ΚριμαKTM - Ημιαυτόματο σασμάν για τα 1290 προ των πυλών - BIKEIT!
Σημαντική εξέλιξη και μια μεγάλη αλλαγή προ των πυλών, για τα «μεγάλα» μοτέρ της KTM και, πιο συγκεκριμένα, το σασμάν τους.www.bikeit.gr
ΚριμαKTM - Ημιαυτόματο σασμάν για τα 1290 προ των πυλών - BIKEIT!
Σημαντική εξέλιξη και μια μεγάλη αλλαγή προ των πυλών, για τα «μεγάλα» μοτέρ της KTM και, πιο συγκεκριμένα, το σασμάν τους.www.bikeit.gr
Θα ναι λιγο μλκια σαν αυτοματο αν κατάλαβα καλά, δεν καταλαβαίνω το ημιαυτοματο... εκτός αν εννοεί σαν το rekluse που μπαίνει σε μοτοκρος, εντουρο...Κριμα
Αυτο δεν εχω καταλαβει, αν θα ειναι σαν το rekluse που μπαίνει χρόνια σε μοτοκρος - εντουρο η κάτι άλλο...Γραφει το άρθρο "Ο αναβάτης, με ένα τέτοιο σύστημα, «ξεχνάει» το σασμάν και οδηγεί την μοτοσυκλέτα μόνο με γκάζι και φρένο"...Αυτοματο συμπλέκτη (χώρις χρήση ΜανέταΣ, σαν παπί) βγάζει η rekluse κ για το 790adv , απο οτι διαβάζω ομως …χαλάει , δεν ειναι αξιοπιστος
Sent from my iPhone using Tapatalk
Όταν λες "τπτ" εννοείς μόνο μοτοσυκλέτες (που μόνο σκουτερ και Αφρικα υπάρχει σε αυτόματο) ή και αμάξια?δεν μου αρέσει οδηγικα τπτ σε αυτόματο πόσο μαλλον σε μηχανή τετοιας ιπποδυναμης...
Απο αμαξι εχω οδηγησει μονο καποιο εταιρικο leasing που δεν μπορώ να θυμηθώ μάρκα κτλ και δεν εχει κατα την γνωμη μου νόημα το ποσα εχω οδηγήσει, δεν θα αλλαζα γνώμη , η αποψη που εχω ειναι απο σκούτερ παλι εταιρικο που εχω κανει αρκετα χιλιομετρα( το ειχα 6 χρονια καθε μερα περίπου 2.000 χιλ το μήνα) και είναι προσωπική μου άποψη δεν μου αρέσουν απλά τα αυτόματα... προτιμώ με συμπλέκτη δεν προσπαθώ να πεισω κάποιον για το τι θα επιλέξει...Όταν λες "τπτ" εννοείς μόνο μοτοσυκλέτες (που μόνο σκουτερ και Αφρικα υπάρχει σε αυτόματο) ή και αμάξια?
Από αμάξι δηλαδή ποιο έχεις οδηγήσει και δεν σου άρεσε?
Recluse έκδοση έχει η mv Agusta στο turismo veloce,εδώ και πενταετίαΘα ναι λιγο μλκια σαν αυτοματο αν κατάλαβα καλά, δεν καταλαβαίνω το ημιαυτοματο... εκτός αν εννοεί σαν το rekluse που μπαίνει σε μοτοκρος, εντουρο...
Γιατί απασχολείσαι να περνάει η ΄'ωρα να αλλάζεις ταχύτητες και να παίζεις με τον συμπλέκτη. Και επίσης κάνεις αγωνιάρικιες αλλαγές ταχυτήτων όταν κυνηγιέσαι με σαξόραλα. Απλά πράγματα.για αμάξι μόνο αυτόματο, όταν οδήγησα 1η φορά ένα Volvo v40 απόρησα γιατί αγοράζουμε με λεβιέ? στις μοτοσυκλέτες δεν θα με χάλαγε, τουλάχιστον θα ήθελα να το δοκιμάσω για να έχω άποψη και να δω αν θα μου αρέσει, τα σκούτερ είναι απλά ότι πιο βολικό για καθημερινή μετακινήσει στην πόλη και μέχρι εκεί.
Γι'αυτό ρώτησα παραπάνω αν έχει οδηγήσει αμάξι(α) με αυτόματο κιβώτιο. Ειδικά στις ημέρες μας τα αυτόματα κιβώτια έχουν εξελιχθεί τόσο πολυ που καμία σχέση δεν έχουν με 10 κ 20 χρόνια πριν.για αμάξι μόνο αυτόματο, όταν οδήγησα 1η φορά ένα Volvo v40 απόρησα γιατί αγοράζουμε με λεβιέ? στις μοτοσυκλέτες δεν θα με χάλαγε, τουλάχιστον θα ήθελα να το δοκιμάσω για να έχω άποψη και να δω αν θα μου αρέσει, τα σκούτερ είναι απλά ότι πιο βολικό για καθημερινή μετακινήσει στην πόλη και μέχρι εκεί.
Εγώ θεωρώ προβληματική την λογική Σαλβίνι με το άλλοθι / εκβιασμό που εκφράζει. Η βιομηχανία θα χάσει λεφτά με το euro 7 άρα θα απολύσουμε κόσμο. Δηλαδή θέλει να μας πει ότι η Stelantis (μητρική της Fiat) με καθαρά κέρδη 15δις ευρώ για το 2021, δεν έχει λεφτά να δωσει για R&D και θα διώξει κόσμο για να ισοφαρίσει την χασούρα.... Νομίζω δειχνει ότι έχει χεσμένο το το πρόβλημα με τις διατάξεις euro της EE και το θέμα τον ρήπων γενικότερα.Οι Ιταλοί θα το παλέψουν
Πως η Ευρώπη «αυτοκτονεί» και κάνει ένα μεγάλο δώρο στους Κινέζους
Πληθαίνουν οι φωνές στη γηραιά ήπειρο που θεωρούν ότι η βιαστική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση πυροβολεί τα πόδια της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας αποτελώντας ταυτόχρονα ένα μεγάλο δώρο στους Κινέζους.www.4troxoi.gr