MOTO-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Ε ρε γλέντια που θα γίνουν στα επόμενα χρόνια...


Όταν θα κάνεις μια δουλειά να την κάνεις σωστά με το όποιο κόστος..




Τώρα που θα "πέσουν" οι τιμές και θα "ανέβει" η ποιότητα/αξιοπιστία βλέπω και τον Καραγκιόζη ΚΤΜά!!
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Και ένας Έλληνας που αγόρασε την Ducati Streetfighter V4 Lamborghini που παράχθηκε σε μόλις 630 μονάδες.



 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όταν θα κάνεις μια δουλειά να την κάνεις σωστά με το όποιο κόστος..




Τώρα που θα "πέσουν" οι τιμές και θα "ανέβει" η ποιότητα/αξιοπιστία βλέπω και τον Καραγκιόζη ΚΤΜά!!
Δημήτρη αυτό σχολίασα ήδη, ότι οι τιμές δεν θα πέσουν, ο ισολογισμός της εταιρείας απλά θα δείχνει περισσότερα κέρδη. Για τον τελικό καταναλωτή από καμία εταιρεία που έκανε την κίνηση τόσα χρόνια τώρα δεν υπήρξε όφελος. Γιατί μας το παρουσιάζουν ως τρομερό εγχείρημα δεν κατανοώ, αν είναι να πάρω μετοχές που δίνουν μέρισμα να ξεκινήσει να με νοιάζει.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

Το βλέπω τώρα, φοβερό ντοκιμαντέρ που αξίζει να το δείτε!
Έχουν βγει πολλά σχετικά με τα πρώτα ιαπωνικά εργοστάσια αυτοκινήτων. Μου κάνει φοβερή εντύπωση ότι μιλάμε για 50 χρόνια μετά και βλέπω... "Το ίδιο" ντοκιμαντέρ!
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Έχουν βγει πολλά σχετικά με τα πρώτα ιαπωνικά εργοστάσια αυτοκινήτων. Μου κάνει φοβερή εντύπωση ότι μιλάμε για 50 χρόνια μετά και βλέπω... "Το ίδιο" ντοκιμαντέρ!
Δεν ξέρω τα άλλα ντοκιματέρ που λες τι δείχνουν αλλά το συγκεκριμένο - χαζομάρα μου που δεν το διευκρίνησα- δείχνει την διαφορά της Κινέζικης κουλτούρας με την "δυτική" στο θέμα εργασίας, το πως διαχειρίζονται αυτά και θεωρώ ότι δίνει κάποιες απαντήσεις στο κινέζικο θαύμα ενώ προβληματίζει για το πως θα εξελιχθεί η παραγωγή γενικότερα, πως και αν θα πρέπει να προσαρμοστούμε σε αυτές τις αλλαγές κτλ.
Θεώρησα ότι είναι σχετικό με τις διάφορες κουβέντες που κάνουμε πέρι Κινέζικων προϊόντων :)
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν ξέρω τα άλλα ντοκιματέρ που λες τι δείχνουν αλλά το συγκεκριμένο - χαζομάρα μου που δεν το διευκρίνησα- δείχνει την διαφορά της Κινέζικης κουλτούρας με την "δυτική" στο θέμα εργασίας, το πως διαχειρίζονται αυτά και θεωρώ ότι δίνει κάποιες απαντήσεις στο κινέζικο θαύμα ενώ προβληματίζει για το πως θα εξελιχθεί η παραγωγή γενικότερα, πως και αν θα πρέπει να προσαρμοστούμε σε αυτές τις αλλαγές κτλ.
Θεώρησα ότι είναι σχετικό με τις διάφορες κουβέντες που κάνουμε πέρι Κινέζικων προϊόντων :)
Είναι ακριβώς το ίδιο που είχε γίνει με τους Ιάπωνες. Πραγματικά "σαν να μην πέρασε μια μέρα".

Η άλλη συζήτηση που δεν έχει νόημα είναι, γιατί ο οποιοσδήποτε να κάνει μια επένδυση και δουλειά αν δεν βγάζει κέρδος από αυτήν.


Edit
Στα παλιότερα που έχω δει η φάση ήταν "εγώ δούλευα 100 χρόνια στην GM/ford/Chrysler και δεν θα μου πει ο Ιάπωνας "
Ο οποίος ζητάει να είναι οι βίδες οκ, οι κολλήσεις οκ, οι βαφές οκ, τα πάντα όπως πρέπει και όχι και απλά να υπάρχουν πάνω στα αυτοκίνητα όπως κάτσουν και ήταν φασίστες που ζητάνε ποιότητα και ακρίβεια και δεν είμαστε ρομπότ, είμαστε land of the free πάμε και όπου βγει.
Και είδαμε όλοι ότι αν δεν υπήρχε τρελή κρατική παρέμβαση που θα κατέληγαν όλα τα μεγάλα ονόματα.

Οι Κινέζοι είναι λίγο "άλλο άκρο" όντως, δεν είναι θέμα μόνο ποιότητας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Άντε καλορίζικα και τα "κινέζικα μεγάλα honda"
Όλοι γιαπωνέζικα θα πάρουτε. :ha
Νομίζω ότι εδώ και πολλά χρόνια υπάρχουν σε άλλες χώρες εργοστάσια της honda.
Δεν σημαίνει ότι είναι ιταλικα, ισπανικά ή κινέζικα
Ούτε ότι τα κινέζικα μηχανάκια έγιναν ισάξια με τα τζαπαν.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Το ότι ένα εργοστάσιο της χοντα ή της κάθε εταιρίας υπάρχει σε μια χώρα όπως την Κίνα δεν το κάνει κινεζικό , η τεχνογνωσία είναι χοντα οι Μελέτες και η έρευνα - εξέλιξη είναι χοντα .

Θα πέσουν τα εργατικά όποτε μπορεί να χτυπήσει σε κάπια μοντέλα χαμηλότερες τιμές , όπως ένα cb 500 που κάνει 8-9 χιλιάρικα … φαντάζομαι δηλαδή
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Το ότι ένα εργοστάσιο της χοντα ή της κάθε εταιρίας υπάρχει σε μια χώρα όπως την Κίνα δεν το κάνει κινεζικό , η τεχνογνωσία είναι χοντα οι Μελέτες και η έρευνα - εξέλιξη είναι χοντα .

Θα πέσουν τα εργατικά όποτε μπορεί να χτυπήσει σε κάπια μοντέλα χαμηλότερες τιμές , όπως ένα cb 500 που κάνει 8-9 χιλιάρικα … φαντάζομαι δηλαδή
Σωστά θα είναι 2-3 ευρώ χαμηλότερα σε τιμή.Οπως κάνει χρόνια η BMW. :ha:ha
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά φαίνεται να το δαισκςδαζεις :friendship:
Ότι όλοι μεταφέρουν στην Κίνα την παραγωγή, γράφουν τγν διάφορα μείωσης κόστους στα κέρδη και ο πελάτης κάθε χρόνο πληρώνει περισσότερα.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά φαίνεται να το δαισκςδαζεις :friendship:
Να στο κάνω λιανα λοιπόν να το καταλάβεις.Η Χόντα θα παράγει μοτό μεγάλου κυβισμού στην Κίνα,με προδιαγραφές Χόντα,φθηνότερες, λόγω εργατικων(όπως κάνει χρόνια και στα μικρά σε άλλες χώρες όπως Ινδονησία, Μαλαισία) και θα τις πουλάει σε τιμές Χόντα,όπως κάνει χρόνια τώρα,και η BMW.
Καλύτερα κατανοητό τώρα.;;;; :secret:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ότι όλοι μεταφέρουν στην Κίνα την παραγωγή, γράφουν τγν διάφορα μείωσης κόστους στα κέρδη και ο πελάτης κάθε χρόνο πληρώνει περισσότερα.
Εγώ είμαι Μαρμαράς και δεν μπορώ να κοστολόγησω τέτοια προϊόντα, για να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα μείωσης κόστους, ώστε τα νέα μοντέλα να πωλούνται φθηνότερα
Το 2007 που ψώνισα ευρωπαϊκό bmw, ακριβό ήταν και μετά από 15 χρόνια με πολύ περισσότερη τεχνολογία ακριβά είναι
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να στο κάνω λιανα λοιπόν να το καταλάβεις.Η Χόντα θα παράγει μοτό μεγάλου κυβισμού στην Κίνα,με προδιαγραφές Χόντα,φθηνότερες, λόγω εργατικων(όπως κάνει χρόνια και στα μικρά σε άλλες χώρες όπως Ινδονησία, Μαλαισία) και θα τις πουλάει σε τιμές Χόντα,όπως κάνει χρόνια τώρα,και η BMW.
Καλύτερα κατανοητό τώρα.;;;; :secret:
Θεωρητικά ίσως έχεις δίκιο
Το θέμα είναι πόσο θα πουλούσε αν συνέχιζε να παράγει στην Ιαπωνία όλα τα μοντέλα.
Μήπως θα πληρωναμε παραπνω σαν καταναλωτές?

Γενικά είναι μια κουβέντα που χρειάζεται γνώσεις κόστους παραγωγής, που δεν γνωρίζουμε εμείς
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Να στο κάνω λιανα λοιπόν να το καταλάβεις.Η Χόντα θα παράγει μοτό μεγάλου κυβισμού στην Κίνα,με προδιαγραφές Χόντα,φθηνότερες, λόγω εργατικων(όπως κάνει χρόνια και στα μικρά σε άλλες χώρες όπως Ινδονησία, Μαλαισία) και θα τις πουλάει σε τιμές Χόντα,όπως κάνει χρόνια τώρα,και η BMW.
Καλύτερα κατανοητό τώρα.;;;; :secret:
Και γιατί να μην μειώσει την εργατοώρα για να πουλήσει σε προσιτή τιμή το cb 500 πχ και να χτυπήσει το αντοιστιχο κινεζικό δηλαδή ; που όλοι παραπονιούνται για τις τιμές; πως θα πράξει από τώρα πως το γνωρίζεις ;;;
Δεν γνωρίζουμε κόστος παραγωγής υλικά κτλ για να έχουμε αποψη
Επίσης το θέμα με την bmw είναι άλλο πραγμα , η bmw δανείστηκε κινητήρα από την Loncin δεν κολλάει με αυτό
 
Top Bottom