Moto GP, 2016

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το advride τρυπωσε στα αδυτα του motogp!!!



Και μια με τον φωτογραφο!!

Και αφου επιβεβαιωσαμε οτι το gp εχει τα πιο ομορφα κοριτσια παραθετω οσους οδηγους καταφερα να τραβηξω!!


Και valentino rossiiiiii


Εβγαλα και τον μαρκεθ αλλα τον εχω στο αλλο κινητο και θα τον ανεβασω αργοτερα!!ολους αυτουσ θα τους δειτε και εν δραση οταν βγαλω ακρη με τις καρτες μνημης!!
Τους χρονους τους αφηνω για @πυξιδας990 και @forester..
Υ.Γ. ο λορενθο ηταν οντως πολυ γρηγορος και φαινοταν..
Γιώργαρεεεεεεεεεεε......:friendship::friendship::friendship:
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
...μ' έφτιαξες ..... :hailbig::hailbig:
Αφου τα κοριτσια γουσταραν advride, δε μπορουσα να τους χαλασω χατηρι..
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
το ακουσαμε και αυτο

Lorenzo was also asked for his opinion on the pass and the conversation between the pair unfolded as follows:

Lorenzo: “Well if you ask this question maybe it is because the move is aggressive because if not, then you don't ask this question. You can have different opinions: my opinion was that the overtaking was maybe too aggressive; he didn't need to make this overtaking, but you know this is his style. Other riders overtake more clean… [Rossi laughs].

Lorenzo: “It is true – you don't know?”

Rossi: “No, no, no. Try to look another time at the overtake on the television.”

Lorenzo: “If I don't pull up straight the bike, we crash – I crash. Maybe you don't crash, but I crash for sure.”

Rossi: “This is not true. I don't know what I have to say – Marquez overtake ten times like this at Silverstone. What you say like this is not true.”

Lorenzo: “It is my opinion, my opinion.”

Rossi: “Also you overtake always aggressive, also to me.”

Lorenzo: “When? This is my opinion, also Race Direction will have another opinion. For me, if I don't pull up the bike straight I crash. Anyway he didn't need to do this overtaking, he was better than me today and he would pass me sooner or later, but he didn't need to be so aggressive on me. He will have another opinion.”

Rossi: “Anyway, I do not agree.”
 

alx_k

Skipper
Περιοχή
Βόλος-Θεσσαλονίκη
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1200GS '05
Το advride τρυπωσε στα αδυτα του motogp!!!



Και μια με τον φωτογραφο!!

Και αφου επιβεβαιωσαμε οτι το gp εχει τα πιο ομορφα κοριτσια παραθετω οσους οδηγους καταφερα να τραβηξω!!


Και valentino rossiiiiii


Εβγαλα και τον μαρκεθ αλλα τον εχω στο αλλο κινητο και θα τον ανεβασω αργοτερα!!ολους αυτουσ θα τους δειτε και εν δραση οταν βγαλω ακρη με τις καρτες μνημης!!
Τους χρονους τους αφηνω για @πυξιδας990 και @forester..
Υ.Γ. ο λορενθο ηταν οντως πολυ γρηγορος και φαινοταν..

Τι είπες ρε θηριο? ή μάλλον τι μας έφτιαξες ?

Respect man!


Sent from my iPad using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μπά? Ξύπνησε ο Ντάνι?

:rolleyes:
Τώρα βρήκε ;

Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μια χαρά κοιμόταν...ή έπεφτε... τι τα ΄θελε τώρα, που παίζεται πια το πρωτάθλημα.


Σας νιώθω.....:oops::sorry:
Βέβαια μιλάμε για το Ντάνυ έτσι?
Έχω ξαναγράψει και το υποστηρίζω όποτε δωθεί ευκαιρία, ότι κακώς τον έχουν ξεγράψει διάφοροι ¨δημοσιογράφοι", "σχολιαστές" κλπ.... κι ως εκ τούτου και φίλαθλοι!
Ο Ντάνυ δεν ξέχασε να καβαλάει. Η σημερινή του επίδοση, βέβαια, ήταν κακή συγκυρία για τον λατρευτό μας Βάλε, αλλά έτσι είναι οι αγώνες!
Σήμερα αποκαταστάθηκε η τάξη σε ότι αφορά τους 4 κορυφαίους αναβάτες και τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες. Χρειάστηκε μια ζεστή μέρα για να βγουν στην επιφάνεια οι αδυναμίες των λοιπών (αναβατών και μοτό).
Θυμίζω ότι ο Ντάνυ δεν μπορούσε να φέρει σε θερμοκρασία λειτουργίας τα "σκληρά" (σε σχέση με τα αντίστοιχα Μπρίτζε) Μισλένια. Είναι 53 κιλά - ο άνθρωπος κι είχε θέμα. Συν ότι το μηχανάκι του 2016 στήθηκε "επιθετικό" , στα γούστα του 93, το οποίο το είπε ο Ντάνυ το Μάϊο, και δεν τον διέψευσε κανείς!
Βρέθηκε λοιπόν η μέρα που η επιλογή ήταν "μεσαίο" λάστιχο για όλους με 43° C στην άσφαλτο (πλην ελαχίστων με σκληρό) και ο μέγας Πεντρόζα έβαλε μαλακό!!!! Ο Ευσταθίου το είχε πει από την Παρασκευή, ότι αν η επιλογή είναι το μεσαίο λάστιχο, βάζει ο Ντάνυ μαλακό και τους παίρνει τον αγώνα! έτσι ακριβώς το είπε κι αυτό ακριβώς έγινε! Ούτε θαύματα, ούτε "αφυπνήσεις", ούτε τίποτα περίεργο. Έγινε το αναμενόμενο. Αυτό που περίμεναν οι γνώστες κι επαληθεύτηκαν.
Λογικά από εδώ και εμπρός θα έχουμε κι άλλους ζεστούς αγώνες και το έργο θα ξαναπαίξει! Ο Ντάνυ με τέτοιες συνθήκες θα παίζει βάθρο σε κάθε αγώνα, θα το δείτε!
Κι οι άλλοι?
Ε, ο Βάλε καταπληκτικός, τόσο σε ρυθμό (πολύ δουλειά όλο το ΣΚ για να φτιάξει αυτό που ήθελε) όσο και σε μάχες και τσαμπουκά και προσήλωση! Απίστευτα γυρολόγια κι απόλυτο έλεγχο, μέχρι που τον πέρασε ο Πεντρόζα κι είδε ότι δε μπορεί να πάει τόσο.
Ο 93 έκανε λάθος επιλογή μπροστά με το σκληρό και την πλήρωσε.
Ο 99 ακόμα κλαίει..... Τόσο πήγαινε όλο το ΣΚ σε ρυθμό, τόσο πήγε και στον αγώνα (είπαμε, τα πυροτεχνήματα του 1 γύρου σε στιντ των 6-7, δε λένε και πολλά ;) ).
Βινιάλες και Ντόβι έφεραν τα μηχανάκια τους εκεί που μπορούσαν, παίρνοντας το 100% (γι αυτό κρατώ μια επιφύλαξη, θα μελετήσω γυρολόγια και θα επανέλθω αν χρειαστεί). Suzuki & Ducati είναι πιο ψηλά σε σχέση με πέρσι απέναντι στα ΥΑΜΑΗΑ & HONDA, αλλά σε κανονικές , ζεστές συνθήκες και πίστες σφιχτές, είναι ακόμα πίσω. Η Suzuki θεωρώ ότι είναι λίγο καλύτερη στα σημεία από τη Ducati, κι υστερεί μόνο σε δύναμη κινητήρα, όπου τα Duc δεν παίζονται (αλλά εδώ τους ήταν άχρηστη).
Ωραίος ο Πίρο!!! Πολύ καλός! Αν ήταν ο Ιανόνε σήμερα στη θέση του, ίσως και να τον βλέπαμε λίγο πιο ψηλά, ίσως και πίσω από τον 93. Αυτό δε στηρίζεται κάπου, έτσι νομίζω. Περαστικά στο Γιάννο πάντως!!!
Και οι λοιποί δορυφορικοί, Aprilia κλπ στη φυσική τους θέση (εδώ ταιριάζει αυτό που έγραψε ο Παπανδρέου στο άρθρο που σχολιάζαμε πριν μέρες, για του δορυφορικούς και τα εργοστάσια, κι όχι σε βρεγμένους και μικτούς-ανάκατους αγώνες!!!! ;) ).
Αυτά τα λίγα τώρα, "εν θερμώ" κι ότι άλλο προκύψει θα το δούμε και θα γραφτεί εδώ προς ενημέρωση όλων!

Καλή εβδομάδα να έχουμε. :):biker::yew:
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Τι είπες ρε θηριο? ή μάλλον τι μας έφτιαξες ?

Respect man!


Sent from my iPad using Tapatalk
Αυτη νομιζω κραταγε την ομπρελα στο ροσσι σημερα αν ειδα καλα...ειναι για πολυ advride!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Γι αυτό τον αγαπάμε ;)
Αντρίκιες δηλώσεις, όχι κλάψα!!!


"Μέσα στον αγώνα της πατρίδας του, στο GP του San Marino δίπλα από την Tavullia, ο ValentinoRossi δεν ήθελε τίποτε άλλο από τη νίκη και γι’ αυτό ήταν - ως ένα βαθμό - απογοητευμένος με τη 2η θέση.

Ωστόσο κατάφερε να κερδίσει έναν από τους πιο δύσκολους και ταλαντούχους αναβάτες των τελευταίων (πολλών) χρόνων και αυτό από μόνο του έδωσε μεγάλη ικανοποίηση στον Vale.

Παράλληλα κατάφερε να μειώσει τη διαφορά του από τον Marquez στους 43β, που όμως«...είναι μεγάλη διαφορά ακόμα, αν και πάντα είναι ωραίο το συναίσθημα να είσαι μπροστά από τον Marquez».

«Και αυτό επειδή είναι πολύ δυνατός, πολύ γρήγορος και το να τον νικάς μέσα στον αγώνα σημαίνει ότι έκανες πολύ καλή δουλειά. Είμαι χαρούμενος με το δεύτερο μισό της σεζόν. Δυστυχώς όμως δεν καταφέραμε εδώ να πάρουμε τη νίκη».

«Ήταν ένα καλό Σ/Κ και δουλέψαμε καλά με τη μοτοσυκλέτα για να βελτιωθούμε. Κάναμε τη σωστή επιλογή ελαστικών. Στην αρχή πέρασα τον Lorenzo και μετά πίεσα στο μέγιστο βαθμό, αλλά καταλάβαινα ότι δεν ήταν εύκολο όπως άλλες φορές».

«Είχα το ρυθμό να μείνω εκεί, αλλά όχι να ξεφύγω. Ήταν απαιτητικός, σωματικά, αγώνας και όταν είσαι μπροστά πάντα είναι πιο δύσκολο. Οδήγησα καλά όμως, έκανα και 33.2 όταν ήμουν μόνος μπροστά, που είναι πολύ καλός χρόνος».

«Είδα ότι μπορούσα να κρατήσω τον έλεγχο και τη διαφορά στον αγώνα στο ένα δευτερόλεπτο. Μετά από λίγο όμως ο Pedrosa ήταν πιο γρήγορος. Προσπάθησα ν’ αντισταθώ, να κάνω έναν γύρο πίσω του στο μάξιμουμ, αλλά δεν ήταν ο ρυθμός μου. Ήταν πιο δυνατός και πιο γρήγορος».

Αν και ήθελε τη νίκη πάση θυσία, στο τέλος ο Valentino Rossi παραδέχτηκε ότι ήταν ένα πολύ καλό Σ/Κ.

«Αν δεν ήμουν στο Misano, θα ήμουν χαρούμενος αλλά εδώ ήταν πιο σημαντικό από άλλες φορές να έρθω πρώτος. Δεν τα κατάφερα αλλά ήταν ένας καταπληκτικός αγώνας κι ένα πολύ καλό Σ/Κ».

«Ήταν απαιτητικό τριήμερο... έπρεπε όλα να οργανωθούν καλύτερα από άλλα μέρη, γιατί όλα εδώ είναι πιο δύσκολα. Όμως όλα ξεχνιούνται όταν κάνεις το γύρο από τα pits στη γραμμή εκκίνησης πριν τον αγώνα και βλέπεις όλο αυτό το πλήθος».


http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=23579
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Το advride τρυπωσε στα αδυτα του motogp!!!



Και μια με τον φωτογραφο!!

Και αφου επιβεβαιωσαμε οτι το gp εχει τα πιο ομορφα κοριτσια παραθετω οσους οδηγους καταφερα να τραβηξω!!


Και valentino rossiiiiii


Εβγαλα και τον μαρκεθ αλλα τον εχω στο αλλο κινητο και θα τον ανεβασω αργοτερα!!ολους αυτουσ θα τους δειτε και εν δραση οταν βγαλω ακρη με τις καρτες μνημης!!
Τους χρονους τους αφηνω για @πυξιδας990 και @forester..
Υ.Γ. ο λορενθο ηταν οντως πολυ γρηγορος και φαινοταν..
ελα ρε φιλε !!!!!
σωραιος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
MotoGP Free Practice Nr. 1 Classification 2016
Alcañiz, Friday, September 23, 2016

Pos. Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time Gap 1st/Prev.
1 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 333.0 1'48.830
2 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 332.4 1'49.016 0.186 / 0.186
3 25 Maverick VIÑALES SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 333.8 1'49.178 0.348 / 0.162
4 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 338.4 1'49.178 0.348
5 99 Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 330.8 1'49.573 0.743 / 0.395
6 29 Andrea IANNONE ITA Ducati Team Ducati 342.3 1'49.601 0.771 / 0.028
7 9 Danilo PETRUCCI ITA OCTO Pramac Yakhnich Ducati 333.5 1'49.719 0.889 / 0.118
8 41 Aleix ESPARGARO SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 328.2 1'49.731 0.901 / 0.012
9 44 Pol ESPARGARO SPA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 329.3 1'49.738 0.908 / 0.007
10 35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda Honda 330.9 1'49.756 0.926 / 0.018
11 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 334.5 1'49.993 1.163 / 0.237
12 45 Scott REDDING GBR OCTO Pramac Yakhnich Ducati 328.1 1'50.113 1.283 / 0.120
13 6 Stefan BRADL GER Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 328.7 1'50.368 1.538 / 0.255
14 8 Hector BARBERA SPA Avintia Racing Ducati 333.7 1'50.714 1.884 / 0.346
15 53 Tito RABAT SPA Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Honda 327.9 1'50.816 1.986 / 0.102
16 50 Eugene LAVERTY IRL Pull & Bear Aspar Team Ducati 335.8 1'50.958 2.128 / 0.142
17 22 Alex LOWES GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 325.0 1'51.103 2.273 / 0.145
18 19 Alvaro BAUTISTA SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 328.5 1'51.139 2.309 / 0.036
19 68 Yonny HERNANDEZ COL Pull & Bear Aspar Team Ducati 328.4 1'51.388 2.558 / 0.249
20 69 Nicky HAYDEN USA Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Honda 327.7 1'51.873 3.043 / 0.485
21 76 Loris BAZ FRA Avintia Racing Ducati 321.5 1'52.680 3.850 / 0.807
Weather Conditions:

| Track Condition: Dry| Air: 20º| Humidity: 80%| Ground: 23º
Records:

Fastest Lap: Lap: 10 Marc MARQUEZ 1'48.830 167.9 Km/h
Circuit Record Lap: 2015 Jorge LORENZO 1'48.120 169.0 Km/h
Best Lap: 2015 Marc MARQUEZ 1'46.635 171.4 Km/h
 
Top Bottom