποια μαλάκια έγινε τότε με το μηχανάκι αλλά λέει ότι γνωρίζει ποιός ευθύνεται και τι έκανε τότε.
Μου φάνηκαν περίεργα αυτά τα σχόλια...
Όταν ταλεγα εγώ όμως με βριζατε.Κουφαλιτσες.Ε ρε γλέντια που θα γίνουν στα επόμενα χρόνια...
KTM Owner Moves Production to China
Pierer Mobility Group, owner of KTM, Husqvarna, and GasGas, has decided to cut 300 jobs from its Austrian assembly lines, moving them to China.www.cycleworld.com