Moto Guzzi V100 Stelvio

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και η απόδειξη με στοιχεία γιατί κάποιες φορές δεν σας καταλαβαίνω που βγαίνετε και λέτε πράγματα ανακριβή φίλε Γιάννη λέω συγκεκριμένα για σένα τώρα. . Δεν ξέρω γιατί το κάνετε αυτό. Μια έρευνα πλέον είναι θέμα λεπτών, τα στοιχεία τα οικονομικά τους οι εταιρείες και τα δημοσιευουν και υποχρεούνται να το κάνουν ειδικά άν έχουν κεφαλαιοποίηση σε χρηματιστήρια. Μίλησες για μια MG με δανεικά και παθητική και τα στοιχεία για την εταιρεία δείχνουν συνεχή αύξηση πωλήσεων και ενδιαφέροντος του κόσμου στα νεα μοντέλα. Συγκεκριμένα το 2022 πέτυχε τις μεγαλύτερες πωλήσεις της όλων των εποχών!









 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και η απόδειξη με στοιχεία γιατί κάποιες φορές δεν σας καταλαβαίνω που βγαίνετε και λέτε πράγματα ανακριβή φίλε Γιάννη λέω συγκεκριμένα για σένα τώρα. . Δεν ξέρω γιατί το κάνετε αυτό. Μια έρευνα πλέον είναι θέμα λεπτών, τα στοιχεία τα οικονομικά τους οι εταιρείες και τα δημοσιευουν και υποχρεούνται να το κάνουν ειδικά άν έχουν κεφαλαιοποίηση σε χρηματιστήρια. Μίλησες για μια MG με δανεικά και παθητική και τα στοιχεία για την εταιρεία δείχνουν συνεχή αύξηση πωλήσεων και ενδιαφέροντος του κόσμου στα νεα μοντέλα. Συγκεκριμένα το 2022 πέτυχε τις μεγαλύτερες πωλήσεις της όλων των εποχών!









Ιστορικά, πόσες φορές πτώχευσε/έστω την έσωσαν πριν πτωχεύσει; Σήμερα και η triumph μια χαρά κέρδη έχει.


Edit το... Turnover δεν είναι κέρδος. Είναι αύξηση πωλήσεων. Για το γκρουπ λέει κέρδη συνολικά μόνο. Ούτε για την απρίλια λέει κέρδη, αλλά ότι... Εδραιώνεται με νέα μοντέλα.


Για τα υπόλοιπα αποδέχομαι την διαφορετική άποψη του συνομιλητή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν μπορεσα να βρω στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις δημοσιευμένα τα μικτά περιθώρια κέρδους ανα BRAND. Σε γενικές γραμμές η MG το 2022 πουλησε κάπου 18.000 μηχανες. Και το Group οπως αναφέρει στις οικονομικές εκθέσεις λειτουργεί με βάση την συνεχή βελτίωση του περιθωρίου κέρδους στο motorcycle segment και όπως έιναι απολυτα φυσικό το βαρύ χρήμα για το group ερχεται απο τα σκουτερ και ειδικά απο πωλήσεις σε Ασία και Ινδία (εκεί έχει και σύμπραξη χρόνια με την Zongshen)

Τώρα γιατί αυτά βέβαια πρέπει να μας απασχολουν δεν ξέρω. Οκ το 2022 18.000 άτομα αγόρασαν MG παγκοσμίως και η BMW Πούλησε 202.000 κομμάτια που σε αυτά περιλαμβάνονται σκουτερ που φτιάχνει η Kymco και η Voge για λογαριασμό της, περιλαμβάνονται μοντέλα 300 κυβικών on off και naked κλπ.

Είναι σαφώς πιο ισχυρό Brand το BMW απο Aprilia-MG μαζί αλλά η μόνη μου σκέψη πάνω σε αυτό είναι ε και??

Μάλιστα έγινε πιο ισχυρή η θέληση μου στο μέλλον να παρω MG επειδή μου αρέσουν τα Underdogs και γενικά Brands που αποφεύγει η μεγάλη μάζα αγοραστών.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν μπορεσα να βρω στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις δημοσιευμένα τα μικτά περιθώρια κέρδους ανα BRAND. Σε γενικές γραμμές η MG το 2022 πουλησε κάπου 18.000 μηχανες. Και το Group οπως αναφέρει στις οικονομικές εκθέσεις λειτουργεί με βάση την συνεχή βελτίωση του περιθωρίου κέρδους στο motorcycle segment και όπως έιναι απολυτα φυσικό το βαρύ χρήμα για το group ερχεται απο τα σκουτερ και ειδικά απο πωλήσεις σε Ασία και Ινδία (εκεί έχει και σύμπραξη χρόνια με την Zongshen)

Τώρα γιατί αυτά βέβαια πρέπει να μας απασχολουν δεν ξέρω. Οκ το 2022 18.000 άτομα αγόρασαν MG παγκοσμίως και η BMW Πούλησε 202.000 κομμάτια που σε αυτά περιλαμβάνονται σκουτερ που φτιάχνει η Kymco και η Voge για λογαριασμό της, περιλαμβάνονται μοντέλα 300 κυβικών on off και naked κλπ.

Είναι σαφώς πιο ισχυρό Brand το BMW απο Aprilia-MG μαζί αλλά η μόνη μου σκέψη πάνω σε αυτό είναι ε και??

Μάλιστα έγινε πιο ισχυρή η θέληση μου στο μέλλον να παρω MG επειδή μου αρέσουν τα Underdogs και γενικά Brands που αποφεύγει η μεγάλη μάζα αγοραστών.
Πόσα άλματα πίστης θα αντέξεις?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πόσα άλματα πίστης θα αντέξεις?
θα πηδάω με πίστη μέχρι να πηδηχτώ απο το παράθυρο!
Το ονειρικό μου γκαράζ είναι ένα τελειωμένο Κινέζικο σκουτερ για commuter, ένα Ινδικό μαντέμι για offroad και ένα Ιταλικό φτιαγμένο στο χέρι με magneti marelli ηλεκτρονικά να φωτίζουν τη νύχτα όπως καίγονται!:roflmao:
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Δεν μπορεσα να βρω στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις δημοσιευμένα τα μικτά περιθώρια κέρδους ανα BRAND. Σε γενικές γραμμές η MG το 2022 πουλησε κάπου 18.000 μηχανες. Και το Group οπως αναφέρει στις οικονομικές εκθέσεις λειτουργεί με βάση την συνεχή βελτίωση του περιθωρίου κέρδους στο motorcycle segment και όπως έιναι απολυτα φυσικό το βαρύ χρήμα για το group ερχεται απο τα σκουτερ και ειδικά απο πωλήσεις σε Ασία και Ινδία (εκεί έχει και σύμπραξη χρόνια με την Zongshen)

Τώρα γιατί αυτά βέβαια πρέπει να μας απασχολουν δεν ξέρω. Οκ το 2022 18.000 άτομα αγόρασαν MG παγκοσμίως και η BMW Πούλησε 202.000 κομμάτια που σε αυτά περιλαμβάνονται σκουτερ που φτιάχνει η Kymco και η Voge για λογαριασμό της, περιλαμβάνονται μοντέλα 300 κυβικών on off και naked κλπ.

Είναι σαφώς πιο ισχυρό Brand το BMW απο Aprilia-MG μαζί αλλά η μόνη μου σκέψη πάνω σε αυτό είναι ε και??

Μάλιστα έγινε πιο ισχυρή η θέληση μου στο μέλλον να παρω MG επειδή μου αρέσουν τα Underdogs και γενικά Brands που αποφεύγει η μεγάλη μάζα αγοραστών.
H Moto guzzi το 23 διπλασίασε τα κέρδη της λόγω βε 100 οπότε λογικά το 24 θα πάει ακόμα πιο καλά.
Την σήμερον ημέρα στην ΕΕ (πλην εξαιρέσεων στη Γερμανία γιατί έτσι) οι εταιρείες δεν μπορούν να έχουν κρατική υποστήριξη
άρα δεν μπορούν να τρέχουν με δανεικά γιατί μετά έρχονται τα φόνντςςς και τους κόβουν το γκώλο

Η μότο γκούτσι πάντως δείχνει να γεμίζει κενά της αγοράς που αφήνουν οι άλλοι και συμπεριφέρεται εμπορικά
πάρα πολύ έξυπνα πράγμα περίεργο για Ιταλούς που φρακάρουν οι ιδέες στο μυαλό μέχρι να γίνουν εμμονές

Και κάτι ακόμα Βε 100 και Στέλβιο έχουν βγει κατ ευθείαν απ τα σχεδιαστήρια ΑΠΡΙΛΙΑ και για αυτό βλέπουμε τόσα μεγάλη
διαφορά απ τα προηγούμενα
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
H Moto guzzi το 23 διπλασίασε τα κέρδη της λόγω βε 100 οπότε λογικά το 24 θα πάει ακόμα πιο καλά.
Την σήμερον ημέρα στην ΕΕ (πλην εξαιρέσεων στη Γερμανία γιατί έτσι) οι εταιρείες δεν μπορούν να έχουν κρατική υποστήριξη
άρα δεν μπορούν να τρέχουν με δανεικά γιατί μετά έρχονται τα φόνντςςς και τους κόβουν το γκώλο

Η μότο γκούτσι πάντως δείχνει να γεμίζει κενά της αγοράς που αφήνουν οι άλλοι και συμπεριφέρεται εμπορικά
πάρα πολύ έξυπνα πράγμα περίεργο για Ιταλούς που φρακάρουν οι ιδέες στο μυαλό μέχρι να γίνουν εμμονές

Και κάτι ακόμα Βε 100 και Στέλβιο έχουν βγει κατ ευθείαν απ τα σχεδιαστήρια ΑΠΡΙΛΙΑ και για αυτό βλέπουμε τόσα μεγάλη
διαφορά απ τα προηγούμενα
επισης η σειρα 660 της απριλια πεταει απ πωλησεις βαση των στοχων και το μοναδων που μπορουν να παραξουν....οπως ακομα το απριλια v4 τουονο που ειναι top 3
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
επισης η σειρα 660 της απριλια πεταει απ πωλησεις βαση των στοχων και το μοναδων που μπορουν να παραξουν....οπως ακομα το απριλια v4 τουονο που ειναι top 3
Το πρόβλημα της απρίλια είναι καθαρά εικόνας.
Πας ας πούμε σε μια αντιπροσωπία ντουκάτι και βλέπεις εκεί θεϊκές μηχανές
σε κερνάνε καφέ και γενικά είναι όλα αρχοντικά

Όταν πας σε αντιπροσωπία απρίλια....
Παίζει να ξύνει τ @@ του δίπλα σου ο πελάτης που θέλει σκούτερ 300άρι. :ha
Κι αυτό δε ν καλό!
:waiting:
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Το πρόβλημα της απρίλια είναι καθαρά εικόνας.
Πας ας πούμε σε μια αντιπροσωπία ντουκάτι και βλέπεις εκεί θεϊκές μηχανές
σε κερνάνε καφέ και γενικά είναι όλα αρχοντικά

Όταν πας σε αντιπροσωπία απρίλια....
Παίζει να ξύνει τ @@ του δίπλα σου ο πελάτης που θέλει σκούτερ 300άρι. :ha
Κι αυτό δε ν καλό!
:waiting:
η πραγματικοτητα ειναι οτι ο ομιλος τα εχει ολα μαζι στα μαγαζια..
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πόσα άλματα πίστης θα αντέξεις?
Λέει οτι του αρέσουν τα underdogs, όχι ότι θα πάει ταμείο ;), νυφίτσα μεγάλη ρε...:roflmao:

Άσε που άμα γουσταρε underdogs θα έπαιρνε κασκάι να τα λέμε κι αυτά.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Λέει οτι του αρέσουν τα underdogs, όχι ότι θα πάει ταμείο ;), νυφίτσα μεγάλη ρε...:roflmao:

Άσε που άμα γουσταρε underdogs θα έπαιρνε κασκάι να τα λέμε κι αυτά.
Underdog είπε,όχι underground :friend::ha
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ ξέρω δυο-τρία απλά πράγματα να πω.
  1. Η MG ποτέ δεν πρωταγωνιστούσε στις πωλήσεις.
  2. Είναι η μακροβιότερη -σταθερά- εν ενεργεία εταιρεία κατασκευής μοτοσυκλετών (παρά των χαμηλό αριθμό πωλήσεων).
  3. Μια επίσκεψη στο μουσείο της σε κάνει να απορείς με τον αριθμό μοντέλων που έχει κατασκευάσει (απλά εμείς δεν το ξέρουμε/το προσπερνάμε).
Οι εποχές αλλάζουν; Ναι αλλάζουν. Σημαίνει ότι πιθανά να μη μπορεί να ανταπεξέλθει. Όμως μαζί με τις εποχές αλλάζουν και οι αγορές/επιθυμίες πελατών. Πολλές φορές οι λόγοι μπορεί να είναι και ανεξήγητοι. Οπότε όσες είναι οι πιθανότητες να σβήσει άλλες τόσες είναι οι πιθανότητες να εκτοξεύσε σταδιακά τις πωλήσεις της και αυτός είναι ο λόγος -που τουλάχιστον σήμερα- συνεχίζει να υπάρχει (αλλιώς θα την είχε σβήσει ήδη η ίδια η Piaggio). Αντ' αυτού φαίνεται να επενδύει σε αυτό το χαρτί με δανειζόμενη τεχνογνωσία από την Aprilia. H Aprilia πάλι είναι από τις νεότερες εταιρείες κατασκευής μοτοσυκλετών στην Ευρώπη. Και σε αυτήν επενδύει με έναν τρόπο.
Πάντως οι τρεις παραπάνω επισημάνσεις ισχύουν μέχρι να αποδειχθεί το αντίθετο.

Να κάνω και τη σημείωση -χωρίς να το έχω συζητήσει με αντίστοιχο άτομο- πιθανολογώ πως οι σύγχρονες MG δεν αρέσουν καθόλου στο παραδοσιακό κοινό της.
 
Top Bottom