Moto GP, 2016

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Τον Vale. ...δεν βλεπω:cool:
15os....δεν περασε στη Q2 που ηταν στεγνη σε αντιθεση με την Q1που ηταν βρεγμενη.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εχει γινει ανω κατω το πραγμα. Οπου χρειαστηκε επεμβαση αγωνοδικων, εληφθησαν οι χειροτερες αποφασεις, σε ολες τις κατηγοριες τα τελεταια 2 χρονια.
Ο Βαλε εμεινε εκτος Q2 , λογω ακυρωσης των καλυτερων χρονων του στο FP1, μετα απο μια γελοια Μισλεν και γελοιωδεστερους αγωνοδικες.
Τελος παντων, παμε γι αλλα!
Ο αγωνας ειναι αυριο, ετσι κι αλλιως.....

Στάλθηκε από το SM-J710F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Arisxios

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Αρης
Μοτό
Πατίνι
Τι ώρα ο αγώνας αυριο ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τι ώρα ο αγώνας αυριο ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
0730 η εναρξη μεταδοσης ζωντανα. 0800 ο αγωνας , βασει προγραμματος otetv.

Στάλθηκε από το SM-J710F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Arisxios

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Αρης
Μοτό
Πατίνι
Ευχαριστώ !!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δε σαβουρδιαζότανε στο προηγούμενο αγώνα το κ@λ@παίδι, να έχει ενδιαφέρον το πρωτάθλημα...:(
Ω γεγονε, γεγονε....
Ο τυπος τα εκανε ολα σωστα φετος και του αξιζε το πρωταθλημα. Τα εκανε τοσο σωστα, που ολοι οι αλλοι εκαναν λαθη υπο πιεση. Ακομα κι οταν επεφτε, επεφτε εκει που ηθελε για να βρει το οριο, στις δοκιμες δηλαδη! Οταν πηρε τον τιτλο, επεσε και σε αγωνα. Τυχαιο? Καθολου κατα τη γνωμη μου.



ΥΓ: Αν δεν ειχε και το περσινο ολισθημα, θα ειχε και πολλους περισσοτερους να χαιρονται για τον τιτλο του.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σημαντικές δηλώσεις από τον JL99.....

http://www.moto-press.com/2016/10/jorge-yamaha-rossi.html



"Λίγο πριν φύγει από το Phillip Island, ο Jorge Lorenzo έδωσε μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο ισπανικό ειδησεογραφικό portal “El Periodico” και τον ανταποκριτή του Emilio Perez De Rozas στην Αυστραλία.

Τίτλος της συνέντευξης:
“Εάν ήμουν το αφεντικό της Yamaha θα παρείχα προνόμια στον Rossi”

Σας την παραθέτω ως έχει...


- Έχεις χάσει το φετινό τίτλο. Πως νιώθεις;

Ο Marc κι εγώ έχουμε κατακτήσει από τρεις παγκόσμιους τίτλους, όμως θα πρέπει να αναλογιστείς ότι ο Marc το έχει επιτύχει μόλις στα 23 του χρόνια. Είναι απίστευτο. Εάν δεν του συμβούν ατυχίες και συνεχίσει με τους ρυθμούς αυτούς, τότε δεν θα ξεπεράσει μόνον εμένα αλλά και τον Rossi.
Είμαι πραγματικά χαρούμενος διότι του αξίζει όλο αυτό.
Είναι ένα παιδί που δούλεψε πολύ σκληρά για να βελτιώνεται καθημερινά.
Δικαιολογημένα είναι πρωταθλητής, διότι το αξίζει. Είμαι πράγματι χαρούμενος γι’ αυτόν.


- Ποια είναι η γνώμη σου γι’ αυτόν ως αναβάτης;

Είναι εξαιρετικά ταλαντούχος και αυτό ήταν ευδιάκριτο από τότε που ήταν παιδί. Ταλαντούχος όπως ο Casey Stoner, όπως ο Valentino, όπως εγώ. Και ο Dani επίσης ανήκει στην κατηγορία αυτήν, όμως η σωματική του διάπλαση τον τιμωρεί διαρκώς. Εάν διέθετε περισσότερη φυσική δύναμη, θα είχε και εκείνος μερικούς παγκόσμιους τίτλους στο ενεργητικό του.
Ακόμη ένα τέτοιου βεληνεκούς ταλέντο ίσως αποδειχθεί ο Vinales.


- Σ’ αρέσει το οδηγικό στυλ του Marquez;

Είναι πολύ επιθετικός. Δεν έχω δει ποτέ στο παρελθόν έναν τόσο εκρηκτικό αναβάτη. Φαίνεται να μοιάζει με τον Stoner, όμως ο Marc δεν σταματά ποτέ να μάχεται είτε έχει καλή μοτοσυκλέτα ή όχι, είτε του αρέσει η πίστα ή όχι...
...γεγονός που δεν ίσχυε για τον Casey…

Ο Marc και εγώ διαφέρουμε πολύ. Εκείνος είναι ένας ιδιαίτερα χαρούμενος τύπος και φαίνεται στο πρόσωπό του. Εγώ είμαι διαφορετικός. Τα φυσιογνωμικά μου χαρακτηριστικά δείχνουν ότι είμαι μονίμως σοβαρός, ακόμη κι όταν είμαι χαρούμενος.
Δεν προσέχω ποτέ τι λέει ο κόσμος για μένα, γι’ αυτό και λέω πάντα αυτό που σκέπτομαι ακόμη κι όταν κάποιες φορές μου δημιουργεί προβλήματα.
Ο Marc φροντίζει περισσότερο την δημόσια εικόνα του και τις δηλώσεις του, διότι τον επηρεάζει το τι νομίζει ο κόσμος γι’ αυτόν.


- Ποιος κατέκτησε τον φετινό τίτλο;

Ο Marc φυσικά. Όχι, δεν είναι η Honda που κατέκτησε το πρωτάθλημα. Όταν η Honda κυριολεκτικά υπέφερε και μειονεκτούσε, όπως για παράδειγμα στο Κατάρ ή στο Le Mans, ο Marc ήταν αυτός που έπραξε αυτό που έπρεπε. Ήταν περισσότερο άνετος μόνον στους αγώνες που υπερτερεί η Honda, δηλαδή στο Austin, την Αργεντινή και την Γερμανία.
Αυτό που γίνεται πασιφανές είναι ότι, όταν στην αρχή της χρονιάς η Honda είχε προβλήματα, ο Marc έκανε οτιδήποτε περνούσε από το χέρι του για να πάνε όλα καλά για την ομάδα.


- Παρατηρώ ότι δεν έχεις χρησιμοποιήσει τα προβλήματα με τα ελαστικά ως δικαιολογία για τη μη κατάκτηση του τίτλου...

Ο Marc ήταν ο καλύτερος και αυτό είναι όλο. Βεβαίως, εάν ακόμη είχαμε την Bridgestone, ούτε ο Rossi ούτε εγώ θα είχαμε τόσες πτώσεις. Όμως χρησιμοποιούμε τα Michelin και είναι ίδια για όλους μας. Είναι παρατηρημένο ότι ο Marc υπήρξε φέτος ικανότατος και συνετός κατά την διάρκεια των αγώνων. Όταν πίεζε και κινδύνευε να πέσει, τότε οπισθοχωρούσε. Υπήρξαν πτώσεις του όπως πάντα, αλλά μόνον κατά την διάρκεια των δοκιμών.
Ο Vale κι εγώ ακολουθούσαμε μεν, όμως ήταν δύσκολο να ανακάμψουμε, ειδικά όταν μπροστά μας οδηγούσε ένας εξαιρετικός αναβάτης σαν τον Marc.


- Εγκαταλείπεις την Yamaha λόγω της επιρροής του Rossi στην ομάδα;

Καθόλου. Θα μπορούσα να παραμείνω στην Yamaha, δεδομένου ότι μου έγινε η καλύτερη προσφορά που έχω δεχτεί ποτέ και μάλιστα η πλέον συμφέρουσα ολόκληρου του grid. Πρόταση απείρως καλύτερη απ’ αυτήν του Rossi. Εγώ είμαι αυτός που τελικώς αποφάσισα και επέλεξα Ducati.


- Αλήθεια, δεν έχεις κουραστεί με όσα έχουν γίνει στην ομάδα χάρις στον Rossi;

Δεν θα πρέπει να ξεχνάτε ότι ο Rossi είναι αυτός που αυξάνει τις πωλήσεις της εταιρείας. Αυτή είναι η αλήθεια. Εάν ήμουν το αφεντικό της Yamaha ασφαλώς και θα του παρείχα προνόμια.
Δεν με απασχολεί αυτό. Αυτό που πάντα επιθυμούσα ήταν απλώς η ίση μεταχείριση σε φροντίδα, τεχνολογία και υλικό με τον Valentino.
Με την ίδια μοτοσυκλέτα έχω νικήσει σε περισσότερους αγώνες από εκείνον.


- Βλέπεις τον εαυτό σου να συμμετέχει στους αγώνες στα 37 σου;

Δεν το έχω σκεφτεί ποτέ. Κατ’ αρχήν θα πρέπει να εκτιμήσω το μέγεθος των τραυματισμών μου. Αφ’ ετέρου, θα πρέπει τότε να διαθέτω το ίδιο πάθος, κίνητρο και φιλοδοξία όπως σήμερα... Και όλα αυτά απαιτούν μεγάλες θυσίες... Επίσης, θα πρέπει να εξετάσω εάν θα έχω την ίδια γενναιότητα για να πιέζω διαρκώς εντός πίστας.
Εάν όλα τα προηγούμενα συνυπάρξουν ως προϋποθέσεις, τότε πιστεύω πως θα είμαι ανταγωνιστικός.


- Ο Vinales παίρνει τη θέση σου δίπλα στον Rossi. Πιστεύεις ότι έχει την ικανότητα νικών όπως εσύ;

Νομίζω ότι ο Marquez, ο Vinales και εγώ είμαστε οι μόνοι αναβάτες που μπορούμε πραγματικά να νικήσουμε τον Rossi με την ίδια μοτοσυκλέτα.
Όμως, ο Maverick θα πρέπει να κατανοήσει εξ’ αρχής ότι η προσαρμογή του με την Yamaha δεν θα είναι εύκολη. Η Μ1 είναι μια εξαιρετικά ακριβής μοτοσυκλέτα. Επιβάλλεται να την οδηγείς μαλακά και έξυπνα. Εάν κάνεις το αντίθετο δεν πρόκειται να γράψεις χρόνους.
Το πλεονέκτημα για τον Maverick είναι ότι ο Valentino θα εξελίσσεται διαρκώς. Ο Vinales είναι πραγματικά καλός και ταχύτατος, όπως επίσης είναι πολύ φιλόδοξος. Θα πρέπει όμως να εξετάσει προσεκτικά το εάν η Yamaha αποτελεί την ιδανική μοτοσυκλέτα για το οδηγικό του στυλ.
Πρέπει όλοι να αντιληφθούν ότι η εταιρεία δεν υπέγραψε συμβόλαιο μαζί του για να τα πάει καλά. Υπέγραψε μαζί του για να κερδίζει.


- Το ίδιο θα πρέπει να συμβεί και στην περίπτωσή σου με την Ducati…

Ε, έχω όμως ήδη κερδίσει μερικούς τίτλους, αλλά ναι, θα είμαι εξαιρετικά ευτυχής να νικήσω με Ducati. Πάντως, ακόμη κι αν δεν συμβεί, δεν θα σημάνει δα και το τέλος του κόσμου.
Είναι όλοι χαρούμενοι στην Ducati και κάθε φορά που με βλέπουν στο paddock, πάντα μου λένε: “Ανυπομονούμε να σε δούμε πάνω στην μοτοσυκλέτα”...
...Και το ίδιο ισχύει και από την πλευρά μου. Αυτός είναι ο τρόπος ο δικός μας για να δείξουμε τον από κοινού ενθουσιασμό και τις ελπίδες μας.


- Δεν αισθάνεσαι πίεση;

Όχι. Δόξα τω θεώ έχω τακτοποιηθεί στην ζωή μου. Η αληθινή πίεση υπάρχει όταν επιβάλλεται εκ των αναγκών σου να επιτύχεις καλά αποτελέσματα και αναρωτιέσαι πως θα δομήσεις την ζωή σου.


- Περίγραψέ μου τον, κατά την γνώμη σου, ιδανικό αναβάτη

Θα διαθέτει το ωμό ταλέντο του Stoner,
την εκρηκτικότητα του Marquez,
θα είναι έξυπνος και ψυχρό αίμα όπως ο Rossi, μέσα κι έξω από την πίστα,
θα “σηκώνει” την μοτοσυκλέτα όπως ο Pedrosa,
θα χαρακτηρίζεται από την φιλοδοξία και την επιθυμία του Vinales,
και τέλος, από μένα, θα έχει την σχολαστικότητα και την εμμονή για την τελειότητα, τα οποία είναι αυτά που με βελτιώνουν και με καθιστούν καλύτερο αναβάτη..."




Δεν ξέρω αν κάτι τον πότισαν, ή αν είχε πιστόλι στον κρόταφο όταν τα είπε, αλλά 1η φορά μίλησε έτσι και μπράβο του!!!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μαλαισία, ώρες μετάδοσης και οι επαναλήψεις!


http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=24093

Δείτε το κανονικό πρόγραμμα του τριημέρου και δίπλα τις ώρες των επαναλήψεων:

MotoGP Malaysia, Sepang

28/10 03:55 live OS5HD, Moto3 Free Practice 1 (επανάληψη 11:00)

28/10 04:50 live OS5HD, MotoGP Free Practice 1 (επανάληψη 12:00)

28/10 05:50 live OS5HD, Moto2 Free Practice 1 (επανάληψη 13:05)

28/10 08:05 live OS5HD, Moto3 Free Practice 2 (επανάληψη 14:10)

28/10 09:00 live OS5HD, MotoGP Free Practice 2 (επανάληψη 15:10)

28/10 10:00 live OS5HD, Moto2 Free Practice 2 (επανάληψη 16:15)

29/10 03:55 live OS5HD, Moto3 Free Practice 3

29/10 04:50 live OS5HD, MotoGP Free Practice 3

29/10 05:50 live OS5HD, Moto2 Free Practice 3

29/10 07:30 live OS5HD, Moto3 Qualifying (επανάληψη 13:20)

29/10 08:25 live OS5HD, MotoGP Free Practice 4 (επανάληψη 14:20)

29/10 09:05 live OS5HD, MotoGP Qualifying (επανάληψη 15:05)

29/10 10:00 live OS5HD, Moto2 Qualifying (επανάληψη 16:05)

30/10 03:35 live OS5HD, Moto3 Warm Up

30/10 04:05 live OS5HD, Moto2 Warm Up

30/10 04:35 live OS5HD, MotoGP Warm Up

30/10 05:45 live OS5HD, Moto3 Race (επανάληψη 31/10 18:30)

30/10 07:05 live OS5HD, Moto2 Race (επανάληψη 12:25)

30/10 08:30 live OS5HD, MotoGP Race (επανάληψη 13:50 και 31/10 01:15)

Σημείωση:

Στις 30/10 04:00 η ώρα γίνεται 03:00.

Τα warm up είναι στις 03:35, αλλά με την καινούρια ώρα. Στις 04:35 παλιά ώρα δηλαδή!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
MotoGP Free Practice Nr. 2 Classification 2016
Sepang, Friday, October 28, 2016

Pos. Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time Gap 1st/Prev.
1 43 Jack MILLER AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Honda 290.5 2'08.872
2 35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda Honda 298.5 2'09.271 0.399 / 0.399
3 8 Hector BARBERA SPA Avintia Racing Ducati 302.0 2'09.414 0.542 / 0.143
4 38 Bradley SMITH GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 299.2 2'09.440 0.568 / 0.026
5 76 Loris BAZ FRA Avintia Racing Ducati 301.0 2'09.698 0.826 / 0.258
6 45 Scott REDDING GBR OCTO Pramac Yakhnich Ducati 295.9 2'10.175 1.303 / 0.477
7 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 297.3 2'10.208 1.336 / 0.033
8 6 Stefan BRADL GER Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 293.3 2'10.283 1.411 / 0.075
9 53 Tito RABAT SPA Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Honda 291.9 2'11.297 2.425 / 1.014
10 7 Hiroshi AOYAMA JPN Repsol Honda Team Honda 295.0 2'11.426 2.554 / 0.129
11 19 Alvaro BAUTISTA SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 299.9 2'12.179 3.307 / 0.753
12 50 Eugene LAVERTY IRL Pull & Bear Aspar Team Ducati 263.6 2'12.803 3.931 / 0.624
13 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 286.7 2'13.416 4.544 / 0.613
14 68 Yonny HERNANDEZ COL Pull & Bear Aspar Team Ducati 294.6 2'13.586 4.714 / 0.170
15 44 Pol ESPARGARO SPA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 290.7 2'14.438 5.566 / 0.852
16 99 Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 297.4 2'14.863 5.991 / 0.425
17 25 Maverick VIÑALES SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 292.2 2'15.505 6.633 / 0.642
18 9 Danilo PETRUCCI ITA OCTO Pramac Yakhnich Ducati 285.9 2'16.269 7.397 / 0.764
19 41 Aleix ESPARGARO SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 288.9 2'16.679 7.807 / 0.410
29 Andrea IANNONE ITA Ducati Team Ducati
93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda
Weather Conditions:

| Track Condition: Wet| Air: 30º| Humidity: 74%| Ground: 33º
Records:

Fastest Lap: Lap: 10 Jack MILLER 2'08.872 154.8 Km/h
Circuit Record Lap: 2015 Jorge LORENZO 2'00.606 165.4 Km/h
Best Lap: 2015 Dani PEDROSA 1'59.053 167.6 Km/h
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black


Τεραστιος ο τυπος πιο κατω....
Μ αρεσει πολυ!



Στάλθηκε από το SM-J710F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
MotoGP Qualifying Nr. 2 Classification 2016
Sepang, Saturday, October 29, 2016

Pos. Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time Gap 1st/Prev.
1 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 295.4 2'11.485
2 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 296.5 2'11.731 0.246 / 0.246
3 99 Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 303.2 2'11.787 0.302 / 0.056
4 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 302.7 2'11.874 0.389 / 0.087
5 35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda Honda 304.3 2'12.558 1.073 / 0.684
6 29 Andrea IANNONE ITA Ducati Team Ducati 282.4 2'12.598 1.113 / 0.040
7 41 Aleix ESPARGARO SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 303.4 2'12.869 1.384 / 0.271
8 25 Maverick VIÑALES SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 295.5 2'12.981 1.496 / 0.112
9 19 Alvaro BAUTISTA SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 294.1 2'13.325 1.840 / 0.344
10 76 Loris BAZ FRA Avintia Racing Ducati 294.9 2'13.452 1.967 / 0.127
11 44 Pol ESPARGARO SPA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 284.7 2'13.707 2.222 / 0.255
12 8 Hector BARBERA SPA Avintia Racing Ducati 290.5 2'13.973 2.488 / 0.266
Weather Conditions:

| Track Condition:
Wet
| Air: 26º| Humidity: 100%| Ground: 28º
Records:

Fastest Lap: Lap: 6 Andrea DOVIZIOSO 2'11.485 151.7 Km/h
Circuit Record Lap: 2015 Jorge LORENZO 2'00.606 165.4 Km/h
Best Lap: 2015 Dani PEDROSA 1'59.053 167.6 Km/h
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Για πειτε κανα νεο... Ειμαστε βνο...

Στάλθηκε από το SM-J710F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θενκς φιλος, κι απο τους 15 μας....

Στάλθηκε από το SM-J710F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Λόγια που τα ακούς μόνο από μεγάλους άντρες....!!!!


http://motograndprix.gr/content.aspx?id=24164



Το νούμερο 2 είναι ο αριθμός που «κυνηγά» τώρα τελευταία τον Rossi, ο οποίος ήταν 2ος στην Αυστραλία, 2ος στην Μαλαισία και τώρα εξασφάλισε τη 2η θέση στο Πρωτάθλημα.

Η νίκη βέβαια έχει πάντα διαφορετική γεύση, αλλά μια δεύτερη θέση δεν είναι απαραίτητα κακή, ειδικά αν αυτή επιτυγχάνεται εις βάρος του Jorge Lorenzo...

«Μετά τη νίκη, ο επόμενος στόχος μου ήταν να είμαι μπροστά από τον Lorenzo. Όταν έχεις την ευκαιρία να τελειώσεις κάτι, πρέπει να το κάνεις», σχολίασε ο Vale.

«Δεν ήθελα να πέσω, να του δώσω 20β και να παλέψουμε για τη 2η θέση στην Valencia, σε μια πίστα που ο Jorge είναι δυνατός αλλά εγώ πάντα δυσκολευόμουν».

«Όταν πέρασα τον Iannone, άρχισα να είμαι αισιόδοξος και για τη νίκη. Όμως η άσφαλτος άρχιζε να στεγνώνει και το μπροστινό υπερθερμαινόταν. Μου κλείδωσε κανα δυο φορές και θα ρίσκαρα πάρα πολύ αν συνέχιζα να πιέζω».

Το λάθος που έκανε στο τέλος ο Rossi, όταν έχασε τα φρένα και άνοιξε τη γραμμή του, έδωσε την ευκαιρία στον Dovi να τον περάσει. Ωστόσο ο Ιταλός άσος της Yamaha παραδέχτηκε ιπποτικά:

«Δεν ήταν το λάθος που μου στοίχισε τον αγώνα. Ο Dovi ήταν πιο γρήγορος στο τέλος. Τον συγχαίρω! Είναι καταπληκτικό για το Πρωτάθλημα να έχουμε 9 διαφορετικούς νικητές».

«Από την αρχή του αγώνα, με το πολύ νερό, ένοιωθα πολύ καλά στη μοτοσυκλέτα. Ήταν δυνατή μάχη με τον Iannone! Μ’ έκανε να φτύσω αίμα...! κάθε φορά που τον πέρναγα, με πέρναγε κι αυτός».

«Ήθελα να μείνω κοντά του, αλλά στην ευθεία δεν ήμουν τόσο γρήγορος. Τελευταία το αδύναμό μας σημείο είναι στο δεύτερο μισό του αγώνα κι εκεί πρέπει να δουλέψουμε για του χρόνου».

«Η Ducati τρώει λιγότερο το μπροστινό ελαστικό κι εκεί κρίθηκε η νίκη στο σημερινό αγώνα».

Ο Rossi έκανε στη συνέχεια ένα μίνι απολογισμό για τη φετινή σεζόν: «Η νίκη είναι ένα τελείως διαφορετικό πράγμα, αλλά πάντα είναι καλύτερο να είσαι 2ος από 3ος ή 4ος ή 5ος».

«Αυτή είναι η τρίτη σεζόν, από τότε που ήρθε ο Galbusera (σ.σ. ο αρχιμηχανικός του) που είμαστε σ’ αυτή τη θέση και είναι θετικό. Σημαίνει ότι είμαστε εκεί».

«Φέτος δεν ήμουν ποτέ στην πραγματικότητα στη μάχη για τον Τίτλο. Δεν το άξιζα...!».


:hailbig:

Respect Vale!!!!
 
Top Bottom