amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
???Όταν ταλεγα εγώ όμως με βριζατε.Κουφαλιτσες.
???Όταν ταλεγα εγώ όμως με βριζατε.Κουφαλιτσες.
Όταν θα κάνεις μια δουλειά να την κάνεις σωστά με το όποιο κόστος..Ε ρε γλέντια που θα γίνουν στα επόμενα χρόνια...
KTM Owner Moves Production to China
Pierer Mobility Group, owner of KTM, Husqvarna, and GasGas, has decided to cut 300 jobs from its Austrian assembly lines, moving them to China.www.cycleworld.com
Δημήτρη αυτό σχολίασα ήδη, ότι οι τιμές δεν θα πέσουν, ο ισολογισμός της εταιρείας απλά θα δείχνει περισσότερα κέρδη. Για τον τελικό καταναλωτή από καμία εταιρεία που έκανε την κίνηση τόσα χρόνια τώρα δεν υπήρξε όφελος. Γιατί μας το παρουσιάζουν ως τρομερό εγχείρημα δεν κατανοώ, αν είναι να πάρω μετοχές που δίνουν μέρισμα να ξεκινήσει να με νοιάζει.Όταν θα κάνεις μια δουλειά να την κάνεις σωστά με το όποιο κόστος..
Τώρα που θα "πέσουν" οι τιμές και θα "ανέβει" η ποιότητα/αξιοπιστία βλέπω και τον Καραγκιόζη ΚΤΜά!!
Έχουν βγει πολλά σχετικά με τα πρώτα ιαπωνικά εργοστάσια αυτοκινήτων. Μου κάνει φοβερή εντύπωση ότι μιλάμε για 50 χρόνια μετά και βλέπω... "Το ίδιο" ντοκιμαντέρ!
Το βλέπω τώρα, φοβερό ντοκιμαντέρ που αξίζει να το δείτε!
Δυνατό!
Το βλέπω τώρα, φοβερό ντοκιμαντέρ που αξίζει να το δείτε!
Δεν ξέρω τα άλλα ντοκιματέρ που λες τι δείχνουν αλλά το συγκεκριμένο - χαζομάρα μου που δεν το διευκρίνησα- δείχνει την διαφορά της Κινέζικης κουλτούρας με την "δυτική" στο θέμα εργασίας, το πως διαχειρίζονται αυτά και θεωρώ ότι δίνει κάποιες απαντήσεις στο κινέζικο θαύμα ενώ προβληματίζει για το πως θα εξελιχθεί η παραγωγή γενικότερα, πως και αν θα πρέπει να προσαρμοστούμε σε αυτές τις αλλαγές κτλ.Έχουν βγει πολλά σχετικά με τα πρώτα ιαπωνικά εργοστάσια αυτοκινήτων. Μου κάνει φοβερή εντύπωση ότι μιλάμε για 50 χρόνια μετά και βλέπω... "Το ίδιο" ντοκιμαντέρ!
Είναι ακριβώς το ίδιο που είχε γίνει με τους Ιάπωνες. Πραγματικά "σαν να μην πέρασε μια μέρα".Δεν ξέρω τα άλλα ντοκιματέρ που λες τι δείχνουν αλλά το συγκεκριμένο - χαζομάρα μου που δεν το διευκρίνησα- δείχνει την διαφορά της Κινέζικης κουλτούρας με την "δυτική" στο θέμα εργασίας, το πως διαχειρίζονται αυτά και θεωρώ ότι δίνει κάποιες απαντήσεις στο κινέζικο θαύμα ενώ προβληματίζει για το πως θα εξελιχθεί η παραγωγή γενικότερα, πως και αν θα πρέπει να προσαρμοστούμε σε αυτές τις αλλαγές κτλ.
Θεώρησα ότι είναι σχετικό με τις διάφορες κουβέντες που κάνουμε πέρι Κινέζικων προϊόντων
Νομίζω ότι εδώ και πολλά χρόνια υπάρχουν σε άλλες χώρες εργοστάσια της honda.Άντε καλορίζικα και τα "κινέζικα μεγάλα honda"
Όλοι γιαπωνέζικα θα πάρουτε.
Σωστά θα είναι 2-3 ευρώ χαμηλότερα σε τιμή.Οπως κάνει χρόνια η BMW.Το ότι ένα εργοστάσιο της χοντα ή της κάθε εταιρίας υπάρχει σε μια χώρα όπως την Κίνα δεν το κάνει κινεζικό , η τεχνογνωσία είναι χοντα οι Μελέτες και η έρευνα - εξέλιξη είναι χοντα .
Θα πέσουν τα εργατικά όποτε μπορεί να χτυπήσει σε κάπια μοντέλα χαμηλότερες τιμές , όπως ένα cb 500 που κάνει 8-9 χιλιάρικα … φαντάζομαι δηλαδή
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά φαίνεται να το δαισκςδαζειςΣωστά θα είναι 2-3 ευρώ χαμηλότερα σε τιμή.Οπως κάνει χρόνια η BMW.
Ότι όλοι μεταφέρουν στην Κίνα την παραγωγή, γράφουν τγν διάφορα μείωσης κόστους στα κέρδη και ο πελάτης κάθε χρόνο πληρώνει περισσότερα.Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά φαίνεται να το δαισκςδαζεις
Να στο κάνω λιανα λοιπόν να το καταλάβεις.Η Χόντα θα παράγει μοτό μεγάλου κυβισμού στην Κίνα,με προδιαγραφές Χόντα,φθηνότερες, λόγω εργατικων(όπως κάνει χρόνια και στα μικρά σε άλλες χώρες όπως Ινδονησία, Μαλαισία) και θα τις πουλάει σε τιμές Χόντα,όπως κάνει χρόνια τώρα,και η BMW.Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά φαίνεται να το δαισκςδαζεις
Εγώ είμαι Μαρμαράς και δεν μπορώ να κοστολόγησω τέτοια προϊόντα, για να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα μείωσης κόστους, ώστε τα νέα μοντέλα να πωλούνται φθηνότεραΌτι όλοι μεταφέρουν στην Κίνα την παραγωγή, γράφουν τγν διάφορα μείωσης κόστους στα κέρδη και ο πελάτης κάθε χρόνο πληρώνει περισσότερα.
Θεωρητικά ίσως έχεις δίκιοΝα στο κάνω λιανα λοιπόν να το καταλάβεις.Η Χόντα θα παράγει μοτό μεγάλου κυβισμού στην Κίνα,με προδιαγραφές Χόντα,φθηνότερες, λόγω εργατικων(όπως κάνει χρόνια και στα μικρά σε άλλες χώρες όπως Ινδονησία, Μαλαισία) και θα τις πουλάει σε τιμές Χόντα,όπως κάνει χρόνια τώρα,και η BMW.
Καλύτερα κατανοητό τώρα.;;;;
Και γιατί να μην μειώσει την εργατοώρα για να πουλήσει σε προσιτή τιμή το cb 500 πχ και να χτυπήσει το αντοιστιχο κινεζικό δηλαδή ; που όλοι παραπονιούνται για τις τιμές; πως θα πράξει από τώρα πως το γνωρίζεις ;;;Να στο κάνω λιανα λοιπόν να το καταλάβεις.Η Χόντα θα παράγει μοτό μεγάλου κυβισμού στην Κίνα,με προδιαγραφές Χόντα,φθηνότερες, λόγω εργατικων(όπως κάνει χρόνια και στα μικρά σε άλλες χώρες όπως Ινδονησία, Μαλαισία) και θα τις πουλάει σε τιμές Χόντα,όπως κάνει χρόνια τώρα,και η BMW.
Καλύτερα κατανοητό τώρα.;;;;